Pořadatelé Marketing festivalu Vám přináší

Online studium digitálního marketingu

E-learning nabídne studentům

6 kurzů


V každém kurzu čeká studenty spousta lekcí, videí, testů a úkolů.

Card image cap

Videa, spousta videí

Unikátní obsah


Desítky hodin videí s cca čtyřicítkou CZ/SK marketérů a markeťaček.

Digisemestr Online je tu.

Před pár měsíci mi přišlo jako dobrý nápad obohatit studium Digisemestru o “menší” online rozšíření. 250 studentů u nás studuje 13 sobot stejnou látku a to nenabízí možnost specializace a rozšíření znalostí do hlubších detailů. Naše představa tedy byla udělat zhruba 7 specializací, mezi kterými si studenti budou moci zvolit a získat tak dodatečný obsah… Řekněme pět až šest prakticky laděných instruktážních videí, odkazy na doporučené zdroje ke studiu a krátký test, který ověří, že došlo k pochopení látky.

Přečti si více o projektu na blog.faborsky.com
puzzle

Na jaké specializace se tedy můžeš těšit?

Marketing v e-commerce
Marketing v e-commerce

Ideální pro provozovatele e-shopů nebo potenciální marketéry pro e-shopy. V tomto segmentu máš k dispozici tisíce možností, přístupů a umění prioritizovat je naprosto klíčové. V rámci této specializace se zaměříme na ty nejdůležitější prvky marketingu pro e-shopy, detailně prozkoumáme problematiku péče o zákazníky a mnoho dalšího.

Marketing pro lokální business
Marketing pro lokální business

Chceš umět přivádět zákazníky lokálním podnikům? Nebo provozuješ například vlastní restauraci či kavárnu a chceš její marketing někam posunout? Zde se naučíš metodám lokálního SEO, naučíš se podpořit zákaznické recenze na klíčových internetových vyhledávačích nebo třeba využít sociální sítě naplno.

Expanze do zahraničí
Expanze do zahraničí

V této specializaci si osvojíš základní postupy při expanzi e-shopu či jakéhokoli businessu na zahraniční trhy. Naučíš se zhodnotit, který trh je pro expanzi nejvhodnější, odhalit základní rizika, a to vše od lidí, kteří za sebou mají úspěšné expanze na desítky trhů.

SaaS / Start-upy / Growth
SaaS / Start-upy / Growth

Svět startupů je mimořádně populární. Orientace na produkt ale často opomene to nejdůležitější – správný marketing. Často v týmu zkrátka chybí šikovný marketér, který dokáže s minimem nebo spíše žádným marketingovým rozpočtem dostat dobrou myšlenku startupu mezi lidi. Jak vytvořit prvotní buzz a jak dále růst zákaznickou bázi se dozvíte v této specializaci.

Marketing pro neziskové organizace
Marketing pro neziskové organizace

I neziskovky můžou mít skvělé kampaně a využít tak marketingové postupy ke společenskému prospěchu. Strategie a techniky digitálního marketingu pro NGO sektor si projdeš v této specializaci. Vhodné pro zaměstnance NGO nebo lidi, kteří se chtějí časem dobročinným aktivitám věnovat.

Analytika a jak se správně rozhodovat na základě dat
Analytika a jak se správně rozhodovat na základě dat

Pokud ti v žilách koluje analytická krev, tohle je specializace přesně pro tebe. Mnoho firem svá marketingová rozhodnutí staví čistě na základě dat a v takovém případě je potřeba jim náležitě rozumnět. Specializace začne u důkladné znalosti vnitřností Google Analytics a dále tě seznámí se základy business analytiky.

Marketing Festival s.r.o., Renneská třída 393/12, Štýřice, 639 00 Brno, IČ 01646486, Obchodní podmínky, +420 739 018 712, info@digisemestr.cz

Tvorba webu

logo-hexa

Hexa Design

gopay logo