☝️ 12. 9. jsme aktualizovali kurz Brand Academy: 3 nové epizody a 5 hodin skvělého obsahu.

Digitální marketing v souvislostech s Ondřejem Slámou

Nový kurz

Digitální marketing se neustále mění, vyvíjí se. To, co platilo (a fungovalo) včera, už dnes nemusí. O to důležitější je mít pevné základy a přemýšlet v souvislostech. Máte-li tenhle fundament, dokážete vystavět funkční digitální strategii, reagovat na nové trendy i rozhodovat o prioritách.

Nicméně většina školení a kurzů na českém trhu se „zpátky ke kořenům“ nevrací. Věnuje se jedné specializaci, často velmi detailně, ale bez přesahu do ostatních disciplín a potřebného nadhledu. Proto jsme společně s Ondřejem Slámou připravili tenhle kurz.

Díky němu získáte přehledný, souvislý, nestranný a pevný základ. A to od člověka, který má 15 let zkušeností. Ze strany inzerenta (e-shopu jako Alza.cz), agentury, médií, ale i konzultanta na volné noze.

7+

hodin

9

lekcí

4K

rozlišení
2 990 Kč (bez DPH)

S naším kurzem nemůžete ztratit, jen získat:

Od strategie k taktice

Žádná onlinemarketingová disciplína ani zdroj návštěvnosti neobstojí samy o sobě. Potřebujete nejen taktiku, ale i profesionální marketingovou strategii. A v kurzu se dozvíte, jak obojí připravit. Ať už potřebujete jasný a důvěryhodný plán pro vedení společnosti, nebo pro svůj vlastní projekt.

Cenné souvislosti a přesahy

Víte, kolik času lidé tráví vyhledáváním? Kolik seniorů můžete oslovit skrze online kanály? A proč dnes Seznam.cz neprodává všechen reklamní prostor programaticky? Abyste pochopili, co je v digitálním marketingu vůbec možné a proč, musíte vědět, co s čím (ne)souvisí. A kdo ví, třeba vám to pomůže v odhadu, jak se trh změní příští rok.

Objektivní informace a různé úhly pohledu

Málokdo během kariéry nasbírá zkušenosti na straně prodejce reklamního prostoru, zadavatele reklamy i z agentury (a to dokonce české, zahraniční i vlastní). Ondřej je má. A díky tomu může objektivně zhodnotit a okomentovat silné a slabé stránky nástrojů, které máte v digitálním marketingu k dispozici.

Zkušenosti a know-how

15+ let ve světě digitálního marketingu znamená více než stovku školení a přednášek v Česku i zahraničí, pozici jednoho z nejdéle fungujících Google Certifikovaných trenérů v ČR a desítky příspěvků o reklamě v odborných publikacích i oborových časopisech. Zkrátka, pro kurz, který staví na souvislostech, jsme nemohli najít povolanější osobu.

Kurz pro nováčky, specialisty i offline marketéry a CMOs

Ucelený přehled v digitálním marketingu

S kurzem získáte jako „digitální“ nováček pevné základy pro další studium a jako specialista přesahy do dalších disciplín.

Základ pro marketingovou strategii

Potřebujete do marketingové mixu zařadit i digitál? Kurz vás zorientuje v tom, jak na to efektivně a smysluplně.

Placené versus neplacené kanály

V kurzu se dozvíte, kdy má smysl vybírat placené a kdy naopak vsadit na neplacené onlinemarketingové kanály.

Osnova kurzu

1

1 Marketingová strategie

27 minut (video)

Zásadní téma, na které ale v každodenním shonu mnohdy nezbývá čas. Zjistíte, proč marketingová strategie není akademický pojem, ale důležitý materiál každého marketéra, a co tvoří kvalitní marketingovou strategii.

2

2 Marketingová taktika (4P)

48 minut (video)

Jak uvést marketingovou strategii v život? Skrze taktické kroky. Díky takzvaným 4P se dozvíte, jak marketingovou taktiku změnila digitalizace a jakými cestami se v digitálním marketingu vydat.

3

3 Výzkum v marketingu

50 minut (video)

Žádná z předchozích generací marketérů neměla tolik dat, jako ta současná. Víte ale, kam pro ně? Jak s nimi naložit? Jak důležité je znát svoji cílovou skupinu? A je vůbec možné ji znát? Dozvíte se, kolik lidí můžete na internetu oslovit a co tam dělají. A naučíte se, jak připravit zákaznickou segmentaci.

4

4 Měření v digitálním marketingu

1 h 3 min (video)

Bez měření výsledků jsou všechna rozhodnutí jen neověřitelné názory. Proto si ukážeme, co a jak můžete změřit, abyste získali podklady pro plánování cílů a argumenty pro rozhodování. Seznámíte se se základními metrikami a jejich rolí v digitálním prostředí. Dozvíte se, co je komunikační model, atribuční model, cookies. Uděláte si pořádek v typech analytiky a zjistíte, jak změřit dopad na značku. A dojde i na rizika a zajímavé nástroje, které vám mohou pomoci.

Pusťte si ukázku z lekce zdarma

5

5 Digitální media mix

30 minut (video)

Soustředit se na okamžité prodeje, nebo raději investovat do budování značky? Co, kdy a proč dává (větší) smysl? Kromě odpovědí na tyto otázky se dozvíte, jak přemýšlet nad plánováním digitálních kanálů. S tím souvisí dělení na vlastněná, získaná a koupená média.

6

6 Neplacená digitální reklama

42 minut (video)

Na internetu toho můžete zadarmo získat plno. Včetně pozornosti lidí, vašich potenciálních zákazníků. Seznámíte se s největšími a nejčastěji používanými kanály, které patří do kategorie vlastněných a získaných médií. A to včetně jejich silných i slabých stránek.

7

7 Placená digitální reklama a peníze

46 minut (video)

Placená digitální reklama je rozsáhlé téma. Proto mu patří hned tři kapitoly. Každá pak detailně rozebírá jeden ze tří pilířů každé úspěšné kampaně. Tím prvním jsou peníze. V této kapitole se dozvíte, jak digitální reklamu nakoupit a proč to dělat. Jakých výhod můžete využít a na které slabé stránky si dát naopak pozor. I podle toho, na jaké straně barikády vlastně stojíte. Ukážeme si nejčastější chyby, kterých se při nákupu digitální reklamy vyvarovat.

8

8 Placená digitální reklama a cílení

40 minut (video)

Druhým pilířem úspěšné kampaně je cílení. Tak využijte zákaznický výzkum a zákaznickou segmentaci naplno! Zjistíte, jaký je rozdíl mezi cílením na obsah a na uživatele i proč jsou Google a Meta dominantními hráči v cílení reklamy. A dojde i na rizika a chyby, kterých se při cílení digitální reklamy vyvarovat.

9

9 Placená digitální reklama a kreativa

33 minut (video)

Třetí pilíř? To je kreativa, tedy jak vaše reklama vypadá. Je vlastně důležitá? Jaký vybrat formát? A mají v kreativě prostor digitální data a experimenty s různými variantami? V téhle lekci se zorientujete v pestré nabídce formátů a jejich parametrů a dostanete i upozornění na časté chyby, kterým byste se v kreativě měli vyhnout.

Kurzem vás provede

Ondřej Sláma

Online marketingem se baví i živí od roku 2006. Zkušenosti sbíral jak na straně médií, tak jako freelancer, vedoucí SEO týmu v agentuře ve Velké Británii, zakladatel vlastní agentury INBORN, nebo vedoucí Performance oddělení a později Research & Development Director v síťové agentuře Adexpres. V Alza.cz vedl marketingový data tým a aktuálně vede marketingový tým v Prusa Research. Marketing a masovou komunikaci studoval na VOŠP v Praze, UTB ve Zlíně a úspěšně absolvoval kurz Mini MBA in Marketing Marka Ritsona. Již několik let školí jako Google certifikovaný trenér se zaměřením na videoreklamu.

Kromě příspěvků do Marketing Sales Media, Mediáře, nebo MediaGuru jeho rady najdete i v knihách Uspejte online a Online marketing, nebo v Shoptet Univerzitě. Rozhovory s ním můžete například vidět na webu MladýPodnikatel.cz, nebo si přečíst v knize Hrdinové digitální doby.

Nejlepší reklamou jsou spokojení účastníci kurzu

Pomáháme se vzděláváním nejen jednotlivců

Vy se (často) ptáte, my odpovídáme

  • Jak kurz zaplatit?

    Nejrychlejší je online platba kreditkou nebo debetní kartou. Kurz je pak dostupný prakticky hned. Zaplatit můžete i převodem: na e-mail vám pošleme zálohovou fakturu s platebními údaji a vy ji uhradíte. Jakmile platba dorazí, dáme vám vědět a kurz zpřístupníme. To ale pár dní trvá. A proto doporučujeme platbu kartou.

  • Je kurz vhodný i pro úplné začátečníky v digitálním marketingu?

    Určitě! Dokonce jsme přesvědčeni, že tohle je naprosto ideální vstupenka do oboru. Jde od úplných základů a je srozumitelný. Stavět na kvalitních základech se vyplatí, a tento kurz vám je nabízí. 

  • Jak je to s přístupy ke kurzu Digitálního marketingu a jejich trváním?

    Koupí tohoto kurzu získáte časově neomezený přístup ke všem videím vč. případných budoucích aktualizací a vylepšení.

  • Bude pro mě kurz přínosný, když v digitálním marketingu již pracuji?

    Ano. Zvlášť pokud cítíte, že vám chybí přesah. Chcete se posunout, ale možná už ne v rámci vaší specializace. Chcete rozumět digitálu jako celku a chcete umět např. klientovi poradit více než jen s nastavením konkrétního kanálu. S tímhle kurzem získáte sebedůvěru, ať už budete o digitálním marketingu mluvit s kýmkoliv.

  • Obsahuje kurz konkrétní ukázky? Např. jak přesně ovládat reklamní systémy?

    Ne. Tento kurz se z podstaty věci nemůže vyhnout tomu, že bude zčásti teoretický. Cílem je nabídnout ucelený, srozumitelný a nezávislý úvod do oboru. Vysvětlit širší souvislosti, udělat pořádek v termínech a zkratkách. Ukázat, co spolu souvisí a co čemu předchází. Prostě postavit vaše kvalitní základy pro další studium. A kvalitní základy nejsou o klikání myší v nějakém konkrétním nástroji. To nám věřte :)

  • Chci koupit víc licencí, máte pro mě výhodnější nabídku?

    Ano, máme. Firmám, které chtějí proškolit např. nováčky, marketingové specialisty v týmu nebo talentované brand manažery, nabízíme multilicence. Výhodnější cena startuje na třech registracích a stačí si o ni napsat na mail info@digisemestr.cz. Navíc si částku můžete dát do nákladů, a tak odepsat z daní.

  • Zajímá mě ještě něco jiného. Komu se ozvat?

    Napište nám na info@digisemestr.cz. Na příjmu jsme i na facebooku Digisemestru. A pokud něco hoří víc, pak volejte Romanovi, který má projekt na povel: 739 018 712.

Diplom, který nedostaneš zadarmo

Na konci každé lekce tě čeká test, kde zúročíš všechny staré i nové vědomosti. Pokud se ti podaří naše zkoušky složit, získáš Diplom o úspěšném absolvování kurzu Digitální marketing v souvislostech. Jako každý certifikát vydaný pod hlavičkou Digisemestru je i tento podmíněný poctivou přípravou – a dobře to ví i zaměstnavatelé.

Konec skrolování, vzhůru do studia

Naše kurzy posunuly dál už víc než 2500 marketérů. Přidejte se k nim i vy. Klidně hned.

Naše další kurzy

Brand Academy: Jak budovat značky s YYY agency

11

lekcí

2

semestry

4

bonusy

Konečně je to tady! Připravili a spustili jsme pro vás Brand Academy, nejnabušenější online kurz o brandbuildingu v Česku. Pomůže vám budovat lepší značky nebo nastartovat kariéru v brand managementu.

Kurz vás v 11 epizodách provede všemi disciplínami a nadčasovými principy budování značek – od výzkumu přes strategii až po exekuci a měření. Rozdělili jsme ho do 2 semestrů, letního (6 epizod) a zimního (5 epizod), abyste vše mohli pohodlně vstřebat. Obsah 2 bonusů si navíc můžete zvolit sami!

Aktualizováno 22. 9.

E-commerce marketing: Prakticky a od těch nejlepších

50+

hodin

29

lekcí

34

specialistů

Vše důležité, co potřebujete vědět o digitálním marketingu pro e-shopy, na jednom místě. Strukturovaně. Srozumitelně. Zkrátka, tenhle kurz od Digisemestru je investice do vzdělání, která se vám mnohonásobně vrátí.

Oslovili jsme nejlepší lektory. A ti připravili lekce, které pokrývají e-commerce marketing v celé jeho šíři: Od SEO, obsahu, UX, analytiky přes PPC systémy a sociální sítě až po základy práva, cenotvorby nebo tipy pro zahraniční expanzi. Žádný jiný e-commerce kurz v Česku není tak komplexní a orientovaný na praxi.

Navíc jsme nezávislí. Neprodáváme konkrétní aplikace, služby, nástroje, ale vzděláváme. Nikoho neprotežujeme, nic nezamlčujeme. Představujeme e-commerce v celé jeho šíři.

PPC reklama: Strategické řízení digitálních kampaní

10+

hodin

4

lektoři

4K

rozlišení

Kampaně neplní stanovené cíle, zároveň už ale nevíte, jak jinak je nastavit. Obhájit investice do brandových kampaní je pro vás stejně tak těžké jako je vyhodnotit. A data z Google Analytics vám už dávno nestačí k tomu, abyste si poskládali přesný obrázek o placených kanálech. 

Pokud se alespoň v jednom z předchozích tvrzení poznáváte, tento kurz je přesně pro vás! Zjistíte, kde mají vaše kampaně potenciál a jak ho maximálně vytěžit. A hlavně to, jak kampaně vyhodnocovat a obhájit si alokaci rozpočtů.

Více než 10 let zkušeností jsme shrnuli do 8 lekcí nabitých praktickými příklady a konkrétními tipy, které můžete okamžitě použít.

E-mail marketing od A do Z s Pavlem Polou

10+

hodin

16

lekcí

4K

rozlišení

E-mail marketing je nejvýdělečnější on-line kanál, ale spousta firem nedovede jeho potenciál využít. Pavel Pola pomáhá zlepšovat jeho výkon ve velkých firmách, ale radí i samotným výrobcům e-mailových nástrojů.

Pokud máš ambici stát se v e-mail marketingu opravdovým profíkem a chceš se mu věnovat na plný úvazek, je tenhle kurz přesně pro tebe. Přes 440 slajdů prezentace, stovky konkrétních příkladů a čísel a kompletní pokrytí celé problematiky.

Aktualizováno 26. 4.

Prodávej na Facebooku s Honzou Bartošem

13+

hodin

13

lekcí

4K

rozlišení

Honza Bartoš se věnuje Facebook reklamě přes 10 let. Jen za poslední rok se svým týmem proinvestoval kolem 100 milionů korun. My jsme se rozhodli jeho postupy natočit a nabídnout i tobě.

Chceš se naučit prodávat na Facebooku? Honza ti ukáže celý proces od vytvoření první kampaně až po pokročilejší techniky. Vysvětlí ti všechny pojmy a dostaneš ukázky jeho práce a případové studie.

Zajímají tě pokročilé strategie? Máš se na co těšit. Naučíš se, jak ziskově prodávat tuctové produkty, jak škálovat účet a jak ti může automatizace a strojové učení usnadnit práci. V bonusech Honza zjistíš, co vše má vliv na výkon reklamy, jak pracovat s novými účty a jak nastavit cíle s klientem. Každý si přijde na své!

Více licencí za lepší cenu

Díky kurzům od Digisemestru snadno zaškolíte nováčky nebo posunete celý marketingový tým. A následně si ověříte, jestli rady našich expertů padly na úrodnou půdu. Vždyť součástí kurzů jsou průběžné testy a diplom rozhodně nedáváme zadarmo.

Pro firmy máme výhodné multilicence - více přístupů za lepší cenu.

Vzděláváme velké i malé firmy

Chcete vědět o všech novinkách z Digisemestru jako první?

Marketing Festival s.r.o., Renneská třída 393/12, Štýřice, 639 00 Brno, IČ 01646486, Obchodní podmínky, +420 739 018 712, info@digisemestr.cz

Tvorba webu

logo-hexa

Hexa Design

gopay logo