Bez definic a bez paragrafů. Prakticky, lidsky a na příkladech. Co víc, na příkladech, které vás pobaví, dojmou a možná i zvednou ze židle. Taková jsou školení práva v marketingu od Petry Dolejšové. A takový je i tenhle online kurz.
Petra vás v něm provede situacemi, se kterými se můžete jako marketéři běžně setkat, a naučí vás, jak si při nich chránit záda. Jako klient, ale i jako dodavatel. Vezme to jednoduše, zábavně a komplexně. Od autorských práv až k zablokovaným účtům na sociálních sítích.
Být marketingový profesionál totiž neznamená jen bravurně ovládat reklamní systémy nebo vymýšlet kreativní kampaně. Ale i vědět, kudy vede hranice zákona, a překračovat ji buď vědomě, nebo vůbec.
„Když to neumíš vysvětlit jednoduše, pak tomu nerozumíš,“ tvrdí Petra. A tenhle online kurz budiž důkazem, že ona právu rozumí perfektně. Místo paragrafů nadhled a vtip. Místo komplikované právničiny lidskost a srozumitelnost.
Život je příliš krátký na to, abyste si rozbíjeli ústa tam, kde už si je před vámi rozbili jiní. Proto je Petřin kurz natřískaný příklady (ano, často fuck-upy) z praxe, na kterých vám Petra ukáže, kde všude můžete narazit, nebo lépe… jak se nárazu vyhnout.
Petra se právu v marketingu a e-commerce věnuje už více než 10 let. Za tu dobu proškolila více než 42 000 (!) marketérů. Díky tomu přesně ví, kde je nejčastěji tlačí bota, ve kterých oblastech tápou a co podceňují. A propsala to do 10 lekcí tohoto kurzu.
Novely, novelizace, aktualizace… Tohle pohlídáme za vás. Kurz budeme podle potřeby aktualizovat a doplňovat o novinky a informace, které by vám jako marketérům neměly uniknout.
Ať už jste kreativec, správce sociálních sítí, PPCčkař, nebo datový analytik, musíte mít právní přesah a vědět, kudy vede hrana zákona.
Poptáváte PR články, nebo sami obsah tvoříte? Ať už stojíte na jedné, nebo druhé straně barikády, měli byste vědět, jaká jsou vaše práva, ale i povinnosti.
Upřímně, znalost práva je (bohužel) ještě pořád konkurenční výhoda. Tak se naučte, jak co nejlíp zahrát s kartami, které máte zrovna v ruce.
55 min
Fotky, videa, gify, mapy, texty, strategie…to všechno je váš denní chleba. Co z toho je autorské dílo, a co ne? Co to vlastně znamená pro praxi? A kde se v tvorbě inspirovat a nekrást?
16 min
“Petro, přišel nám divný mail o tom, že máme zaplatit pár desítek tisíc za použití fotky z fotobanky. Je to scam?” Někdy je. A někdy bohužel není. Podobných případů každopádně přibývá a s příchodem AI to lepší nebude.
37 min
Máte smlouvu? A směla bych ji vidět? A jste si jistí, že je v ní přesně to, co potřebujete? Lekce určená všem - těm, co služby objednávají, ale i dodávají.
40 min
AI je tu a nejspíš tu nějaký čas i zůstane. Nic se nebojte, nebudu vám jejich používání rozmlouvat. Místo toho vás provedu hlavními právními úskalími, se kterými se můžete při jejich používání setkat a ukážeme si, jak se rizikům vyhnout.
42 min
Tahle lekce, tak ta vás bude bavit! Kudy vede hranice mezi klamáním spotřebitele a nevinnými vtípky? Můžete se s konkurencí srovnávat? Vzájemně se štengrovat?
30 min
Některé motivy stát v reklamě vidí nerad. Patří mezi ně strach, násilí, pornografie, rasismus… Tímhle výčtem ale zdaleka nekončíme. A v lekci se mrkneme, jak na to, když třeba jako neziskovka na rasismus chcete upozornit.
38 min
Influenceři. Vtipní. Zábavní. Autentičtí. Občas. A někdy také nespolehliví a ignorující smlouvu i právní rovinu vlastního konání na sítích. Jak na to, aby spolupráce s nimi byla (marketingová) radost. A na co si dát pozor? Tak právě na to si posvítíme v téhle lekci.
1 h 5 min
Tahle čtyři písmena…potíte se? Jdete si radši posté přerovnat věci na stole a taky by měl někdo kartáčkem vyšůrovat koupelnu, viďte…Rozumíme. Jenže ono to tak horký nebude.
43 min
Některé věci právo neodpouští. A patří mezi ně i hned na startu zanedbaná značka. Jaké přešlapy můžete (i když s dobrým úmyslem) v brandingu udělat a pak už bude “pozdě bycha honit”? Podrobněji se na to vrhneme v této lekci.
25 min
Recenze a slevy. Od roku 2023 máme v B2C pro komunikaci těchto marketingových “vějiček” nová pravidla. Chtělo by se napsat jasná, ale… Marketingová praxe o tom ale tak úplně nesvědčí.
16 min
Stavíte pro klienta e-shop? Tahle lekce je pro vás ideální. Projdeme spolu, co by v B2C e-shopech nemělo v rámci zákaznické cesty chybět, jak natextovat tlačítka, co do popisku produktu nebo proč je důležité, aby design e-shopu, transakční e-mailing, procesy a právo fungovaly ruku v ruce jako jeden oddíl.
36 min
Zajišťujete zákaznickou péči? Nebo máte e-shop? A orientujete se v rozdílu mezi reklamacemi, zárukami a vratkami? Tahle nalejvárna vám v tom konečně udělá pořádek.
5 min
Neznalost zákona neomlouvá. Nikoho. Snaživého juniora ani ostříleného matadora. Znalost práva v marketingu by měla patřit do povinné výbavy každého, kdo se považuje za marketingového profíka. V tomto videu si shrneme nejdůležitější body celého kurzu, které stojí za zapamatování.
Petra je advokátka na volné noze. Specializuje se na právo v marketingu a e-commerce, ochranu značky, dat a umělou inteligenci. Za více než 10 let proškolila přes 500 firem a 42 000 lidí. Ve svých školeních a přednáškách se vyhýbá paragrafům, složitým definicím a teorii a naopak sází na lidský jazyk a srozumitelnost. I díky tomu se stala Osobností roku 2023 v projektu WebTop100. Ráda se s vámi setká ve své FB skupině Právo v marketingu.
Chcete přidat vlastní hodnocení?
Ano, do kurzu Petra vybrala příklady a know how, které využijete v roce 2024 i v dalších letech. A když se cokoli zásadního změní, dáme vám vědět v aktualizacích, lekce zaktualizujeme nebo doplníme informace. Pro čerstvé novinky z oblasti práva pak doporučujeme Petru sledovat na sítích (LinkedIn,Facebook), odebírat její newsletter nebo se přidat do skupiny Právo v marketingu.
Do určité míry ano. Petřina dlouhodobá mise je, aby firmy služby právníků nevyužívaly zbytečně tam, kde nejsou třeba. V kurzu vám Petra řekne, co si zvládnete ošetřit sami a kde už se právník hodí. A když si i přesto nebudete jistí, můžete se zeptat ve skupině Právo v marketingu.
Přístup do kurzu a ke všem aktualizacím budete mít 6 měsíců od pořízení. Po 6 měsících si licenci můžete na další půlrok prodloužit. A pak klidně znovu a znovu a…
Kurz není určený advokátním kancelářím a advokátům. U nich si vyhrazujeme právo od digitálně uzavřené smlouvy odstoupit. Ptáte se proč? Protože se v kurzu zaměřujeme i na hranici mezi inspirací a vykrádáním. A ne všichni Petřini konkurenti umí tuto hranici určit. Nicméně pokud jste advokát, etiku a hranici pro inspiraci ctíte, napište nám na info@digisemestr.cz a kurz vám rádi zpřístupníme.
Nejrychlejší je online platba kreditkou nebo debetní kartou. Kurz je pak dostupný prakticky hned. Zaplatit můžete i převodem: na e-mail vám pošleme zálohovou fakturu s platebními údaji a vy ji uhradíte. Jakmile platba dorazí, dáme vám vědět a kurz zpřístupníme. To ale pár dní trvá. A proto doporučujeme platbu kartou.
Po každé lekci následuje automaticky vyhodnocovaný test. Hranice úspěšnosti pro získání certifikátu je 80 % v průměru ze všech lekcí. Pro finální hodnocení mají všechny lekce stejnou váhu.
Samozřejmě. Pokud si budete chtít výsledné hodnocení opravit na vyšší hodnocení, je možné si celý kurz po jeho dokončení restartovat a absolvovat znovu. Tuto možnost máte dvakrát. Po restartu kurzu se smažou veškeré předchozí aktivity, nepůjde se na ně tedy odvolávat a finální hodnocení se bere vždy z vašeho nejlepšího pokusu.
Ano, máme. Firmám, které chtějí proškolit např. nováčky, marketingové specialisty v týmu nebo talentované brand manažery, nabízíme multilicence. Výhodnější cena startuje na třech registracích a stačí si o ni napsat na mail info@digisemestr.cz. Navíc si částku můžete dát do nákladů, a tak odepsat z daní.
Napište nám na info@digisemestr.cz. Na příjmu jsme i na Facebooku Digisemestru.
Samozřejmě, že ano! A hned v mnoha ohledech. Většinu informací a základních principů prezentovaných v kurzu je možné běžně využít i na Slovensku. Není zatím možné aplikovat informace z lekcí, které se věnují e-shopům, slevám a recenzím – tady se totiž v legislativě lišíme.
“Výpalné” v řádu desítek tisíc korun za řádně zaplacenou fotku z fotobanky. Zablokovaný účet na sociální síti. Kampaň, na které tým vyšíval dva roky, a pak skončila v… koši. Databáze plná dat, se kterou ale nemůžete pracovat.
Některé z nočních můr, pardon, skutečných příběhů marketérů. A přitom se jim dalo vyhnout.
S tímhle kurzem si budete jistější v tom, co děláte. Dost možná získáte i náskok před konkurencí, která právo neřeší. A v neposlední řadě i certifikát, který může zvýšit důvěru zákazníků ve vaše služby.
Naše kurzy posunuly dál už víc než 5000 marketérů. Přidejte se k nim i vy. Klidně hned.
SEO. Komplexní obor často vnímaný jako “black box”. Vždyť se v něm potkává práce na obsahu s technickými aspekty. Data s kreativním přístupem. Obor, který klade vysoké nároky na dlouhodobou strategii, prioritizaci a zároveň vyžaduje schopnost agilně reagovat na trendy. Když ale víte, jak na věc, je SEO nesmírně efektivní.
Připravili jsme SEO školení, která vás naučí SEO nejen “dělat”, ale především nad ním přemýšlet. V kontextu oboru, priorit i byznysu. Provedeme vás základy, vysvětlíme principy, ukážeme strategie.
Tenhle SEO kurz je ideální pro juniory, co se chtějí SEO systematicky naučit, ale i pro manažery, kteří potřebují uřídit specialistu nebo externí tým a chybí jim přesah. Koncentrované know-how bez zbytečné teorie, ale s potřebnou mírou detailu tam, kde je třeba.
Vše důležité, co potřebujete vědět o digitálním marketingu pro e-shopy, na jednom místě. Strukturovaně. Srozumitelně. Zkrátka, tenhle kurz od Digisemestru je investice do vzdělání, která se vám mnohonásobně vrátí.
Oslovili jsme nejlepší lektory. A ti připravili lekce, které pokrývají e-commerce marketing v celé jeho šíři: Od SEO, obsahu, UX, analytiky přes PPC systémy a sociální sítě až po základy práva, cenotvorby nebo tipy pro zahraniční expanzi. Žádný jiný e-commerce kurz v Česku není tak komplexní a orientovaný na praxi.
Navíc jsme nezávislí. Neprodáváme konkrétní aplikace, služby, nástroje, ale vzděláváme. Nikoho neprotežujeme, nic nezamlčujeme. Představujeme e-commerce v celé jeho šíři.
Spustili jsme pro vás Brand Academy, nejnabušenější online kurz o brandbuildingu v Česku. Pomůže vám budovat lepší značky nebo nastartovat kariéru v brand managementu. Nadšené reakce prvních absolventů potvrzují, že pokud se chcete vzdělávat v budování značek, jste na nejlepším místě.
Honza Bartoš se věnuje Facebook reklamě přes 10 let. Jen za poslední rok se svým týmem proinvestoval kolem 100 milionů korun. My jsme se rozhodli jeho postupy natočit a nabídnout i tobě.
Chceš se naučit prodávat na Facebooku? Honza ti ukáže celý proces od vytvoření první kampaně až po pokročilejší techniky. Vysvětlí ti všechny pojmy a dostaneš ukázky jeho práce a případové studie.
Zajímají tě pokročilé strategie? Máš se na co těšit. Naučíš se, jak ziskově prodávat tuctové produkty, jak škálovat účet a jak ti může automatizace a strojové učení usnadnit práci. V bonusových lekcích zjistíš, co vše má vliv na výkon reklamy, jak pracovat s novými účty a jak nastavit cíle s klientem. Každý si přijde na své!
Digitální marketing se neustále mění, vyvíjí se. To, co platilo (a fungovalo) včera, už dnes nemusí. O to důležitější je mít pevné základy a přemýšlet v souvislostech. Máte-li tenhle fundament, dokážete vystavět funkční digitální strategii, reagovat na nové trendy i rozhodovat o prioritách.
Nicméně většina školení a kurzů na českém trhu se „zpátky ke kořenům“ nevrací. Věnuje se jedné specializaci, často velmi detailně, ale bez přesahu do ostatních disciplín a potřebného nadhledu. Proto jsme společně s Ondřejem Slámou připravili tenhle kurz.
Díky němu získáte přehledný, souvislý, nestranný a pevný základ. A to od člověka, který má 15 let zkušeností. Ze strany inzerenta (e-shopu jako Alza.cz), agentury, médií, ale i konzultanta na volné noze.
10 let Marketing Festivalu a 14 nejvlivnějších osobností světového digitálního marketingu. S originálními, někdy provokativními myšlenkami, které definovaly a měnily marketingový svět.
E-mail marketing je nejvýdělečnější on-line kanál, ale spousta firem nedovede jeho potenciál využít. Pavel Pola pomáhá zlepšovat jeho výkon ve velkých firmách, ale radí i samotným výrobcům e-mailových nástrojů.
Pokud máš ambici stát se v e-mail marketingu opravdovým profíkem a chceš se mu věnovat na plný úvazek, je tenhle kurz přesně pro tebe. Přes 440 slajdů prezentace, stovky konkrétních příkladů a čísel a kompletní pokrytí celé problematiky.
Kampaně neplní stanovené cíle, zároveň už ale nevíte, jak jinak je nastavit. Obhájit investice do brandových kampaní je pro vás stejně tak těžké jako je vyhodnotit. A data z Google Analytics vám už dávno nestačí k tomu, abyste si poskládali přesný obrázek o placených kanálech.
Pokud se alespoň v jednom z předchozích tvrzení poznáváte, tento kurz je přesně pro vás! Zjistíte, kde mají vaše kampaně potenciál a jak ho maximálně vytěžit. A hlavně to, jak kampaně vyhodnocovat a obhájit si alokaci rozpočtů.
Více než 10 let zkušeností jsme shrnuli do 8 lekcí nabitých praktickými příklady a konkrétními tipy, které můžete okamžitě použít.
Díky kurzům od Digisemestru snadno zaškolíte nováčky nebo posunete celý marketingový tým. A následně si ověříte, jestli rady našich expertů padly na úrodnou půdu. Vždyť součástí kurzů jsou průběžné testy a diplom rozhodně nedáváme zadarmo.
Pro firmy máme výhodné multilicence - více přístupů za lepší cenu.
Marketing Festival s.r.o., Renneská třída 393/12, Štýřice, 639 00 Brno, IČ 01646486, Obchodní podmínky, +420 739 018 712, info@digisemestr.cz