Vybrali jsme pro vás nejlepší a nejinspirativnější přednášky, které na Marketing Festivalu od roku 2013 zazněly. Pečlivě jsme je seřadili a dali jim dramaturgii, aby vás posouvaly, inspirovaly, přiměly přemýšlet. O současnosti, ale i budoucnosti marketingu.
Přednášky jsme navíc doplnili o odborný komentář nebo zajímavý postřeh od marketérů, kteří obor definují v Česku.
Protože když se chcete posunout dál, měli byste se učit od těch, kteří jsou lepší než vy. Tak proč ne rovnou od těch nejlepších v oboru. Díky našemu výběru můžete začít klidně hned.
Učte se od Marka Ritsona, Davea Trotta, Richarda Shottona, Lese Bineta a Petra Fielda a dalších “těžkých vah”, které vybudovaly značky v hodnotě miliard dolarů.
Usaďte si marketingové know-how do kontextu oboru i doby. Konfrontujte vlastní představy se zkušenostmi světových marketérů. A to i díky promyšlenému řazení přednášek.
Zjistěte, jak digitální marketing vnímají čeští experti, jako jsou Josef Havelka, Dora Pružincová nebo Jakub Petřina. Každou přednášku jsme obohatili o názor, komentář z českého prostředí.
Užijte si sledování přednášek v té nejlepší kvalitě. Všechny lekce jsou ve 4K a většina má české titulky. Nejlepší obsah si zaslouží nejlepší formu.
Juniorům tahle kompilace extrémně rozšíří obzory a seniorním lidem možná zbourá mantinely, ve kterých se pohybují. Všem bez rozdílu pak ukáže, jak je svět marketingu komplexní.
Ano, náš primární focus je online. Jména, která jsme do výběru vybrali, ale mají co říct a říkají k marketingu obecně, k trendům, které hýbou světem onlinu, ale i světem mimo internet.
Ať už pracujete pro jedinou značku, více klientů v agentuře, nebo na volné noze, cílem výběru je vás inspirovat, posouvat a možná i challengovat v tom, co a jak aktuálně děláte.
46 min
Jak vybudovat lepší strategii pro značku? A co je vlastně ta správná marketingová strategie pro vás? Pokud je v našem archivu přednáška, která má takovou hodnotu, že by mohla uvádět celý kurz Best of Marketing Festival, pak je to právě tato. Mark Ritson si nebere servítky a na scéně Marketing Festivalu cupuje předsudky spojené s brand buildingem a dokáže vám, že správně provedená diagnóza, strategie a taktika udělá hvězdu i z vaší značky. Přednáška je v angličtině, případně s EN titulky.
45 min
Marty Neumeier je jednou z největších kapacit brandingu, je významným autorem, designerérem, inovátorem a jedním z nejváženějších hostů, kteří na Marketing Festival zavítali. Jeho přednáška sice patří k těm starším, které v tomto kurzu nabídneme, je však až fascinující, že principy, které reprezentuje i s odstupem času zůstávají stále aktuální. Pouze v EN, bez titulků.
1 h 40 min
Brand building, nebo sales activation? Pravidlo 60/40 z knihy "The Long and the Short of it" zacloumalo strategickým plánováním mnoha značek. V tomto interview vůdčí osobnosti efektivity v marketingu Les Binet a Peter Field nastolují balanc a vysvětlují, proč je nejlepší držet marketingové aktivity v rovnováze. CZ titulky.
29 min
Rory Shutherland, člen představenstva Ogilvy, je jedním z nejvlivnějších myslitelů ve světě marketingu a reklamy. Je mistrem praktických přednášek, přímého i širokého cílení a v této lekci uslyšíte argumenty pro obojí. CZ titulky.
54 min
Jak do sebe zapadá strategie a kreativita? Rob Estreitinho, brilantní mladý stratég z Londýna, který se pohybuje na poli mezinárodních značek jako jsou například Cadbury, Kia, LinkedIn nebo Domino's, ve své přednášce polemizuje o správných přístupech, nové škole marketingu a také o tom, jak si nejlépe najít cestu, která bude fungovat právě pro vaši značku. CZ titulky.
45 min
Kreativní konzultant Dave Trott má neuvěřitelný vliv na celé generace reklamních profíků. Ve své Masterclass kreativního myšlení předává jasnou zprávu o tom, jak důležité je podstupovat rizika a odlišit se, abychom uspěli v boji o nejlepší pozici na trhu. CZ titulky.
20 min
Autor knihy Anatomie rozhodování Richard Shotton vysvětluje přínos behaviorální psychologie a psychologických tréningových metod, které svým významem přesahují akademickou půdu a učí nás, že trocha psychologie může jednoduše dopomoci každé značce k úspěšným reklamním kampaním. CZ titulky.
40 min
Michal Pastier si pro vás připravil balíček pravidel, tipů a rad, které pomohou dostat i vaši reklamu do oblasti "Great ad zone". POUZE EN bez titulků.
45 min
Richard Shotton opět dokazuje, že marketingové techniky založené na teoriích z behaviorální psychologie můžou být mocným nástrojem pro ovládnutí nákupního chování zákazníků. Ve své přednášce nabízí praktické příklady z akademické i marketingové praxe a udává je do kontextu tak, abyste je ve svých strategiích mohli aplikovat i vy. CZ titulky.
25 min
Měli by se marketéři zaměřit na prodej, široké cílení a zisk, tak jak to navrhují stratégové Binet a Field? Nebo by měli investovat do stavby značky, která bude zaujímat smysluplné a emocionální místo v životě zákazníků? Jaké je místo Love brandu v analyticky založeném přístupu k reklamně a co nás čeká v budoucnosti v oblasti budování vztahů a loajality mezi značkou a zákazníky. CZ titulky.
Budoucnost interaktivní reklamy a nové cesty, jak se vaše značka může ztotožnit se svými zákazníky. Zoe Scamman ve své přednášce o ne tak vzdálené budoucnosti nabízí cesty, jak by se moderní marketéři mohli inspirovat zábavním průmyslem. CZ titulky.
55 min
Ana Milicevic přináší na scénu průnik různých disciplín: technologií s médii, spotřebitelské kultury s daty a globalizace s hyperlokálními potřebami. Ve své přednášce polemizuje o současnosti a budoucnosti technických složek marketingu a prezentuje možnosti, jak se vymanit negativním emocím spojených s reklamou. Zjistěte s námi, jak vystavět úplně novou pozitivní cestu k zákazníkům - v budoucnosti bez reklam. CZ titulky.
50 min
Jak globální pandemie změnila svět reklamy? Co nového nás čeká a jaké jsou benefity náhlých změn? V tomto provokativním, ale pragmatickém interview Tom Goodwin klade otázky ohledně budoucnosti marketingu a nabízí praktická řešení k prozkoumání moderního světa. Nabízí modely k transformaci a udává reálné příklady, jak mohou značky v budoucnu prosperovat. CZ titulky.
50 min
Čím jsme začali, tím také zavíráme, protože co je dobré, toho není nikdy dost. A protože Mark Ritson je opravdu jeden z nejlepších, dává smysl, aby právě on ve své přednášce obsáhl to nejaktuálnější, co se děje ve světě marketingu a podrobil expertýze nejvýznačnější současné marketingové teorie v kontextu populárních světových trendů. EN titulky.
Hodnotilo 21 zákazníků
Chcete přidat vlastní hodnocení?
Přihlásit se a přidat hodnoceníNejrychlejší je online platba kreditkou nebo debetní kartou. Kurz je pak dostupný prakticky hned. Zaplatit můžete i převodem: na e-mail vám pošleme zálohovou fakturu s platebními údaji a vy ji uhradíte. Jakmile platba dorazí, dáme vám vědět a kurz zpřístupníme. To ale pár dní trvá. A proto doporučujeme platbu kartou.
Ano, máme. Firmám, které chtějí proškolit např. nováčky, marketingové specialisty v týmu nebo talentované brand manažery, nabízíme multilicence. Výhodnější cena startuje na třech registracích a stačí si o ni napsat na mail info@digisemestr.cz. Navíc si částku můžete dát do nákladů, a tak odepsat z daní.
12 přednášek má české titulky, u dvou přednášek lze zapnout v přehrávači anglické titulky a dvě přednášky jsou pouze v angličtině bez titulků. V osnově kurzu najdete popisek, o jaký typ se jedná.
Koupí tohoto kurzu získáte časově neomezený přístup ke všem videím.
Na konci lekcí tě čeká lehký úkol, ve kterém si vyzkoušíš převést poznatky z přednášek do své praxe. Na konci kurzu tě potom čeká Diplom o úspěšném absolvování kurzu Best of Marketing Festival.
Naše kurzy posunuly dál už víc než 5000 marketérů. Přidejte se k nim i vy. Klidně hned.
Pokuta 7,7 milionu korun za špatnou rozesílku obchodních sdělení. I tak může vypadat účet za neznalost. Právo v marketingu je komplexní, mnohdy komplikované a ze strany marketérů často opomíjené.
Proto je tu kurz Petry Dolejšové. Ve 12 lekcích vám přehledně naservíruje vše, co jako marketér, majitel e-shopu nebo tvůrce webu, potřebujete vědět - abyste se vyhnuli zbytečnému mrzení, právním sporům i pokutám.
Společně s Petrou si uděláte audit svých znalostí a firemních procesů v oblastech, jako jsou autorská práva, GDPR, branding a ochrana značky, pravidla recenzí, slev nebo spoluprací s influencery.
Složité právní definice a paragrafy? Na ty zapomeňte. Petra vám vše vysvětlí prakticky, lidsky a na konkrétních příkladech.
SEO. Komplexní obor často vnímaný jako “black box”. Vždyť se v něm potkává práce na obsahu s technickými aspekty. Data s kreativním přístupem. Obor, který klade vysoké nároky na dlouhodobou strategii, prioritizaci a zároveň vyžaduje schopnost agilně reagovat na trendy. Když ale víte, jak na věc, je SEO nesmírně efektivní.
Připravili jsme SEO školení, která vás naučí SEO nejen “dělat”, ale především nad ním přemýšlet. V kontextu oboru, priorit i byznysu. Provedeme vás základy, vysvětlíme principy, ukážeme strategie.
Tenhle SEO kurz je ideální pro juniory, co se chtějí SEO systematicky naučit, ale i pro manažery, kteří potřebují uřídit specialistu nebo externí tým a chybí jim přesah. Koncentrované know-how bez zbytečné teorie, ale s potřebnou mírou detailu tam, kde je třeba.
Vše důležité, co potřebujete vědět o digitálním marketingu pro e-shopy, na jednom místě. Strukturovaně. Srozumitelně. Zkrátka, tenhle kurz od Digisemestru je investice do vzdělání, která se vám mnohonásobně vrátí.
Oslovili jsme nejlepší lektory. A ti připravili lekce, které pokrývají e-commerce marketing v celé jeho šíři: Od SEO, obsahu, UX, analytiky přes PPC systémy a sociální sítě až po základy práva, cenotvorby nebo tipy pro zahraniční expanzi. Žádný jiný e-commerce kurz v Česku není tak komplexní a orientovaný na praxi.
Navíc jsme nezávislí. Neprodáváme konkrétní aplikace, služby, nástroje, ale vzděláváme. Nikoho neprotežujeme, nic nezamlčujeme. Představujeme e-commerce v celé jeho šíři.
E-mail marketing je nejvýdělečnější on-line kanál, ale spousta firem nedovede jeho potenciál využít. Pavel Pola pomáhá zlepšovat jeho výkon ve velkých firmách, ale radí i samotným výrobcům e-mailových nástrojů.
Pokud máš ambici stát se v e-mail marketingu opravdovým profíkem a chceš se mu věnovat na plný úvazek, je tenhle kurz přesně pro tebe. Přes 440 slajdů prezentace, stovky konkrétních příkladů a čísel a kompletní pokrytí celé problematiky.
Spustili jsme pro vás Brand Academy, nejnabušenější online kurz o brandbuildingu v Česku. Pomůže vám budovat lepší značky nebo nastartovat kariéru v brand managementu. Nadšené reakce prvních absolventů potvrzují, že pokud se chcete vzdělávat v budování značek, jste na nejlepším místě.
Digitální marketing se neustále mění, vyvíjí se. To, co platilo (a fungovalo) včera, už dnes nemusí. O to důležitější je mít pevné základy a přemýšlet v souvislostech. Máte-li tenhle fundament, dokážete vystavět funkční digitální strategii, reagovat na nové trendy i rozhodovat o prioritách.
Nicméně většina školení a kurzů na českém trhu se „zpátky ke kořenům“ nevrací. Věnuje se jedné specializaci, často velmi detailně, ale bez přesahu do ostatních disciplín a potřebného nadhledu. Proto jsme společně s Ondřejem Slámou připravili tenhle kurz.
Díky němu získáte přehledný, souvislý, nestranný a pevný základ. A to od člověka, který má 15 let zkušeností. Ze strany inzerenta (e-shopu jako Alza.cz), agentury, médií, ale i konzultanta na volné noze.
Kampaně neplní stanovené cíle, zároveň už ale nevíte, jak jinak je nastavit. Obhájit investice do brandových kampaní je pro vás stejně tak těžké jako je vyhodnotit. A data z Google Analytics vám už dávno nestačí k tomu, abyste si poskládali přesný obrázek o placených kanálech.
Pokud se alespoň v jednom z předchozích tvrzení poznáváte, tento kurz je přesně pro vás! Zjistíte, kde mají vaše kampaně potenciál a jak ho maximálně vytěžit. A hlavně to, jak kampaně vyhodnocovat a obhájit si alokaci rozpočtů.
Více než 10 let zkušeností jsme shrnuli do 8 lekcí nabitých praktickými příklady a konkrétními tipy, které můžete okamžitě použít.
Díky kurzům od Digisemestru snadno zaškolíte nováčky nebo posunete celý marketingový tým. A následně si ověříte, jestli rady našich expertů padly na úrodnou půdu. Vždyť součástí kurzů jsou průběžné testy a diplom rozhodně nedáváme zadarmo.
Pro firmy máme výhodné multilicence - více přístupů za lepší cenu.
Marketing Festival s.r.o., Renneská třída 393/12, Štýřice, 639 00 Brno, IČ 01646486, Obchodní podmínky, +420 739 018 712, info@digisemestr.cz