Honza Bartoš se věnuje Facebook reklamě přes 10 let. Jen za poslední rok se svým týmem proinvestoval kolem 100 milionů korun. My jsme se rozhodli jeho postupy natočit a nabídnout i tobě.
Chceš se naučit prodávat na Facebooku? Honza ti ukáže celý proces od vytvoření první kampaně až po pokročilejší techniky. Vysvětlí ti všechny pojmy a dostaneš ukázky jeho práce a případové studie.
Zajímají tě pokročilé strategie? Máš se na co těšit. Naučíš se, jak ziskově prodávat tuctové produkty, jak škálovat účet a jak ti může automatizace a strojové učení usnadnit práci. V bonusech Honza zjistíš, co vše má vliv na výkon reklamy, jak pracovat s novými účty a jak nastavit cíle s klientem. Každý si přijde na své!
Hodnotilo 266 zákazníků
Chcete přidat vlastní hodnocení?
Přihlásit se a přidat hodnocenínázornost
podrobné vysvětlení
tipy z praxe
při aktualizaci stránky se přehazovaly videa, to mě mátlo
Výborný kurz, za mne bezkonkurenční na českém internetu. 10/10 pro Honzu i Digisemestr. Díky tomuto kurzu jsem se propojil s Honzou a již rok a půl spolu fungujeme ve formě konzultací. Jeho nápady jsou skvělé a jeho přesah je také velké plus (pomohl nám i s UX věcmi) - dohodil nám rovnou i člověka na Google Ads a umí doporučit člověka prakticky pro jakoukoliv sféru e-commerce.
Přehled od A do Z (vhodné pro úplné začátečníky i pokročilé)
Skvělý projev lektora, za kterým jsou vidět roky zkušeností a spousta kampaní
Mraky praktických příkladů
informace přehledně podané
praktické ukázky
líbí se mi struktura od základního po pokročilé
jsme malý eshop (FB budget je cca 10 000 Kč/měsíc), kurz je spíš o větších ropočtech
někdy na mě moc rychlý Honzův projev
Moc díky za kurz. Byl komplexní, nabitý hodnotnými informacemi, přehledně zpracovaný a logicky rozdělený do kratších lehce vstřebatelných úsecích.
komplexní kurz
logicky rozdělený do kratších úseků
Dozvěděl jsem se všechno, co jsem potřeboval a dokážu si nyní nastavit reklamy v základním režimu a potom vím, co si mám dohledat, takže OK. Co se týče rozpočtů, chápu, že Facebook potřebuje prostor, ale myslím si, že je spoustu zájemců o kurz, kteří mají rozpočet na reklamu i třeba pod 10 000 Kč. Pak trochu bolí, že se člověk chce něco naučit a u spousty typů reklam je řečeno, že s rozpočtem nižším než X násobek toho co mám, to vůbec nemá smysl dělat...
po absolvování si umím nastavit FB reklamu
některé typy reklam jsou doporučené pouze s vyšším rozpočtem
Honza je sice svéráz, ale tenhle kurz mohou klidně sledovat i děti před 22. hodinou :-) Dostal jsem, co jsem čekal - příklady z praxe, názorné ukázky, žádné zbytečné kecy okolo. V kvalitě, kterou umí zase Jindra. A vlastně jsem ani nenašel nic, co by mi tam chybělo.
Honza Bartoš a jeho rady vám ušetří čas, nervy a vážně vydělají peníze. Kurz je postaven srozumitelně, bez bullshitů a zbytečných řečí a nechybí praktické ukázky, časté chyby i mnoho cenných rad zkušeného sociála. Pokud to myslíte s FB reklamou a výkonnostním marketingem vážně, rozhodně by tento kurz neměl chybět ve vaší firmě, domácnosti.
Na školení Facebooku od Honzy Bartoše si nejvíc cením, že jde přímo k věci a bez zbytečné omáčky okolo. Praktické rady a zkušenosti, co se dají aplikovat téměř okamžitě.
Honza je opravdový specialista na Facebook marketing, který je hodně orientován na výkon. Měl jsem možnost s ním několikrát spolupracovat a vždy to bylo perfektní. Je to buldok a když se do něčeho zakousne, je to znát.
Dlouho jsem hledal opravdu praktický kurz Facebook reklamy, ze kterého si odnese něco i člověk, který se jí již pár let věnuje. Většina kurzů je pro začátečníky a naučí Vás pouze reklamu naklikat, ale už se v nich nedozvíte, jak nad ní strategicky přemýšlet – jaký nastavit rozpočet, kdy používat CBO, jak dlouhá nastavit okna pro remarketing a spoustu dalších věcí. Skvělé jsou také checklisty a zadání pro nastavení Pixelu a XML feed.
S FB jsem se jako PPC-čkář dost pral. Kurz mi pomohl odpoutat se od strategií, které fungují v jiných systémech, ale na Facebooku selhávaly. Po absolvování kurzu jsem se dal do čistky kampaní. Celou strukturu účtu jsem zjednodušil, upravil strategie dle doporučení a nastavil automatizovaná pravidla. A výsledek? Investice do kurzu se vrátila do 24 hodin. Už za pár dní mi jela kampaň s minimálním úsilím, denní útratou přes 1000 Kč a PNO 15 %. Díky :-)
Kurz Honzy Bartoše mi dal ucelený přehled na problematiku a fungování reklamy na Facebooku. Celý kurz je je přehledný, zaměřený na praktické ukázky a doporučuji ho všem, kteří to myslí s reklamou na Facebooku vážně.
Naše kurzy posunuly dál už víc než 5000 marketérů. Přidejte se k nim i vy. Klidně hned.
Spustili jsme pro vás Brand Academy, nejnabušenější online kurz o brandbuildingu v Česku. Pomůže vám budovat lepší značky nebo nastartovat kariéru v brand managementu. Nadšené reakce prvních absolventů potvrzují, že pokud se chcete vzdělávat v budování značek, jste na nejlepším místě.
Vše důležité, co potřebujete vědět o digitálním marketingu pro e-shopy, na jednom místě. Strukturovaně. Srozumitelně. Zkrátka, tenhle kurz od Digisemestru je investice do vzdělání, která se vám mnohonásobně vrátí.
Oslovili jsme nejlepší lektory. A ti připravili lekce, které pokrývají e-commerce marketing v celé jeho šíři: Od SEO, obsahu, UX, analytiky přes PPC systémy a sociální sítě až po základy práva, cenotvorby nebo tipy pro zahraniční expanzi. Žádný jiný e-commerce kurz v Česku není tak komplexní a orientovaný na praxi.
Navíc jsme nezávislí. Neprodáváme konkrétní aplikace, služby, nástroje, ale vzděláváme. Nikoho neprotežujeme, nic nezamlčujeme. Představujeme e-commerce v celé jeho šíři.
Digitální marketing se neustále mění, vyvíjí se. To, co platilo (a fungovalo) včera, už dnes nemusí. O to důležitější je mít pevné základy a přemýšlet v souvislostech. Máte-li tenhle fundament, dokážete vystavět funkční digitální strategii, reagovat na nové trendy i rozhodovat o prioritách.
Nicméně většina školení a kurzů na českém trhu se „zpátky ke kořenům“ nevrací. Věnuje se jedné specializaci, často velmi detailně, ale bez přesahu do ostatních disciplín a potřebného nadhledu. Proto jsme společně s Ondřejem Slámou připravili tenhle kurz.
Díky němu získáte přehledný, souvislý, nestranný a pevný základ. A to od člověka, který má 15 let zkušeností. Ze strany inzerenta (e-shopu jako Alza.cz), agentury, médií, ale i konzultanta na volné noze.
10 let Marketing Festivalu a 14 nejvlivnějších osobností světového digitálního marketingu. S originálními, někdy provokativními myšlenkami, které definovaly a měnily marketingový svět.
E-mail marketing je nejvýdělečnější on-line kanál, ale spousta firem nedovede jeho potenciál využít. Pavel Pola pomáhá zlepšovat jeho výkon ve velkých firmách, ale radí i samotným výrobcům e-mailových nástrojů.
Pokud máš ambici stát se v e-mail marketingu opravdovým profíkem a chceš se mu věnovat na plný úvazek, je tenhle kurz přesně pro tebe. Přes 440 slajdů prezentace, stovky konkrétních příkladů a čísel a kompletní pokrytí celé problematiky.
Kampaně neplní stanovené cíle, zároveň už ale nevíte, jak jinak je nastavit. Obhájit investice do brandových kampaní je pro vás stejně tak těžké jako je vyhodnotit. A data z Google Analytics vám už dávno nestačí k tomu, abyste si poskládali přesný obrázek o placených kanálech.
Pokud se alespoň v jednom z předchozích tvrzení poznáváte, tento kurz je přesně pro vás! Zjistíte, kde mají vaše kampaně potenciál a jak ho maximálně vytěžit. A hlavně to, jak kampaně vyhodnocovat a obhájit si alokaci rozpočtů.
Více než 10 let zkušeností jsme shrnuli do 8 lekcí nabitých praktickými příklady a konkrétními tipy, které můžete okamžitě použít.
Díky kurzům od Digisemestru snadno zaškolíte nováčky nebo posunete celý marketingový tým. A následně si ověříte, jestli rady našich expertů padly na úrodnou půdu. Vždyť součástí kurzů jsou průběžné testy a diplom rozhodně nedáváme zadarmo.
Pro firmy máme výhodné multilicence - více přístupů za lepší cenu.
Marketing Festival s.r.o., Renneská třída 393/12, Štýřice, 639 00 Brno, IČ 01646486, Obchodní podmínky, +420 739 018 712, info@digisemestr.cz