☝️ 28. 6. jsme aktualizovali kurz e-commerce marketingu: Přidali jsme novou lekci o online marketplaces.

Hodnocení kurzu: Prodávej na Facebooku s Honzou Bartošem

Honza Bartoš se věnuje Facebook reklamě přes 10 let. Jen za poslední rok se svým týmem proinvestoval kolem 100 milionů korun. My jsme se rozhodli jeho postupy natočit a nabídnout i tobě.

Chceš se naučit prodávat na Facebooku? Honza ti ukáže celý proces od vytvoření první kampaně až po pokročilejší techniky. Vysvětlí ti všechny pojmy a dostaneš ukázky jeho práce a případové studie.

Zajímají tě pokročilé strategie? Máš se na co těšit. Naučíš se, jak ziskově prodávat tuctové produkty, jak škálovat účet a jak ti může automatizace a strojové učení usnadnit práci. V bonusech Honza zjistíš, co vše má vliv na výkon reklamy, jak pracovat s novými účty a jak nastavit cíle s klientem. Každý si přijde na své!

14+

hodin

15

lekcí

4K

rozlišení
4 590 Kč (bez DPH)

Hodnocení (266)

4.7/5

Hodnotilo 266 zákazníků

202 ×
46 ×
10 ×
5 ×
3 ×

Chcete přidat vlastní hodnocení?

Přihlásit se a přidat hodnocení
Tereza S.

názornost

podrobné vysvětlení

tipy z praxe

při aktualizaci stránky se přehazovaly videa, to mě mátlo

Lukáš B.

Výborný kurz, za mne bezkonkurenční na českém internetu. 10/10 pro Honzu i Digisemestr. Díky tomuto kurzu jsem se propojil s Honzou a již rok a půl spolu fungujeme ve formě konzultací. Jeho nápady jsou skvělé a jeho přesah je také velké plus (pomohl nám i s UX věcmi) - dohodil nám rovnou i člověka na Google Ads a umí doporučit člověka prakticky pro jakoukoliv sféru e-commerce.

Přehled od A do Z (vhodné pro úplné začátečníky i pokročilé)

Skvělý projev lektora, za kterým jsou vidět roky zkušeností a spousta kampaní

Mraky praktických příkladů

Kateřina M.

informace přehledně podané

praktické ukázky

líbí se mi struktura od základního po pokročilé

jsme malý eshop (FB budget je cca 10 000 Kč/měsíc), kurz je spíš o větších ropočtech

někdy na mě moc rychlý Honzův projev

Vlasta S.

Moc díky za kurz. Byl komplexní, nabitý hodnotnými informacemi, přehledně zpracovaný a logicky rozdělený do kratších lehce vstřebatelných úsecích.

komplexní kurz

logicky rozdělený do kratších úseků

Jiří N.

Dozvěděl jsem se všechno, co jsem potřeboval a dokážu si nyní nastavit reklamy v základním režimu a potom vím, co si mám dohledat, takže OK. Co se týče rozpočtů, chápu, že Facebook potřebuje prostor, ale myslím si, že je spoustu zájemců o kurz, kteří mají rozpočet na reklamu i třeba pod 10 000 Kč. Pak trochu bolí, že se člověk chce něco naučit a u spousty typů reklam je řečeno, že s rozpočtem nižším než X násobek toho co mám, to vůbec nemá smysl dělat...

po absolvování si umím nastavit FB reklamu

některé typy reklam jsou doporučené pouze s vyšším rozpočtem

Zobrazit další hodnocení

Přejít na detail kruzu: Prodávej na Facebooku s Honzou Bartošem

Nejlepší reklamou jsou spokojení účastníci kurzu

Pomáháme se vzděláváním nejen jednotlivců

Konec skrolování, vzhůru do studia

Naše kurzy posunuly dál už víc než 5000 marketérů. Přidejte se k nim i vy. Klidně hned.

Naše další kurzy

Aktualizováno 22. 11.

Brand Academy: Jak budovat značky s YYY agency

13+

hodin obsahu

11

lekcí

20+

lektorů a hostů

Spustili jsme pro vás Brand Academy, nejnabušenější online kurz o brandbuildingu v Česku. Pomůže vám budovat lepší značky nebo nastartovat kariéru v brand managementu. Nadšené reakce prvních absolventů potvrzují, že pokud se chcete vzdělávat v budování značek, jste na nejlepším místě.

Aktualizováno 12. 4.

E-commerce marketing: Prakticky a od těch nejlepších

50+

hodin

30

lekcí

35

specialistů

Vše důležité, co potřebujete vědět o digitálním marketingu pro e-shopy, na jednom místě. Strukturovaně. Srozumitelně. Zkrátka, tenhle kurz od Digisemestru je investice do vzdělání, která se vám mnohonásobně vrátí.

Oslovili jsme nejlepší lektory. A ti připravili lekce, které pokrývají e-commerce marketing v celé jeho šíři: Od SEO, obsahu, UX, analytiky přes PPC systémy a sociální sítě až po základy práva, cenotvorby nebo tipy pro zahraniční expanzi. Žádný jiný e-commerce kurz v Česku není tak komplexní a orientovaný na praxi.

Navíc jsme nezávislí. Neprodáváme konkrétní aplikace, služby, nástroje, ale vzděláváme. Nikoho neprotežujeme, nic nezamlčujeme. Představujeme e-commerce v celé jeho šíři.

Digitální marketing v souvislostech s Ondřejem Slámou

7+

hodin

9

lekcí

4K

rozlišení

Digitální marketing se neustále mění, vyvíjí se. To, co platilo (a fungovalo) včera, už dnes nemusí. O to důležitější je mít pevné základy a přemýšlet v souvislostech. Máte-li tenhle fundament, dokážete vystavět funkční digitální strategii, reagovat na nové trendy i rozhodovat o prioritách.

Nicméně většina školení a kurzů na českém trhu se „zpátky ke kořenům“ nevrací. Věnuje se jedné specializaci, často velmi detailně, ale bez přesahu do ostatních disciplín a potřebného nadhledu. Proto jsme společně s Ondřejem Slámou připravili tenhle kurz.

Díky němu získáte přehledný, souvislý, nestranný a pevný základ. A to od člověka, který má 15 let zkušeností. Ze strany inzerenta (e-shopu jako Alza.cz), agentury, médií, ale i konzultanta na volné noze.

Nový kurz

Best of Marketing Festival: Učte se od největších jmen světového marketingu

11+

hodin obsahu

14

lekcí

4K

rozlišení

10 let Marketing Festivalu a 14 nejvlivnějších osobností světového digitálního marketingu. S originálními, někdy provokativními myšlenkami, které definovaly a měnily marketingový svět.

Aktualizováno 17. 1.

E-mail marketing od A do Z s Pavlem Polou

14+

hodin

17

lekcí

4K

rozlišení

E-mail marketing je nejvýdělečnější on-line kanál, ale spousta firem nedovede jeho potenciál využít. Pavel Pola pomáhá zlepšovat jeho výkon ve velkých firmách, ale radí i samotným výrobcům e-mailových nástrojů.

Pokud máš ambici stát se v e-mail marketingu opravdovým profíkem a chceš se mu věnovat na plný úvazek, je tenhle kurz přesně pro tebe. Přes 440 slajdů prezentace, stovky konkrétních příkladů a čísel a kompletní pokrytí celé problematiky.

Aktualizováno 23. 11.

PPC reklama: Strategické řízení digitálních kampaní

11+

hodin

4

lektoři

4K

rozlišení

Kampaně neplní stanovené cíle, zároveň už ale nevíte, jak jinak je nastavit. Obhájit investice do brandových kampaní je pro vás stejně tak těžké jako je vyhodnotit. A data z Google Analytics vám už dávno nestačí k tomu, abyste si poskládali přesný obrázek o placených kanálech. 

Pokud se alespoň v jednom z předchozích tvrzení poznáváte, tento kurz je přesně pro vás! Zjistíte, kde mají vaše kampaně potenciál a jak ho maximálně vytěžit. A hlavně to, jak kampaně vyhodnocovat a obhájit si alokaci rozpočtů.

Více než 10 let zkušeností jsme shrnuli do 8 lekcí nabitých praktickými příklady a konkrétními tipy, které můžete okamžitě použít.

Více licencí za lepší cenu

Díky kurzům od Digisemestru snadno zaškolíte nováčky nebo posunete celý marketingový tým. A následně si ověříte, jestli rady našich expertů padly na úrodnou půdu. Vždyť součástí kurzů jsou průběžné testy a diplom rozhodně nedáváme zadarmo.

Pro firmy máme výhodné multilicence - více přístupů za lepší cenu.

Vzděláváme velké i malé firmy

Chcete vědět o všech novinkách z Digisemestru jako první?

Marketing Festival s.r.o., Renneská třída 393/12, Štýřice, 639 00 Brno, IČ 01646486, Obchodní podmínky, +420 739 018 712, info@digisemestr.cz

Tvorba webu

logo-hexa

Hexa Design

gopay logo comgate logo