Společně s YYY agency jsme pro vás připravili Brand Academy, nejnabušenější online kurz o brandbuildingu v Česku. Pomůže vám budovat lepší značky nebo nastartovat kariéru v brand managementu. Nadšené reakce prvních absolventů potvrzují, že pokud se chcete vzdělávat v budování značek, jste na nejlepším místě.
Kurz vás v 11 epizodách provede všemi nadčasovými principy budování značek – od výzkumu přes strategii až po exekuci a měření. Navíc jsme připravili i dvě speciální bonusové epizody, kterých obsah si zvolili sami absolventi kurzu.
YYY agency buduje značky skoro 10 let a pomohla brandům jako je Direct pojišťovna, CZC.CZ, KetoDiet, Vivantis nebo online terapie Hedepy. A pozor – nebudeme jen teoretizovat, čekají vás praktické ukázky a rozhovory s klienty, kreativními řediteli, výzkumníky i designery.
Hodnotilo 63 zákazníků
Chcete přidat vlastní hodnocení?
Přihlásit se a přidat hodnocenídobře strukturované
case studies
rozhovory z praxe
teorie skvělá, jen někdy příliš dlouhá videa
v dlouhých videích k teorii bych vypíchla ještě více konkrétních bodů
Kurz bol za mňa prínosný a inšpiratívný. Našla som v ňom mnoho praktických informácií, rád a postrehov, ktoré dokážem využíť aj vo svojich projektoch. Štruktúra a témy kurzu sú za mňa skvelé a ich podanie zrozumiteľné aj pre juniora. Rozhodne splnil moje očakávania. A navyše, okrem znalosti som získala i prepojenie s komunitou okolo oboru a cenné kontakty, čo je na nezaplatenie!
odbornosť
zrozumiteľnosť podania
skvelý obsah
množstvo praktických rád
Skvělý kurz, který nemá v ČR obdoby. Stejně jako ostatní kurzy a akce z dílny Jindřicha Fáborského má kurz světovou úroveň. Našlapaný, aktuální, praktický kurz světové úrovně. Doporučuji
Komplexní kurz pokrývající budování značky
Množství praktických zkušeností
Skvělá prezentace
Světová úroveň
Dobrá cena
Kvalitný kurz vhodný pre brand manažérov so zásadnými teoratickýcmi informáciami obohatenými o množstvo praktických príkladov či už priamo v lekciách alebo rozhovoroch. Veľké plus sú aj doporučené zdroje a testy, ktoré preveria nazbierané vedomosti.
množstvo praktických príkladov
doporučené zdroje
Hodně obsáhlý a kvalitní kurz na budování značek. Vhodný jak pro lidi z agentury, tak i pro lidi z firem zodpovědných za značku (dle zkušenosti z obou břehů). Může hodně pomoci pro argumentaci při obhajobě budgetu i objasňování, co to vůbec značka je a proč je její rozvoj důležitý. Že to není jen logo. Oceňuji zaměření a důraz na výzkum a strategii. Z pohledu lektorů bych nejvíce ocenil Romana Zámečníka, Marka Linharta a Tomáše Hrábka. Rozhovor s Josefem Havelkou je kapitola sama o sobě. :-) Naopak mi příliš nesedl projev Martina Zdražila (možná z důvodu vysvětlování metod, metrik, velký výčet teorie). Každopádně velký díky za kurz!
obsáhlý a kvalitní kurz
vhodný pro in-house i agentury
důraz na výzkum a strategii
projev M. Zdražila mi příliš neseděl
Už prvních lekcí si moc cením. Věřím, že mi kurz předá plno zkušeností a užitku.
Kurz se mi líbí. Vše je podáno lehce, srozumitelně, přirozeně.
Wow, tohle byl hustej kurz! Znalostně, přípravou, délkou i nadšením. Pokud vím, tak v Česku není lepší kurz ohledně budování značek. Za mne top lekce byla sedmá. Dostala mne asi i dost brutální příprava a výprava. Přednášející se mění a mění se i prostředí ve které je to točené. Mohu jen doporučit. Jen houšť takových kurzů.
Kurz doporučuji. Testy a lektoři jsou super. Pozitivně hodnotím i doporučenou literaturu!
V upútavke neklamali. Kurz #brandacademy nastavil latku naozaj vysoko - vizuálne ale hlavne obsahovo. Top bola siedma lekcia. Rozhovory s ľudmi z praxe vnímam ako veľkú pridanú hodnotu.
Mám za sebou 2 semestre. Kurzom sprevádzali na slovo vzatý odborníci z YYY agency. Teóriu striedalo množstvo praktických rád z konkrétných prípadov. Plusom sú aj doporučené zdroje. Kurz odporúčam všetkým brand manažérom.
Po přihlášení do kurzu jsem se zděsila délky lekcí, na online mi připadaly dlouhý. Zatím jsem ještě v prvním semestru, ale obavy se už stačily rozplynout. I delší lekce odsýpají. Žádný omáčky, jen srozumitelně řečené informace v logických celcích. Kromě toho spousta tipů na materiály a knihy k dalšímu vzdělávání. Těší mě i hezký výběr hostů.
Kurz je pútavo spracovaný po obsahovej, aj vizuálnej stránke. Tvorcom sa podarilo vybrať témy, ktoré mi pomohli pri problematike, ktorú som riešila kludne aj na druhý deň. A príklady z praxe sú "relatable" pre náš trh.
Naše kurzy posunuly dál už víc než 5000 marketérů. Přidejte se k nim i vy. Klidně hned.
Pokuta 7,7 milionu korun za špatnou rozesílku obchodních sdělení. I tak může vypadat účet za neznalost. Právo v marketingu je komplexní, mnohdy komplikované a ze strany marketérů často opomíjené.
Proto je tu kurz Petry Dolejšové. Ve 12 lekcích vám přehledně naservíruje vše, co jako marketér, majitel e-shopu nebo tvůrce webu, potřebujete vědět - abyste se vyhnuli zbytečnému mrzení, právním sporům i pokutám.
Společně s Petrou si uděláte audit svých znalostí a firemních procesů v oblastech, jako jsou autorská práva, GDPR, branding a ochrana značky, pravidla recenzí, slev nebo spoluprací s influencery.
Složité právní definice a paragrafy? Na ty zapomeňte. Petra vám vše vysvětlí prakticky, lidsky a na konkrétních příkladech.
SEO. Komplexní obor často vnímaný jako “black box”. Vždyť se v něm potkává práce na obsahu s technickými aspekty. Data s kreativním přístupem. Obor, který klade vysoké nároky na dlouhodobou strategii, prioritizaci a zároveň vyžaduje schopnost agilně reagovat na trendy. Když ale víte, jak na věc, je SEO nesmírně efektivní.
Připravili jsme SEO školení, která vás naučí SEO nejen “dělat”, ale především nad ním přemýšlet. V kontextu oboru, priorit i byznysu. Provedeme vás základy, vysvětlíme principy, ukážeme strategie.
Tenhle SEO kurz je ideální pro juniory, co se chtějí SEO systematicky naučit, ale i pro manažery, kteří potřebují uřídit specialistu nebo externí tým a chybí jim přesah. Koncentrované know-how bez zbytečné teorie, ale s potřebnou mírou detailu tam, kde je třeba.
Vše důležité, co potřebujete vědět o digitálním marketingu pro e-shopy, na jednom místě. Strukturovaně. Srozumitelně. Zkrátka, tenhle kurz od Digisemestru je investice do vzdělání, která se vám mnohonásobně vrátí.
Oslovili jsme nejlepší lektory. A ti připravili lekce, které pokrývají e-commerce marketing v celé jeho šíři: Od SEO, obsahu, UX, analytiky přes PPC systémy a sociální sítě až po základy práva, cenotvorby nebo tipy pro zahraniční expanzi. Žádný jiný e-commerce kurz v Česku není tak komplexní a orientovaný na praxi.
Navíc jsme nezávislí. Neprodáváme konkrétní aplikace, služby, nástroje, ale vzděláváme. Nikoho neprotežujeme, nic nezamlčujeme. Představujeme e-commerce v celé jeho šíři.
E-mail marketing je nejvýdělečnější on-line kanál, ale spousta firem nedovede jeho potenciál využít. Pavel Pola pomáhá zlepšovat jeho výkon ve velkých firmách, ale radí i samotným výrobcům e-mailových nástrojů.
Pokud máš ambici stát se v e-mail marketingu opravdovým profíkem a chceš se mu věnovat na plný úvazek, je tenhle kurz přesně pro tebe. Přes 440 slajdů prezentace, stovky konkrétních příkladů a čísel a kompletní pokrytí celé problematiky.
Digitální marketing se neustále mění, vyvíjí se. To, co platilo (a fungovalo) včera, už dnes nemusí. O to důležitější je mít pevné základy a přemýšlet v souvislostech. Máte-li tenhle fundament, dokážete vystavět funkční digitální strategii, reagovat na nové trendy i rozhodovat o prioritách.
Nicméně většina školení a kurzů na českém trhu se „zpátky ke kořenům“ nevrací. Věnuje se jedné specializaci, často velmi detailně, ale bez přesahu do ostatních disciplín a potřebného nadhledu. Proto jsme společně s Ondřejem Slámou připravili tenhle kurz.
Díky němu získáte přehledný, souvislý, nestranný a pevný základ. A to od člověka, který má 15 let zkušeností. Ze strany inzerenta (e-shopu jako Alza.cz), agentury, médií, ale i konzultanta na volné noze.
Kampaně neplní stanovené cíle, zároveň už ale nevíte, jak jinak je nastavit. Obhájit investice do brandových kampaní je pro vás stejně tak těžké jako je vyhodnotit. A data z Google Analytics vám už dávno nestačí k tomu, abyste si poskládali přesný obrázek o placených kanálech.
Pokud se alespoň v jednom z předchozích tvrzení poznáváte, tento kurz je přesně pro vás! Zjistíte, kde mají vaše kampaně potenciál a jak ho maximálně vytěžit. A hlavně to, jak kampaně vyhodnocovat a obhájit si alokaci rozpočtů.
Více než 10 let zkušeností jsme shrnuli do 8 lekcí nabitých praktickými příklady a konkrétními tipy, které můžete okamžitě použít.
10 let Marketing Festivalu a 14 nejvlivnějších osobností světového digitálního marketingu. S originálními, někdy provokativními myšlenkami, které definovaly a měnily marketingový svět.
Díky kurzům od Digisemestru snadno zaškolíte nováčky nebo posunete celý marketingový tým. A následně si ověříte, jestli rady našich expertů padly na úrodnou půdu. Vždyť součástí kurzů jsou průběžné testy a diplom rozhodně nedáváme zadarmo.
Pro firmy máme výhodné multilicence - více přístupů za lepší cenu.
Marketing Festival s.r.o., Renneská třída 393/12, Štýřice, 639 00 Brno, IČ 01646486, Obchodní podmínky, +420 739 018 712, info@digisemestr.cz