PPC reklama strategicky

Nový kurz

Obor PPC reklamy se v posledních letech radikálně mění a pouze technické znalosti už nestačí. Na kampaně je potřeba pohlížet v kontextu marketingových cílů. PPC specialista musí nakrmit plně automatizované kampaně strategickými informacemi. 

V 8 lekcích vás provedeme od správného stanovení cíle, identifikování nejproblematičtějšího místa až po naplánování konkrétních aktivit. Bude pro vás snazší určovat priority v účtu, budete schopni klientovi (vašemu nadřízenému) lépe vysvětlit co a proč děláte a především bude pravděpodobnější, že dosáhnete stanovených cílů.

8+

hodin

4

lektoři

4K

rozlišení
6 790 Kč (bez DPH)

Na co se můžeš těšit?

Od strategie ke konkrétním řešením

Ve výkladu jsme šli hodně shora, právě kvůli správnému propojení s marketingem a návaznostem na další obory. Ale v dalších lekcích jsme se pustili i do hodně konkrétních tipů jak pro e-commerce projekty, tak pro B2B a Saas. Postupy ukazujeme na spoustě příkladů z našich kampaní jak v ČR, tak v zahraničí.

Provázaný systém a určení priorit

Od začátku jsme se především snažili o vytvoření logického systému, který na sebe dokonale navazuje a díky kterému se zorientujete v prioritách. Já miluju systémy, sítě, hledání spojitostí a tak jsem několik týdnů ladila to nejlepší možné (a logicky správné) flow. Pomůže vám to také v propojení vašich stávajících znalostí. U všech lekcí jsme se snažili seřadit vysvětlované postupy podle jejich logické posloupnosti a priority. To by vám mělo pomoct při rozhodování, do čeho se pustit nejdřív.

Žádné obecné best practice

Všechno, co v kurzu popisujeme, opravdu děláme. Nenajdete tam žádné obecné “best practice”. Proto vám třeba v lekci optimalizaci konverzního poměru neporadíme se obrátit na UX specialistu, který na projektu dělá. Protože většinou u projektů žádného takového nemáme

Špička na české PPC scéně

O témata se podělili Markéta Kabátová s Petrem Burešem, zakladatelé agentury uLab. Přizvali jsme i externí experty. O tvorbě cílů přispěla Markétina bývalá profesorka marketingu z Masarykovy Univerzity Klára Kašparová a lekci o display kampaních doplnil Martin Zdražil z kreativní agentury BrainOne, se kterými spolupracujeme na několika projektech (mimojiné také na jejich vlastním projektu Hedepy).

Náš online kurz pomůže jednotlivcům i firmám

Jedinec
  • Hledáš exkluzivní know‑how pro PPC kampaně a strategii?
  • Potřebuje tvůj e‑shop či web pomoct k lepším výsledkům?
Tým
  • Kopeš za marketingový tým, který potřebuje posunout dál?
  • Chceš pomoct se zaškolením zaměstnanců?

Osnova kurzu

1

1 Proč je strategická práce pro PPC specialisty důležitá?

10 minut (video)

Musíme začít od začátku, abyste věděli, proč budete po dostudování tohoto kurzu šťastnější. Mimojiné se také dozvíte, že díky strategické práci bude vaše práce smysluplnější a zadavatel kampaní spokojenější.

2

2 Stanovení cíle

54 minut (video)

Začneme tím, jak správně stanovit cíle, příklady špatně stanovených cílů a co dělat, pokud od firmy nemáte cíl zadaný nebo nedává smysl. Navíc se podíváme na komunikační cíle, protože brandové kampaně opravdu nemusí mít jen cíl budování značky (fakt!).

3

3 Určení nejužšího místa

47 minut (video)

V této lekci ukážeme, jak se rozhodnout, co je napříč kanály v kampaních největší priorita. Vysvětlili jsme i jak stanovit, jestli jsou kanály už vytěžené. Konkrétně taky ukazujeme benchmarky konverzního poměru a podílu zobrazení, nebo radíme jak určit, že je vaše CTR nízké.

4

4 Určení nejvýkonnějšího kanálu

44 minut (video)

Pro další rozhodování potřebujete zanalyzovat, které kanály (druhy kampaní) jsou pro váš byznys nejdůležitější a nejvíce přispívají ke konverzím. V dalších lekcích už pak půjdeme přímo ke konkrétním taktikám, jak úzké místo optimalizovat.

5

5 Zvýšení konverzního poměru

46 minut (video)

Relevance, problémy mezi proklikem a landing page, jak kvalitně vstupní stránka odpovídá na dotaz, zkoumání, co návštěvníci dělají na webu a jaké nástroje pro tuto analýzu používáme (konkrétně ukázáno jak) - to všechno pokrývá tato lekce.

6

6 Zvýšení skóre kvality a CTR

1 hodina (video)

Popsali jsme, jak zvýšit míru prokliku a skóre kvality v Google Ads, Sklik i na Facebooku. Hodně jsme se zaměřili na práci s reklamními texty. Ale dozvíte se třeba taky, proč se neřídit podle skóre kvality v Skliku.

7

7 Zvýšení zásahu kampaní ve vyhledávání

1 h 10 minut (video)

V této lekci rozebíráme, jak přistoupit k rozšiřování zásahu ve vyhledávání, DSA a shopping kampaních. Tak schválně, jak moc se při optimalizaci shoppingů řídíte benchmark CPC? Nebo víte, jak nejlíp odhadnout nejdůležitější parametry, které fakt musíte ve feedu dobře poladit?

8

8 Budování značky a výkonu přes display kampaně

1 h 44 minut (video)

Jak přistupovat k vyhodnocování kampaní v obsahové síti, jak je plánovat a tipy pro cílení a optimalizaci. Víte třeba, jak volba cíle kampaně na FB ovlivňuje cílení?

Kurzem vás provede

Markéta a Petr z uLabu

České PPC komunitě asi není lektory tohoto kurzu nějak více představovat. Markéta ve Webnode vybudovala marketingový tým o 25 lidech, prošla českou pobočkou Google a v roce 2016 založila spolu s Petrem Burešem agenturu uLab, kde pomáhají růst firmám do zahraničí. Petr i Markéta jsou známí pořádáním odborné konference PPC camp a obecně dlouhodobým vzděláváním českých PPCčkařů.

A co na kurzy říkají účastníci?

Pomáháme se vzděláváním nejen jednotlivců

Na co se často ptáte?

  • Komu je PPC kurz vlastně určen?

    Tento kurz rozhodně není pro začátečníky. Očekáváme, že s kampaněmi máte zkušenosti. Kurz je užitečný pro specialistu, ale i pro marketingového manažera, který si udělá představu, jak nahlížet na jeden z kanálů, za který má zodpovědnost. Najdete tam tipy nejen pro eshopy, ale i mnoho příkladů z B2B a technologických firem.

  • Naučím se v kurzu nastavit reklamu v Google Ads?

    Ne. Předpokládáme, že naklikat reklamu už umíte. A pokud ne, zaměřují se na to desítky jiných českých kurzů. Naopak v našem kurzu se naučíte propojit vaše aktuální znalosti ze systémů a v hlavě si vytvořit ucelenou mapu, ve které se budete velmi dobře orientovat. 

  • Jak mohu za online kurzy zaplatit?

    Zaplatit můžeš kartou online nebo zálohovou fakturou / převodem – fakturu ti po objednávce pošleme na e‑mail se všemi potřebnými informacemi k platbě. Kreditní či debetní kartou je to však rychlejší. Účetní doklad máš obratem a nemusíš čekat pár dnů, než platbu obdržíme a kurz zpřístupníme, jako tomu je při platbě na fakturu.

  • Je kurz vhodný pouze pro e-shopy?

    Uvádíme příklady jak ke správě kampaní pro eshopy, tak pro B2B a technologické firmy.

  • Na koho se můžu obrátit s jinými dotazy?

    Napiš na info@digisemestr.cz nebo do Messengeru/zprávy na Facebooku Digisemestru. V případě urgentních záležitostí zavolej klidně Romanovi, který celý projekt vede – 739 018 712.

  • Jak dlouhý je tento kurz o PPC reklamě?

    Připravili jsme pro vás zhruba 8 hodin vzdělávacího video obsahu. Celková doba studia je individuální, ale nejčastěji se bude jednat o několik týdnů. Součástí video lekcí je množství doporučených zdrojů k dalšímu studiu a také TODO listy s konkrétními úkoly. Po úspěšném ukončení studia, kurz poslouží jako dlouhodobý zdroj know-how, ke kterému se můžete kdykoliv vracet.

  • Co musím udělat pro získání certifikátu?

    Po každé lekci následuje automaticky vyhodnocovaný test. Hranice úspěšnosti pro získání certifikátu je 80 % v průměru ze všech lekcí. Pro finální hodnocení mají všechny lekce stejnou váhu.

  • Můžu si opravit výsledky testů pokud nejsem spokojen/á?

    Samozřejmě. Pokud si budete chtít výsledné hodnocení opravit na vyšší hodnocení, je možné si celý kurz po jeho dokončení restartovat a absolvovat znovu. Tuto možnost máte dvakrát. Po restartu kurzu se smažou veškeré předchozí aktivity, nepůjde se na ně tedy odvolávat a finální hodnocení se bere vždy z vašeho nejlepšího pokusu.

  • Dostanu lepší cenu při zakoupení více licencí?

    Kurzem můžeš projít sám, nebo s jeho pomocí zaškolit i nové zaměstnance a juniory – jejich schopnosti si pak ověříš průběžnými testy a získaným diplomem. Pokud zvažuješ multilicenci pro agenturu, vícečlenný tým nebo svou firmu, napiš nám a upravíme ti cenu. Cena se pak odvíjí od počtu zakoupených licencí, nejnižší počet jsou 3 registrace. Vše si lze samozřejmě odepsat z daní a dát do nákladů.

  • Je přístup ke kurzu nějak časově omezený?

    Od zakoupení kurzu máš 3 měsíce na celkem 3 pokusy (celý kurz jde tedy celkem 2× restartovat) - v tomto termínu je nutné projít všemi úkoly, pokud usiluješ o certifikát. Do kurzu jako takového získáváš však přístup na 1 rok a k videím se můžeš průběžně vracet. Kurzy navíc neustále vylepšujeme a rozšiřujeme, případně nabízíme další akce pro naše zákazníky. Pokud ti aktualizované know-how v našem kurzu a další výhody po celý rok budou vyhovovat, je možné si přístup prodloužit o další rok, a to za zvýhodněnou cenu.

  • Lze komunikovat s Markétou a Petrem (lektory)?

    V prvních 2 týdnech jsme pro vás připravili možnost se nás zeptat k jakékoli lekci a my je odpovíme v bonusových videích. Tak bude kurz ušitý ještě trochu víc vám na míru! :)

Diplom, který nedostaneš zadarmo

Na konci každé lekce tě čeká test, kde zúročíš všechny staré i nové vědomosti. Pokud se ti podaří naše zkoušky složit, získáš Diplom o úspěšném absolvování kurzu PPC reklama strategicky. Jako každý certifikát vydaný pod hlavičkou Digisemestru je i tento podmíněný poctivou přípravou – a dobře to ví i zaměstnavatelé.

Už neskroluj a začni studovat!

Naším kurzem prošlo už 1000 studentů. Ať jsi začínající či pokročilejší talent, s námi se můžeš ještě zlepšit.

Naše další kurzy

Aktualizováno 6. 4.

E‑commerce kurz od těch nejlepších v oboru

55+

hodin

28

lekcí

35

specialistů

Nauč se vše podstatné o marketingu. Nabízíme ti více jak 53 hodin vzdělávacího videa, které je rozdělené do logických celků a procházíš je svým tempem.

Osvoj si hutné a pravidelně aktualizované know-how od těch nejlepších marketérů u nás. Ve všech lekcích jdeme patřičně do hloubky tak, aby tvé online podnikání bylo ještě ziskovější. Čeká tě vše důležité o PPC, SEO, atribuci, remarketingu, expanzi a mnoho dalšího. Prakticky. Názorně.

Aktualizováno 27. 4.

Prodávej na Facebooku s Honzou Bartošem

11+

hodin

10

lekcí

4K

rozlišení

Honza Bartoš utratil ve Facebook reklamách stovky milionů korun a my jsme se rozhodli jeho postupy natočit a nabídnout i tobě.

Chceš vědět maximum o výkonnostní reklamě na Facebooku? Kurz půjde od úplných začátků po ty nejpokročilejší techniky. Honza ti vysvětlí všechny pojmy, dostaneš konkrétní ukázky jeho práce, případové studie a spoustu zákulisních informací.

Nový kurz

E-mail marketing od A do Z s Pavlem Polou

8+

hodin

11

lekcí

4K

rozlišení

E-mail marketing je nejvýdělečnější on-line kanál, ale spousta firem nedovede jeho potenciál využít. Pavel Pola pomáhá zlepšovat jeho výkon ve velkých firmách, ale radí i samotným výrobcům e-mailových nástrojů.

Pokud máš ambici stát se v e-mail marketingu opravdovým profíkem a chceš se mu věnovat na plný úvazek, je tenhle kurz přesně pro tebe. Přes 440 slajdů prezentace, stovky konkrétních příkladů a čísel a kompletní pokrytí celé problematiky.

Máš zájem o více licencí?
Získej lepší cenu

Kopeš za marketingový tým, který potřebuje posunout dál? Chceš pomoct se zaškolením zaměstnanců? Naše kurzy jsou pro tebe jako stvořené.

Kurzem můžeš projít sám, nebo s jeho pomocí zaškolit i nové zaměstnance a juniory – jejich schopnosti si pak ověříš průběžnými testy a získaným diplomem. Pokud zvažuješ multilicenci pro agenturu, vícečlenný tým nebo svou firmu, napiš nám. Upravíme ti cenu.

Vzděláváme velké i malé firmy

Marketing Festival s.r.o., Renneská třída 393/12, Štýřice, 639 00 Brno, IČ 01646486, Obchodní podmínky, +420 739 018 712, info@digisemestr.cz

Tvorba webu

logo-hexa

Hexa Design

gopay logo