☝️ Aktualizace kurzu Facebook reklamy: Nová videa, nové tipy, aktuální rozhraní

PPC reklama strategicky

Nový kurz

Obor PPC reklamy se v posledních letech radikálně mění a pouze technické znalosti už nestačí. Na kampaně je potřeba pohlížet v kontextu marketingových cílů. PPC specialista musí nakrmit plně automatizované kampaně strategickými informacemi. 

V 8 lekcích vás provedeme od správného stanovení cíle, identifikování nejproblematičtějšího místa až po naplánování konkrétních aktivit. Bude pro vás snazší určovat priority v účtu, budete schopni klientovi (vašemu nadřízenému) lépe vysvětlit co a proč děláte a především bude pravděpodobnější, že dosáhnete stanovených cílů.

10+

hodin

4

lektoři

4K

rozlišení
6 490 Kč (bez DPH)

S naším kurzem nemůžete ztratit, jen získat:

Od strategie ke konkrétním řešením

Ve výkladu jsme šli hodně shora, právě kvůli správnému propojení s marketingem a návaznostem na další obory. Ale v dalších lekcích jsme se pustili i do hodně konkrétních tipů jak pro e-commerce projekty, tak pro B2B a Saas. Postupy ukazujeme na spoustě příkladů z našich kampaní jak v ČR, tak v zahraničí.

Provázaný systém a určení priorit

Od začátku jsme se především snažili o vytvoření logického systému, který na sebe dokonale navazuje a díky kterému se zorientujete v prioritách. Já miluju systémy, sítě, hledání spojitostí a tak jsem několik týdnů ladila to nejlepší možné (a logicky správné) flow. Pomůže vám to také v propojení vašich stávajících znalostí. U všech lekcí jsme se snažili seřadit vysvětlované postupy podle jejich logické posloupnosti a priority. To by vám mělo pomoct při rozhodování, do čeho se pustit nejdřív.

Žádné obecné best practice

Všechno, co v kurzu popisujeme, opravdu děláme. Nenajdete tam žádné obecné “best practice”. Proto vám třeba v lekci optimalizaci konverzního poměru neporadíme se obrátit na UX specialistu, který na projektu dělá. Protože většinou u projektů žádného takového nemáme

Špička na české PPC scéně

O témata se podělili Markéta Kabátová s Petrem Burešem, zakladatelé agentury uLab. Přizvali jsme i externí experty. O tvorbě cílů přispěla Markétina bývalá profesorka marketingu z Masarykovy Univerzity Klára Kašparová a lekci o display kampaních doplnil Martin Zdražil z kreativní agentury BrainOne, se kterými spolupracujeme na několika projektech (mimojiné také na jejich vlastním projektu Hedepy).

Náš online kurz pomůže jednotlivcům i firmám

Jedinec
  • Hledáš exkluzivní know‑how pro PPC kampaně a strategii?
  • Potřebuje tvůj e‑shop či web pomoct k lepším výsledkům?
Tým
  • Kopeš za marketingový tým, který potřebuje posunout dál?
  • Chceš pomoct se zaškolením zaměstnanců?

Osnova kurzu

1

1 Proč je strategická práce pro PPC specialisty důležitá?

36 minut (video)

Musíme začít od začátku, abyste věděli, proč budete po dostudování tohoto kurzu šťastnější. Mimo jiné se také dozvíte, že díky strategické práci bude vaše práce smysluplnější a zadavatel kampaní spokojenější.

2

2 Stanovení cíle

1 h 7 minut (video)

Začneme tím, jak správně stanovit cíle, příklady špatně stanovených cílů a co dělat, pokud od firmy nemáte cíl zadaný nebo nedává smysl. Navíc se podíváme na komunikační cíle, protože brandové kampaně opravdu nemusí mít jen cíl budování značky (fakt!).

3

3 Určení nejužšího místa

1 h 1 min (video)

V této lekci ukážeme, jak se rozhodnout, co je napříč kanály v kampaních největší priorita. Vysvětlili jsme i jak stanovit, jestli jsou kanály už vytěžené. Konkrétně taky ukazujeme benchmarky konverzního poměru a podílu zobrazení, nebo radíme jak určit, že je vaše CTR nízké.

4

4 Určení nejvýkonnějšího kanálu

44 minut (video)

Pro další rozhodování potřebujete zanalyzovat, které kanály (druhy kampaní) jsou pro váš byznys nejdůležitější a nejvíce přispívají ke konverzím. V dalších lekcích už pak půjdeme přímo ke konkrétním taktikám, jak úzké místo optimalizovat.

5

5 Zvýšení konverzního poměru

54 minut (video)

Relevance, problémy mezi proklikem a landing page, jak kvalitně vstupní stránka odpovídá na dotaz, zkoumání, co návštěvníci dělají na webu a jaké nástroje pro tuto analýzu používáme (konkrétně ukázáno jak) - to všechno pokrývá tato lekce.

6

6 Zvýšení skóre kvality a CTR

1 h 8 minut (video)

Popsali jsme, jak zvýšit míru prokliku a skóre kvality v Google Ads, Sklik i na Facebooku. Hodně jsme se zaměřili na práci s reklamními texty. Ale dozvíte se třeba taky, proč se neřídit podle skóre kvality v Skliku.

7

7 Zvýšení zásahu kampaní ve vyhledávání

1 h 19 minut (video)

V této lekci rozebíráme, jak přistoupit k rozšiřování zásahu ve vyhledávání, DSA a shopping kampaních. Tak schválně, jak moc se při optimalizaci shoppingů řídíte benchmark CPC? Nebo víte, jak nejlíp odhadnout nejdůležitější parametry, které fakt musíte ve feedu dobře poladit?

8

8 Budování značky a výkonu přes display kampaně

2 h 2 min (video)

Jak přistupovat k vyhodnocování kampaní v obsahové síti, jak je plánovat a tipy pro cílení a optimalizaci. Víte třeba, jak volba cíle kampaně na FB ovlivňuje cílení?

Kurzem vás provede

Markéta a Petr z uLabu

České PPC komunitě asi není lektory tohoto kurzu nějak více představovat. Markéta ve Webnode vybudovala marketingový tým o 25 lidech, prošla českou pobočkou Google a v roce 2016 založila spolu s Petrem Burešem agenturu uLab, kde pomáhají růst firmám do zahraničí. Petr i Markéta jsou známí pořádáním odborné konference PPC camp a obecně dlouhodobým vzděláváním českých PPCčkařů.

Kurz, který dynamicky reaguje na změny v e‑commerce

Pravidelně aktualizujeme starší lekce a přidáváme nový obsah. Díky roční licenci k němu máte přístup zdarma.

  • 1. 9. 2021

    Bonusové video Zodpovídáme vaše dotazy

    V každé lekci teď najdete nové video, ve kterém lektoři kurzu odpovídají na vaše dotazy. Jedná se tak o celkem 2 hodiny nového obsahu, který jde ještě více do hloubky konkrétních problémů, konkrétních situací, které vy sami řešíte. 

Nejlepší reklamou jsou spokojení účastníci kurzu

Pomáháme se vzděláváním nejen jednotlivců

Vy se (často) ptáte, my odpovídáme

  • Komu je PPC kurz vlastně určen?

    Tento kurz rozhodně není pro začátečníky. Očekáváme, že s kampaněmi máte zkušenosti. Kurz je užitečný pro specialistu, ale i pro marketingového manažera, který si udělá představu, jak nahlížet na jeden z kanálů, za který má zodpovědnost. Najdete tam tipy nejen pro eshopy, ale i mnoho příkladů z B2B a technologických firem.

  • Naučím se v kurzu nastavit reklamu v Google Ads?

    Ne. Předpokládáme, že naklikat reklamu už umíte. A pokud ne, zaměřují se na to desítky jiných českých kurzů. Naopak v našem kurzu se naučíte propojit vaše aktuální znalosti ze systémů a v hlavě si vytvořit ucelenou mapu, ve které se budete velmi dobře orientovat. 

  • Jak kurz zaplatit?

    Nejrychlejší je online platba kreditkou nebo debetní kartou. Kurz je pak dostupný prakticky hned. Zaplatit můžete i převodem: Na účet vám pošleme zálohovou fakturu s platebními údaji a vy ji uhradíte. Jakmile platba dorazí, dáme vám vědět a kurz zpřístupníme. To ale pár dní trvá. A proto doporučujeme platbu kartou.

  • Je kurz vhodný pouze pro e-shopy?

    Uvádíme příklady jak ke správě kampaní pro eshopy, tak pro B2B a technologické firmy.

  • Zajímá mě ještě něco jiného. Komu se ozvat?

    Napište nám na info@digisemestr.cz. Na příjmu jsme i na Facebooku Digisemestru. A pokud něco hoří víc než srdce digitálních marketérů pro SEO, pak volejte Romanovi, který má projekt na povel - 739 018 712.

  • Jak dlouhý je tento kurz o PPC reklamě?

    Připravili jsme pro vás zhruba 8 hodin vzdělávacího video obsahu. Celková doba studia je individuální, ale nejčastěji se bude jednat o několik týdnů. Součástí video lekcí je množství doporučených zdrojů k dalšímu studiu a také TODO listy s konkrétními úkoly. Po úspěšném ukončení studia, kurz poslouží jako dlouhodobý zdroj know-how, ke kterému se můžete kdykoliv vracet.

  • Co musím udělat pro získání certifikátu?

    Po každé lekci následuje automaticky vyhodnocovaný test. Hranice úspěšnosti pro získání certifikátu je 80 % v průměru ze všech lekcí. Pro finální hodnocení mají všechny lekce stejnou váhu.

  • Můžu si opravit výsledky testů pokud nejsem spokojen/á?

    Samozřejmě. Pokud si budete chtít výsledné hodnocení opravit na vyšší hodnocení, je možné si celý kurz po jeho dokončení restartovat a absolvovat znovu. Tuto možnost máte dvakrát. Po restartu kurzu se smažou veškeré předchozí aktivity, nepůjde se na ně tedy odvolávat a finální hodnocení se bere vždy z vašeho nejlepšího pokusu.

  • Chci koupit víc licencí, máte pro mě výhodnější nabídku?

    Ano, máme. Firmám, které chtějí proškolit nováčky nebo juniory v týmu, nabízíme multilicence. Výhodnější cena startuje na 3 registracích a stačí si o ni napsat na mail info@digisemetr.cz. Navíc si částku můžete dát do nákladů, a tak odepsat z daní.

  • Jak je to s přístupy ke kurzu a jejich trváním?

    Přístup k celému kurzu budete mít 1 rok od zaplacení. A to včetně všech aktualizací, které během roku připravíme. Po roce pak můžete licenci opět prodloužit za zvýhodněnou cenu. Mimochodem, prodlužuje ji každý třetí účastník.

  • Lze komunikovat s Markétou a Petrem (lektory)?

    V prvních 2 týdnech jsme pro vás připravili možnost se nás zeptat k jakékoli lekci a my je odpovíme v bonusových videích. Tak bude kurz ušitý ještě trochu víc vám na míru! :)

Diplom, který nedostaneš zadarmo

Na konci každé lekce tě čeká test, kde zúročíš všechny staré i nové vědomosti. Pokud se ti podaří naše zkoušky složit, získáš Diplom o úspěšném absolvování kurzu PPC reklama strategicky. Jako každý certifikát vydaný pod hlavičkou Digisemestru je i tento podmíněný poctivou přípravou – a dobře to ví i zaměstnavatelé.

Konec skrolování, vzhůru do studia

Naše kurzy posunuly dál už víc než 2500 marketérů. Přidejte se k nim i vy. Klidně hned.

Naše další kurzy

Aktualizováno 10. 9.

E-commerce marketing: Prakticky a od těch nejlepších

55+

hodin

27

lekcí

34

specialistů

Vše důležité, co potřebujete vědět o digitálním marketingu pro e-shopy, na jednom místě. Strukturovaně. Srozumitelně. Zkrátka, tenhle kurz od Digisemestru je investice do vzdělání, která se vám mnohonásobně vrátí.

Oslovili jsme nejlepší lektory. A ti připravili lekce, které pokrývají e-commerce marketing v celé jeho šíři: Od SEO, obsahu, UX, analytiky přes PPC systémy a sociální sítě až po základy práva, cenotvorby nebo tipy pro zahraniční expanzi. Žádný jiný e-commerce kurz v Česku není tak komplexní a orientovaný na praxi.

Navíc jsme nezávislí. Neprodáváme konkrétní aplikace, služby, nástroje, ale vzděláváme. Nikoho neprotežujeme, nic nezamlčujeme. Představujeme e-commerce v celé jeho šíři.

Aktualizováno 16. 9.

Prodávej na Facebooku s Honzou Bartošem

11+

hodin

10

lekcí

4K

rozlišení

Honza Bartoš utratil ve Facebook reklamách stovky milionů korun a my jsme se rozhodli jeho postupy natočit a nabídnout i tobě.

Chceš vědět maximum o výkonnostní reklamě na Facebooku? Kurz půjde od úplných začátků po ty nejpokročilejší techniky. Honza ti vysvětlí všechny pojmy, dostaneš konkrétní ukázky jeho práce, případové studie a spoustu zákulisních informací.

Aktualizováno 27. 8.

E-mail marketing od A do Z s Pavlem Polou

9+

hodin

11

lekcí

4K

rozlišení

E-mail marketing je nejvýdělečnější on-line kanál, ale spousta firem nedovede jeho potenciál využít. Pavel Pola pomáhá zlepšovat jeho výkon ve velkých firmách, ale radí i samotným výrobcům e-mailových nástrojů.

Pokud máš ambici stát se v e-mail marketingu opravdovým profíkem a chceš se mu věnovat na plný úvazek, je tenhle kurz přesně pro tebe. Přes 440 slajdů prezentace, stovky konkrétních příkladů a čísel a kompletní pokrytí celé problematiky.

Více licencí za lepší cenu

Díky kurzům od Digisemestru snadno zaškolíte nováčky nebo posunete celý marketingový tým. Součástí kurzů jsou i průběžné testy, takže snadno ověříte, jestli rady našich expertů padly na úrodnou půdu.

Pro firmy máme výhodné multilicence - více přístupů za lepší cenu.

Vzděláváme velké i malé firmy

Marketing Festival s.r.o., Renneská třída 393/12, Štýřice, 639 00 Brno, IČ 01646486, Obchodní podmínky, +420 739 018 712, info@digisemestr.cz

Tvorba webu

logo-hexa

Hexa Design

gopay logo