☝️ 2. 12. jsme aktualizovali náš e-commerce kurz: v lekci o PPC reklamě nezůstal kámen na kameni

PPC reklama: Strategické řízení digitálních kampaní

Nový kurz

Kampaně neplní stanovené cíle, zároveň už ale nevíte, jak jinak je nastavit. Obhájit investice do brandových kampaní je pro vás stejně tak těžké jako je vyhodnotit. A data z Google Analytics vám už dávno nestačí k tomu, abyste si poskládali přesný obrázek o placených kanálech. 

Pokud se alespoň v jednom z předchozích tvrzení poznáváte, tento kurz je přesně pro vás! Zjistíte, kde mají vaše kampaně potenciál a jak ho maximálně vytěžit. A hlavně to, jak kampaně vyhodnocovat a obhájit si alokaci rozpočtů.

Více než 10 let zkušeností jsme shrnuli do 8 lekcí nabitých praktickými příklady a konkrétními tipy, které můžete okamžitě použít.

10+

hodin

4

lektoři

4K

rozlišení
6 490 Kč (bez DPH)

S naším kurzem nemůžete ztratit, jen získat:

Od strategie ke konkrétním řešením

Otevíráme a řešíme témata, která firmy aktuálně nejvíc pálí. Dozvíte, jak jednotlivé kanály správně vyhodnotit a jak na zjištěných datech postavit strategii, která povede ke splnění cílů. Zjistíte, kdy se pustit do budování brandu a jak na to. K ruce budete mít opravdu detailní a konkrétní postupy a návody.

Video lekce, návody, checklisty

Kromě 8 video lekcí, které jsou základním pilířem kurzu, na vás u každé z nich čekají praktické úkoly. Díky nim si vše snáz a rychleji osvojíte. Kromě nich jsme pro vás v každé lekci připravili shrnutí nejdůležitějších bodů a taky tipy na další rozšiřující zdroje a materiály. Mrknout se můžete i na nově dotočené odpovědi na nejčastější otázky, které u jednotlivých lekcí padaly.

Užitečné pro B2B, e-commerce i SaaS

V kurzu se seznámíte s konkrétními postupy a řešením problémů u českých i zahraničních projektů z oblasti e-commerce, B2B nebo třeba prostředí SaaS start-upů. Těšit se můžete na názorné ukázky a maximum příkladů na opravdu širokém portfoliu firem, produktů i služeb. 

Know-how od špiček české PPC reklamy

Kurzem vás provedou Markéta Kabátová a Petr Bureš. Dvojice, která dlouhodobě posouvá českou PPC scénu, a to i prostřednictvím nejodbornější české konference zaměřené na PPC reklamu, PPC Camp. Kromě toho konzultují, spravují a řídí PPC kampaně mnoha známým (nejen českým) brandům.

Kurz vhodný pro PPC specialisty, ale třeba i CMO

  • Ideální průprava pro marketingové manažery, kteří potřebují hlubší vhled do řízení digitálních kampaní
  • Skvělý zdroj pro ty, kteří se od pouhého nastavování výkonnostních kampaní chtějí posunout ke strategičtějšímu a komplexnějšímu přístupu
  • Rozšíření obzorů pro PPC specialisty na volné noze
  • Řešení pro všechny, co řeší příliš drahé konverze a nesplněné cíle

Osnova kurzu

1

1 Určení strategie

36 minut (video)

Musíme začít od začátku, abyste věděli, proč budete po dostudování tohoto kurzu šťastnější. Mimo jiné se také dozvíte, že díky strategické práci bude vaše práce smysluplnější a zadavatel kampaní spokojenější.

2

2 Stanovení cíle

1 h 7 minut (video)

Víte, že velká část PPC specialistů pracuje se špatně zadanými cíli? Možná patříte mezi ně. A co tedy dělat, když zadané cíle nedávají smysl? Podíváme se i na komunikační cíle, protože brandové kampaně opravdu nemusí mít za cíl „jen“ budování značky (fakt!).

3

3 Hledání potenciálu

1 h 1 min (video)

Tato a následující lekce jsou klíčové nejen pro PPCčkaře, ale i markeťáky. Zjistíte, jak napříč kanály v kampaních určit největší prioritu. Naučíte se rozpoznat, kampaně, které už jsou na limitu a víc z nich nevytěžíte. Zjistíte, jaké jsou benchmarky konverzního poměru a podílu zobrazení a kdy je vaše CTR pekelně nízké.

4

4 Vyhodnocení kampaní

44 minut (video)

V této lekci se podíváme daleko za hranice Google Analytics. Protože pro zodpovědné rozhodování potřebujete přesně vědět, které kanály jsou pro váš byznys nejdůležitější a kam tedy alokovat rozpočty.

Pusťte si ukázku z lekce zdarma

5

5 Zvýšení konverzního poměru

54 minut (video)

Tohle bude exkurz za tématy jako jsou relevance, problémy mezi proklikem a landing page, kvalita vstupní stránky, zkoumání a vyhodnocení chování zákazníků, kteří na ni přijdou. Do rukou vám dáme i další konkrétní nástroje, které vám správu kampaní usnadní. A samozřejmě i detailní návody k nim.

6

6 Zvýšení skóre kvality a CTR

1 h 8 minut (video)

Šestá lekce bude ve znamení responzivních reklam, práce na textech, které prodávají, a to nejen ve vyhledávání, ale třeba i na Facebooku. Dozvíte se i to, proč svoje další kroky neřídit podle skóre kvality v Skliku.

7

7 Maximalizace výkonu kampaní ve vyhledávání a shoppingu

1 h 19 minut (video)

Tak schválně: Jak moc se při optimalizaci shoppingů řídíte CPC benchmarkem? A tušíte, jak co nejlépe odhadnout nejdůležitější parametry, které si ve feedu zaslouží speciální péči? V této lekci zjistíte, jak na rozšiřování zásahu ve vyhledávání, DSA a shopping kampaních.

8

8 Budování značky a výkonu přes display kampaně

2 h 2 min (video)

Lepší výkon vašich kampaní a budování povědomí a značky jdou ruku v ruce. Jste si jistí, jak takové kampaně (správně) plánovat? Najdete tu také pokročilé tipy pro cílení a optimalizaci. Víte třeba, jak volba cíle kampaně ovlivňuje, komu Facebook reklamu ukáže?

Kurzem vás provedou

Markéta Kabátová a Petr Bureš

Markéta je uznávaná odbornice na PPC reklamu a marketérka, která se dlouhodobě snaží posouvat českou komunitu. Ve Webnode vybudovala 25členný marketingový tým, který díky PPC reklamě více jak zdesetinásobil počet relevantních uživatelů na 20 milionů. Prošla českou pobočkou společnosti Google, kde mj. zorganizovala první český Google akcelerátor pro technologické firmy. S Petrem založila agenturu uLab, kde se zaměřují primárně na expanzi českých firem do zahraničí. A znát ji můžete i díky konferencí PPC Camp, která je bez pochyb nejodbornější českou akcí v oboru.

Petr se věnuje digitálnímu marketingu od roku 2013. Prošel si jak interní týmem, tak agenturou, než společně s Markétou založili v roce 2016 uLab. Dříve se zaměřoval více na technické vychytávky a scripty. Dnes už je ale jeho práce primárně o nastavování cílů, strategií a hledání nejefektivnější cest pro jejich plnění. A to právě ve spojení s technickým a analytickým základem. S Petrem jste se mohli setkat i na jiných našich vzdělávacích akcích. Patří mezi ně Reshoper, workshopy na Marketing Festivalu nebo v rámci dalších lekcí Digisemestru Online. V uLab pracuje na projektech Ovečkárna, Nordblanc, Trenýrkárna, Bella Rose, BENU Lékárna nebo expanzi doplňků stravy GS do zahraničí.

Nejlepší reklamou jsou spokojení účastníci kurzu

Pomáháme se vzděláváním nejen jednotlivců

Vy se (často) ptáte, my odpovídáme

  • Komu je PPC kurz vlastně určen?

    Tento kurz rozhodně není pro začátečníky. Očekáváme, že s kampaněmi máte zkušenosti. Kurz je užitečný pro specialistu, ale i pro marketingového manažera, který si udělá představu, jak nahlížet na jeden z kanálů, za který má zodpovědnost. Najdete tam tipy nejen pro eshopy, ale i mnoho příkladů z B2B a technologických firem.

  • Naučím se v kurzu nastavit reklamu v Google Ads?

    Ne. Předpokládáme, že naklikat reklamu už umíte. A pokud ne, zaměřují se na to desítky jiných českých kurzů. Naopak v našem kurzu se naučíte propojit vaše aktuální znalosti ze systémů a v hlavě si vytvořit ucelenou mapu, ve které se budete velmi dobře orientovat. 

  • Jak kurz zaplatit?

    Nejrychlejší je online platba kreditkou nebo debetní kartou. Kurz je pak dostupný prakticky hned. Zaplatit můžete i převodem: Na účet vám pošleme zálohovou fakturu s platebními údaji a vy ji uhradíte. Jakmile platba dorazí, dáme vám vědět a kurz zpřístupníme. To ale pár dní trvá. A proto doporučujeme platbu kartou.

  • Je kurz vhodný pouze pro e-shopy?

    Uvádíme příklady jak ke správě kampaní pro eshopy, tak pro B2B a technologické firmy.

  • Zajímá mě ještě něco jiného. Komu se ozvat?

    Napište nám na info@digisemestr.cz. Na příjmu jsme i na Facebooku Digisemestru. A pokud něco hoří víc než srdce digitálních marketérů pro SEO, pak volejte Romanovi, který má projekt na povel - 739 018 712.

  • Jak dlouhý je tento kurz o PPC reklamě?

    Připravili jsme pro vás zhruba 8 hodin vzdělávacího video obsahu. Celková doba studia je individuální, ale nejčastěji se bude jednat o několik týdnů. Součástí video lekcí je množství doporučených zdrojů k dalšímu studiu a také TODO listy s konkrétními úkoly. Po úspěšném ukončení studia, kurz poslouží jako dlouhodobý zdroj know-how, ke kterému se můžete kdykoliv vracet.

  • Co musím udělat pro získání certifikátu?

    Po každé lekci následuje automaticky vyhodnocovaný test. Hranice úspěšnosti pro získání certifikátu je 80 % v průměru ze všech lekcí. Pro finální hodnocení mají všechny lekce stejnou váhu.

  • Můžu si opravit výsledky testů pokud nejsem spokojen/á?

    Samozřejmě. Pokud si budete chtít výsledné hodnocení opravit na vyšší hodnocení, je možné si celý kurz po jeho dokončení restartovat a absolvovat znovu. Tuto možnost máte dvakrát. Po restartu kurzu se smažou veškeré předchozí aktivity, nepůjde se na ně tedy odvolávat a finální hodnocení se bere vždy z vašeho nejlepšího pokusu.

  • Chci koupit víc licencí, máte pro mě výhodnější nabídku?

    Ano, máme. Firmám, které chtějí proškolit nováčky nebo juniory v týmu, nabízíme multilicence. Výhodnější cena startuje na 3 registracích a stačí si o ni napsat na mail info@digisemetr.cz. Navíc si částku můžete dát do nákladů, a tak odepsat z daní.

  • Jak je to s přístupy ke kurzu a jejich trváním?

    Přístup k celému kurzu budete mít 1 rok od zaplacení. A to včetně všech aktualizací, které během roku připravíme. Po roce pak můžete licenci opět prodloužit za zvýhodněnou cenu. Mimochodem, prodlužuje ji každý třetí účastník.

  • Lze komunikovat s Markétou a Petrem (lektory)?

    V prvních 2 týdnech jsme pro vás připravili možnost se nás zeptat k jakékoli lekci a my je odpovíme v bonusových videích. Tak bude kurz ušitý ještě trochu víc vám na míru! :)

Diplom, který nedostaneš zadarmo

Na konci každé lekce tě čeká test, kde zúročíš všechny staré i nové vědomosti. Pokud se ti podaří naše zkoušky složit, získáš Diplom o úspěšném absolvování kurzu PPC reklama strategicky. Jako každý certifikát vydaný pod hlavičkou Digisemestru je i tento podmíněný poctivou přípravou – a dobře to ví i zaměstnavatelé.

Konec skrolování, vzhůru do studia

Naše kurzy posunuly dál už víc než 2500 marketérů. Přidejte se k nim i vy. Klidně hned.

Naše další kurzy

Aktualizováno 2. 12.

E-commerce marketing: Prakticky a od těch nejlepších

50+

hodin

28

lekcí

34

specialistů

Vše důležité, co potřebujete vědět o digitálním marketingu pro e-shopy, na jednom místě. Strukturovaně. Srozumitelně. Zkrátka, tenhle kurz od Digisemestru je investice do vzdělání, která se vám mnohonásobně vrátí.

Oslovili jsme nejlepší lektory. A ti připravili lekce, které pokrývají e-commerce marketing v celé jeho šíři: Od SEO, obsahu, UX, analytiky přes PPC systémy a sociální sítě až po základy práva, cenotvorby nebo tipy pro zahraniční expanzi. Žádný jiný e-commerce kurz v Česku není tak komplexní a orientovaný na praxi.

Navíc jsme nezávislí. Neprodáváme konkrétní aplikace, služby, nástroje, ale vzděláváme. Nikoho neprotežujeme, nic nezamlčujeme. Představujeme e-commerce v celé jeho šíři.

Aktualizováno 3. 11.

Prodávej na Facebooku s Honzou Bartošem

13+

hodin

13

lekcí

4K

rozlišení

Honza Bartoš utratil ve Facebook reklamách stovky milionů korun a my jsme se rozhodli jeho postupy natočit a nabídnout i tobě.

Chceš vědět maximum o výkonnostní reklamě na Facebooku? Kurz půjde od úplných začátků po ty nejpokročilejší techniky. Honza ti vysvětlí všechny pojmy, dostaneš konkrétní ukázky jeho práce, případové studie a spoustu zákulisních informací.

Aktualizováno 29. 9.

E-mail marketing od A do Z s Pavlem Polou

10+

hodin

12

lekcí

4K

rozlišení

E-mail marketing je nejvýdělečnější on-line kanál, ale spousta firem nedovede jeho potenciál využít. Pavel Pola pomáhá zlepšovat jeho výkon ve velkých firmách, ale radí i samotným výrobcům e-mailových nástrojů.

Pokud máš ambici stát se v e-mail marketingu opravdovým profíkem a chceš se mu věnovat na plný úvazek, je tenhle kurz přesně pro tebe. Přes 440 slajdů prezentace, stovky konkrétních příkladů a čísel a kompletní pokrytí celé problematiky.

Více licencí za lepší cenu

Díky kurzům od Digisemestru snadno zaškolíte nováčky nebo posunete celý marketingový tým. Součástí kurzů jsou i průběžné testy, takže snadno ověříte, jestli rady našich expertů padly na úrodnou půdu.

Pro firmy máme výhodné multilicence - více přístupů za lepší cenu.

Vzděláváme velké i malé firmy

Chcete vědět o všech novinkách z Digisemestru jako první?

Marketing Festival s.r.o., Renneská třída 393/12, Štýřice, 639 00 Brno, IČ 01646486, Obchodní podmínky, +420 739 018 712, info@digisemestr.cz

Tvorba webu

logo-hexa

Hexa Design

gopay logo