E-mail marketing je nejvýdělečnější on-line kanál, ale spousta firem nedovede jeho potenciál využít. Pavel Pola pomáhá zlepšovat jeho výkon ve velkých firmách, ale radí i samotným výrobcům e-mailových nástrojů.
Pokud máš ambici stát se v e-mail marketingu opravdovým profíkem a chceš se mu věnovat na plný úvazek, je tenhle kurz přesně pro tebe. Přes 440 slajdů prezentace, stovky konkrétních příkladů a čísel a kompletní pokrytí celé problematiky.
Kurz mapuje celou oblast e-mailového marketingu – od samotných základů, jako je způsob získání kontaktu (opt-in), přes úvodní seznámení (welcome) až po bližší poznávání (segmentace a personalizace). Věnuje se ale i dlouhodobosti (automatizace) a nevynechává ani nepříjemné otázky, jako je ztráta angažovanosti nebo dokonce odhlášení (opt-out).
Nedílnou součástí e-mailového marketingu je doručitelnost. Kdo nedoručí, neprodá – to je alfa a omega. Přestože se jedná o hodně technickou disciplínu, věříme, že ji Pavel Pola podal tak, aby ji pochopil i netechnicky laděný člověk. V kurzu doporučujeme mnoho různých nástrojů. U každé kapitoly najdete odkazy na ty nejzajímavější.
Kdo dělá e-mail marketing správně, dosahuje opravdu nadprůměrných výsledků. Nicméně je důležité rozumět tomu, jaké kampaně přináší největší užitek, a jak se k nim dopracovat.Nebudeme prozrazovat asi nic tajného, pokud řekneme, že plošné rozesílky typu “všechno všem” opravdu nejsou ty, které vám vydělají nejvíc. V kurzu zjistíte, na co ideálně zaměřit 80 % vaší pozornosti.
V každé kapitole ukazujeme základy, ale věnujeme se i pokročilým technikám a strategiím. Jako bonus přikládáme šablonu pro sepsání vaší vlastní e-mail marketingové strategie, kde vás pomocí cca 70 otázek provedeme celou problematikou a pomůžeme definovat, kam byste chtěli svůj e-mail marketing dostat.
1 h 2 min (video)
Vztah začíná správným získáním kontaktu. Podíváme se, kde a jak si o kontakt říct, abyste z toho měli oba co největší užitek. Budeme se věnovat i chytré akvizici, nevynecháme problematiku double opt-in a kapitolu zakončíme seznamovacím welcome e-mailem.
1 h 11 min (video)
Když máte kontakt, je dobré udělat dobrý první dojem. Rozhodovat bude, jak vypadají vaše kampaně nejen v seznamu e-mailů, ale i jak působí a fungují po rozkliknutí. Podíváme se na design, copywriting, fungování v mobilech, zkontrolujeme call-to-action prvky a nezapomeneme ani na přístupnost.
29 min (video)
To je věc, na kterou se všichni hodně těší, ale která se zároveň nejvíce podceňuje – ano, mluvíme tady o konverzi a o poděkování za ní formou transakčních e-mailů. Ruku na srdce, kdo z vás je má zmáknuté na jedničku?
50 min (video)
Když už spolu bydlíte, tak je fajn, když se dobře znáte – a můžete tím pádem začít personalizovat, segmentovat a automatizovat rozesílky. Chcete přece, aby vám ta domácnost hladce fungovala, no ne?
2 h 41 min (video)
Po svatbě je důležité nespadnout do stereotypu, pracovat na vztahu, neustále ho vylepšovat. Překvapit partnera a ocenit věrnost se rozhodně vyplácí. Zároveň je dobré se podívat i na finanční zabezpečení rodiny – na čem budeme vydělávat (a kolik) a co je dobré měřit (a jaké jsou ty správné hodnoty). Poradíme i jak zdokonalovat výsledky pomocí A/B testování a zajistit se tak na důchod. :-)
26 minut (video)
Problémy nastanou v každém vztahu. Někdy se jen ochladí, někdy přijde pořádná bouře. Opět je dobré si všímat signálů, že něco není v pořádku a včas na to zareagovat, dokud není pozdě. Jak poznáte, jestli s partnerem nemluvíte moc často nebo naopak skoro vůbec? Jak je to s frekvencí a angažovaností?
29 minut (video)
I rozchod patří ke vztahu a rozejít se v dobrém je umění hodno mistra. Jak pracovat s odhlášením, abyste si neházeli klacky pod nohy a i po rozchodu zůstali kamarádi? Na co si dát pozor a jak správně např. synchronizovat různé systémy, kde se o rozchodu dozvíte?
1 h 33 min (video)
Ochrana proti nechtěným transakcím nebo dokonce škodlivým nemocem je extrémně důležitá. Podíváme se, jak se přijímací servery chrání proti SPAMu, virům a podobným hrozbám a co všechno má vliv na to, jestli doručíte svůj e-mail nebo ne. Kapitola je prošpikována odbornými pojmy jako je SPF, DKIM, DMARC, BIMI, IP, SPAM, apod. ale zároveň je podaná tak, aby to pochopil i netechnicky laděný člověk. Po absolvování téhle kapitoly budete mít rozhodně o čem přemýšlet.
Pusťte si ukázku z lekce zdarma
1 h 15 min
E-mail marketing je poměrně dynamické odvětví a od vydání našeho kurzu došlo k pár zásadním změnám, které mají velký vliv na celé odvětví. Prakticky v každé kapitole došlo k nějakým novinkám, se kterými vás seznámíme.
1 h 40 min
Speciální a našlapaný bonus ke kurzu. 90 minut technické nalejvárny, kde vás provedeme veškerým zákoutím kódování HTML šablon. Tak, aby se od teď každý váš e-mail zobrazil správně na všech hlavních e-mailových klientech.
26 minut (video)
Bonusová kapitola, ve které Pavel popíše svůj přístup k volbě e-mailového nástroje a poradí, na co si dát pozor, když budete vybírat ten ideální pro sebe.
2 h 21 min (video)
V této kapitole se důkladně zaměříme na tři e-mailingové nástroje - Mailkit,SmartEmailing a Ecomail. Dozvíte se spoustu praktických informací od základního nastavení e-mailingových procesů, přes optimalizaci až po segmentaci a personalizaci kampaní. Všechny tyto nástroje nabízí řadu užitečných funkcí, vysokou doručitelnost, integraci s populárními platformami a jsou ideálním řešením nejen pro český trh. Podívejte se na videa níže, udělejte si obrázek sami a vyberte ten, který vám bude vyhovovat nejvíce.
46 minut (video)
Slyšeli jste už o BIMI? Ptáte se, jak zvýšit důvěryhodnost vašich e-mailů? Pomůže něčemu to, když vedle vaší zprávy bude rovnou vaše logo? A jak zařídit, aby tam bylo? Na tyto a další otázky odpovíme v našem rozhovoru s Jakubem Olexou, který se touto problematikou profesionálně zabývá.
Checklist ke stažení
Když kontrolujeme, jestli firmy mají všechno nastavené správně, tak při tom vycházíme z našeho checklistu více než 140 různých oblastí/témat, které kontrolujeme nebo se na ně ptáme, abychom si byli jistí, že jsme na nic nezapomněli. Můžete ho využít při kontrole vašeho vlastního nastavení.
Šablona ke stažení
Připravili jsme pro vás šablonu se sadou více než 70 otázek ze všech možných oblastí, které byste si mohli/měli zodpovědět, než se naplno pustíte do strategie e-mail marketingu. Pomůžou vám při výběru vhodného nástroje, naznačí směr, kterým se chcete vydat a ukážou oblasti, které budete řešit třeba až výhledově (nebo možná vůbec).
Nová lekce
V této lekci se zaměříme na specifika e-mailového marketingu v B2B (business to business) prostředí, které se liší od B2C (business to customer) díky své složitější struktuře a delším nákupním cyklům.
Pavel je jeden z předních odborníků na e-mailový marketing nejen v ČR. “Nedoručený e-mail neprodá” – to je jeho denní mantra. Je skvělé, že máte geniální nápad na kampaň, sexy design, chytlavé copy a skvělý nástroj, co zvládá automatizaci na první dobrou. Pokud ale nedokážete e-maily doručit, tak jste všechnu energii, čas a peníze vyhodili do kanálu.
Důležitá kritéria úspěchu jsou pro něj doručitelnost, angažovanost a výsledky. Průměrný Open Rate nad 60 % není snem, je to dokonce běžnou realitou (ale není to zadarmo, chce na tom trochu zapracovat).
Pravidelně aktualizujeme starší lekce a přidáváme nový obsah. Díky roční licenci k němu máte přístup zdarma.
Aktualizovali jsme checklist, který vám pomůže vyhodnotit, jestli děláte e-mail marketing správně. V kurzu jste probírali desítky častých chyb, kterých se marketéři dopouštějí, a tento checklist je nástrojem, který vám pomůže se jich vyvarovat.
Z původních několika lekcí, které se jednotlivě věnovaly e-mailingovým nástrojům jsme udělali 1 kompletní lekci a vybrali 3 nejčastěji používané nástroje. Lekcí vás provede opět Pavel Pola.
Do této lekce jsme přidali nové video. S Pavlem Polou se naučíte, jak díky RFM analýze rozdělit zákazníky podle jejich nákupního chování a vytěžit z toho maximum. Podíváte se na to, jak s daty pracovat, aby vám pomohla zlepšit marketing, zvýšit loajalitu a snížit odliv zákazníků.
Přidali jsme lekci o e-mailingu pro B2B. V této lekci se s Pavlem Polou podíváte na to, jak dělat e-mailing pro firmy efektivněji. Ukážete si, jak správně nastavit kampaně, aby oslovily ty správné lidi, a jak se vyhnout častým chybám.
Hodnotilo 102 zákazníků
Chcete přidat vlastní hodnocení?
Přihlásit se a přidat hodnoceníE-mail marketing od A do Z s Pavlem Polou je pravděpodobně nejucelenější studnicí rad pro začínající ale i pokročilé e-mail marketéry, která je dostupná v českém jazyce. V logicky navazujících blocích uvede absolventa kurzu do problematiky a popíše všechna možná úskalí, ale i výzvy a příležitosti, které mailing přináší. Závěrečný test je pak postaven tak, aby rozhodně nedal nic zadarmo a jeho úspěšné absolvování znamená nutnost kurz opravdu vnímat. Osobně kurz považuji za „Slabikář“ v jehož kapitolách by se měl orientovat každý, kdo s e-mailingem na pravidelné bázi pracuje.
Komplexnost celého kurzu
Praktické, ihned použitelné rady a návody.
Celkové technické zpracování kurzu
Ďakujem pekne za spracovanie témy E-mailu. Všetky informácie o e-mailu na jednom mieste. Certifikát sa nedá získať ľahko a ak sa mi stalo, že som chvíľu nesledovala video, tak ma to na teste dobehlo. Každá jedna minúta vo videu je plná informácií, ktoré stoja za to ak sa chcete venovať e-mailingu.
výživné
nadupané
všetko o emailu
Kurz jsme ve firmě absolvovali celkem 3 lidi a všichni se shodli na tom, že byl extrémně přínosný. Z pohledu majitele firmy se mi líbí, že kurz je veden nezaujatě (např. jsou dobře vysvětleny negativa hurá akcí na sběr kontaktů výměnou za slevu, které doporučuje 9 z 10 emailových specialistů, aby ukázali své krátkodobé výsledky). Díky kurzu jsem mnohem lépe schopen vyhodnotit výsledky i směřování tohoto kanálu.
Realistický pohled na mailing bez marketingového pozlátka
Kvalitně zpracované všechny oblasti mailingu
Velice dobře vysvětleno i pro úplného laika
Vhodné i pro majitele firem - dokážete vyhodnotit práci specialistů
Praktické příklady z praxe
Sdílení fuckupů ze kterých se člověk může poučit
Vtipně pojmenované a logicky řazené lekce
Kvalita zvuku i videa
Oceňuju komplexnost kurzu a množství praktických příkladů
Když jsme rozjížděli v Seznam.cz automatizovaný e-mailing, dostali jsme se do fáze, kdy jsme se potřebovali posunout dál, a bez impulzu zvenčí to nešlo. Navázali jsme spolupráci s panem Polou, který pro nás připravil cca šestihodinové školení. Školení bylo velmi přínosné – nikdy není na škodu získat obecnější vhled do situace, než začneme řešit svoje detaily. Protože bez toho by nám ty naše detaily nezapadly do celku. Ze získaných vědomostí čerpáme dodnes, a pokud jsme dřív jásali nad OR 20 %, tak teď bereme jen od 30 % výš :-)
Pavel je opravdový specialista v oboru. Školení, které u nás vedl, mi dalo ucelený přehled fungování e-mailingové komunikace a její využití pro budování vztahu se zákazníkem. Školení provede všemi fázemi prodejního procesu jednoduše a srozumitelně a ukazuje reálné příklady. Způsob a obsah prezentace mě tak zaujaly, že jsem se celou dobu nemohla odtrhnout od obrazovky. Tento kurz je přizpůsobený široké cílové skupině, a nesmí tak chybět ve vaší společnosti.
Školení "E-mailing od A do Z" je skvěle pojaté a strukturované na paralele lidských vztahů. Pavel perfektně a jasně vše vysvětlil, přidal konkrétní příklady z praxe, úspěchy i neúspěchy. Srozumitelně dokázal představit i technickou stránku. Dozvěděli jsme se o komplexnosti e-mailového marketingu, nabrali inspiraci a vědomosti pro vylepšení přístupu v naší společnosti. Pro každého, kdo se chce e-mailingu naplno věnovat, je užitečné, dokonce bych řekla, že nutné :-) školení absolvovat.
Pavel Pola je pro mě synonymum "efektivního e-mailingu bez spamu." Spolupracujeme spolu už řadu let, využíváme jeho know-how při doškolování nových členů našeho týmu, konzultujeme s ním vybrané klientské případy, patří mezi nejoblíbenější řečníky na našich konferencích. Rádi s ním rozebíráme připravované funkce před nasazením. Pavel je profesionál, který vystupuje lidsky a díky svému smyslu pro humor dokáže předat srozumitelně i složitější technická témata. Pokud hledáte kurz e-mailingu, ten za kterým stojí Pavel Pola, bude vždy správná volba.
Skvělé komplexní školení k e-mailingu. Přestože některé části byly více technického směru, tak je Pavel vysvětloval srozumitelně, aby to pochopili i ti, kteří technickou stránku tolik neřeší. Pro mě osobně to bylo velmi přínosné a odnesla jsem si spoustu tipů. Líbily se mi konkrétní ukázky a to, že se Pavel podělil i o fuck-upy ze života. :-)
V ČR a na Slovensku je opravdových odborníků na e-mail marketing jak šafránu a Pavel je jedním z těch, kteří vynikají. Jeho specializace na e-mailing a technické znalosti problematiky ho drží několik kroků před ostatními. Pavel je nejen zdatný odborník, ale své znalosti dokáže i zábavným a pro méně zkušené pochopitelným způsobem prezentovat. Pavlovo know-how a zkušenosti ho staví na přední příčky nejen v ČR, ale i v Evropě.
Tento kurz jde od úplných základů po velmi pokročilé aspekty. Je vhodný i tehdy, pokud jsi ještě nikdy neodeslal/a žádnou kampaň. Ale rozhodně má co nabídnout i lidem, kteří už za sebou mají pár let praxe.
Celková délka videí v základním kurzu je něco přes 8 hodin. Jde ale o opravdu hutný materiál se spoustou příkladů. Kapitoly jsou rozdělené do mnoha bloků a logických částí, kde se navíc můžete orientovat pomocí záložek v každém videu.
Celková studijní doba kurzu je v průměru 12–15 hodin čistého času. Kurz obsahuje také mnoho bonusových materiálů, které vám pomohou s prohloubením vašich znalostí (např. tam najdete kompletní HTML master šablonu, checklist pro audit vašeho e-mail marketingu a nebo průvodce sestavením vaší kompletní strategie). Kurz pravidelně rozšiřujeme a aktualizujeme dle vaší zpětné vazby.
Obecné principy, na kterých je kurz postavený, platí stále. Nicméně je pravdou, že se vyvíjí trh, mění se e-mailové nástroje, zlepšují se antispamové filtry, rozšiřuje se podpora dynamických e-mailů apod. Proto kurz neustále doplňujeme a aktualizujeme, aby byl stále platný. A co víc, všechny aktualizace máte v ceně kurzu.
Kurz je koncipován jako obecný, ale oslovili jsme i nejrozšířenější nástroje na českém trhu a v bonusových materiálech najdete ukázky, jak se s nimi pracuje, abyste se mohli lépe rozhodnout, který by byl ten pravý pro vás. Zároveň tam najdete principy, jakými se řídíme my, když vybíráme vhodný marketingový nástroj.
Přístup k celému kurzu budete mít 1 rok od zaplacení. A to včetně všech aktualizací, které během roku připravíme. Po roce pak můžete licenci opět prodloužit za zvýhodněnou cenu. Mimochodem, prodlužuje ji každý třetí účastník.
Po každé lekci následuje automaticky vyhodnocovaný test. Hranice úspěšnosti pro získání certifikátu je 80 % v průměru ze všech lekcí. Pro finální hodnocení mají všechny lekce stejnou váhu.
Samozřejmě. Pokud si budete chtít výsledné hodnocení opravit na vyšší hodnocení, je možné si celý kurz po jeho dokončení restartovat a absolvovat znovu. Tuto možnost máte dvakrát. Po restartu kurzu se smažou veškeré předchozí aktivity, nepůjde se na ně tedy odvolávat a finální hodnocení se bere vždy z vašeho nejlepšího pokusu.
Nejrychlejší je online platba kreditkou nebo debetní kartou. Kurz je pak dostupný prakticky hned. Zaplatit můžete i převodem: na e-mail vám pošleme zálohovou fakturu s platebními údaji a vy ji uhradíte. Jakmile platba dorazí, dáme vám vědět a kurz zpřístupníme. To ale pár dní trvá. A proto doporučujeme platbu kartou.
Ano, máme. Firmám, které chtějí proškolit např. nováčky, marketingové specialisty v týmu nebo talentované brand manažery, nabízíme multilicence. Výhodnější cena startuje na třech registracích a stačí si o ni napsat na mail info@digisemestr.cz. Navíc si částku můžete dát do nákladů, a tak odepsat z daní.
Otázky můžete pokládat přímo v kurzu. Zhruba jednou za 3 měsíce je vezmeme a natočíme hromadné Q&A. Když je to neodkladný dotaz, napište na info@digisemestr.cz a pavel.pola@etnetera.cz v kopii. Dotazy rádi zodpovíme.
Napište nám na info@digisemestr.cz. Na příjmu jsme i na Facebooku Digisemestru.
Na konci každé lekce tě čeká test, kde zúročíš všechny staré i nové vědomosti. Pokud se ti podaří naše zkoušky složit, získáš Diplom o úspěšném absolvování kurzu E-mail marketing. Jako každý certifikát vydaný pod hlavičkou Digisemestru je i tento podmíněný poctivou přípravou – a dobře to ví i zaměstnavatelé.
Naše kurzy posunuly dál už víc než 5000 marketérů. Přidejte se k nim i vy. Klidně hned.
Pokuta 7,7 milionu korun za špatnou rozesílku obchodních sdělení. I tak může vypadat účet za neznalost. Právo v marketingu je komplexní, mnohdy komplikované a ze strany marketérů často opomíjené.
Proto je tu kurz Petry Dolejšové. Ve 12 lekcích vám přehledně naservíruje vše, co jako marketér, majitel e-shopu nebo tvůrce webu, potřebujete vědět - abyste se vyhnuli zbytečnému mrzení, právním sporům i pokutám.
Společně s Petrou si uděláte audit svých znalostí a firemních procesů v oblastech, jako jsou autorská práva, GDPR, branding a ochrana značky, pravidla recenzí, slev nebo spoluprací s influencery.
Složité právní definice a paragrafy? Na ty zapomeňte. Petra vám vše vysvětlí prakticky, lidsky a na konkrétních příkladech.
SEO. Komplexní obor často vnímaný jako “black box”. Vždyť se v něm potkává práce na obsahu s technickými aspekty. Data s kreativním přístupem. Obor, který klade vysoké nároky na dlouhodobou strategii, prioritizaci a zároveň vyžaduje schopnost agilně reagovat na trendy. Když ale víte, jak na věc, je SEO nesmírně efektivní.
Připravili jsme SEO školení, která vás naučí SEO nejen “dělat”, ale především nad ním přemýšlet. V kontextu oboru, priorit i byznysu. Provedeme vás základy, vysvětlíme principy, ukážeme strategie.
Tenhle SEO kurz je ideální pro juniory, co se chtějí SEO systematicky naučit, ale i pro manažery, kteří potřebují uřídit specialistu nebo externí tým a chybí jim přesah. Koncentrované know-how bez zbytečné teorie, ale s potřebnou mírou detailu tam, kde je třeba.
Vše důležité, co potřebujete vědět o digitálním marketingu pro e-shopy, na jednom místě. Strukturovaně. Srozumitelně. Zkrátka, tenhle kurz od Digisemestru je investice do vzdělání, která se vám mnohonásobně vrátí.
Oslovili jsme nejlepší lektory. A ti připravili lekce, které pokrývají e-commerce marketing v celé jeho šíři: Od SEO, obsahu, UX, analytiky přes PPC systémy a sociální sítě až po základy práva, cenotvorby nebo tipy pro zahraniční expanzi. Žádný jiný e-commerce kurz v Česku není tak komplexní a orientovaný na praxi.
Navíc jsme nezávislí. Neprodáváme konkrétní aplikace, služby, nástroje, ale vzděláváme. Nikoho neprotežujeme, nic nezamlčujeme. Představujeme e-commerce v celé jeho šíři.
Spustili jsme pro vás Brand Academy, nejnabušenější online kurz o brandbuildingu v Česku. Pomůže vám budovat lepší značky nebo nastartovat kariéru v brand managementu. Nadšené reakce prvních absolventů potvrzují, že pokud se chcete vzdělávat v budování značek, jste na nejlepším místě.
Digitální marketing se neustále mění, vyvíjí se. To, co platilo (a fungovalo) včera, už dnes nemusí. O to důležitější je mít pevné základy a přemýšlet v souvislostech. Máte-li tenhle fundament, dokážete vystavět funkční digitální strategii, reagovat na nové trendy i rozhodovat o prioritách.
Nicméně většina školení a kurzů na českém trhu se „zpátky ke kořenům“ nevrací. Věnuje se jedné specializaci, často velmi detailně, ale bez přesahu do ostatních disciplín a potřebného nadhledu. Proto jsme společně s Ondřejem Slámou připravili tenhle kurz.
Díky němu získáte přehledný, souvislý, nestranný a pevný základ. A to od člověka, který má 15 let zkušeností. Ze strany inzerenta (e-shopu jako Alza.cz), agentury, médií, ale i konzultanta na volné noze.
Kampaně neplní stanovené cíle, zároveň už ale nevíte, jak jinak je nastavit. Obhájit investice do brandových kampaní je pro vás stejně tak těžké jako je vyhodnotit. A data z Google Analytics vám už dávno nestačí k tomu, abyste si poskládali přesný obrázek o placených kanálech.
Pokud se alespoň v jednom z předchozích tvrzení poznáváte, tento kurz je přesně pro vás! Zjistíte, kde mají vaše kampaně potenciál a jak ho maximálně vytěžit. A hlavně to, jak kampaně vyhodnocovat a obhájit si alokaci rozpočtů.
Více než 10 let zkušeností jsme shrnuli do 8 lekcí nabitých praktickými příklady a konkrétními tipy, které můžete okamžitě použít.
10 let Marketing Festivalu a 14 nejvlivnějších osobností světového digitálního marketingu. S originálními, někdy provokativními myšlenkami, které definovaly a měnily marketingový svět.
Díky kurzům od Digisemestru snadno zaškolíte nováčky nebo posunete celý marketingový tým. A následně si ověříte, jestli rady našich expertů padly na úrodnou půdu. Vždyť součástí kurzů jsou průběžné testy a diplom rozhodně nedáváme zadarmo.
Pro firmy máme výhodné multilicence - více přístupů za lepší cenu.
Marketing Festival s.r.o., Renneská třída 393/12, Štýřice, 639 00 Brno, IČ 01646486, Obchodní podmínky, +420 739 018 712, info@digisemestr.cz