☝️ Právě jsme spustili Brand Academy: Nejnabušenejší kurz budování značek v ČR.

E-mail marketing od A do Z s Pavlem Polou

Aktualizováno 2. 4.

E-mail marketing je nejvýdělečnější on-line kanál, ale spousta firem nedovede jeho potenciál využít. Pavel Pola pomáhá zlepšovat jeho výkon ve velkých firmách, ale radí i samotným výrobcům e-mailových nástrojů.

Pokud máš ambici stát se v e-mail marketingu opravdovým profíkem a chceš se mu věnovat na plný úvazek, je tenhle kurz přesně pro tebe. Přes 440 slajdů prezentace, stovky konkrétních příkladů a čísel a kompletní pokrytí celé problematiky.

10+

hodin

16

lekcí

4K

rozlišení
7 490 Kč (bez DPH)
Poslední aktualizace kurzu 2. 4.: Představení e-mailingových nástrojů Ecomail, Mailkit a SmartEmailing

S naším kurzem nemůžete ztratit, jen získat:

Opravdu od A až do Z

Kurz mapuje celou oblast e-mailového marketingu – od samotných základů, jako je způsob získání kontaktu (opt-in), přes úvodní seznámení (welcome) až po bližší poznávání (segmentace a personalizace). Věnuje se ale i dlouhodobosti (automatizace) a nevynechává ani nepříjemné otázky, jako je ztráta angažovanosti nebo dokonce odhlášení (opt-out).

Doručitelnost a nástroje

Nedílnou součástí e-mailového marketingu je doručitelnost. Kdo nedoručí, neprodá – to je alfa a omega. Přestože se jedná o hodně technickou disciplínu, věříme, že ji Pavel Pola podal tak, aby ji pochopil i netechnicky laděný člověk. V kurzu doporučujeme mnoho různých nástrojů. U každé kapitoly najdete odkazy na ty nejzajímavější.

Výsledky především

Kdo dělá e-mail marketing správně, dosahuje opravdu nadprůměrných výsledků. Nicméně je důležité rozumět tomu, jaké kampaně přináší největší užitek, a jak se k nim dopracovat.Nebudeme prozrazovat asi nic tajného, pokud řekneme, že plošné rozesílky typu “všechno všem” opravdu nejsou ty, které vám vydělají nejvíc. V kurzu zjistíte, na co ideálně zaměřit 80 % vaší pozornosti.

Pokročilé strategie

V každé kapitole ukazujeme základy, ale věnujeme se i pokročilým technikám a strategiím. Jako bonus přikládáme šablonu pro sepsání vaší vlastní e-mail marketingové strategie, kde vás pomocí cca 70 otázek provedeme celou problematikou a pomůžeme definovat, kam byste chtěli svůj e-mail marketing dostat.

Náš online kurz pomůže jednotlivcům i firmám

  • Hledáš profesionální know‑how v oblasti e‑mailového marketingu?
  • Potřebuje tvůj e‑shop pomoct k lepším výsledkům?
  • Kopeš za marketingový tým, který potřebuje posunout dál?
  • Chceš pomoct se zaškolením zaměstnanců?

Osnova kurzu

1

1 Seznámení

1 h 2 min (video)

Vztah začíná správným získáním kontaktu. Podíváme se, kde a jak si o kontakt říct, abyste z toho měli oba co největší užitek. Budeme se věnovat i chytré akvizici, nevynecháme problematiku double opt-in a kapitolu zakončíme seznamovacím welcome e-mailem.

2

2 Randění

1 h 11 min (video)

Když máte kontakt, je dobré udělat dobrý první dojem. Rozhodovat bude, jak vypadají vaše kampaně nejen v seznamu e-mailů, ale i jak působí a fungují po rozkliknutí. Podíváme se na design, copywriting, fungování v mobilech, zkontrolujeme call-to-action prvky a nezapomeneme ani na přístupnost.

3

3 První sex

29 min (video)

To je věc, na kterou se všichni hodně těší, ale která se zároveň nejvíce podceňuje – ano, mluvíme tady o konverzi a o poděkování za ní formou transakčních e-mailů. Ruku na srdce, kdo z vás je má zmáknuté na jedničku?

4

4 Soužití

50 min (video)

Když už spolu bydlíte, tak je fajn, když se dobře znáte – a můžete tím pádem začít personalizovat, segmentovat a automatizovat rozesílky. Chcete přece, aby vám ta domácnost hladce fungovala, no ne?

5

5 Svatba

1 h 44 min (video)

Po svatbě je důležité nespadnout do stereotypu, pracovat na vztahu, neustále ho vylepšovat. Překvapit partnera a ocenit věrnost se rozhodně vyplácí. Zároveň je dobré se podívat i na finanční zabezpečení rodiny – na čem budeme vydělávat (a kolik) a co je dobré měřit (a jaké jsou ty správné hodnoty). Poradíme i jak zdokonalovat výsledky pomocí A/B testování a zajistit se tak na důchod. :-)

6

6 První problémy

26 minut (video)

Problémy nastanou v každém vztahu. Někdy se jen ochladí, někdy přijde pořádná bouře. Opět je dobré si všímat signálů, že něco není v pořádku a včas na to zareagovat, dokud není pozdě. Jak poznáte, jestli s partnerem nemluvíte moc často nebo naopak skoro vůbec? Jak je to s frekvencí a angažovaností?

7

7 Rozchod

29 minut (video)

I rozchod patří ke vztahu a rozejít se v dobrém je umění hodno mistra. Jak to udělat, abyste si neházeli klacky pod nohy a i po rozchodu zůstali kamarádi? Na co si dát pozor a jak správně např. synchronizovat různé systémy, kde se o rozchodu dozvíte?

8

8 Antikoncepce

1 h 33 min (video)

Ochrana proti nechtěným transakcím nebo dokonce škodlivým nemocem je extrémně důležitá. Podíváme se, jak se přijímací servery chrání proti SPAMu, virům a podobným hrozbám a co všechno má vliv na to, jestli doručíte svůj e-mail nebo ne. Kapitola je prošpikována odbornými pojmy jako je SPF, DKIM, DMARC, BIMI, IP, SPAM, apod. ale zároveň je podaná tak, aby to pochopil i netechnicky laděný člověk. Po absolvování téhle kapitoly budete mít rozhodně o čem přemýšlet.

Pusťte si ukázku z lekce zdarma

Bonusové lekce

1

1 Výběr e-mailového nástroje

26 minut (video)

Kurz zakončíme kapitolou, ve které Pavel popíše svůj přístup k volbě e-mailového nástroje a poradí, na co si dát pozor, když budete vybírat ten ideální pro sebe.

2

2 Ecomail: Představení nástroje

37 minut (video) Nová lekce

Chcete se podívat, jak vypadá Ecomail pod pokličkou, zjistit, jaké jsou jeho hlavní přednosti a udělat si obrázek o tom, jak se používá? Pak nesmíte minout tohle video, které pro vás natočili.

3

3 Mailkit: Představení nástroje

1 h 2 min (video) Nová lekce

Chcete se podívat, jak vypadá Mailkit pod pokličkou, zjistit, jaké jsou jeho hlavní přednosti a udělat si obrázek o tom, jak se používá? Pak nesmíte minout tohle video, které pro vás natočili.

4

4 SmartEmailing: Představení nástroje

45 minut (video) Nová lekce

Chcete se podívat, jak vypadá SmartEmailing pod pokličkou, zjistit, jaké jsou jeho hlavní přednosti a udělat si obrázek o tom, jak se používá? Pak nesmíte minout tohle video, které pro vás natočili.

5

5 Zaostřeno na Seznam.cz E-mail

1 h 2 min (video)

Pokud to myslíte s e-mailingem vážně, jen těžko můžete v českých podmínkách ignorovat Seznam.cz – největšího poskytovatele e-mailových schránek na našem trhu. V rámci bonusové lekce přinášíme exkluzivní rozhovor s Davidem Fingerem přímo ze Seznam.cz, kde se dozvíte spoustu informací, které jdou hodně pod povrch běžné konverzace.

6

6 Vaše logo v seznamu doručené pošty? Co pro to potřebujete?

46 minut (video)

Jak zvýšit důvěryhodnost vašich e-mailů? Pomůže něčemu to, když vedle vaší zprávy bude rovnou vaše logo? A jak zařídit, aby tam bylo? Na tyto a další otázky odpovíme v našem rozhovoru s Jakubem Olexou, který se touto problematikou profesionálně zabývá.

7

7 Checklist pro vyhodnocení, jestli děláte e-mail marketing správně

Checklist ke stažení

Když kontrolujeme, jestli firmy mají všechno nastavené správně, tak při tom vycházíme z našeho checklistu více než 120 různých oblastí/témat, které kontrolujeme nebo se na ně ptáme, abychom si byli jistí, že jsme na nic nezapomněli. Můžete ho využít při kontrole vašeho vlastního nastavení.

8

8 Šablona pro přípravu strategie vašeho e-mail marketingu

Šablona ke stažení

Připravili jsme pro vás šablonu se sadou více než 70 otázek ze všech možných oblastí, které byste si mohli/měli zodpovědět, než se naplno pustíte do e-mail marketingu. Pomůžou vám při výběru vhodného nástroje, naznačí směr, kterým se chcete vydat a ukážou oblasti, které budete řešit třeba až výhledově (nebo možná vůbec).

Kurzem vás provede

Pavel Pola

Pavel je jeden z předních odborníků na e-mailový marketing nejen v ČR. “Nedoručený e-mail neprodá” – to je jeho denní mantra. Je skvělé, že máte geniální nápad na kampaň, sexy design, chytlavé copy a skvělý nástroj, co zvládá automatizaci na první dobrou. Pokud ale nedokážete e-maily doručit, tak jste všechnu energii, čas a peníze vyhodili do kanálu.

Důležitá kritéria úspěchu jsou pro něj doručitelnost, angažovanost a výsledky. Průměrný Open Rate nad 60 % není snem, je to dokonce běžnou realitou (ale není to zadarmo, chce na tom trochu zapracovat).

Kurz, který dynamicky reaguje na změny v e‑commerce

Pravidelně aktualizujeme starší lekce a přidáváme nový obsah. Díky roční licenci k němu máte přístup zdarma.

  • 2. 4. 2022

    Bonusové video Představení e-mailingových nástrojů Ecomail, Mailkit a SmartEmailing

    Oslovili jsme námi doporučované nástroje, aby představili sami sebe a ukázali jeho typické použití. Názorně tedy zjistíte, jak tyto nástroje přistupují k probíraným technikáliím, jako například nastavení double opt-in procesu, personalizaci obsahu kampaně, možnosti automatizace či ukázku reportingu rozesílky...

  • 29. 9. 2021

    Přidání lekce Jak mít logo v seznamu doručené pošty?

    V novém videu jsme se podívali na to, jak zvýšit důvěryhodnost vašich newsletterů. Pomůže něčemu to, když vedle vaší zprávy v seznamu přijatých e-mailů bude rovnou vaše logo? A jak zařídit, aby tam bylo?

  • 27. 8. 2021

    Přidání lekce Jdeme více do hloubky Seznam.cz E-mailu

    Seznam.cz je největší poskytovatel e-mailových schránek na našem trhu. A proto jsme se rozhodli, že rozšíříme kurz o mnoho detailních až zákulisních informací ohledně schránek na Seznamu.

Nejlepší reklamou jsou spokojení účastníci kurzu

Pomáháme se vzděláváním nejen jednotlivců

Vy se (často) ptáte, my odpovídáme

  • Jaká je úroveň výuky kurzu o e-mailingu?

    Tento kurz jde od úplných základů po velmi pokročilé aspekty. Je vhodný i tehdy, pokud jsi ještě nikdy neodeslal/a žádnou kampaň. Ale rozhodně má co nabídnout i lidem, kteří už za sebou mají pár let praxe.

  • Jak dlouhý je tento e-mail marketing kurz?

    Celková délka videí v kurzu je něco přes 8 hodin. Jde ale o opravdu hutný materiál se spoustou příkladů. Kapitoly jsou rozdělené do mnoha bloků a logických částí, kde se navíc můžete orientovat pomocí záložek v každém videu. Celková studijní doba kurzu je v průměru 12–14 hodin čistého času. Kurz obsahuje také tři bonusové materiály, které vám pomohou s auditem vašeho e-mail marketingu a sestavením kompletní strategie. Kurz plánujeme dále rozšiřovat a aktualizovat dle vaší zpětné vazby.

  • Je kurz o e-mailovém marketingu stále aktuální?

    Obecné principy, na kterých je kurz postavený, platí stále. Nicméně je pravdou, že se vyvíjí trh, mění se e-mailové nástroje, zlepšují se antispamové filtry, rozšiřuje se podpora dynamických e-mailů apod. Proto plánujeme kurz neustále doplňovat a aktualizovat, aby byl stále platný. A co víc, všechny aktualizace máte v ceně kurzu.

  • Naučím se díky kurzu pracovat i v konkrétních e-mailových nástrojích?

    To bohužel ne, kurz je koncipován jako obecný. Do budoucna máme ale v plánu oslovit zástupce e-mailových nástrojů, aby se připojili i se svým obsahem a ukázali, jak konkrétně některé scénáře řešit. Nicméně si troufáme tvrdit, že jakmile si osvojíte jednotlivé principy a pochopíte jak na to, tak si budete schopni správně vybrat i e-mailový nástroj.

  • Co musím udělat pro získání certifikátu?

    Po každé lekci následuje automaticky vyhodnocovaný test. Hranice úspěšnosti pro získání certifikátu je 80 % v průměru ze všech lekcí. Pro finální hodnocení mají všechny lekce stejnou váhu.

  • Jak je to s přístupy do kurzu a jejich trváním?

    Přístup k celému kurzu budete mít 1 rok od zaplacení. A to včetně všech aktualizací, které během roku připravíme. Po roce pak můžete licenci opět prodloužit za zvýhodněnou cenu. Mimochodem, prodlužuje ji každý třetí účastník.

  • Můžu si opravit výsledky testů pokud nejsem spokojen/á?

    Samozřejmě. Pokud si budete chtít výsledné hodnocení opravit na vyšší hodnocení, je možné si celý kurz po jeho dokončení restartovat a absolvovat znovu. Tuto možnost máte dvakrát. Po restartu kurzu se smažou veškeré předchozí aktivity, nepůjde se na ně tedy odvolávat a finální hodnocení se bere vždy z vašeho nejlepšího pokusu.

  • Chci koupit víc licencí, máte pro mě výhodnější nabídku?

    Ano, máme. Firmám, které chtějí proškolit např. nováčky, marketingové specialisty v týmu nebo talentované brand manažery, nabízíme multilicence. Výhodnější cena startuje na třech registracích a stačí si o ni napsat na mail info@digisemestr.cz. Navíc si částku můžete dát do nákladů, a tak odepsat z daní.

  • Jak kurz zaplatit?

    Nejrychlejší je online platba kreditkou nebo debetní kartou. Kurz je pak dostupný prakticky hned. Zaplatit můžete i převodem: na e-mail vám pošleme zálohovou fakturu s platebními údaji a vy ji uhradíte. Jakmile platba dorazí, dáme vám vědět a kurz zpřístupníme. To ale pár dní trvá. A proto doporučujeme platbu kartou.

  • Zajímá mě ještě něco jiného. Komu se ozvat?

    Napište nám na info@digisemestr.cz. Na příjmu jsme i na facebooku Digisemestru. A pokud něco hoří víc, pak volejte Romanovi, který má projekt na povel: 739 018 712.

  • Lze komunikovat s Pavlem (lektorem)?

    Otázky můžete pokládat přímo v kurzu. Zhruba jednou za 3 měsíce je vezmeme a natočíme hromadné Q&A. Když je to neodkladný dotaz, napište na info@digisemestr.cz a pavel.pola@etnetera.cz v kopii. Dotazy rádi zodpovíme.

Diplom, který nedostaneš zadarmo

Na konci každé lekce tě čeká test, kde zúročíš všechny staré i nové vědomosti. Pokud se ti podaří naše zkoušky složit, získáš Diplom o úspěšném absolvování kurzu E-mail marketing. Jako každý certifikát vydaný pod hlavičkou Digisemestru je i tento podmíněný poctivou přípravou – a dobře to ví i zaměstnavatelé.

Konec skrolování, vzhůru do studia

Naše kurzy posunuly dál už víc než 2500 marketérů. Přidejte se k nim i vy. Klidně hned.

Naše další kurzy

Brand Academy: Jak budovat značky s YYY agency

11

lekcí

2

semestry

4

bonusy

Konečně je to tady! Připravili a spustili jsme pro vás Brand Academy, nejnabušenější online kurz o brandbuildingu v Česku. Pomůže vám budovat lepší značky nebo nastartovat kariéru v brand managementu.

Kurz vás v 11 epizodách provede všemi disciplínami a nadčasovými principy budování značek – od výzkumu přes strategii až po exekuci a měření. Rozdělili jsme ho do 2 semestrů, letního (6 epizod) a zimního (5 epizod), abyste vše mohli pohodlně vstřebat. Obsah 2 bonusů si navíc můžete zvolit sami!

Nový kurz

Digitální marketing v souvislostech s Ondřejem Slámou

7+

hodin

9

lekcí

4K

rozlišení

Digitální marketing se neustále mění, vyvíjí se. To, co platilo (a fungovalo) včera, už dnes nemusí. O to důležitější je mít pevné základy a přemýšlet v souvislostech. Máte-li tenhle fundament, dokážete vystavět funkční digitální strategii, reagovat na nové trendy i rozhodovat o prioritách.

Nicméně většina školení a kurzů na českém trhu se „zpátky ke kořenům“ nevrací. Věnuje se jedné specializaci, často velmi detailně, ale bez přesahu do ostatních disciplín a potřebného nadhledu. Proto jsme společně s Ondřejem Slámou připravili tenhle kurz.

Díky němu získáte přehledný, souvislý, nestranný a pevný základ. A to od člověka, který má 15 let zkušeností. Ze strany inzerenta (e-shopu jako Alza.cz), agentury, médií, ale i konzultanta na volné noze.

Aktualizováno 12. 3.

E-commerce marketing: Prakticky a od těch nejlepších

50+

hodin

29

lekcí

34

specialistů

Vše důležité, co potřebujete vědět o digitálním marketingu pro e-shopy, na jednom místě. Strukturovaně. Srozumitelně. Zkrátka, tenhle kurz od Digisemestru je investice do vzdělání, která se vám mnohonásobně vrátí.

Oslovili jsme nejlepší lektory. A ti připravili lekce, které pokrývají e-commerce marketing v celé jeho šíři: Od SEO, obsahu, UX, analytiky přes PPC systémy a sociální sítě až po základy práva, cenotvorby nebo tipy pro zahraniční expanzi. Žádný jiný e-commerce kurz v Česku není tak komplexní a orientovaný na praxi.

Navíc jsme nezávislí. Neprodáváme konkrétní aplikace, služby, nástroje, ale vzděláváme. Nikoho neprotežujeme, nic nezamlčujeme. Představujeme e-commerce v celé jeho šíři.

Nový kurz

PPC reklama: Strategické řízení digitálních kampaní

10+

hodin

4

lektoři

4K

rozlišení

Kampaně neplní stanovené cíle, zároveň už ale nevíte, jak jinak je nastavit. Obhájit investice do brandových kampaní je pro vás stejně tak těžké jako je vyhodnotit. A data z Google Analytics vám už dávno nestačí k tomu, abyste si poskládali přesný obrázek o placených kanálech. 

Pokud se alespoň v jednom z předchozích tvrzení poznáváte, tento kurz je přesně pro vás! Zjistíte, kde mají vaše kampaně potenciál a jak ho maximálně vytěžit. A hlavně to, jak kampaně vyhodnocovat a obhájit si alokaci rozpočtů.

Více než 10 let zkušeností jsme shrnuli do 8 lekcí nabitých praktickými příklady a konkrétními tipy, které můžete okamžitě použít.

Aktualizováno 26. 4.

Prodávej na Facebooku s Honzou Bartošem

13+

hodin

13

lekcí

4K

rozlišení

Honza Bartoš utratil ve Facebook reklamách stovky milionů korun a my jsme se rozhodli jeho postupy natočit a nabídnout i tobě.

Chceš vědět maximum o výkonnostní reklamě na Facebooku? Kurz půjde od úplných začátků po ty nejpokročilejší techniky. Honza ti vysvětlí všechny pojmy, dostaneš konkrétní ukázky jeho práce, případové studie a spoustu zákulisních informací.

Více licencí za lepší cenu

Díky kurzům od Digisemestru snadno zaškolíte nováčky nebo posunete celý marketingový tým. A následně si ověříte, jestli rady našich expertů padly na úrodnou půdu. Vždyť součástí kurzů jsou průběžné testy a diplom rozhodně nedáváme zadarmo.

Pro firmy máme výhodné multilicence - více přístupů za lepší cenu.

Vzděláváme velké i malé firmy

Chcete vědět o všech novinkách z Digisemestru jako první?

Marketing Festival s.r.o., Renneská třída 393/12, Štýřice, 639 00 Brno, IČ 01646486, Obchodní podmínky, +420 739 018 712, info@digisemestr.cz

Tvorba webu

logo-hexa

Hexa Design

gopay logo