E-mail marketing od A do Z s Pavlem Polou

Aktualizováno 17. 10.

E-mail marketing je nejvýdělečnější on-line kanál, ale spousta firem nedovede jeho potenciál využít. Pavel Pola pomáhá zlepšovat jeho výkon ve velkých firmách, ale radí i samotným výrobcům e-mailových nástrojů.

Pokud máš ambici stát se v e-mail marketingu opravdovým profíkem a chceš se mu věnovat na plný úvazek, je tenhle kurz přesně pro tebe. Přes 440 slajdů prezentace, stovky konkrétních příkladů a čísel a kompletní pokrytí celé problematiky.

17+

hodin

16

lekcí

4K

rozlišení
7 490 Kč (bez DPH)
Poslední aktualizace kurzu 17. 10.: Checklist pro vyhodnocení, jestli děláte e-mail marketing správně

S naším kurzem nemůžete ztratit, jen získat:

Opravdu od A až do Z

Kurz mapuje celou oblast e-mailového marketingu – od samotných základů, jako je způsob získání kontaktu (opt-in), přes úvodní seznámení (welcome) až po bližší poznávání (segmentace a personalizace). Věnuje se ale i dlouhodobosti (automatizace) a nevynechává ani nepříjemné otázky, jako je ztráta angažovanosti nebo dokonce odhlášení (opt-out).

Doručitelnost a nástroje

Nedílnou součástí e-mailového marketingu je doručitelnost. Kdo nedoručí, neprodá – to je alfa a omega. Přestože se jedná o hodně technickou disciplínu, věříme, že ji Pavel Pola podal tak, aby ji pochopil i netechnicky laděný člověk. V kurzu doporučujeme mnoho různých nástrojů. U každé kapitoly najdete odkazy na ty nejzajímavější.

Výsledky především

Kdo dělá e-mail marketing správně, dosahuje opravdu nadprůměrných výsledků. Nicméně je důležité rozumět tomu, jaké kampaně přináší největší užitek, a jak se k nim dopracovat.Nebudeme prozrazovat asi nic tajného, pokud řekneme, že plošné rozesílky typu “všechno všem” opravdu nejsou ty, které vám vydělají nejvíc. V kurzu zjistíte, na co ideálně zaměřit 80 % vaší pozornosti.

Pokročilé strategie

V každé kapitole ukazujeme základy, ale věnujeme se i pokročilým technikám a strategiím. Jako bonus přikládáme šablonu pro sepsání vaší vlastní e-mail marketingové strategie, kde vás pomocí cca 70 otázek provedeme celou problematikou a pomůžeme definovat, kam byste chtěli svůj e-mail marketing dostat.

Náš online kurz pomůže jednotlivcům i firmám

  • Hledáš profesionální know‑how v oblasti e‑mailového marketingu?
  • Potřebuje tvůj e‑shop pomoct k lepším výsledkům?
  • Kopeš za marketingový tým, který potřebuje posunout dál?
  • Chceš pomoct se zaškolením zaměstnanců?

Osnova kurzu

1

1 Seznámení aneb Získání kontaktu, jeho kontrola a důležitost správného uvítání

1 h 2 min (video)

Vztah začíná správným získáním kontaktu. Podíváme se, kde a jak si o kontakt říct, abyste z toho měli oba co největší užitek. Budeme se věnovat i chytré akvizici, nevynecháme problematiku double opt-in a kapitolu zakončíme seznamovacím welcome e-mailem.

2

2 Randění aneb Jak udělat dobrý první dojem od předmětu po design

1 h 11 min (video)

Když máte kontakt, je dobré udělat dobrý první dojem. Rozhodovat bude, jak vypadají vaše kampaně nejen v seznamu e-mailů, ale i jak působí a fungují po rozkliknutí. Podíváme se na design, copywriting, fungování v mobilech, zkontrolujeme call-to-action prvky a nezapomeneme ani na přístupnost.

3

3 První sex aneb Transakční e-mail jako nejosobnější forma komunikace

29 min (video)

To je věc, na kterou se všichni hodně těší, ale která se zároveň nejvíce podceňuje – ano, mluvíme tady o konverzi a o poděkování za ní formou transakčních e-mailů. Ruku na srdce, kdo z vás je má zmáknuté na jedničku?

4

4 Soužití aneb Jak personalizace a segmentace formují osobní vztahy

50 min (video)

Když už spolu bydlíte, tak je fajn, když se dobře znáte – a můžete tím pádem začít personalizovat, segmentovat a automatizovat rozesílky. Chcete přece, aby vám ta domácnost hladce fungovala, no ne?

5

5 Svatba aneb Měření e-mailingu: klíčové metriky, A/B testování a optimalizace výsledků

2 h 41 min (video)

Po svatbě je důležité nespadnout do stereotypu, pracovat na vztahu, neustále ho vylepšovat. Překvapit partnera a ocenit věrnost se rozhodně vyplácí. Zároveň je dobré se podívat i na finanční zabezpečení rodiny – na čem budeme vydělávat (a kolik) a co je dobré měřit (a jaké jsou ty správné hodnoty). Poradíme i jak zdokonalovat výsledky pomocí A/B testování a zajistit se tak na důchod. :-)

6

6 První problémy aneb Jaký obsah zákazníky opravdu zajímá

26 minut (video)

Problémy nastanou v každém vztahu. Někdy se jen ochladí, někdy přijde pořádná bouře. Opět je dobré si všímat signálů, že něco není v pořádku a včas na to zareagovat, dokud není pozdě. Jak poznáte, jestli s partnerem nemluvíte moc často nebo naopak skoro vůbec? Jak je to s frekvencí a angažovaností?

7

7 Rozchod aneb Jaké best-practices řešit a co sledovat při odhlášení zákazníků

29 minut (video)

I rozchod patří ke vztahu a rozejít se v dobrém je umění hodno mistra. Jak pracovat s odhlášením, abyste si neházeli klacky pod nohy a i po rozchodu zůstali kamarádi? Na co si dát pozor a jak správně např. synchronizovat různé systémy, kde se o rozchodu dozvíte?

8

8 Antikoncepce aneb Důležitost doručitelnosti e-mailů a časté chyby v praxi

1 h 33 min (video)

Ochrana proti nechtěným transakcím nebo dokonce škodlivým nemocem je extrémně důležitá. Podíváme se, jak se přijímací servery chrání proti SPAMu, virům a podobným hrozbám a co všechno má vliv na to, jestli doručíte svůj e-mail nebo ne. Kapitola je prošpikována odbornými pojmy jako je SPF, DKIM, DMARC, BIMI, IP, SPAM, apod. ale zároveň je podaná tak, aby to pochopil i netechnicky laděný člověk. Po absolvování téhle kapitoly budete mít rozhodně o čem přemýšlet.

Pusťte si ukázku z lekce zdarma

Bonusové lekce

1

1 Aktualizace

1 h 15 min

E-mail marketing je poměrně dynamické odvětví a od vydání našeho kurzu došlo k pár zásadním změnám, které mají velký vliv na celé odvětví. Prakticky v každé kapitole došlo k nějakým novinkám, se kterými vás seznámíme.

2

2 Kódování HTML šablon

1 h 40 min

Speciální a našlapaný bonus ke kurzu. 90 minut technické nalejvárny, kde vás provedeme veškerým zákoutím kódování HTML šablon. Tak, aby se od teď každý váš e-mail zobrazil správně na všech hlavních e-mailových klientech.

3

3 Výběr e-mailového nástroje

26 minut (video)

Bonusová kapitola, ve které Pavel popíše svůj přístup k volbě e-mailového nástroje a poradí, na co si dát pozor, když budete vybírat ten ideální pro sebe.

4

4 Představení e-mailingových nástrojů: Mailkit, SmartEmailing a Ecomail

2 h 21 min (video)

V této kapitole se důkladně zaměříme na tři e-mailingové nástroje - Mailkit,SmartEmailing a Ecomail. Dozvíte se spoustu praktických informací od základního nastavení e-mailingových procesů, přes optimalizaci až po segmentaci a personalizaci kampaní. Všechny tyto nástroje nabízí řadu užitečných funkcí, vysokou doručitelnost, integraci s populárními platformami a jsou ideálním řešením nejen pro český trh. Podívejte se na videa níže, udělejte si obrázek sami a vyberte ten, který vám bude vyhovovat nejvíce. 

5

5 Vaše logo v seznamu doručené pošty? Co pro to potřebujete?

46 minut (video)

Slyšeli jste už o BIMI? Ptáte se, jak zvýšit důvěryhodnost vašich e-mailů? Pomůže něčemu to, když vedle vaší zprávy bude rovnou vaše logo? A jak zařídit, aby tam bylo? Na tyto a další otázky odpovíme v našem rozhovoru s Jakubem Olexou, který se touto problematikou profesionálně zabývá.

6

6 Checklist pro vyhodnocení, jestli děláte e-mail marketing správně

Checklist ke stažení

Když kontrolujeme, jestli firmy mají všechno nastavené správně, tak při tom vycházíme z našeho checklistu více než 140 různých oblastí/témat, které kontrolujeme nebo se na ně ptáme, abychom si byli jistí, že jsme na nic nezapomněli. Můžete ho využít při kontrole vašeho vlastního nastavení.

7

7 Šablona pro přípravu strategie vašeho e-mail marketingu

Šablona ke stažení

Připravili jsme pro vás šablonu se sadou více než 70 otázek ze všech možných oblastí, které byste si mohli/měli zodpovědět, než se naplno pustíte do strategie e-mail marketingu. Pomůžou vám při výběru vhodného nástroje, naznačí směr, kterým se chcete vydat a ukážou oblasti, které budete řešit třeba až výhledově (nebo možná vůbec).

8

8 E-mailing pro B2B

Nová lekce

V této lekci se zaměříme na specifika e-mailového marketingu v B2B (business to business) prostředí, které se liší od B2C (business to customer) díky své složitější struktuře a delším nákupním cyklům.

Kurzem vás provede

Pavel Pola

Pavel je jeden z předních odborníků na e-mailový marketing nejen v ČR. “Nedoručený e-mail neprodá” – to je jeho denní mantra. Je skvělé, že máte geniální nápad na kampaň, sexy design, chytlavé copy a skvělý nástroj, co zvládá automatizaci na první dobrou. Pokud ale nedokážete e-maily doručit, tak jste všechnu energii, čas a peníze vyhodili do kanálu.

Důležitá kritéria úspěchu jsou pro něj doručitelnost, angažovanost a výsledky. Průměrný Open Rate nad 60 % není snem, je to dokonce běžnou realitou (ale není to zadarmo, chce na tom trochu zapracovat).

Kurz, který dynamicky reaguje na změny v e‑commerce

Pravidelně aktualizujeme starší lekce a přidáváme nový obsah. Díky roční licenci k němu máte přístup zdarma.

  • 17. 10. 2024

    Úprava lekce Checklist pro vyhodnocení, jestli děláte e-mail marketing správně

    Aktualizovali jsme checklist, který vám pomůže vyhodnotit, jestli děláte e-mail marketing správně. V kurzu jste probírali desítky častých chyb, kterých se marketéři dopouštějí, a tento checklist je nástrojem, který vám pomůže se jich vyvarovat.

  • 17. 10. 2024

    Úprava lekce Představení e-mailingových nástrojů: Mailkit, SmartEmailing a Ecomail

    Z původních několika lekcí, které se jednotlivě věnovaly e-mailingovým nástrojům jsme udělali 1 kompletní lekci a vybrali 3 nejčastěji používané nástroje. Lekcí vás provede opět Pavel Pola. 

  • 17. 10. 2024

    Úprava lekce Svatba aneb Měření e-mailingu: klíčové metriky, A/B testování a optimalizace výsledků

    Do této lekce jsme přidali nové video. S Pavlem Polou se naučíte, jak díky RFM analýze rozdělit zákazníky podle jejich nákupního chování a vytěžit z toho maximum. Podíváte se na to, jak s daty pracovat, aby vám pomohla zlepšit marketing, zvýšit loajalitu a snížit odliv zákazníků.

  • 17. 10. 2024

    Bonusové video Specifika e-mailingu pro B2B

    Přidali jsme lekci o e-mailingu pro B2B. V této lekci se s Pavlem Polou podíváte na to, jak dělat e-mailing pro firmy efektivněji. Ukážete si, jak správně nastavit kampaně, aby oslovily ty správné lidi, a jak se vyhnout častým chybám.

Hodnocení (102)

4.7/5

Hodnotilo 102 zákazníků

85 ×
10 ×
4 ×
3 ×
0 ×

Chcete přidat vlastní hodnocení?

Přihlásit se a přidat hodnocení
Jakub P.

E-mail marketing od A do Z s Pavlem Polou je pravděpodobně nejucelenější studnicí rad pro začínající ale i pokročilé e-mail marketéry, která je dostupná v českém jazyce. V logicky navazujících blocích uvede absolventa kurzu do problematiky a popíše všechna možná úskalí, ale i výzvy a příležitosti, které mailing přináší. Závěrečný test je pak postaven tak, aby rozhodně nedal nic zadarmo a jeho úspěšné absolvování znamená nutnost kurz opravdu vnímat. Osobně kurz považuji za „Slabikář“ v jehož kapitolách by se měl orientovat každý, kdo s e-mailingem na pravidelné bázi pracuje.

Komplexnost celého kurzu

Praktické, ihned použitelné rady a návody.

Celkové technické zpracování kurzu

Natalia S.

Ďakujem pekne za spracovanie témy E-mailu. Všetky informácie o e-mailu na jednom mieste. Certifikát sa nedá získať ľahko a ak sa mi stalo, že som chvíľu nesledovala video, tak ma to na teste dobehlo. Každá jedna minúta vo videu je plná informácií, ktoré stoja za to ak sa chcete venovať e-mailingu.

výživné

nadupané

všetko o emailu

Lubomír C.

Kurz jsme ve firmě absolvovali celkem 3 lidi a všichni se shodli na tom, že byl extrémně přínosný. Z pohledu majitele firmy se mi líbí, že kurz je veden nezaujatě (např. jsou dobře vysvětleny negativa hurá akcí na sběr kontaktů výměnou za slevu, které doporučuje 9 z 10 emailových specialistů, aby ukázali své krátkodobé výsledky). Díky kurzu jsem mnohem lépe schopen vyhodnotit výsledky i směřování tohoto kanálu.

Realistický pohled na mailing bez marketingového pozlátka

Kvalitně zpracované všechny oblasti mailingu

Velice dobře vysvětleno i pro úplného laika

Vhodné i pro majitele firem - dokážete vyhodnotit práci specialistů

Lukáš V.

Praktické příklady z praxe

Sdílení fuckupů ze kterých se člověk může poučit

Vtipně pojmenované a logicky řazené lekce

Kvalita zvuku i videa

Hana T.

Oceňuju komplexnost kurzu a množství praktických příkladů

Zobrazit všechna hodnocení

Nejlepší reklamou jsou spokojení účastníci kurzu

Pomáháme se vzděláváním nejen jednotlivců

Vy se (často) ptáte, my odpovídáme

  • Jaká je úroveň výuky kurzu o e-mailingu?

    Tento kurz jde od úplných základů po velmi pokročilé aspekty. Je vhodný i tehdy, pokud jsi ještě nikdy neodeslal/a žádnou kampaň. Ale rozhodně má co nabídnout i lidem, kteří už za sebou mají pár let praxe.

  • Jak dlouhý je tento e-mail marketing kurz?

    Celková délka videí v základním kurzu je něco přes 8 hodin. Jde ale o opravdu hutný materiál se spoustou příkladů. Kapitoly jsou rozdělené do mnoha bloků a logických částí, kde se navíc můžete orientovat pomocí záložek v každém videu.

    Celková studijní doba kurzu je v průměru 12–15 hodin čistého času. Kurz obsahuje také mnoho bonusových materiálů, které vám pomohou s prohloubením vašich znalostí (např. tam najdete kompletní HTML master šablonu, checklist pro audit vašeho e-mail marketingu a nebo průvodce sestavením vaší kompletní strategie). Kurz pravidelně rozšiřujeme a aktualizujeme dle vaší zpětné vazby.

  • Je kurz o e-mailovém marketingu stále aktuální?

    Obecné principy, na kterých je kurz postavený, platí stále. Nicméně je pravdou, že se vyvíjí trh, mění se e-mailové nástroje, zlepšují se antispamové filtry, rozšiřuje se podpora dynamických e-mailů apod. Proto kurz neustále doplňujeme a aktualizujeme, aby byl stále platný. A co víc, všechny aktualizace máte v ceně kurzu.

  • Naučím se díky kurzu pracovat i v konkrétních e-mailových nástrojích?

    Kurz je koncipován jako obecný, ale oslovili jsme i nejrozšířenější nástroje na českém trhu a v bonusových materiálech najdete ukázky, jak se s nimi pracuje, abyste se mohli lépe rozhodnout, který by byl ten pravý pro vás. Zároveň tam najdete principy, jakými se řídíme my, když vybíráme vhodný marketingový nástroj.

  • Jak je to s přístupy do kurzu a jejich trváním?

    Přístup k celému kurzu budete mít 1 rok od zaplacení. A to včetně všech aktualizací, které během roku připravíme. Po roce pak můžete licenci opět prodloužit za zvýhodněnou cenu. Mimochodem, prodlužuje ji každý třetí účastník.

  • Co musím udělat pro získání certifikátu?

    Po každé lekci následuje automaticky vyhodnocovaný test. Hranice úspěšnosti pro získání certifikátu je 80 % v průměru ze všech lekcí. Pro finální hodnocení mají všechny lekce stejnou váhu.

  • Můžu si opravit výsledky testů pokud nejsem spokojen/á?

    Samozřejmě. Pokud si budete chtít výsledné hodnocení opravit na vyšší hodnocení, je možné si celý kurz po jeho dokončení restartovat a absolvovat znovu. Tuto možnost máte dvakrát. Po restartu kurzu se smažou veškeré předchozí aktivity, nepůjde se na ně tedy odvolávat a finální hodnocení se bere vždy z vašeho nejlepšího pokusu.

  • Jak kurz zaplatit?

    Nejrychlejší je online platba kreditkou nebo debetní kartou. Kurz je pak dostupný prakticky hned. Zaplatit můžete i převodem: na e-mail vám pošleme zálohovou fakturu s platebními údaji a vy ji uhradíte. Jakmile platba dorazí, dáme vám vědět a kurz zpřístupníme. To ale pár dní trvá. A proto doporučujeme platbu kartou.

  • Chci koupit víc licencí, máte pro mě výhodnější nabídku?

    Ano, máme. Firmám, které chtějí proškolit např. nováčky, marketingové specialisty v týmu nebo talentované brand manažery, nabízíme multilicence. Výhodnější cena startuje na třech registracích a stačí si o ni napsat na mail info@digisemestr.cz. Navíc si částku můžete dát do nákladů, a tak odepsat z daní.

  • Lze komunikovat s Pavlem (lektorem)?

    Otázky můžete pokládat přímo v kurzu. Zhruba jednou za 3 měsíce je vezmeme a natočíme hromadné Q&A. Když je to neodkladný dotaz, napište na info@digisemestr.cz a pavel.pola@etnetera.cz v kopii. Dotazy rádi zodpovíme.

  • Zajímá mě ještě něco jiného. Komu se ozvat?

    Napište nám na info@digisemestr.cz. Na příjmu jsme i na Facebooku Digisemestru.

Diplom, který nedostaneš zadarmo

Na konci každé lekce tě čeká test, kde zúročíš všechny staré i nové vědomosti. Pokud se ti podaří naše zkoušky složit, získáš Diplom o úspěšném absolvování kurzu E-mail marketing. Jako každý certifikát vydaný pod hlavičkou Digisemestru je i tento podmíněný poctivou přípravou – a dobře to ví i zaměstnavatelé.

Konec skrolování, vzhůru do studia

Naše kurzy posunuly dál už víc než 5000 marketérů. Přidejte se k nim i vy. Klidně hned.

Naše další kurzy

Nový kurz

Právo v marketingu a e-commerce s Petrou Dolejšovou

7+

hodin obsahu

12

lekcí

4K

rozlišení

Pokuta 7,7 milionu korun za špatnou rozesílku obchodních sdělení. I tak může vypadat účet za neznalost. Právo v marketingu je komplexní, mnohdy komplikované a ze strany marketérů často opomíjené

Proto je tu kurz Petry Dolejšové. Ve 12 lekcích vám přehledně naservíruje vše, co jako marketér, majitel e-shopu nebo tvůrce webu, potřebujete vědět - abyste se vyhnuli zbytečnému mrzení, právním sporům i pokutám.

Společně s Petrou si uděláte audit svých znalostí a firemních procesů v oblastech, jako jsou autorská práva, GDPR, branding a ochrana značky, pravidla recenzí, slev nebo spoluprací s influencery. 

Složité právní definice a paragrafy? Na ty zapomeňte. Petra vám vše vysvětlí prakticky, lidsky a na konkrétních příkladech

SEO kurz: Od základů přes strategie až k byznysu

20+

hodin obsahu

13

lekcí

4K

rozlišení

SEO. Komplexní obor často vnímaný jako “black box”. Vždyť se v něm potkává práce na obsahu s technickými aspekty. Data s kreativním přístupem. Obor, který klade vysoké nároky na dlouhodobou strategii, prioritizaci a zároveň vyžaduje schopnost agilně reagovat na trendy. Když ale víte, jak na věc, je SEO nesmírně efektivní.

Připravili jsme SEO školení, která vás naučí SEO nejen “dělat”, ale především nad ním přemýšlet. V kontextu oboru, priorit i byznysu. Provedeme vás základy, vysvětlíme principy, ukážeme strategie. 

Tenhle SEO kurz je ideální pro juniory, co se chtějí SEO systematicky naučit, ale i pro manažery, kteří potřebují uřídit specialistu nebo externí tým a chybí jim přesah. Koncentrované know-how bez zbytečné teorie, ale s potřebnou mírou detailu tam, kde je třeba.

Aktualizováno 11. 11.

E-commerce marketing: Prakticky a od těch nejlepších

50+

hodin

30

lekcí

37

specialistů

Vše důležité, co potřebujete vědět o digitálním marketingu pro e-shopy, na jednom místě. Strukturovaně. Srozumitelně. Zkrátka, tenhle kurz od Digisemestru je investice do vzdělání, která se vám mnohonásobně vrátí.

Oslovili jsme nejlepší lektory. A ti připravili lekce, které pokrývají e-commerce marketing v celé jeho šíři: Od SEO, obsahu, UX, analytiky přes PPC systémy a sociální sítě až po základy práva, cenotvorby nebo tipy pro zahraniční expanzi. Žádný jiný e-commerce kurz v Česku není tak komplexní a orientovaný na praxi.

Navíc jsme nezávislí. Neprodáváme konkrétní aplikace, služby, nástroje, ale vzděláváme. Nikoho neprotežujeme, nic nezamlčujeme. Představujeme e-commerce v celé jeho šíři.

Brand Academy: Jak budovat značky s YYY agency

13+

hodin obsahu

11

lekcí

20+

lektorů a hostů

Spustili jsme pro vás Brand Academy, nejnabušenější online kurz o brandbuildingu v Česku. Pomůže vám budovat lepší značky nebo nastartovat kariéru v brand managementu. Nadšené reakce prvních absolventů potvrzují, že pokud se chcete vzdělávat v budování značek, jste na nejlepším místě.

Digitální marketing v souvislostech s Ondřejem Slámou

7+

hodin

9

lekcí

4K

rozlišení

Digitální marketing se neustále mění, vyvíjí se. To, co platilo (a fungovalo) včera, už dnes nemusí. O to důležitější je mít pevné základy a přemýšlet v souvislostech. Máte-li tenhle fundament, dokážete vystavět funkční digitální strategii, reagovat na nové trendy i rozhodovat o prioritách.

Nicméně většina školení a kurzů na českém trhu se „zpátky ke kořenům“ nevrací. Věnuje se jedné specializaci, často velmi detailně, ale bez přesahu do ostatních disciplín a potřebného nadhledu. Proto jsme společně s Ondřejem Slámou připravili tenhle kurz.

Díky němu získáte přehledný, souvislý, nestranný a pevný základ. A to od člověka, který má 15 let zkušeností. Ze strany inzerenta (e-shopu jako Alza.cz), agentury, médií, ale i konzultanta na volné noze.

PPC reklama: Strategické řízení digitálních kampaní

11+

hodin

4

lektoři

4K

rozlišení

Kampaně neplní stanovené cíle, zároveň už ale nevíte, jak jinak je nastavit. Obhájit investice do brandových kampaní je pro vás stejně tak těžké jako je vyhodnotit. A data z Google Analytics vám už dávno nestačí k tomu, abyste si poskládali přesný obrázek o placených kanálech. 

Pokud se alespoň v jednom z předchozích tvrzení poznáváte, tento kurz je přesně pro vás! Zjistíte, kde mají vaše kampaně potenciál a jak ho maximálně vytěžit. A hlavně to, jak kampaně vyhodnocovat a obhájit si alokaci rozpočtů.

Více než 10 let zkušeností jsme shrnuli do 8 lekcí nabitých praktickými příklady a konkrétními tipy, které můžete okamžitě použít.

Best of Marketing Festival: Učte se od největších jmen světového marketingu

11+

hodin obsahu

14

lekcí

4K

rozlišení

10 let Marketing Festivalu a 14 nejvlivnějších osobností světového digitálního marketingu. S originálními, někdy provokativními myšlenkami, které definovaly a měnily marketingový svět.

Více licencí za lepší cenu

Díky kurzům od Digisemestru snadno zaškolíte nováčky nebo posunete celý marketingový tým. A následně si ověříte, jestli rady našich expertů padly na úrodnou půdu. Vždyť součástí kurzů jsou průběžné testy a diplom rozhodně nedáváme zadarmo.

Pro firmy máme výhodné multilicence - více přístupů za lepší cenu.

Vzděláváme velké i malé firmy

Chcete vědět o všech novinkách z Digisemestru jako první?

Marketing Festival s.r.o., Renneská třída 393/12, Štýřice, 639 00 Brno, IČ 01646486, Obchodní podmínky, +420 739 018 712, info@digisemestr.cz

Tvorba webu

logo-hexa

Hexa Design

gopay logo comgate logo