☝️ Právě spouštíme nový kurz o e-mail marketingu! Speciální cena pouze pro prvních 100 zákazníků :)

E-mail marketing od A do Z s Pavlem Polou

E-mail marketing je nejvýdělečnější on-line kanál, ale spousta firem nedovede jeho potenciál využít. Pavel Pola pomáhá zlepšovat jeho výkon ve velkých firmách, ale radí i samotným výrobcům e-mailových nástrojů.

Pokud máš ambici stát se v e-mail marketingu opravdovým profíkem a chceš se mu věnovat na plný úvazek, je tenhle kurz přesně pro tebe. Přes 440 slajdů prezentace, stovky konkrétních příkladů a čísel a kompletní pokrytí celé problematiky.

8+

hodin

11

lekcí

4K

rozlišení

Posledních 70 licencí za speciální cenu

6 990 Kč (bez DPH)

Na co se můžeš těšit?

Opravdu od A až do Z

Kurz mapuje celou oblast e-mailového marketingu – od samotných základů, jako je způsob získání kontaktu (opt-in), přes úvodní seznámení (welcome) až po bližší poznávání (segmentace a personalizace). Věnuje se ale i dlouhodobosti (automatizace) a nevynechává ani nepříjemné otázky, jako je ztráta angažovanosti nebo dokonce odhlášení (opt-out).

Doručitelnost a nástroje

Nedílnou součástí e-mailového marketingu je doručitelnost. Kdo nedoručí, neprodá – to je alfa a omega. Přestože se jedná o hodně technickou disciplínu, věříme, že ji Pavel Pola podal tak, aby ji pochopil i netechnicky laděný člověk. V kurzu doporučujeme mnoho různých nástrojů. U každé kapitoly najdete odkazy na ty nejzajímavější.

Výsledky především

Kdo dělá e-mail marketing správně, dosahuje opravdu nadprůměrných výsledků. Nicméně je důležité rozumět tomu, jaké kampaně přináší největší užitek, a jak se k nim dopracovat.Nebudeme prozrazovat asi nic tajného, pokud řekneme, že plošné rozesílky typu “všechno všem” opravdu nejsou ty, které vám vydělají nejvíc. V kurzu zjistíte, na co ideálně zaměřit 80 % vaší pozornosti.

Pokročilé strategie

V každé kapitole ukazujeme základy, ale věnujeme se i pokročilým technikám a strategiím. Jako bonus přikládáme šablonu pro sepsání vaší vlastní e-mail marketingové strategie, kde vás pomocí cca 70 otázek provedeme celou problematikou a pomůžeme definovat, kam byste chtěli svůj e-mail marketing dostat.

Náš online kurz pomůže jednotlivcům i firmám

Jedinec
  • Hledáš profesionální know‑how v oblasti e‑mailového marketingu?
  • Potřebuje tvůj e‑shop pomoct k lepším výsledkům?
Tým
  • Kopeš za marketingový tým, který potřebuje posunout dál?
  • Chceš pomoct se zaškolením zaměstnanců?

Osnova kurzu

1

Seznámení

Vztah začíná správným získáním kontaktu. Podíváme se, kde a jak si o kontakt říct, abyste z toho měli oba co největší užitek. Budeme se věnovat i chytré akvizici, nevynecháme problematiku double opt-in a kapitolu zakončíme seznamovacím welcome e-mailem.

2

Randění

Když máte kontakt, je dobré udělat dobrý první dojem. Rozhodovat bude, jak vypadají vaše kampaně nejen v seznamu e-mailů, ale i jak působí a fungují po rozkliknutí. Podíváme se na design, copywriting, fungování v mobilech, zkontrolujeme call-to-action prvky a nezapomeneme ani na přístupnost.

3

První sex

To je věc, na kterou se všichni hodně těší, ale která se zároveň nejvíce podceňuje – ano, mluvíme tady o konverzi a o poděkování za ní formou transakčních e-mailů. Ruku na srdce, kdo z vás je má zmáknuté na jedničku?

4

Soužití

Když už spolu bydlíte, tak je fajn, když se dobře znáte – a můžete tím pádem začít personalizovat, segmentovat a automatizovat rozesílky. Chcete přece, aby vám ta domácnost hladce fungovala, no ne?

5

Svatba

Po svatbě je důležité nespadnout do stereotypu, pracovat na vztahu, neustále ho vylepšovat. Překvapit partnera a ocenit věrnost se rozhodně vyplácí. Zároveň je dobré se podívat i na finanční zabezpečení rodiny – na čem budeme vydělávat (a kolik) a co je dobré měřit (a jaké jsou ty správné hodnoty). Poradíme i jak zdokonalovat výsledky pomocí A/B testování a zajistit se tak na důchod. :-)

6

První problémy

Problémy nastanou v každém vztahu. Někdy se jen ochladí, někdy přijde pořádná bouře. Opět je dobré si všímat signálů, že něco není v pořádku a včas na to zareagovat, dokud není pozdě. Jak poznáte, jestli s partnerem nemluvíte moc často nebo naopak skoro vůbec? Jak je to s frekvencí a angažovaností?

7

Rozchod

I rozchod patří ke vztahu a rozejít se v dobrém je umění hodno mistra. Jak to udělat, abyste si neházeli klacky pod nohy a i po rozchodu zůstali kamarádi? Na co si dát pozor a jak správně např. synchronizovat různé systémy, kde se o rozchodu dozvíte?

8

Antikoncepce

Ochrana proti nechtěným transakcím nebo dokonce škodlivým nemocem je extrémně důležitá. Podíváme se, jak se přijímací servery chrání proti SPAMu, virům a podobným hrozbám a co všechno má vliv na to, jestli doručíte svůj e-mail nebo ne. Kapitola je prošpikována odbornými pojmy jako je SPF, DKIM, DMARC, BIMI, IP, SPAM, apod. ale zároveň je podaná tak, aby to pochopil i netechnicky laděný člověk. Po absolvování téhle kapitoly budete mít rozhodně o čem přemýšlet.

Bonusové lekce

1

Výběr e-mailového nástroje

Kurz zakončíme kapitolou, ve které Pavel popíše svůj přístup k volbě e-mailového nástroje a poradí, na co si dát pozor, když budete vybírat ten ideální pro sebe.

2

Šablona pro přípravu strategie vašeho e-mail marketingu

Připravili jsme pro vás šablonu se sadou více než 70 otázek ze všech možných oblastí, které byste si mohli/měli zodpovědět, než se naplno pustíte do e-mail marketingu. Pomůžou vám při výběru vhodného nástroje, naznačí směr, kterým se chcete vydat a ukážou oblasti, které budete řešit třeba až výhledově (nebo možná vůbec).

3

Checklist pro vyhodnocení, jestli děláte e-mail marketing správně

Když kontrolujeme, jestli firmy mají všechno nastavené správně, tak při tom vycházíme z našeho checklistu více než 120 různých oblastí/témat, které kontrolujeme nebo se na ně ptáme, abychom si byli jistí, že jsme na nic nezapomněli. Můžete ho využít při kontrole vašeho vlastního nastavení.

Kurzem vás provede

Pavel Pola

E-mailing enthusiast at Etnetera Activate

Pavel je jeden z předních odborníků na e-mailový marketing nejen v ČR. “Nedoručený e-mail neprodá” – to je jeho denní mantra. Je skvělé, že máte geniální nápad na kampaň, sexy design, chytlavé copy a skvělý nástroj, co zvládá automatizaci na první dobrou. Pokud ale nedokážete e-maily doručit, tak jste všechnu energii, čas a peníze vyhodili do kanálu.

Důležitá kritéria úspěchu jsou pro něj doručitelnost, angažovanost a výsledky. Průměrný Open Rate nad 60 % není snem, je to dokonce běžnou realitou (ale není to zadarmo, chce na tom trochu zapracovat).

A co na kurzy říkají účastníci?

Pomáháme se vzděláváním nejen jednotlivců

Na co se často ptáte?

  • Jaká je úroveň výuky kurzu o e-mailingu?

    Tento kurz jde od úplných základů po velmi pokročilé aspekty. Je vhodný i tehdy, pokud jsi ještě nikdy neodeslal/a žádnou kampaň. Ale rozhodně má co nabídnout i lidem, kteří už za sebou mají pár let praxe.

  • Jak dlouhý je tento e-mail marketing kurz?

    Celková délka videí v kurzu je něco přes 8 hodin. Jde ale o opravdu hutný materiál se spoustou příkladů. Kapitoly jsou rozdělené do mnoha bloků a logických částí, kde se navíc můžete orientovat pomocí záložek v každém videu. Celková studijní doba kurzu je v průměru 12–14 hodin čistého času. Kurz obsahuje také tři bonusové materiály, které vám pomohou s auditem vašeho e-mail marketingu a sestavením kompletní strategie. Kurz plánujeme dále rozšiřovat a aktualizovat dle vaší zpětné vazby.

  • Je kurz o e-mailovém marketingu stále aktuální?

    Obecné principy, na kterých je kurz postavený, platí stále. Nicméně je pravdou, že se vyvíjí trh, mění se e-mailové nástroje, zlepšují se antispamové filtry, rozšiřuje se podpora dynamických e-mailů apod. Proto plánujeme kurz neustále doplňovat a aktualizovat, aby byl stále platný. A co víc, všechny aktualizace máte v ceně kurzu.

  • Naučím se díky kurzu pracovat i v konkrétních e-mailových nástrojích?

    To bohužel ne, kurz je koncipován jako obecný. Do budoucna máme ale v plánu oslovit zástupce e-mailových nástrojů, aby se připojili i se svým obsahem a ukázali, jak konkrétně některé scénáře řešit. Nicméně si troufáme tvrdit, že jakmile si osvojíte jednotlivé principy a pochopíte jak na to, tak si budete schopni správně vybrat i e-mailový nástroj.

  • Co musím udělat pro získání certifikátu?

    Po každé lekci následuje automaticky vyhodnocovaný test. Hranice úspěšnosti pro získání certifikátu je 80 % v průměru ze všech lekcí. Pro finální hodnocení mají všechny lekce stejnou váhu.

  • Můžu si opravit výsledky testů pokud nejsem spokojen/á?

    Samozřejmě. Pokud si budete chtít výsledné hodnocení opravit na vyšší hodnocení, je možné si celý kurz po jeho dokončení restartovat a absolvovat znovu. Tuto možnost máte dvakrát. Po restartu kurzu se smažou veškeré předchozí aktivity, nepůjde se na ně tedy odvolávat a finální hodnocení se bere vždy z vašeho nejlepšího pokusu.

  • Dostanu lepší cenu při zakoupení více licencí?

    Kurzem můžeš projít sám, nebo s jeho pomocí zaškolit i nové zaměstnance a juniory – jejich schopnosti si pak ověříš průběžnými testy a získaným diplomem. Pokud zvažuješ multilicenci pro agenturu, vícečlenný tým nebo svou firmu, napiš nám a upravíme ti cenu. Cena se pak odvíjí od počtu zakoupených licencí, nejnižší počet jsou 3 registrace. Vše si lze samozřejmě odepsat z daní a dát do nákladů.

  • Jak mohu za online kurzy zaplatit?

    Zaplatit můžeš kartou online nebo zálohovou fakturou / převodem – fakturu ti po objednávce pošleme na e‑mail se všemi potřebnými informacemi k platbě. Kreditní či debetní kartou je to však rychlejší. Účetní doklad máš obratem a nemusíš čekat pár dnů, než platbu obdržíme a kurz zpřístupníme, jako tomu je při platbě na fakturu.

  • Na koho se můžu obrátit s jinými dotazy?

    Napiš na info@digisemestr.cz nebo do Messengeru/zprávy na Facebooku Digisemestru. V případě urgentních záležitostí zavolej klidně Romanovi, který celý projekt vede – 739 018 712.

  • Lze komunikovat s Pavlem (lektorem)?

    Otázky můžete pokládat přímo v kurzu. Zhruba jednou za 3 měsíce je vezmeme a natočíme hromadné Q&A. Když je to neodkladný dotaz, napište na info@digisemestr.cz a pavel.pola@etnetera.cz v kopii. Dotazy rádi zodpovíme.

Diplom, který nedostaneš zadarmo

Na konci každé lekce tě čeká test, kde zúročíš všechny staré i nové vědomosti. Pokud se ti podaří naše zkoušky složit, získáš Diplom o úspěšném absolvování kurzu E-mail marketing. Jako každý certifikát vydaný pod hlavičkou Digisemestru je i tento podmíněný poctivou přípravou – a dobře to ví i zaměstnavatelé.

Už neskroluj a začni studovat!

Naším kurzem prošlo už 1000 studentů. Ať jsi začínající či pokročilejší talent, s námi se můžeš ještě zlepšit.

Naše další kurzy

E‑commerce kurz od těch nejlepších v oboru

55+

hodin

28

lekcí

35

specialistů

Nauč se vše podstatné o marketingu. Nabízíme ti více jak 53 hodin vzdělávacího videa, které je rozdělené do logických celků a procházíš je svým tempem.

Osvoj si hutné a pravidelně aktualizované know-how od těch nejlepších marketérů u nás. Ve všech lekcích jdeme patřičně do hloubky tak, aby tvé online podnikání bylo ještě ziskovější. Čeká tě vše důležité o PPC, SEO, atribuci, remarketingu, expanzi a mnoho dalšího. Prakticky. Názorně.

Prodávej na Facebooku s Honzou Bartošem

11+

hodin

10

lekcí

4K

rozlišení

Honza Bartoš utratil ve Facebook reklamách stovky milionů korun a my jsme se rozhodli jeho postupy natočit a nabídnout i tobě.

Chceš vědět maximum o výkonnostní reklamě na Facebooku? Kurz půjde od úplných začátků po ty nejpokročilejší techniky. Honza ti vysvětlí všechny pojmy, dostaneš konkrétní ukázky jeho práce, případové studie a spoustu zákulisních informací.

Máš zájem o více licencí?
Získej lepší cenu

Kopeš za marketingový tým, který potřebuje posunout dál? Chceš pomoct se zaškolením zaměstnanců? Naše kurzy jsou pro tebe jako stvořené.

Kurzem můžeš projít sám, nebo s jeho pomocí zaškolit i nové zaměstnance a juniory – jejich schopnosti si pak ověříš průběžnými testy a získaným diplomem. Pokud zvažuješ multilicenci pro agenturu, vícečlenný tým nebo svou firmu, napiš nám. Upravíme ti cenu.

Vzděláváme velké i malé firmy

Marketing Festival s.r.o., Renneská třída 393/12, Štýřice, 639 00 Brno, IČ 01646486, Obchodní podmínky, +420 739 018 712, info@digisemestr.cz

Tvorba webu

logo-hexa

Hexa Design

gopay logo