☝️ 2. 12. jsme aktualizovali náš e-commerce kurz: v lekci o PPC reklamě nezůstal kámen na kameni

E-mail marketing od A do Z s Pavlem Polou

Aktualizováno 29. 9.

E-mail marketing je nejvýdělečnější on-line kanál, ale spousta firem nedovede jeho potenciál využít. Pavel Pola pomáhá zlepšovat jeho výkon ve velkých firmách, ale radí i samotným výrobcům e-mailových nástrojů.

Pokud máš ambici stát se v e-mail marketingu opravdovým profíkem a chceš se mu věnovat na plný úvazek, je tenhle kurz přesně pro tebe. Přes 440 slajdů prezentace, stovky konkrétních příkladů a čísel a kompletní pokrytí celé problematiky.

10+

hodin

12

lekcí

4K

rozlišení
7 690 Kč (bez DPH)
Poslední aktualizace kurzu 29. 9.: Jak mít logo v seznamu doručené pošty?

S naším kurzem nemůžete ztratit, jen získat:

Opravdu od A až do Z

Kurz mapuje celou oblast e-mailového marketingu – od samotných základů, jako je způsob získání kontaktu (opt-in), přes úvodní seznámení (welcome) až po bližší poznávání (segmentace a personalizace). Věnuje se ale i dlouhodobosti (automatizace) a nevynechává ani nepříjemné otázky, jako je ztráta angažovanosti nebo dokonce odhlášení (opt-out).

Doručitelnost a nástroje

Nedílnou součástí e-mailového marketingu je doručitelnost. Kdo nedoručí, neprodá – to je alfa a omega. Přestože se jedná o hodně technickou disciplínu, věříme, že ji Pavel Pola podal tak, aby ji pochopil i netechnicky laděný člověk. V kurzu doporučujeme mnoho různých nástrojů. U každé kapitoly najdete odkazy na ty nejzajímavější.

Výsledky především

Kdo dělá e-mail marketing správně, dosahuje opravdu nadprůměrných výsledků. Nicméně je důležité rozumět tomu, jaké kampaně přináší největší užitek, a jak se k nim dopracovat.Nebudeme prozrazovat asi nic tajného, pokud řekneme, že plošné rozesílky typu “všechno všem” opravdu nejsou ty, které vám vydělají nejvíc. V kurzu zjistíte, na co ideálně zaměřit 80 % vaší pozornosti.

Pokročilé strategie

V každé kapitole ukazujeme základy, ale věnujeme se i pokročilým technikám a strategiím. Jako bonus přikládáme šablonu pro sepsání vaší vlastní e-mail marketingové strategie, kde vás pomocí cca 70 otázek provedeme celou problematikou a pomůžeme definovat, kam byste chtěli svůj e-mail marketing dostat.

Náš online kurz pomůže jednotlivcům i firmám

Jedinec
  • Hledáš profesionální know‑how v oblasti e‑mailového marketingu?
  • Potřebuje tvůj e‑shop pomoct k lepším výsledkům?
Tým
  • Kopeš za marketingový tým, který potřebuje posunout dál?
  • Chceš pomoct se zaškolením zaměstnanců?

Osnova kurzu

1

1 Seznámení

1 h 2 min (video)

Vztah začíná správným získáním kontaktu. Podíváme se, kde a jak si o kontakt říct, abyste z toho měli oba co největší užitek. Budeme se věnovat i chytré akvizici, nevynecháme problematiku double opt-in a kapitolu zakončíme seznamovacím welcome e-mailem.

2

2 Randění

1 h 11 min (video)

Když máte kontakt, je dobré udělat dobrý první dojem. Rozhodovat bude, jak vypadají vaše kampaně nejen v seznamu e-mailů, ale i jak působí a fungují po rozkliknutí. Podíváme se na design, copywriting, fungování v mobilech, zkontrolujeme call-to-action prvky a nezapomeneme ani na přístupnost.

3

3 První sex

29 min (video)

To je věc, na kterou se všichni hodně těší, ale která se zároveň nejvíce podceňuje – ano, mluvíme tady o konverzi a o poděkování za ní formou transakčních e-mailů. Ruku na srdce, kdo z vás je má zmáknuté na jedničku?

4

4 Soužití

50 min (video)

Když už spolu bydlíte, tak je fajn, když se dobře znáte – a můžete tím pádem začít personalizovat, segmentovat a automatizovat rozesílky. Chcete přece, aby vám ta domácnost hladce fungovala, no ne?

5

5 Svatba

1 h 44 min (video)

Po svatbě je důležité nespadnout do stereotypu, pracovat na vztahu, neustále ho vylepšovat. Překvapit partnera a ocenit věrnost se rozhodně vyplácí. Zároveň je dobré se podívat i na finanční zabezpečení rodiny – na čem budeme vydělávat (a kolik) a co je dobré měřit (a jaké jsou ty správné hodnoty). Poradíme i jak zdokonalovat výsledky pomocí A/B testování a zajistit se tak na důchod. :-)

6

6 První problémy

26 minut (video)

Problémy nastanou v každém vztahu. Někdy se jen ochladí, někdy přijde pořádná bouře. Opět je dobré si všímat signálů, že něco není v pořádku a včas na to zareagovat, dokud není pozdě. Jak poznáte, jestli s partnerem nemluvíte moc často nebo naopak skoro vůbec? Jak je to s frekvencí a angažovaností?

7

7 Rozchod

29 minut (video)

I rozchod patří ke vztahu a rozejít se v dobrém je umění hodno mistra. Jak to udělat, abyste si neházeli klacky pod nohy a i po rozchodu zůstali kamarádi? Na co si dát pozor a jak správně např. synchronizovat různé systémy, kde se o rozchodu dozvíte?

8

8 Antikoncepce

1 h 33 min (video)

Ochrana proti nechtěným transakcím nebo dokonce škodlivým nemocem je extrémně důležitá. Podíváme se, jak se přijímací servery chrání proti SPAMu, virům a podobným hrozbám a co všechno má vliv na to, jestli doručíte svůj e-mail nebo ne. Kapitola je prošpikována odbornými pojmy jako je SPF, DKIM, DMARC, BIMI, IP, SPAM, apod. ale zároveň je podaná tak, aby to pochopil i netechnicky laděný člověk. Po absolvování téhle kapitoly budete mít rozhodně o čem přemýšlet.

Pusťte si ukázku z lekce zdarma

Bonusové lekce

1

1 Vaše logo v seznamu doručené pošty? Co pro to potřebujete?

46 minut (video)

Jak zvýšit důvěryhodnost vašich e-mailů? Pomůže něčemu to, když vedle vaší zprávy bude rovnou vaše logo? A jak zařídit, aby tam bylo? Na tyto a další otázky odpovíme v našem rozhovoru s Jakubem Olexou, který se touto problematikou profesionálně zabývá.

2

2 Zaostřeno na Seznam.cz E-mail

1 h 2 min (video)

Pokud to myslíte s e-mailingem vážně, jen těžko můžete v českých podmínkách ignorovat Seznam.cz – největšího poskytovatele e-mailových schránek na našem trhu. V rámci bonusové lekce přinášíme exkluzivní rozhovor s Davidem Fingerem přímo ze Seznam.cz, kde se dozvíte spoustu informací, které jdou hodně pod povrch běžné konverzace.

3

3 Výběr e-mailového nástroje

26 minut (video)

Kurz zakončíme kapitolou, ve které Pavel popíše svůj přístup k volbě e-mailového nástroje a poradí, na co si dát pozor, když budete vybírat ten ideální pro sebe.

4

4 Šablona pro přípravu strategie vašeho e-mail marketingu

Šablona ke stažení

Připravili jsme pro vás šablonu se sadou více než 70 otázek ze všech možných oblastí, které byste si mohli/měli zodpovědět, než se naplno pustíte do e-mail marketingu. Pomůžou vám při výběru vhodného nástroje, naznačí směr, kterým se chcete vydat a ukážou oblasti, které budete řešit třeba až výhledově (nebo možná vůbec).

5

5 Checklist pro vyhodnocení, jestli děláte e-mail marketing správně

Checklist ke stažení

Když kontrolujeme, jestli firmy mají všechno nastavené správně, tak při tom vycházíme z našeho checklistu více než 120 různých oblastí/témat, které kontrolujeme nebo se na ně ptáme, abychom si byli jistí, že jsme na nic nezapomněli. Můžete ho využít při kontrole vašeho vlastního nastavení.

Kurzem vás provede

Pavel Pola

Pavel je jeden z předních odborníků na e-mailový marketing nejen v ČR. “Nedoručený e-mail neprodá” – to je jeho denní mantra. Je skvělé, že máte geniální nápad na kampaň, sexy design, chytlavé copy a skvělý nástroj, co zvládá automatizaci na první dobrou. Pokud ale nedokážete e-maily doručit, tak jste všechnu energii, čas a peníze vyhodili do kanálu.

Důležitá kritéria úspěchu jsou pro něj doručitelnost, angažovanost a výsledky. Průměrný Open Rate nad 60 % není snem, je to dokonce běžnou realitou (ale není to zadarmo, chce na tom trochu zapracovat).

Kurz, který dynamicky reaguje na změny v e‑commerce

Pravidelně aktualizujeme starší lekce a přidáváme nový obsah. Díky roční licenci k němu máte přístup zdarma.

  • 29. 9. 2021

    Přidání lekce Jak mít logo v seznamu doručené pošty?

    V novém videu jsme se podívali na to, jak zvýšit důvěryhodnost vašich newsletterů. Pomůže něčemu to, když vedle vaší zprávy v seznamu přijatých e-mailů bude rovnou vaše logo? A jak zařídit, aby tam bylo?

  • 27. 8. 2021

    Přidání lekce Jdeme více do hloubky Seznam.cz E-mailu

    Seznam.cz je největší poskytovatel e-mailových schránek na našem trhu. A proto jsme se rozhodli, že rozšíříme kurz o mnoho detailních až zákulisních informací ohledně schránek na Seznamu.

Nejlepší reklamou jsou spokojení účastníci kurzu

Pomáháme se vzděláváním nejen jednotlivců

Vy se (často) ptáte, my odpovídáme

  • Jaká je úroveň výuky kurzu o e-mailingu?

    Tento kurz jde od úplných základů po velmi pokročilé aspekty. Je vhodný i tehdy, pokud jsi ještě nikdy neodeslal/a žádnou kampaň. Ale rozhodně má co nabídnout i lidem, kteří už za sebou mají pár let praxe.

  • Jak dlouhý je tento e-mail marketing kurz?

    Celková délka videí v kurzu je něco přes 8 hodin. Jde ale o opravdu hutný materiál se spoustou příkladů. Kapitoly jsou rozdělené do mnoha bloků a logických částí, kde se navíc můžete orientovat pomocí záložek v každém videu. Celková studijní doba kurzu je v průměru 12–14 hodin čistého času. Kurz obsahuje také tři bonusové materiály, které vám pomohou s auditem vašeho e-mail marketingu a sestavením kompletní strategie. Kurz plánujeme dále rozšiřovat a aktualizovat dle vaší zpětné vazby.

  • Je kurz o e-mailovém marketingu stále aktuální?

    Obecné principy, na kterých je kurz postavený, platí stále. Nicméně je pravdou, že se vyvíjí trh, mění se e-mailové nástroje, zlepšují se antispamové filtry, rozšiřuje se podpora dynamických e-mailů apod. Proto plánujeme kurz neustále doplňovat a aktualizovat, aby byl stále platný. A co víc, všechny aktualizace máte v ceně kurzu.

  • Naučím se díky kurzu pracovat i v konkrétních e-mailových nástrojích?

    To bohužel ne, kurz je koncipován jako obecný. Do budoucna máme ale v plánu oslovit zástupce e-mailových nástrojů, aby se připojili i se svým obsahem a ukázali, jak konkrétně některé scénáře řešit. Nicméně si troufáme tvrdit, že jakmile si osvojíte jednotlivé principy a pochopíte jak na to, tak si budete schopni správně vybrat i e-mailový nástroj.

  • Co musím udělat pro získání certifikátu?

    Po každé lekci následuje automaticky vyhodnocovaný test. Hranice úspěšnosti pro získání certifikátu je 80 % v průměru ze všech lekcí. Pro finální hodnocení mají všechny lekce stejnou váhu.

  • Můžu si opravit výsledky testů pokud nejsem spokojen/á?

    Samozřejmě. Pokud si budete chtít výsledné hodnocení opravit na vyšší hodnocení, je možné si celý kurz po jeho dokončení restartovat a absolvovat znovu. Tuto možnost máte dvakrát. Po restartu kurzu se smažou veškeré předchozí aktivity, nepůjde se na ně tedy odvolávat a finální hodnocení se bere vždy z vašeho nejlepšího pokusu.

  • Chci koupit víc licencí, máte pro mě výhodnější nabídku?

    Ano, máme. Firmám, které chtějí proškolit nováčky nebo juniory v týmu, nabízíme multilicence. Výhodnější cena startuje na 3 registracích a stačí si o ni napsat na mail info@digisemetr.cz. Navíc si částku můžete dát do nákladů, a tak odepsat z daní.

  • Jak kurz zaplatit?

    Nejrychlejší je online platba kreditkou nebo debetní kartou. Kurz je pak dostupný prakticky hned. Zaplatit můžete i převodem: Na účet vám pošleme zálohovou fakturu s platebními údaji a vy ji uhradíte. Jakmile platba dorazí, dáme vám vědět a kurz zpřístupníme. To ale pár dní trvá. A proto doporučujeme platbu kartou.

  • Jak je to s přístupy ke kurzu a jejich trváním?

    Přístup k celému kurzu budete mít 1 rok od zaplacení. A to včetně všech aktualizací, které během roku připravíme. Po roce pak můžete licenci opět prodloužit za zvýhodněnou cenu. Mimochodem, prodlužuje ji každý třetí účastník.

  • Zajímá mě ještě něco jiného. Komu se ozvat?

    Napište nám na info@digisemestr.cz. Na příjmu jsme i na Facebooku Digisemestru. A pokud něco hoří víc než srdce digitálních marketérů pro SEO, pak volejte Romanovi, který má projekt na povel - 739 018 712.

  • Lze komunikovat s Pavlem (lektorem)?

    Otázky můžete pokládat přímo v kurzu. Zhruba jednou za 3 měsíce je vezmeme a natočíme hromadné Q&A. Když je to neodkladný dotaz, napište na info@digisemestr.cz a pavel.pola@etnetera.cz v kopii. Dotazy rádi zodpovíme.

Diplom, který nedostaneš zadarmo

Na konci každé lekce tě čeká test, kde zúročíš všechny staré i nové vědomosti. Pokud se ti podaří naše zkoušky složit, získáš Diplom o úspěšném absolvování kurzu E-mail marketing. Jako každý certifikát vydaný pod hlavičkou Digisemestru je i tento podmíněný poctivou přípravou – a dobře to ví i zaměstnavatelé.

Konec skrolování, vzhůru do studia

Naše kurzy posunuly dál už víc než 2500 marketérů. Přidejte se k nim i vy. Klidně hned.

Naše další kurzy

Aktualizováno 2. 12.

E-commerce marketing: Prakticky a od těch nejlepších

50+

hodin

28

lekcí

34

specialistů

Vše důležité, co potřebujete vědět o digitálním marketingu pro e-shopy, na jednom místě. Strukturovaně. Srozumitelně. Zkrátka, tenhle kurz od Digisemestru je investice do vzdělání, která se vám mnohonásobně vrátí.

Oslovili jsme nejlepší lektory. A ti připravili lekce, které pokrývají e-commerce marketing v celé jeho šíři: Od SEO, obsahu, UX, analytiky přes PPC systémy a sociální sítě až po základy práva, cenotvorby nebo tipy pro zahraniční expanzi. Žádný jiný e-commerce kurz v Česku není tak komplexní a orientovaný na praxi.

Navíc jsme nezávislí. Neprodáváme konkrétní aplikace, služby, nástroje, ale vzděláváme. Nikoho neprotežujeme, nic nezamlčujeme. Představujeme e-commerce v celé jeho šíři.

Aktualizováno 3. 11.

Prodávej na Facebooku s Honzou Bartošem

13+

hodin

13

lekcí

4K

rozlišení

Honza Bartoš utratil ve Facebook reklamách stovky milionů korun a my jsme se rozhodli jeho postupy natočit a nabídnout i tobě.

Chceš vědět maximum o výkonnostní reklamě na Facebooku? Kurz půjde od úplných začátků po ty nejpokročilejší techniky. Honza ti vysvětlí všechny pojmy, dostaneš konkrétní ukázky jeho práce, případové studie a spoustu zákulisních informací.

Nový kurz

PPC reklama: Strategické řízení digitálních kampaní

10+

hodin

4

lektoři

4K

rozlišení

Kampaně neplní stanovené cíle, zároveň už ale nevíte, jak jinak je nastavit. Obhájit investice do brandových kampaní je pro vás stejně tak těžké jako je vyhodnotit. A data z Google Analytics vám už dávno nestačí k tomu, abyste si poskládali přesný obrázek o placených kanálech. 

Pokud se alespoň v jednom z předchozích tvrzení poznáváte, tento kurz je přesně pro vás! Zjistíte, kde mají vaše kampaně potenciál a jak ho maximálně vytěžit. A hlavně to, jak kampaně vyhodnocovat a obhájit si alokaci rozpočtů.

Více než 10 let zkušeností jsme shrnuli do 8 lekcí nabitých praktickými příklady a konkrétními tipy, které můžete okamžitě použít.

Více licencí za lepší cenu

Díky kurzům od Digisemestru snadno zaškolíte nováčky nebo posunete celý marketingový tým. Součástí kurzů jsou i průběžné testy, takže snadno ověříte, jestli rady našich expertů padly na úrodnou půdu.

Pro firmy máme výhodné multilicence - více přístupů za lepší cenu.

Vzděláváme velké i malé firmy

Chcete vědět o všech novinkách z Digisemestru jako první?

Marketing Festival s.r.o., Renneská třída 393/12, Štýřice, 639 00 Brno, IČ 01646486, Obchodní podmínky, +420 739 018 712, info@digisemestr.cz

Tvorba webu

logo-hexa

Hexa Design

gopay logo