☝️ 10. 1. došlo k velkému rozšíření SEO kurzu 💣. Praktické know-how pro TECH SEO audit, analýzu klíčových slov či nástroj Screaming Frog.

Reference: Co na naše kurzy říkají účastníci

Více než 5000 absolventů, stovky nadšených ohlasů a skvělé hodnocení našich lektorů i náplní jednotlivých lekcí. Lepší reklamu a zároveň motivaci k tomu být ještě lepší si nemůžeme přát. Co se účastníkům na našich kurzech líbí a v čem jim pomohly?

Jan Nachtigal

Jan Nachtigal

online markeťák, PPC&Data

Honza je sice svéráz, ale tenhle kurz mohou klidně sledovat i děti před 22. hodinou :-)  Dostal jsem, co jsem čekal - příklady z praxe, názorné ukázky, žádné zbytečné kecy okolo. V kvalitě, kterou umí zase Jindra. A vlastně jsem ani nenašel nic, co by mi tam chybělo.

Jana Časarová

Jana Časarová

Social Media Specialist v ALBI Česká republika

Honza Bartoš a jeho rady vám ušetří čas, nervy a vážně vydělají peníze. Kurz je postaven srozumitelně, bez bullshitů a zbytečných řečí a nechybí praktické ukázky, časté chyby i mnoho cenných rad zkušeného sociála. Pokud to myslíte s FB reklamou a výkonnostním marketingem vážně, rozhodně by tento kurz neměl chybět ve vaší firmě, domácnosti.

Vendula Margaretis Rechová

Vendula Margaretis Rechová

Chief Marketing Officer (CMO) v Skladon

Největší přidanou hodnotou tohoto online kurzu je hlavně to, že získáte soubor ucelených a užitečných informací na jednom místě. Nemusíte je dlouhé hodiny hledat na internetu po všech čertech v deseti jazycích. Navíc v dnešním světě se každý prohlašuje za  „marketingového specialistu” už v momentě, kdy se mu podaří napsat pár blogových článků. V tomhle kurzu ale narazíte na opravdové profíky, kteří mají zkušenosti.

Kamila Píchová

Kamila Píchová

Koordinátorka v Brain&Breakfast

Kurz mi přinesl hlubší porozumění problematice e-commerce. Poznatky z jednotlivých lekcí jsem si vzala za své a otestovala je v praxi na projektu, který koordinuji. Kurz mi také pomohl lépe specifikovat zadání na agenturu, se kterou spolupracujeme. Jako nováček v online marketingu jsem se jednoduše dostala k relevantním informacím, které mi pomohly uceleně uchopit témata, která mě v našem projektu pálila. Oceňuji, že lektory jsou lidé z praxe, kteří s námi sdílí své know-how.

Eva Dragulová

Eva Dragulová

Senior Copywriter & Project Coordinator v Tarsago

E-commerce kurz je naprosto super! Dostala jsem ucelený přehled o tom, jak si poradit se spuštěním on-line byznysu. Kéž by něco takového existovalo před 9 lety, kdy jsem v oboru začínala. Přednášky jsou nabité informacemi a praktickými ukázkami, jak teorii napasovat na reálný byznys, vedou je ti nejlepší z českého onlinu a přidávají spoustu super tipů k rozšíření marketingových znalostí. Vše jsem si hned otestovala v praxi a náš projekt díky tomu úspěšně roste.

Jakub Wittmann

Jakub Wittmann

Sales Specialist v Refinanso

Online kurz mi dal potřebný vhled do problematiky a pomohl utříbit informace z offline Digisemestru, který jsem absolvoval před tím. V lekcích od špiček v oboru jsem se dozvěděl jejich pohled na věc včetně tipů, které v žádné nápovědě nikde jinde nevyčtete. Naučilo mě to o věcech přemýšlet z různých úhlů a uvažovat o smysluplnosti některých zajetých řešení. A díky ověření získaných znalostí jsem si teď v oboru mnohem jistější.

Martina Ptáková

Martina Ptáková

Marketing & PR & Event specialista

Nikdy nejste dost staří ani chytří na to, abyste neměli důvod učit se novým věcem, a nebo se jen snažili udržet krok s tak dynamickým oborem, jakým je digitální marketing. Možná si díky tomu uvědomíte, že znalostí a zkušeností máte dost, a seberete odvahu pustit se do vlastního projektu. Obrovský dík za to!

Alexander Drábik

Alexander Drábik

CEO, Coffee Brothers Košice

Prepracovaný, vzdelávací systém po všetkých stránkach. Skvelí lektori z najlepších spoločností, parádny online systém s množstvom informácii a aj po ukončení semestru, pravidelné zásobovanie novinkami a prednáškami zo sveta e-commerce. 11/10.

Zuzana Pětníková

Zuzana Pětníková

Marketing manager, Inago

Jedinečný koncept, kde nakouknete pod pokličku opravdu všech témat spojených s online světem. Oceňuji aktuálnost, nové trendy a srozumitelnost.

Pavel Herůfek

Pavel Herůfek

Marketing manager, Moravia Propag

Začal jsem pociťovat, že mi v některých oblastech začíná ujíždět vlak. Digisemestr Online mi pomohl vrátit se zpět do kolejí digitálního marketingu. Systematicky, odborně a poutavě.

Lukáš Košč

Lukáš Košč

Junior Social Media Manager, Odille s.r.o.

Online kurzy Digisemestru sú jednak pridanou hodnotou, jednak výnimočnou možnosťou sa vzdelávať pri hodinách a hodinách informácií podávaných odborníkmi, ku ktorým by som sa len ťažko dostal formou kníh alebo dopátral na internete. Za to veľká vďaka!

Šimon Seďa

Šimon Seďa

PPC konzultant, Freelancer

Digisemestr mi nabídl velmi cenný a komplexní vhled do prostředí online marketingu. Z mé osobní zkušenosti mohu Digisemestr Online doporučit každému, kdo chce rozšířit své obzory v digitálním světě. Videa jsou velmi obsáhlá, tematicky aktuální a v neposlední řadě profesionálně zpracována.

Klára Kozúbková

Klára Kozúbková

Digital Account Manager v Adexpres

Na svojí stávající pracovní pozici jsem dorazila v době, kdy se v agentuře rozbíhal způsob zaškolení skrze e-learning. Možnost kdykoliv zhlédnout potřebnou videolekci a další materiály byla k nezaplacení. A stále je! Online kurz byl skvěle praktický a využitelný pro vystavění pevných základů v oboru. Navíc byl maximálně relevantní a odrážel aktuální dění a témata v oboru.

Matej Mesko

Matej Mesko

Brand Manager v Accenture

Jsem tak trochu maniak do online vzdělávání, kromě Digisemestr Online jsem absolvoval například Mini MBA in Marketing od Marka Ritsona. Zatímco Mini MBA je obecnější a podle mého názoru vhodnější pro firemní svět, Digisemestr Online nabízí perfektní "value for money", kde se člověk naučí konkrétní věci o digi marketingu od A do Z: od e-commerce přes analytiku až po expanzi do zahraničí. Mně momentálně slouží jako dokonalý zdroj a knihovna postupů, když potřebuji řešit konkrétní témata při rozjezdu marketingového startupu.

Jakub Skopal

Jakub Skopal

online markeťák, majitel Royal Gym

Na školení Facebooku od Honzy Bartoše si nejvíc cením, že jde přímo k věci a bez zbytečné omáčky okolo. Praktické rady a zkušenosti, co se dají aplikovat téměř okamžitě.

Jan Kvasnička

Jan Kvasnička

UX specialista, Freelancer

Honza je opravdový specialista na Facebook marketing, který je hodně orientován na výkon. Měl jsem možnost s ním několikrát spolupracovat a vždy to bylo perfektní. Je to buldok a když se do něčeho zakousne, je to znát.

Daniel Bauer

Daniel Bauer

Founder - Socials.cz

Dlouho jsem hledal opravdu praktický kurz Facebook reklamy, ze kterého si odnese něco i člověk, který se jí již pár let věnuje. Většina kurzů je pro začátečníky a naučí Vás pouze reklamu naklikat, ale už se v nich nedozvíte, jak nad ní strategicky přemýšlet – jaký nastavit rozpočet, kdy používat CBO, jak dlouhá nastavit okna pro remarketing a spoustu dalších věcí. Skvělé jsou také checklisty a zadání pro nastavení Pixelu a XML feed.

Miroslav Beran

Miroslav Beran

PPC konzultant / Nelžu.cz

S FB jsem se jako PPC-čkář dost pral. Kurz mi pomohl odpoutat se od strategií, které fungují v jiných systémech, ale na Facebooku selhávaly. Po absolvování kurzu jsem se dal do čistky kampaní. Celou strukturu účtu jsem zjednodušil, upravil strategie dle doporučení a nastavil automatizovaná pravidla. A výsledek? Investice do kurzu se vrátila do 24 hodin. Už za pár dní mi jela kampaň s minimálním úsilím, denní útratou přes 1000 Kč a PNO 15 %. Díky :-)

Markéta Děkanová

Markéta Děkanová

Marketing Specialist, Sii Czech Republic

Kurz Honzy Bartoše mi dal ucelený přehled na problematiku a fungování reklamy na Facebooku. Celý kurz je je přehledný, zaměřený na praktické ukázky a doporučuji ho všem, kteří to myslí s reklamou na Facebooku vážně.

Marcela Novotná

Marcela Novotná

Manažer týmu vytěžování klientů v Seznam.cz

Když jsme rozjížděli v Seznam.cz automatizovaný e-mailing, dostali jsme se do fáze, kdy jsme se potřebovali posunout dál, a bez impulzu zvenčí to nešlo. Navázali jsme spolupráci s panem Polou, který pro nás připravil cca šestihodinové školení. Školení bylo velmi přínosné – nikdy není na škodu získat obecnější vhled do situace, než začneme řešit svoje detaily. Protože bez toho by nám ty naše detaily nezapadly do celku. Ze získaných vědomostí čerpáme dodnes, a pokud jsme dřív jásali nad OR 20 %, tak teď bereme jen od 30 % výš :-)

Markéta Podlešáková

Markéta Podlešáková

Group marketing manager v P3 Logistic Parks s.r.o.

Pavel je opravdový specialista v oboru. Školení, které u nás vedl, mi dalo ucelený přehled fungování e-mailingové komunikace a její využití pro budování vztahu se zákazníkem. Školení provede všemi fázemi prodejního procesu jednoduše a srozumitelně a ukazuje reálné příklady. Způsob a obsah prezentace mě tak zaujaly, že jsem se celou dobu nemohla odtrhnout od obrazovky. Tento kurz je přizpůsobený široké cílové skupině, a nesmí tak chybět ve vaší společnosti.

Denisa Opplová

Denisa Opplová

CoE Brand – engagement expert pro oblast půjčování v Česká spořitelna, a.s.

Školení "E-mailing od A do Z" je skvěle pojaté a strukturované na paralele lidských vztahů.  Pavel perfektně a jasně vše vysvětlil, přidal konkrétní příklady z praxe, úspěchy i neúspěchy. Srozumitelně dokázal představit i technickou stránku. Dozvěděli jsme se o komplexnosti e-mailového marketingu, nabrali inspiraci a vědomosti pro vylepšení přístupu v naší společnosti. Pro každého, kdo se chce e-mailingu naplno věnovat, je užitečné, dokonce bych řekla, že nutné :-) školení absolvovat.

Katka Erol

Katka Erol

CoE Brand – engagement expert pro oblast bydlení v Česká spořitelna, a.s.

Pavlovo školení bylo fakt super a pro mě zajímavá i ta technická část (i když s tím nemám co do činění). Určitě povzbudily i uvedené fuckupy, přeci jenom ne vše se vždy povede napoprvé a ostatním to do budoucna pomůže vyvarovat se chyb. Pavel měl velmi příjemný přednes a hlavně moc hezky připravenou prezentaci.

Kateřina Fišerová

Kateřina Fišerová

CEO v SmartEmailing

Pavel Pola je pro mě synonymum "efektivního e-mailingu bez spamu." Spolupracujeme spolu už řadu let, využíváme jeho know-how při doškolování nových členů našeho týmu, konzultujeme s ním vybrané klientské případy, patří mezi nejoblíbenější řečníky na našich konferencích. Rádi s ním rozebíráme připravované funkce před nasazením. Pavel je profesionál, který vystupuje lidsky a díky svému smyslu pro humor dokáže předat srozumitelně i složitější technická témata. Pokud hledáte kurz e-mailingu, ten za kterým stojí Pavel Pola, bude vždy správná volba.

Petronila Pastvinská

Petronila Pastvinská

CoE Brand – engagement expert pro oblast pojištění v Česká spořitelna, a.s.

Skvělé komplexní školení k e-mailingu. Přestože některé části byly více technického směru, tak je Pavel vysvětloval srozumitelně, aby to pochopili i ti, kteří technickou stránku tolik neřeší. Pro mě osobně to bylo velmi přínosné a odnesla jsem si spoustu tipů. Líbily se mi konkrétní ukázky a to, že se Pavel podělil i o fuck-upy ze života. :-) 

Jakub Olexa

Jakub Olexa

Founder & CEO v Mailkit

V ČR a na Slovensku je opravdových odborníků na e-mail marketing jak šafránu a Pavel je jedním z těch, kteří vynikají. Jeho specializace na e-mailing a technické znalosti problematiky ho drží několik kroků před ostatními. Pavel je nejen zdatný odborník, ale své znalosti dokáže i zábavným a pro méně zkušené pochopitelným způsobem prezentovat. Pavlovo know-how a zkušenosti ho staví na přední příčky nejen v ČR, ale i v Evropě.

Marcela Hybnerová

Marcela Hybnerová

Specialista digitálního marketingu v ABB s.r.o.

Právě procházím skutečně parádní a výživný online kurz pro digimarketéry o PPC výkonnostních reklamách. Mohu doporučit nejen specialistům, ale i manažerům, kteří o PPC už trochu něco vědí. Kurz není až tak o technickém nastavení, jako spíš o strategickém pohledu - volbě vhodného cíle, naplánování, vyhodnocování a návaznosti na další obory marketingu a komunikace. Něco, co tu ještě nebylo.

Radek Hudák

Radek Hudák

CMO v Shoptet

Moc online kurzů jsem nekoupil. Tady jsem, ale nemohl odolat. Proč? #1 Myslím, že strategická rovina PPC nebo performance kampaní je dneska důležitější než správné technické nastavení. #2 S přístupem uLabu v hodně věcech souhlasím, často však také ne - to je důvod koupě, rád si poslechnu druhou stranu a nechám se vytáhnout z mého myšlení a náhledu na věc. #3 Věřím Jindrovi Fáborskému, že to bude pecka.

Markéta Gramesová

Markéta Gramesová

PPC Team Leader v Advisio.cz

Dnes jsem dokončila kurz perfektní dvojce - Markéta Kabátová a Petr Bureš. Je to opět skvělý počin. Jsem moc ráda, že u nás vznikají takto kvalitní výukové materiály. Vřele doporučuji všem, co žijí onlinem :)

Jiří Franěk

Jiří Franěk

PPC & SEO strategist, Freelancer

Markéta s Peťou mi v kurzu ukázali nový pohled na PPC kampaně, díky kterému jsem u svých klientů pochopil, jak bojovat se zvyšující se cenou za proklik a zvyšující se konkurencí. Je to jedna z těch investic, která se vám okamžitě vrátí i kdyby kurz stál 3x tolik, protože změní vaše myšlení. V kurzu se dozvíte, kde děláte nejčastější chyby, proč nemáte výsledky a předá vám spoustu tipů, jak odhalit nečekané problémy v účtu. Kurz je pro všechny ppcčkaře, kteří chtějí jít do hloubky, chápat souvislosti a být zas o něco chytřejší než ostatní.

Jiří Schaffer

Jiří Schaffer

PPC Specialista, Freelancer

Kurz Markéty a Petra z uLabu jsem si pořídil proto, že už delší dobu poskytuji klientům komplexnější služby než prosté "klikání" PPCček. Potvrzuji, že mi kurz sedl jak prdel na hrnec. Tým Digisemestru kolem Jindry Fáborského odvedl super práci. Rád bych však vypíchl také jednu z lekcí kurzu, a to o budování značky s Martinem Zdražilem. Ta mě moc bavila.

Hana Kobzová

Hana Kobzová

PPC specialistka, Freelancer

Váháte-li s koupí kurzu PPC reklama strategicky od Markéty Kabátové a Petra Bureše, běžte do toho! Obsah opravdu stojí za to. Budu se k němu ještě určitě vracet, protože napoprvé člověk nedokáže vše vstřebat, ale opravdu je přínosem každá kapitola. Díky!

Mária S. Mrázková (Takáčová)

Mária S. Mrázková (Takáčová)

Grow with Google Program Manager v Google

Ondřej patří mezi naše stálé certifikované školitele Google (GCT) v kategorii online marketing. Tuto pozici obhajuje od roku 2013 v každoročním přísném výběrovém řízení a potvrzuje nám svou odbornost a vášeň pro učení a předávání svých znalostí. Vnímám ho jako odborníka ve svém oboru, který se neustále vyvíjí a má chuť se v tak rychle se měnícím prostředí vzdělávat již více než 15 let. V letech 2018 a 2020 získal titul nejaktivnějšího GCT, a to díky své rozsáhlé vzdělávací činnosti, která měla kromě České republiky přesah i na Slovensko. V uplynulém kalendářním roce patřily mezi jeho hlavní přednášky témata jako Plánování digitální reklamy a Videoreklama na YouTube.

doc. Ing. Václav Stříteský, Ph.D.

doc. Ing. Václav Stříteský, Ph.D.

Katedra marketingu, FPH VŠE

Jeden z nejlepších externích lektorů, se kterými na univerzitě spolupracuji. Ondřej se již několik let zapojuje jako externí lektor na vybraná témata digitálního marketingu, a to jak ve specializovaných volitelných předmětech, tak v povinném předmětu pro stovky studentů. Jako garant těchto předmětů vítám, že dokáže vhodně uzpůsobit rozsah a hloubku tématu cílovému publiku, studenti pravidelně oceňují vysokou praktičnost přednášek a poutavou formu, kterou jsou předávány i ty náročnější části obsahu. Osobně si na přednáškách Ondřeje cením jeho schopnosti dobře vysvětlit nejen jak v praxi dané postupy aplikovat, ale také proč. Nezřídka se totiž v přednáškách odkazuje na související odborné studie a výzkumy, což není u praktiků běžné.

Veronika Zahradníková

Veronika Zahradníková

Marketing v OUTFINDO

Osobně na kurzy, konference a podobné moc nejsem. Mám pocit, že je to jak s muzei - něco se dozvíte, ale poměr cena/výkon většinou rozhodně není spektakulární. U nového kurzu Digitální marketing v souvislostech to podle mě neplatí. Je to krásný wrap up nejen online marketingového světa. Funguje jako doplnění základů, které často chybí lidem i na vysokých pozicích. Navíc formou, kdy váš řečník nezačne štvát (a to se cení!). Vážně mega doporučuju všem, kteří se motají kolem strategičtějších rolí v marketingu. Protože co si budeme povídat, nikdo není "bez mezer", a proto neuškodí tyhle mezery přemostit.

Vojtěch Bauer

Vojtěch Bauer

Marketing koordinátor, DRONPRO

Už prvních lekcí si moc cením. Věřím, že mi kurz předá plno zkušeností a užitku.

Karel Pařízek

Karel Pařízek

Head of Marketing, BiQ Group

Wow, tohle byl hustej kurz! Znalostně, přípravou, délkou i nadšením. Pokud vím, tak v Česku není lepší kurz ohledně budování značek. Za mne top lekce byla sedmá. Dostala mne asi i dost brutální příprava a výprava. Přednášející se mění a mění se i prostředí ve které je to točené. Mohu jen doporučit. Jen houšť takových kurzů.

Ludmila Magalhaesová

Ludmila Magalhaesová

Kurz doporučuji. Testy a lektoři jsou super. Pozitivně hodnotím i doporučenou literaturu!

Monika Sedláková

Monika Sedláková

Marketing Specialist

V upútavke neklamali. Kurz #brandacademy nastavil latku naozaj vysoko - vizuálne ale hlavne obsahovo. Top bola siedma lekcia. Rozhovory s ľudmi z praxe vnímam ako veľkú pridanú hodnotu.

Juraj Kruzelak

Juraj Kruzelak

Head Of Brand at GymBeam

Mám za sebou 2 semestre. Kurzom sprevádzali na slovo vzatý odborníci z YYY agency. Teóriu striedalo množstvo praktických rád z konkrétných prípadov. Plusom sú aj doporučené zdroje. Kurz odporúčam všetkým brand manažérom.
 

Simona Kuldová

Simona Kuldová

Senior Manager | GLOBAL ASSISTANCE a.s.

Po přihlášení do kurzu jsem se zděsila délky lekcí, na online mi připadaly dlouhý. Zatím jsem ještě v prvním semestru, ale obavy se už stačily rozplynout. I delší lekce odsýpají. Žádný omáčky, jen srozumitelně řečené informace v logických celcích. Kromě toho spousta tipů na materiály a knihy k dalšímu vzdělávání. Těší mě i hezký výběr hostů.

Naďa Škarbalová

Naďa Škarbalová

Brand manager | Slevomat

Kurz je pútavo spracovaný po obsahovej, aj vizuálnej stránke. Tvorcom sa podarilo vybrať témy, ktoré mi pomohli pri problematike, ktorú som riešila kludne aj na druhý deň. A príklady z praxe sú "relatable" pre náš trh.

Hodnocení (1076)

4.6/5

Hodnotilo 1076 zákazníků

742 ×
250 ×
53 ×
20 ×
11 ×
Lenka M.
Náš tip

PPC reklama

Hezký den, kurz byl výborný, moc za něj děkuji! Střídaly se u mě pravidelně pocity, že to vlastně nedělám až tak špatně, s pocity, že je teda ještě hodně co dohánět :D Těším se na implementaci pro své klienty.


Díky za Vaši tvorbu a možnost studovat právě tento kurz. V některých videích jsem nerozuměl mluvenému slovu a musel jsem si danou pasáž přehrát vícekrát, než by bylo optimální. Každopádně díky za možnosti, které tvoříte nejen pro marketingové experty, ale také pro začínající marketéry apod.. Spoustu témat jsem si skvěle užil a dozvěděl se něco, co ještě neznám. Teď už tedy ano :)

Základy vysvětlené polopaticky

Pravidelné aktualizace + bonusová videa

Kvalitní obraz

Příklady přímo z praxe a aplikace na opravdová publika

Některé UI/UX z roku 2020/2021 ve videích (je třeba počítat s tím, že se to mění během let a musíte se adaptovat na něco, co třeba není ve videu)

V některých lekcích jsou přeházená videa a nadpisy (může to mást)

Karolína P.

dobře strukturované

case studies

rozhovory z praxe

teorie skvělá, jen někdy příliš dlouhá videa

v dlouhých videích k teorii bych vypíchla ještě více konkrétních bodů


názornost

podrobné vysvětlení

tipy z praxe

při aktualizaci stránky se přehazovaly videa, to mě mátlo

Eva M.

Kurz bol za mňa prínosný a inšpiratívný. Našla som v ňom mnoho praktických informácií, rád a postrehov, ktoré dokážem využíť aj vo svojich projektoch. Štruktúra a témy kurzu sú za mňa skvelé a ich podanie zrozumiteľné aj pre juniora. Rozhodne splnil moje očakávania. A navyše, okrem znalosti som získala i prepojenie s komunitou okolo oboru a cenné kontakty, čo je na nezaplatenie!

odbornosť

zrozumiteľnosť podania

skvelý obsah

množstvo praktických rád

Zobrazit další hodnocení

Pomáháme nejenom jednotlivcům. Vzděláváme velké i malé firmy

Pořádáme špičkové konference a vzdělávací akce

Marketing Festival je každoročně jednou z nejsledovanějších marketingových akcí. Digisemestr je lídrem ve vzdělávacích projektech. Reshoper je synonymum pro špičkový veletrh technologií, marketingových nástrojů a agentur pro e‑commerce. S námi se nespálíte, v marketingu jsme jako doma.

5000+

účastníků prošlo našimi kurzy

99 %

z nich by kurzy doporučilo dál

68

specialistů se zapojilo do tvorby

Chcete vědět o všech novinkách z Digisemestru jako první?

Marketing Festival s.r.o., Renneská třída 393/12, Štýřice, 639 00 Brno, IČ 01646486, Obchodní podmínky, +420 739 018 712, info@digisemestr.cz

Tvorba webu

logo-hexa

Hexa Design

gopay logo comgate logo