☝️17. 11. jsme aktualizovali náš kurz o e-mail marketingu. Najdete v něm přes hodinu nového know-how.

E-commerce marketing: Prakticky a od těch nejlepších

Aktualizováno 15. 11.

Vše důležité, co potřebujete vědět o digitálním marketingu pro e-shopy, na jednom místě. Strukturovaně. Srozumitelně. Zkrátka, tenhle kurz od Digisemestru je investice do vzdělání, která se vám mnohonásobně vrátí.

Oslovili jsme nejlepší lektory. A ti připravili lekce, které pokrývají e-commerce marketing v celé jeho šíři: Od SEO, obsahu, UX, analytiky přes PPC systémy a sociální sítě až po základy práva, cenotvorby nebo tipy pro zahraniční expanzi. Žádný jiný e-commerce kurz v Česku není tak komplexní a orientovaný na praxi.

Navíc jsme nezávislí. Neprodáváme konkrétní aplikace, služby, nástroje, ale vzděláváme. Nikoho neprotežujeme, nic nezamlčujeme. Představujeme e-commerce v celé jeho šíři.

50+

hodin

29

lekcí

34

specialistů
4 890 Kč (bez DPH)
Poslední aktualizace kurzu 15. 11.: Display reklama a remarketing

S naším kurzem nemůžete ztratit, jen získat:

360° pohled na digitální marketing

Od strategie k jednotlivým akčním krokům. A od brandingu přes výkonnostní kampaně až k právnímu minimu, které musíte jako online markeťák znát. Posbírali jsme a na jednom místě logicky uspořádali všechno důležité o online marketingu pro e-shopy.

Roční přístup k lekcím i aktualizacím

Všechna videa máte neustále k dispozici. Můžete se k nim vracet. Navíc od nás máte přístup i ke všem aktualizacím, rozšířením a novým lekcím, které během roku připravíme. A že jich nebývá zrovna málo.

Praktické nástroje zdarma

Dostanete od nás přístupy k nástrojům Smartlook, Nautie a i k Marketing Mineru. Takže to, o čem naši lektoři ve videích mluví, si rovnou vyzkoušíte v praxi. A kdyby práce s nimi na začátku drhla, mrkněte na bonusové lekce s detailními postupy.

Know-how, co nevyčtete v nápovědě

Náš kurz nešustí papírem. Naopak. Lektoři se v něm dělí o reálné zkušenosti z praxe. Vše vysvětlují a ukazují na konkrétních příkladech. Popisují, jak funguje reálný svět, nikoli ten ideální z marketérských příruček. 

Komplexní online kurz pro e-shopaře samouky i firemní týmy

Marketing e‑shopu

Jste vlastník, případně správce e‑shopu a potřebujete se perfektně naučit základy online marketingu? Skvěle, pak jste tady správně.

Rozšíření know‑how interního týmu

Copywriter si netyká s analytikou a PPC specialista zase nerozumí principům textace? Ukážeme, vysvětlíme, pomůžeme.

Zaučení nováčků a juniorů

Máte v týmu juniory, kteří potřebují vysvětlit, jak e‑commerce funguje? Pořiďte jim licenci a sledujte, jak se jim daří v průběžných testech.

Osnova kurzu

1

1 Úvod: Nejen o (českém) e-commerce v roce 2022

2 h 30 min (video) Nedávno aktualizováno

Pěkně od základů! V téhle lekci vás čekají základní termíny, zkratky, poučky i frameworky. Lektoři Honza Kvasnička a Radek Hudák vás provedou tím, jak na (správná) strategická rozhodnutí, prioritizaci i hledání potenciálu. A přidají i podrobné informace o velikosti, konkurenci a trendech v českém e-commerce v roce 2022. Tak vítejte na palubě a užijte si jízdu tímhle digitálním expresem!

2

2 SEO: Od strategie přes obsah až k technickému stavu webu

4 h 20 min (video) Nedávno aktualizováno

35 až 50 % návštěvníků. Právě tolik jich nejčastěji míří na české e-shopy ze stránek vyhledavačů. Jak na nich být vidět? Respektive, být k nalezení? Jasno vám v tom udělají hned 3 lektoři. Roman Teuschel vás provede strategickým přístupem k SEO, Martin Pichlík přidá základní i pokročilé principy, a to na praktických ukázkách, a Petr Hlaváč vás provede pokročilými obsahovými i technickými aspekty SEO názorně v Google Search Console.

3

3 Link building: Jak na budování zpětných odkazů a nástroj Ahrefs

2 h 15 min (video) Nedávno aktualizováno

Relevantní odkazy z autoritativních domén jsou nedílnou součástí každé SEO strategie. V lekci Michala Pecánka se dozvíte o různých taktikách, jak je získat, co v rámci link buildingu (ne)dělat a na jaké nástroje se spolehnout. Také vás pomocí ukázek rozhraní SEO nástroje Ahrefs provede konkrétním řešením běžných SEO problémů včetně analýzy odkazového profilu.

4

4 STDC: Populární framework na příkladech z praxe a přímo od autora

1 h 04 min (video)

See. Think. Do. Care. Vydejte se na cestu virtuálním zákaznickým trychtýřem. Od oslovení širokého publika až po retenci zákazníků. Sám zakladatel tohoto modelu, Avinash Kaushik, vás v legendární přednášce z Marketing Festivalu, provede tím, jaké kanály, jaký typ komunikace a v jaké fázi použít, aby byla vaše online marketingová strategie efektivní. A navrch přidáváme ještě jednu přednášku od tohoto evangelisty digitálního marketingu.

5

5 PPC reklama ve vyhledávání: Od základů po pokročilé techniky

2 h 20 min (video)

PPC reklama ve vyhledávačích Google a Seznam.cz je pro většinu e-shopů základním pilířem výkonnostního marketingu, nebo chcete-li nákupu reklamy obecně. Často tvoří spolu s Shopping kampaněmi hlavní část investic, a proto se na ně v této lekci podíváme více do detailu.

6

6 Google Nákupy: Jak na ziskové a konverzní kampaně

2 h 22 min (video)

Věděli jste, že jejich předchůdce Froogle vznikl už v roce 2002? Dnes jsou Google Nákupy především pro e-shopy jedním z nejúčinnějších prodejních kanálů. Pokud tedy víte, jak na ně. Lektor Adam Dvořák vás vezme na velmi detailní exkurz do rozhraní Google Shopping a na příkladech z praxe vysvětlí základní principy, představí XML feed, ukáže, jak na optimalizaci i jak na přechod k automatizovanému Smart Shoppingu.

7

7 Google DSA kampaně: Naplánování, spuštění, optimalizace

55 minut (video)

Dynamické reklamy ve vyhledávání jsou must have pro všechny e-shopy s mnoha produkty a kategoriemi. Naučte se s Tomášem Hurtem, jak na ně. Bez teoretizování, ale naopak na konkrétních ukázkách vám vysvětlí, kde přesně DSA kampaně využít. Ukáže vám, jak připravit produktový a kategorický XML feed, jak je spustit i optimalizovat. Zkrátka se dozvíte vše, abyste se svým e-shopem mohli přeřadit na vyšší rychlost.

8

8 Display kampaně a remarketing: Strategicky a komplexně

1 h 45 min (video) Nedávno aktualizováno

Věděli jste, že lidé zpracovávají vizuálno rychleji než text? Pojďme toho v online marketingu využít! Lektorka Kristýna Bašusová vás provede tvorbou display a remarketingových kampaní v rozhraních Google Ads, Skliku i Facebooku. Ukáže vám, jak nad nimi strategicky přemýšlet. A v neposlední řadě ukáže, jak je v reklamních systémech rovnou nastavit a následně správně optimalizovat.

9

9 Videoreklama: Obecné principy, brand building i praktické tipy pro YouTube

2 h 11 min (video)

Jeden vizuál řekne více než 1000 slov. A jedno video řekne víc než 1000 vizuálů. Zkrátka, v téhle lekci společně s lektorem Ondřejem Slámou zaostříme na videoreklamu. Od obecných principů a odpovědi na otázku, zda má videoreklama smysl i jako brandbuldingový kanál (spoiler: ano, má), přes tipy, jak video kreativně uchopit, až po opravdu konkrétní doporučení pro platformu YouTube, respektive její službu YouTube Ads.

10

10 Zbožové srovnávače: Jak na feedy, nástroj Mergado i bidding

1 h 22 min (video) Nedávno aktualizováno

Heureka. Glami. Favi. Biano. Ne, tohle není kouzelnické zaříkadlo, ale některé ze zbožových vyhledávačů, kterých se dotkne tahle lekce. Lektor Vladislav Přichystal s vámi projde všechny důležité informace spojené s nastavením a optimalizací zbožových srovnávačů - pro e-shop zásadní disciplina.

11

11 Facebook Ads: Od základů s Business Managerem až k dynamickému remarketingu

3 h 36 min (video)

Jaký je organický reach na Facebooku? Věřte, že příliš nízký na to, abyste neřešili placené kampaně na Facebooku. Honza Bartoš připravil lekci, která i úplné začátečníky seznámí s Business Managerem, pomůže jim s nastavením prvních kampaní a bude pro ně odrazovým můstkem k pokročilejším technikám. Ostatně, dojde na ně už v této lekci: Dozvíte se, jak vyhodnocovat, optimalizovat i jak se popasovat s dynamickým remarketingem.

12

12 Sociální sítě: Jak využít jejich potenciál

5 h 4 min (video)

Jasně, bez placeného proma to dnes na sítích (skoro) nejde. To ale neznamená, že byste měli rezignovat na kvalitní obsah. Naopak. Eliška Vyhnánková nasdílí, jak nad obsahem přemýšlí ona, přidá neprůstřelné důvody, proč ho tvořit, a podělí se o technické know-how i bezpečnostní life hacky. Václav Blahout pak představí Pinterest jako zajímavou příležitost pro e-shopy. Čeká vás méně čísel a zkratek, ale o to víc inspirace a “aha momentů”.

13

13 Instagram: Jak ho využít pro propagaci e-shopu?

53 minut (video)

Po obecnějším úvodu do sociálních sítích zamíříme velmi rychle do praxe. A to konkrétně v jedné z nejdůležitějších sociálních sítí dneška: Instagramu. Jak tuhle síť efektivně využít pro propagaci vašeho e-shopu? Jak tvořit obsah? Jak často? Jak zvyšovat engagement? Jak používat hashtagy? Jaké podpůrné nástroje?

Pusťte si ukázku z lekce zdarma

14

14 Content marketing: Jak na obsah strategicky i prakticky

3 h 2 min (video)

Co mají společného Guinessova kniha rekordů, IKEA katalog a Michelinský průvodce? Jde o skvostné příklady content marketingu. Pojďte se společně s Lucií Hrdinovou podívat na to, jak vytvářet obsah, který je perfektně uchopený po stránce strategické a zároveň atraktivní pro čtenáře i SEO friendly. Nikoli jen teoreticky, ale na příkladech desítek a desítek textů. Vezmeme to od publikačního plánu až po poslední písmenko anchor textu.

15

15 Influencer marketing: Jak na to u e-shopu?

49 minut (video)

Není pochyb o tom, že influencer marketing je v dnešní době pro e-shopy silné téma. Podle některých lidí dokonce příchod influencer marketingu zamíchal kartami digitálního marketingu. A proto se na možnosti spolupráce i influencery podíváme pořádně detailně.

16

16 E-mailing: Abyste skutečně plnili cíle a nespamovali

2 h 30 min (video) Nedávno aktualizováno

E-mailing patří dlouhodobě k nejvýnosnějším kanálům digitálního marketingu. Podle některých výzkumů je dokonce na úplně prvním místě. Tomu ale odpovídá i šíře a hloubka oboru e-mailingu. Proto mu věnujeme v kurzu hodinu a čtvrt a provedeme vás od základů až po velmi pokročilé techniky.

17

17 Google Analytics 4: Nastavení analytiky i interpretace dat

1 h 35+ min Nedávno aktualizováno

Vše, co se dá změřit, se dá i zlepšit. Tak měřte. Nicméně se správně nastavenou webovou analytikou. Po téhle lekci to bude jednodušší. František Rajtmajer představí nové Google Analytics 4, krok za krokem vás provede jejich nasazením a základním nastavením. A po tomto nezbytném úvodu zamíří do e-commerce praxe: Co a jak v rámci e-shopu měřit a především správně interpretovat.

18

18 Google Tag Manager: Lekce pro začátečníky až středně pokročilé

1 h 30 min (video)

Jako digitální marketér se neobejdete bez měřicích kódů. A lektor František Rajtmajer vám na konkrétních příkladech, tedy maximálně názorně, ukáže, jak kódy vkládat na web a přehledně si je spravovat v nástroji Google Tag Manager. Naučíte se, jak na nasazení Facebook pixelu, kódů pro systémy Google Ads a Sklik, nástroj Smartlook nebo meřicí kódy e-mailingových nástrojů.

19

19 User Experience (UX): Jak probíhá v e-commerce? A jakých chyb se vyvarovat?

2 h 32 min (video)

V této lekci se podíváme poměrně detailně pod pokličku oboru User Experience. Ten se zabývá interakcí uživatelů s digitálním světem. V našem případě jde o určitý prožitek uživatele při využívání vašeho e-shopu. Lekce mimo jiné ukazuje na příkladech velké množství chyb českých e-shopů a vysvětlí, co je na nich špatně.

20

20 A/B testování: Od základních principů ke Google Optimize

1 h 16 min (video)

Od pocitů k důkazům! A/B testováním ověřujete (nejen) svoje hypotézy a krok po kroku zlepšujete výkon webu, případně kampaní. Jak na něj? To vysvětluje lektor Michal Pařízek. Uděláte si pořádek v tom, kdy máte v ruce statisticky významné výsledky, jak smysluplně testovat a správně vyhodnocovat. A poměrně detailně se seznámíte i s rozhraním nástroje Google Optimize a jeho možnostmi.

21

21 Vyhodnocování výkonu i brandu: Jaké volit cíle, KPI i techniky vyhodnocení

1 h 39 min (video)

Z předchozích lekcí máte silné základy datové analytiky. Tak na nich pojďme stavět. Michal Vrtiška nasdílí svoje know-how o vyhodnocování výkonnostních kampaní. A vy přestanete tápat při definici cílů i správných KPI a pochopíte základy atribuce (což se bude hodit v další lekci). Josef Plechatý pak přidá specifika vyhodnocování brandových kampaní a vysvětlí, co je brand lift a jak změřit vývoj hledanosti webu.

Pusťte si ukázku z lekce zdarma

22

22 Atribuce a atribuční modely: Základ pokročilé analytiky

45+ min (video) Nedávno aktualizováno

Tohle už je vyšší dívčí. Pokud ale chcete vědět, které kanály nejvíce přispívají k vašim obchodním cílům, a jak tedy smysluplně rozdělit rozpočet, bez znalosti atribuce a základních atribučních modelů se neobejdete. Adam Šilhan ji vysvětluje srozumitelně, jasně a rovnou na konkrétních příkladech z praxe.

23

23 Pricing: Jak na něj na základě dat

52 min (video)

Pro více než 50 % českých zákazníků je právě cena zboží v e-shopu hlavní parametr, podle kterého se rozhodují. V lekci si osvěžíte zákony nabídky a poptávky. Následně vás lektor Honza Mayer provede nastavením správných cen produktů a služeb na základě dat a jejich analýzy. A na pomoc si vezme i nástroj Power BI. Názorně a prakticky vám v něm předvede, jak v něm efektivně zpracovávat data.

24

24 B2B marketing: Specifika placených kampaní a jak na ně

15 min (článek)

Tahle lekce je specifická jako sám B2B marketing. Žádné video, ale výsledky studií, závěry testování, čísla, statistiky, desítky odkazů na další relevantní zdroje, ale především… konkrétní postupy, tipy a techniky ověřené dlouholetou praxí pro B2B klienty. To vše poskládané do hutného, komplexního a praktického článku, který připravila lektorka Markéta Kabátová. Seznamte se!

25

25 Právo v e-commerce: Nezbytné minimum pro digitální marketéry a e-shopaře

1 h 46 min (video)

Neznalost zákona neomlouvá. A to ani v online světě. Lektorka Petra Dolejšová připravila nutné právní minimum, které byste jako majitel, provozovatel nebo marketér e-shopu měli znát. Od výběru značky, ochranných známek přes použití fotek z fotobank až po strašáka zvaného GDPR. Vše podané lidsky, srozumitelně, poutavě a ve formátu 10 video “jednohubek”, které dost možná zkouknete na jeden zátah.

26

26 Expanze do zahraničí: Kdy? Do jaké země? A jak přesně?

2 h 36 min (video)

38 % českých e-shopů prodává do zahraničí. Je i vám domácí hřiště už příliš malé? Mrkněte se na video Milana Fialy, který expanzi popisuje od základních principů až k v praxi ověřeným vychytávkám. Dozvíte se, jaká jsou specifika jednotlivých zemí a jejich trhů. Načerpáte cenné know-how z případovek firem, které mají (úspěšnou) expanzi už za sebou. A dost možná si touto lekcí rovnou odpovíte na otázku, jestli vůbec a kdy expandovat.

Bonusové lekce

1

1 Smartlook: Víte, jak lidé používají váš web?

1 h 58 min (video)

Tady už je účast dobrovolná. Ze znalostí Smartlooku a jeho funkcionalit vás zkoušet nebudeme, nejlepší zkoušejícím pak bude praxe. Máme pro vás 3měsíční licenci na Smartlook zdarma. Tak ji využijte. Marek Čech vás následně provede jeho použitím od úplných základů až k pokročilému vyhodnocování. Zjistíte, jak lidé používají váš web a co na něm zlepšit. Žádné dojmy, ale tvrdá data.

2

2 Kvalitativní výzkum: Jak na bližší poznání zákazníka

57 minut (video)

Rozhovor S Honzou Pávem a Matezem Jindrou, instruktážní video a přístup zdarma do nástroje Nautie. To je dobrý základ pro to, abyste si posvítili na kvalitativní výzkumy. Díky hlubšímu poznání zákazníků máte vykročeno k nastavení originální značky a marketingu, který si budou zákazníci opravdu pamatovat. A nebo díky němu “jen” rozšíříte nabídku zboží a služeb.

3

3 Marketing Miner: Praktický parťák (nejen) pro SEO

1 h 31 min (video)

Máme pro vás 3měsíční přístup k placené verzi Marketing Mineru - komplexního nástroje (nejen) pro SEO specialisty. A praktickou lekci k tomu. Krok za krokem vás přímo v rozhraní provedeme vším podstatným, co stojí za to zkusit a co se naučit. A pak už je jen na vás, jak získaná data a informace promítnete do strategie vašeho e-commerce podnikání. Pokud jste poctivě absolvovali celý kurz, jsme si jistí, že správné cesty najdete.

Kurz, který dynamicky reaguje na změny v e‑commerce

Pravidelně aktualizujeme starší lekce a přidáváme nový obsah. Díky roční licenci k němu máte přístup zdarma.

  • 15. 11. 2022

    Úprava lekce Display reklama a remarketing

    Zbrusu nová videa jsme připravili pro lekci o display reklamě a remarketingu. O display reklamě se naučíme správně přemýšlet, ale také zorientovat se v rozhraní Google Ads, Seznam Skliku a Facebook Ads. Součástí lekce je i video věnované vyhodnocování krátkodobých i dlouhodobých kampaní.

     

  • 15. 11. 2022

    Úprava lekce SEO: Google Search Console

    V lekci o SEO jsme aktualizovali video o nástroji Google Search Console. Má hodinu, je velmi praktické a vyučuje aktuální rozhraní GSC.

     

  • 3. 11. 2022

    Úprava lekce Link building

    Lekce o budování zpětných odkazů je po 3 letech zbrusu nově natočená. Těšte se na praktický a inspirativní výklad od Michala Pecánka, který vás zároveň naučí naplno využít nástroj Ahrefs.

  • 14. 10. 2022

    Přidání lekce Google Analytics 4

    Lekce o Google Analytics a vyhodnocování je nově natočená. Čekají na vás 3 videa o délce hodiny a půl, které vás naučí vše podstatné o aktuálním standardu Google Analytics 4. Principy fungování, jak ho správně nasadit, jak používat rozhraní a najít si data, která potřebujete.

Nejlepší reklamou jsou spokojení účastníci kurzu

Pomáháme se vzděláváním nejen jednotlivců

Vy se (často) ptáte, my odpovídáme

  • Jak kurz zaplatit?

    Nejrychlejší je online platba kreditkou nebo debetní kartou. Kurz je pak dostupný prakticky hned. Zaplatit můžete i převodem: na e-mail vám pošleme zálohovou fakturu s platebními údaji a vy ji uhradíte. Jakmile platba dorazí, dáme vám vědět a kurz zpřístupníme. To ale pár dní trvá. A proto doporučujeme platbu kartou.

  • Chci koupit víc licencí, máte pro mě výhodnější nabídku?

    Ano, máme. Firmám, které chtějí proškolit např. nováčky, marketingové specialisty v týmu nebo talentované brand manažery, nabízíme multilicence. Výhodnější cena startuje na třech registracích a stačí si o ni napsat na mail info@digisemestr.cz. Navíc si částku můžete dát do nákladů, a tak odepsat z daní.

  • Jak moc je kurz náročný a jaká je jeho úroveň?

    Kurz určitě zvládnou i úplní začátečníci. Jen je čeká víc samostudia z doporučených zdrojů. Nicméně ze zkušeností víme, že největší přidanou hodnotu má pro juniory s 1 až 2 lety praxe. Výrazně jim rozšíří obzory a často je nadchne i do dalších online disciplín.

  • Jak konkrétně kurzy vypadají?

    Tak na to velmi detailně odpovídá sám Jindra v krátkém videu. Mrkněte v něm na jednotlivé lekce, výuková videa nebo podobu testů.

  • Jak je to s přístupy do kurzu a jejich trváním?

    Přístup k celému kurzu budete mít 1 rok od zaplacení. A to včetně všech aktualizací, které během roku připravíme. Po roce pak můžete licenci opět prodloužit za zvýhodněnou cenu. Mimochodem, prodlužuje ji každý třetí účastník.

  • Chci získat certifikát z e-commerce marketingu. Jak na to?

    Certifikát získají jen ti, kteří dosáhnou celkového průměru 70 % a více - kurz můžete dvakrát restartovat. Vše je podmíněné již zmíněným ročním přístupem do kurzu. Suma sumárum: Máte 1 rok na celkem 3 pokusy.

  • Zajímá mě ještě něco jiného. Komu se ozvat?

    Napište nám na info@digisemestr.cz. Na příjmu jsme i na facebooku Digisemestru. A pokud něco hoří víc, pak volejte Romanovi, který má projekt na povel: 739 018 712.

Certifikát, který nedáváme jen za účast

Slovy klasika: “Opakování, matka moudrosti” Proto jsme na konec každé lekce zařadili test. Za složení všech testů pak dostanete certifikát. A věřte, že ten se bude moc pěkně vyjímat na vašem Linkedinu. Nicméně, testy musíte zvládnout alespoň na 70 %.

Konec skrolování, vzhůru do studia

Naše kurzy posunuly dál už víc než 2500 marketérů. Přidejte se k nim i vy. Klidně hned.

Naše další kurzy

Poslední lekcí kurzu e‑commerce marketingu nic nekončí. Naopak. Pusťte se do dalších, výrazně pokročilejších a specializovaných kurzů.

Aktualizováno 22. 11.

Brand Academy: Jak budovat značky s YYY agency

11

lekcí

2

semestry

4

bonusy

Konečně je to tady! Připravili a spustili jsme pro vás Brand Academy, nejnabušenější online kurz o brandbuildingu v Česku. Pomůže vám budovat lepší značky nebo nastartovat kariéru v brand managementu.

Kurz vás v 11 epizodách provede všemi disciplínami a nadčasovými principy budování značek – od výzkumu přes strategii až po exekuci a měření. Rozdělili jsme ho do 2 semestrů, letního (6 epizod) a zimního (5 epizod), abyste vše mohli pohodlně vstřebat. Obsah 2 bonusů si navíc můžete zvolit sami!

Aktualizováno 23. 11.

PPC reklama: Strategické řízení digitálních kampaní

11+

hodin

4

lektoři

4K

rozlišení

Kampaně neplní stanovené cíle, zároveň už ale nevíte, jak jinak je nastavit. Obhájit investice do brandových kampaní je pro vás stejně tak těžké jako je vyhodnotit. A data z Google Analytics vám už dávno nestačí k tomu, abyste si poskládali přesný obrázek o placených kanálech. 

Pokud se alespoň v jednom z předchozích tvrzení poznáváte, tento kurz je přesně pro vás! Zjistíte, kde mají vaše kampaně potenciál a jak ho maximálně vytěžit. A hlavně to, jak kampaně vyhodnocovat a obhájit si alokaci rozpočtů.

Více než 10 let zkušeností jsme shrnuli do 8 lekcí nabitých praktickými příklady a konkrétními tipy, které můžete okamžitě použít.

Digitální marketing v souvislostech s Ondřejem Slámou

7+

hodin

9

lekcí

4K

rozlišení

Digitální marketing se neustále mění, vyvíjí se. To, co platilo (a fungovalo) včera, už dnes nemusí. O to důležitější je mít pevné základy a přemýšlet v souvislostech. Máte-li tenhle fundament, dokážete vystavět funkční digitální strategii, reagovat na nové trendy i rozhodovat o prioritách.

Nicméně většina školení a kurzů na českém trhu se „zpátky ke kořenům“ nevrací. Věnuje se jedné specializaci, často velmi detailně, ale bez přesahu do ostatních disciplín a potřebného nadhledu. Proto jsme společně s Ondřejem Slámou připravili tenhle kurz.

Díky němu získáte přehledný, souvislý, nestranný a pevný základ. A to od člověka, který má 15 let zkušeností. Ze strany inzerenta (e-shopu jako Alza.cz), agentury, médií, ale i konzultanta na volné noze.

Aktualizováno 17. 11.

E-mail marketing od A do Z s Pavlem Polou

10+

hodin

16

lekcí

4K

rozlišení

E-mail marketing je nejvýdělečnější on-line kanál, ale spousta firem nedovede jeho potenciál využít. Pavel Pola pomáhá zlepšovat jeho výkon ve velkých firmách, ale radí i samotným výrobcům e-mailových nástrojů.

Pokud máš ambici stát se v e-mail marketingu opravdovým profíkem a chceš se mu věnovat na plný úvazek, je tenhle kurz přesně pro tebe. Přes 440 slajdů prezentace, stovky konkrétních příkladů a čísel a kompletní pokrytí celé problematiky.

Prodávej na Facebooku s Honzou Bartošem

13+

hodin

13

lekcí

4K

rozlišení

Honza Bartoš se věnuje Facebook reklamě přes 10 let. Jen za poslední rok se svým týmem proinvestoval kolem 100 milionů korun. My jsme se rozhodli jeho postupy natočit a nabídnout i tobě.

Chceš se naučit prodávat na Facebooku? Honza ti ukáže celý proces od vytvoření první kampaně až po pokročilejší techniky. Vysvětlí ti všechny pojmy a dostaneš ukázky jeho práce a případové studie.

Zajímají tě pokročilé strategie? Máš se na co těšit. Naučíš se, jak ziskově prodávat tuctové produkty, jak škálovat účet a jak ti může automatizace a strojové učení usnadnit práci. V bonusech Honza zjistíš, co vše má vliv na výkon reklamy, jak pracovat s novými účty a jak nastavit cíle s klientem. Každý si přijde na své!

Více licencí za lepší cenu

Díky kurzům od Digisemestru snadno zaškolíte nováčky nebo posunete celý marketingový tým. A následně si ověříte, jestli rady našich expertů padly na úrodnou půdu. Vždyť součástí kurzů jsou průběžné testy a diplom rozhodně nedáváme zadarmo.

Pro firmy máme výhodné multilicence - více přístupů za lepší cenu.

Vzděláváme velké i malé firmy

Chcete vědět o všech novinkách z Digisemestru jako první?

Marketing Festival s.r.o., Renneská třída 393/12, Štýřice, 639 00 Brno, IČ 01646486, Obchodní podmínky, +420 739 018 712, info@digisemestr.cz

Tvorba webu

logo-hexa

Hexa Design

gopay logo