☝️ 2. 12. jsme aktualizovali náš e-commerce kurz: v lekci o PPC reklamě nezůstal kámen na kameni

E-commerce marketing: Prakticky a od těch nejlepších

Aktualizováno 2. 12.

Vše důležité, co potřebujete vědět o digitálním marketingu pro e-shopy, na jednom místě. Strukturovaně. Srozumitelně. Zkrátka, tenhle kurz od Digisemestru je investice do vzdělání, která se vám mnohonásobně vrátí.

Oslovili jsme nejlepší lektory. A ti připravili lekce, které pokrývají e-commerce marketing v celé jeho šíři: Od SEO, obsahu, UX, analytiky přes PPC systémy a sociální sítě až po základy práva, cenotvorby nebo tipy pro zahraniční expanzi. Žádný jiný e-commerce kurz v Česku není tak komplexní a orientovaný na praxi.

Navíc jsme nezávislí. Neprodáváme konkrétní aplikace, služby, nástroje, ale vzděláváme. Nikoho neprotežujeme, nic nezamlčujeme. Představujeme e-commerce v celé jeho šíři.

50+

hodin

28

lekcí

34

specialistů
4 890 Kč (bez DPH)
Poslední aktualizace kurzu 2. 12.: PPC reklama ve vyhledávání

S naším kurzem nemůžete ztratit, jen získat:

360° pohled na digitální marketing

Od strategie k jednotlivým akčním krokům. A od brandingu přes výkonnostní kampaně až k právnímu minimu, které musíte jako online markeťák znát. Posbírali jsme a na jednom místě logicky uspořádali všechno důležité o online marketingu pro e-shopy.

Roční přístup k lekcím i aktualizacím

Všechna videa máte neustále k dispozici. Můžete se k nim vracet. Navíc od nás máte přístup i ke všem aktualizacím, rozšířením a novým lekcím, které během roku připravíme. A že jich nebývá zrovna málo.

Praktické nástroje zdarma

Dostanete od nás přístupy k nástrojům Smartlook, Nautie a i k Marketing Mineru. Takže to, o čem naši lektoři ve videích mluví, si rovnou vyzkoušíte v praxi. A kdyby práce s nimi na začátku drhla, mrkněte na bonusové lekce s detailními postupy.

Know-how, co nevyčtete v nápovědě

Náš kurz nešustí papírem. Naopak. Lektoři se v něm dělí o reálné zkušenosti z praxe. Vše vysvětlují a ukazují na konkrétních příkladech. Popisují, jak funguje reálný svět, nikoli ten ideální z marketérských příruček. 

Komplexní online kurz pro e-shopaře samouky i firemní týmy

Marketing e‑shopu

Jste vlastník, případně správce e‑shopu a potřebujete se perfektně naučit základy online marketingu? Skvěle, pak jste tady správně.

Rozšíření know‑how interního týmu

Copywriter si netyká s analytikou a PPC specialista zase nerozumí principům textace? Ukážeme, vysvětlíme, pomůžeme.

Zaučení nováčků a juniorů

Máte v týmu juniory, kteří potřebují vysvětlit, jak e‑commerce funguje? Pořiďte jim licenci a sledujte, jak se jim daří v průběžných testech.

Osnova kurzu

1

1 Úvod: Nejen o (českém) e-commerce v roce 2021

2 h 42 min (video)

Pěkně od základů! V téhle lekci vás čekají základní termíny, zkratky, poučky i frameworky. Lektoři Honza Kvasnička a Radek Hudák vás provedou tím, jak na (správná) strategická rozhodnutí, prioritizaci i hledání potenciálu. A přidají i podrobné informace o velikosti, konkurenci a trendech v českém e-commerce v roce 2021. Tak vítejte na palubě a užijte si jízdu tímhle digitálním expresem!

2

2 SEO: Od strategie přes obsah až k technickému stavu webu

4 h 27 min (video)

35 až 50 % návštěvníků. Právě tolik jich nejčastěji míří na české e-shopy ze stránek vyhledavačů. Jak na nich být vidět? Respektive, být k nalezení? Jasno vám v tom udělají hned 3 lektoři. Roman Teuschel vás provede strategickým přístupem k SEO, Martin Pichlík přidá základní i pokročilé principy, a to na praktických ukázkách, a Petr Hlaváč vás provede pokročilými obsahovými i technickými aspekty SEO názorně v Google Search Console.

3

3 Link building: Jak na budování zpětných odkazů a nástroj Ahrefs

3 h (video)

Relevantní odkazy z autoritativních domén jsou nedílnou součástí každé SEO strategie. V lekci Zdeňka Dvořáka se dozvíte o různých taktikách, jak je získat, co v rámci link buildingu (ne)dělat a na jaké nástroje se spolehnout. Také vás detailně provede nástrojem na analýzu odkazového portfolia Ahrefs, a to prostřednictvím ukázek přímo v jeho rozhraní.

4

4 STDC: Populární framework na příkladech z praxe a přímo od autora

1 h 04 min (video)

See. Think. Do. Care. Vydejte se na cestu virtuálním zákaznickým trychtýřem. Od oslovení širokého publika až po retenci zákazníků. Sám zakladatel tohoto modelu, Avinash Kaushik, vás v legendární přednášce z Marketing Festivalu, provede tím, jaké kanály, jaký typ komunikace a v jaké fázi použít, aby byla vaše online marketingová strategie efektivní. A navrch přidáváme ještě jednu přednášku od tohoto evangelisty digitálního marketingu.

5

5 PPC reklama ve vyhledávání: Od základů po pokročilé techniky

2 h 20 min (video) Nedávno aktualizováno

PPC reklama ve vyhledávačích Google a Seznam.cz je pro většinu e-shopů základním pilířem výkonnostního marketingu, nebo chcete-li nákupu reklamy obecně. Často tvoří spolu s Shopping kampaněmi hlavní část investic, a proto se na ně v této lekci podíváme více do detailu.

6

6 Google Nákupy: Jak na ziskové a konverzní kampaně

2 h 22 min (video)

Věděli jste, že jejich předchůdce Froogle vznikl už v roce 2002? Dnes jsou Google Nákupy především pro e-shopy jedním z nejúčinnějších prodejních kanálů. Pokud tedy víte, jak na ně. Lektor Adam Dvořák vás vezme na velmi detailní exkurz do rozhraní Google Shopping a na příkladech z praxe vysvětlí základní principy, představí XML feed, ukáže, jak na optimalizaci i jak na přechod k automatizovanému Smart Shoppingu.

7

7 Google DSA kampaně: Naplánování, spuštění, optimalizace

55 minut (video)

Dynamické reklamy ve vyhledávání jsou must have pro všechny e-shopy s mnoha produkty a kategoriemi. Naučte se s Tomášem Hurtem, jak na ně. Bez teoretizování, ale naopak na konkrétních ukázkách vám vysvětlí, kde přesně DSA kampaně využít. Ukáže vám, jak připravit produktový a kategorický XML feed, jak je spustit i optimalizovat. Zkrátka se dozvíte vše, abyste se svým e-shopem mohli přeřadit na vyšší rychlost.

8

8 Display kampaně a remarketing: Strategicky a komplexně

1 h 11 min (video)

Věděli jste, že lidé zpracovávají vizuálno rychleji než text? Pojďme toho v online marketingu využít! Lektor Martin Matějka vás provede tvorbou display a remarketingových kampaní v rozhraních Google Ads a Skliku. Ukáže vám, jak nad nimi strategicky přemýšlet. Provede vás zákaznickým frameworkem ACAL. A v neposlední řadě ukáže, jak je v reklamních systémech rovnou nastavit a následně správně optimalizovat.

9

9 Videoreklama: Obecné principy, brand building i praktické tipy pro YouTube

2 h 11 min (video)

Jeden vizuál řekne více než 1000 slov. A jedno video řekne víc než 1000 vizuálů. Zkrátka, v téhle lekci společně s lektorem Ondřejem Slámou zaostříme na videoreklamu. Od obecných principů a odpovědi na otázku, zda má videoreklama smysl i jako brandbuldingový kanál (spoiler: ano, má), přes tipy, jak video kreativně uchopit, až po opravdu konkrétní doporučení pro platformu YouTube, respektive její službu YouTube Ads.

10

10 Zbožové srovnávače: Jak na feedy, nástroj Mergado i bidding

49 min (video)

Heureka. Glami. Favi. Biano. Ne, tohle není kouzelnické zaříkadlo, ale některé ze zbožových vyhledávačů, kterých se dotkne tahle lekce. Adam Funiok se v ní zaměřuje především na produktové feedy a na to, v jaké podobě je jednotlivé “zbožáky” chtějí mít. Ukazuje nejčastější chyby, kterými si můžete nevědomky podkopnout nohy. A představí vám rozhraní nástroje Mergado, který vám úpravy a správu feedů usnadní.

11

11 Facebook Ads: Od základů s Business Managerem až k dynamickému remarketingu

3 h 36 min (video)

Jaký je organický reach na Facebooku? Věřte, že příliš nízký na to, abyste neřešili placené kampaně na Facebooku. Honza Bartoš připravil lekci, která i úplné začátečníky seznámí s Business Managerem, pomůže jim s nastavením prvních kampaní a bude pro ně odrazovým můstkem k pokročilejším technikám. Ostatně, dojde na ně už v této lekci: Dozvíte se, jak vyhodnocovat, optimalizovat i jak se popasovat s dynamickým remarketingem.

12

12 Sociální sítě: Jak využít jejich potenciál

5 h 4 min (video)

Jasně, bez placeného proma to dnes na sítích (skoro) nejde. To ale neznamená, že byste měli rezignovat na kvalitní obsah. Naopak. Eliška Vyhnánková nasdílí, jak nad obsahem přemýšlí ona, přidá neprůstřelné důvody, proč ho tvořit, a podělí se o technické know-how i bezpečnostní life hacky. Václav Blahout pak představí Pinterest jako zajímavou příležitost pro e-shopy. Čeká vás méně čísel a zkratek, ale o to víc inspirace a “aha momentů”.

13

13 Instagram: Jak ho využít pro propagaci e-shopu?

53 minut (video) Nová lekce

Po obecnějším úvodu do sociálních sítích zamíříme velmi rychle do praxe. A to konkrétně v jedné z nejdůležitějších sociálních sítí dneška: Instagramu. Jak tuhle síť efektivně využít pro propagaci vašeho e-shopu? Jak tvořit obsah? Jak často? Jak zvyšovat engagement? Jak používat hashtagy? Jaké podpůrné nástroje?

Pusťte si ukázku z lekce zdarma

14

14 Content marketing: Jak na obsah strategicky i prakticky

3 h 2 min (video) Nedávno aktualizováno

Co mají společného Guinessova kniha rekordů, IKEA katalog a Michelinský průvodce? Jde o skvostné příklady content marketingu. Pojďte se společně s Lucií Hrdinovou podívat na to, jak vytvářet obsah, který je perfektně uchopený po stránce strategické a zároveň atraktivní pro čtenáře i SEO friendly. Nikoli jen teoreticky, ale na příkladech desítek a desítek textů. Vezmeme to od publikačního plánu až po poslední písmenko anchor textu.

15

15 E-mailing: Abyste skutečně plnili cíle a nespamovali

2 h 14 min (video)

Máte v pořádku SPF, DMARC a DKIM? Pokud netušíte, věřte, že po absolvování lekce e-mailingu s Pavlem Polou budete mít jasno. A to nejen v odpovědi na tuhle otázku. Zorientujete se nejen v technickém nastavení e-mailingu, A/B testování, segmentaci, personalizaci, ale i v nástrojích pro rozesílku. Pavel totiž zcela otevřeně popíše jejich (ne)výhody i cenovou politiku. Zkrátka, nezávislost není v našem kurzu jen prázdná fráze.

16

16 Google Analytics: Nastavení analytiky i interpretace dat

3 h (video + článek)

Vše, co se dá změřit, se dá i zlepšit. Tak měřte. Nicméně se správně nastavenou webovou analytikou. Po téhle lekci to bude jednodušší. František Ratmajer představí Google Analytics, krok za krokem vás provede jejich nasazením a základním nastavením. A po tomto nezbytném úvodu zamíří do e-commerce praxe: Co a jak v rámci e-shopu měřit a především správně interpretovat.

17

17 Google Tag Manager: Lekce pro začátečníky až středně pokročilé

1 h 30 min (video) Nedávno aktualizováno

Jako digitální marketér se neobejdete bez měřicích kódů. A lektor František Rajtmajer vám na konkrétních příkladech, tedy maximálně názorně, ukáže, jak kódy vkládat na web a přehledně si je spravovat v nástroji Google Tag Manager. Naučíte se, jak na nasazení Facebook pixelu, kódů pro systémy Google Ads a Sklik, nástroj Smartlook nebo meřicí kódy e-mailingových nástrojů.

18

18 Expanze e-shopu do zahraničí: Co (ne)dělat, a to (nejen) z pohledu UX

37 min (video)

Přeložíme texty, koupíme zahraniční doménu a je to. Nebo ne? Ne! Každý trh má svá specifika - od chování zákazníků až po legislativní “speciality”. A vy na ně musíte při tvorbě zahraničních varinat webu reagovat. Jak? To ukáže Jan Kvasnička. Na konkrétních case studies stránek VašeČočky.cz (dnes Lentiamo) nebo Pelikán.sk. A navrch přidá praktický check list aktivit, které vás čekají, pokud je vám Česko malé.

19

19 A/B testování: Od základních principů ke Google Optimize

1 h 16 min (video)

Od pocitů k důkazům! A/B testováním ověřujete (nejen) svoje hypotézy a krok po kroku zlepšujete výkon webu, případně kampaní. Jak na něj? To vysvětluje lektor Michal Pařízek. Uděláte si pořádek v tom, kdy máte v ruce statisticky významné výsledky, jak smysluplně testovat a správně vyhodnocovat. A poměrně detailně se seznámíte i s rozhraním nástroje Google Optimize a jeho možnostmi.

20

20 Vyhodnocování výkonu i brandu: Jaké volit cíle, KPI i techniky vyhodnocení

1 h 39 min (video)

Z předchozích lekcí máte silné základy datové analytiky. Tak na nich pojďme stavět. Michal Vrtiška nasdílí svoje know-how o vyhodnocování výkonnostních kampaní. A vy přestanete tápat při definici cílů i správných KPI a pochopíte základy atribuce (což se bude hodit v další lekci). Josef Plechatý pak přidá specifika vyhodnocování brandových kampaní a vysvětlí, co je brand lift a jak změřit vývoj hledanosti webu.

Pusťte si ukázku z lekce zdarma

21

21 Atribuce a atribuční modely: Aneb základ pokročilé analytiky

1 h 19 min (video)

Tohle už je vyšší dívčí. Pokud ale chcete vědět, které kanály nejvíce přispívají k vašim obchodním cílům, a jak tedy smysluplně rozdělit rozpočet, bez znalosti atribuce a základních atribučních modelů se neobejdete. Adam Šilhan ji vysvětluje srozumitelně, jasně a rovnou na konkrétních příkladech z praxe. A když máte informace o historii, můžete je přenést do budoucnosti vašeho e-shopu - právě o tom jsou inkrementalita a causal impact.

22

22 Pricing: Jak na něj na základě dat

52 min (video)

Pro více než 50 % českých zákazníků je právě cena zboží v e-shopu hlavní parametr, podle kterého se rozhodují. V lekci si osvěžíte zákony nabídky a poptávky. Následně vás lektor Honza Mayer provede nastavením správných cen produktů a služeb na základě dat a jejich analýzy. A na pomoc si vezme i nástroj Power BI. Názorně a prakticky vám v něm předvede, jak v něm efektivně zpracovávat data.

23

23 B2B marketing: Specifika placených kampaní a jak na ně

15 min (článek)

Tahle lekce je specifická jako sám B2B marketing. Žádné video, ale výsledky studií, závěry testování, čísla, statistiky, desítky odkazů na další relevantní zdroje, ale především… konkrétní postupy, tipy a techniky ověřené dlouholetou praxí pro B2B klienty. To vše poskládané do hutného, komplexního a praktického článku, který připravila lektorka Markéta Kabátová. Seznamte se!

24

24 Právo v e-commerce: Nezbytné minimum pro digitální marketéry a e-shopaře

1 h 46 min (video)

Neznalost zákona neomlouvá. A to ani v online světě. Lektorka Petra Dolejšová připravila nutné právní minimum, které byste jako majitel, provozovatel nebo marketér e-shopu měli znát. Od výběru značky, ochranných známek přes použití fotek z fotobank až po strašáka zvaného GDPR. Vše podané lidsky, srozumitelně, poutavě a ve formátu 10 video “jednohubek”, které dost možná zkouknete na jeden zátah.

25

25 Expanze do zahraničí: Kdy? Do jaké země? A jak přesně?

2 h 36 min (video) Nová lekce

38 % českých e-shopů prodává do zahraničí. Je i vám domácí hřiště už příliš malé? Mrkněte se na video Milana Fialy, který expanzi popisuje od základních principů až k v praxi ověřeným vychytávkám. Dozvíte se, jaká jsou specifika jednotlivých zemí a jejich trhů. Načerpáte cenné know-how z případovek firem, které mají (úspěšnou) expanzi už za sebou. A dost možná si touto lekcí rovnou odpovíte na otázku, jestli vůbec a kdy expandovat.

Bonusové lekce

1

1 Smartlook: Víte, jak lidé používají váš web?

1 h 58 min (video)

Tady už je účast dobrovolná. Ze znalostí Smartlooku a jeho funkcionalit vás zkoušet nebudeme, nejlepší zkoušejícím pak bude praxe. Máme pro vás 3měsíční licenci na Smartlook zdarma. Tak ji využijte. Marek Čech vás následně provede jeho použitím od úplných základů až k pokročilému vyhodnocování. Zjistíte, jak lidé používají váš web a co na něm zlepšit. Žádné dojmy, ale tvrdá data.

2

2 Kvalitativní výzkum: Jak na bližší poznání zákazníka

57 minut (video)

Rozhovor S Honzou Pávem a Matezem Jindrou, instruktážní video a přístup zdarma do nástroje Nautie. To je dobrý základ pro to, abyste si posvítili na kvalitativní výzkumy. Díky hlubšímu poznání zákazníků máte vykročeno k nastavení originální značky a marketingu, který si budou zákazníci opravdu pamatovat. A nebo díky němu “jen” rozšíříte nabídku zboží a služeb.

3

3 Marketing Miner: Praktický parťák (nejen) pro SEO

1 h 31 min (video) Nová lekce

Máme pro vás 3měsíční přístup k placené verzi Marketing Mineru - komplexního nástroje (nejen) pro SEO specialisty. A praktickou lekci k tomu. Krok za krokem vás přímo v rozhraní provedeme vším podstatným, co stojí za to zkusit a co se naučit. A pak už je jen na vás, jak získaná data a informace promítnete do strategie vašeho e-commerce podnikání. Pokud jste poctivě absolvovali celý kurz, jsme si jistí, že správné cesty najdete.

Kurz, který dynamicky reaguje na změny v e‑commerce

Pravidelně aktualizujeme starší lekce a přidáváme nový obsah. Díky roční licenci k němu máte přístup zdarma.

  • 2. 12. 2021

    Úprava systému PPC reklama ve vyhledávání

    Téma PPC reklamy je pro e-shopaře stěžejní. A proto jsme ho již po druhé v roce 2021 aktualizovali. Tentokrát jsou všechna videa nová a PPCčka vysvětlujeme lépe než kdy před tím. Od základů až po automatizaci.

  • 10. 11. 2021

    Přidání lekce Instagram pro e-shopy

    Přidali jsme novou, velmi prakticky navrženou lekci o využití Instagramu pro propagaci e-shopu. Dozvíte se, jak tvořit obsah, jakým způsobem ho sdílet, proč a jak vybírat hashtagy i jak využít placené reklamy na Instagramu.

  • 10. 9. 2021

    Úprava lekce 3 hodiny nového obsahu o copywritingu

    S lektorkou Lucií Hrdinovou jsme natočili hutnou, obsahově našlapanou lekci o copywritingu a obsahovém marketingu. Jedná se o 3 hodiny videa rozdělené na 3 části a naučí, jak obsah plánovat, tvořit a jak jej konkrétně napsat. Lekce je nově ve špičkové audio/video kvalitě.

  • 14. 7. 2021

    Úprava lekce Google Tag Manager s Františkem Rajtmajerem

    Lekci o správě měřících kódů v Google Tag Manageru jsme natočili celou nově. Nyní je design nástroje aktuální pro rok 2021 a instruktážní video je přehlednější než předtím. Naučíte se vše od začátku až po nasazení pixelu a všech dalších důležitých kódů.

Nejlepší reklamou jsou spokojení účastníci kurzu

Pomáháme se vzděláváním nejen jednotlivců

Vy se (často) ptáte, my odpovídáme

  • Jak kurz zaplatit?

    Nejrychlejší je online platba kreditkou nebo debetní kartou. Kurz je pak dostupný prakticky hned. Zaplatit můžete i převodem: Na účet vám pošleme zálohovou fakturu s platebními údaji a vy ji uhradíte. Jakmile platba dorazí, dáme vám vědět a kurz zpřístupníme. To ale pár dní trvá. A proto doporučujeme platbu kartou.

  • Chci koupit víc licencí, máte pro mě výhodnější nabídku?

    Ano, máme. Firmám, které chtějí proškolit nováčky nebo juniory v týmu, nabízíme multilicence. Výhodnější cena startuje na 3 registracích a stačí si o ni napsat na mail info@digisemetr.cz. Navíc si částku můžete dát do nákladů, a tak odepsat z daní.

  • Jak moc je kurz náročný a jaká je jeho úroveň?

    Kurz určitě zvládnou i úplní začátečníci. Jen je čeká víc samostudia z doporučených zdrojů. Nicméně ze zkušeností víme, že největší přidanou hodnotu má pro juniory s 1 až 2 lety praxe. Výrazně jim rozšíří obzory a často je nadchne i do dalších online disciplín.

  • Zajímá mě ještě něco jiného. Komu se ozvat?

    Napište nám na info@digisemestr.cz. Na příjmu jsme i na Facebooku Digisemestru. A pokud něco hoří víc než srdce digitálních marketérů pro SEO, pak volejte Romanovi, který má projekt na povel - 739 018 712.

  • Jak je to s přístupy ke kurzu a jejich trváním?

    Přístup k celému kurzu budete mít 1 rok od zaplacení. A to včetně všech aktualizací, které během roku připravíme. Po roce pak můžete licenci opět prodloužit za zvýhodněnou cenu. Mimochodem, prodlužuje ji každý třetí účastník.

  • Jak konkrétně kurzy vypadají?

    Tak na to velmi detailně odpovídá sám Jindra v krátkém videu. Mrkněte v něm na jednotlivé lekce, výuková videa nebo podobu testů.

  • Chci získat certifikát z e-commerce marketingu. Jak na to?

    Získání certifikátu jsme podmínili tím, že všechny úkoly úspěšně splníte maximálně za 180 dní od zakoupení. Kromě času pak hodnotíme i úspěšnost: Certifikát tak získají jen ti, kteří dosáhnou celkového průměru 70 % a více.

    Nedaří se, nestíháte? Kurz můžete hned dvakrát restartovat. Suma sumárum: Máte 180 dnů na celkem 3 pokusy.

Certifikát, který nedáváme jen za účast

Slovy klasika: “Opakování, matka moudrosti” Proto jsme na konec každé lekce zařadili test. Za složení všech testů pak dostanete certifikát. A věřte, že ten se bude moc pěkně vyjímat na vašem Linkedinu. Ale pozor: Testy musíte stihnout do 180 dnů a s úspěšností alespoň 70 %.

Konec skrolování, vzhůru do studia

Naše kurzy posunuly dál už víc než 2500 marketérů. Přidejte se k nim i vy. Klidně hned.

Naše další kurzy

Poslední lekcí kurzu e‑commerce marketingu nic nekončí. Naopak. Pusťte se do dalších, výrazně pokročilejších a specializovaných kurzů.

Aktualizováno 3. 11.

Prodávej na Facebooku s Honzou Bartošem

13+

hodin

13

lekcí

4K

rozlišení

Honza Bartoš utratil ve Facebook reklamách stovky milionů korun a my jsme se rozhodli jeho postupy natočit a nabídnout i tobě.

Chceš vědět maximum o výkonnostní reklamě na Facebooku? Kurz půjde od úplných začátků po ty nejpokročilejší techniky. Honza ti vysvětlí všechny pojmy, dostaneš konkrétní ukázky jeho práce, případové studie a spoustu zákulisních informací.

Aktualizováno 29. 9.

E-mail marketing od A do Z s Pavlem Polou

10+

hodin

12

lekcí

4K

rozlišení

E-mail marketing je nejvýdělečnější on-line kanál, ale spousta firem nedovede jeho potenciál využít. Pavel Pola pomáhá zlepšovat jeho výkon ve velkých firmách, ale radí i samotným výrobcům e-mailových nástrojů.

Pokud máš ambici stát se v e-mail marketingu opravdovým profíkem a chceš se mu věnovat na plný úvazek, je tenhle kurz přesně pro tebe. Přes 440 slajdů prezentace, stovky konkrétních příkladů a čísel a kompletní pokrytí celé problematiky.

Nový kurz

PPC reklama: Strategické řízení digitálních kampaní

10+

hodin

4

lektoři

4K

rozlišení

Kampaně neplní stanovené cíle, zároveň už ale nevíte, jak jinak je nastavit. Obhájit investice do brandových kampaní je pro vás stejně tak těžké jako je vyhodnotit. A data z Google Analytics vám už dávno nestačí k tomu, abyste si poskládali přesný obrázek o placených kanálech. 

Pokud se alespoň v jednom z předchozích tvrzení poznáváte, tento kurz je přesně pro vás! Zjistíte, kde mají vaše kampaně potenciál a jak ho maximálně vytěžit. A hlavně to, jak kampaně vyhodnocovat a obhájit si alokaci rozpočtů.

Více než 10 let zkušeností jsme shrnuli do 8 lekcí nabitých praktickými příklady a konkrétními tipy, které můžete okamžitě použít.

Více licencí za lepší cenu

Díky kurzům od Digisemestru snadno zaškolíte nováčky nebo posunete celý marketingový tým. Součástí kurzů jsou i průběžné testy, takže snadno ověříte, jestli rady našich expertů padly na úrodnou půdu.

Pro firmy máme výhodné multilicence - více přístupů za lepší cenu.

Vzděláváme velké i malé firmy

Chcete vědět o všech novinkách z Digisemestru jako první?

Marketing Festival s.r.o., Renneská třída 393/12, Štýřice, 639 00 Brno, IČ 01646486, Obchodní podmínky, +420 739 018 712, info@digisemestr.cz

Tvorba webu

logo-hexa

Hexa Design

gopay logo