☝️ 20. 6. jsme aktualizovali e-commerce kurz ! 💣Přidali jsme zcela novou lekci o zákaznické zkušenosti (CX) s Lukášem Pítrou.

E-commerce marketing: Prakticky a od těch nejlepších

Aktualizováno 20. 6.

Vše důležité, co potřebujete vědět o digitálním marketingu pro e-shopy, na jednom místě. Strukturovaně. Srozumitelně. Zkrátka, tenhle kurz od Digisemestru je investice do vzdělání, která se vám mnohonásobně vrátí.

Oslovili jsme nejlepší lektory. A ti připravili lekce, které pokrývají e-commerce marketing v celé jeho šíři: Od SEO, obsahu, UX, analytiky přes PPC systémy a sociální sítě až po základy práva, cenotvorby nebo tipy pro zahraniční expanzi. Žádný jiný e-commerce kurz v Česku není tak komplexní a orientovaný na praxi.

Navíc jsme nezávislí. Neprodáváme konkrétní aplikace, služby, nástroje, ale vzděláváme. Nikoho neprotežujeme, nic nezamlčujeme. Představujeme e-commerce v celé jeho šíři.

50+

hodin

29

lekcí

36

specialistů
4 890 Kč (bez DPH)
Poslední aktualizace kurzu 20. 6.: Přidáváme novou lekci o zákaznické zkušenosti (CX)

S naším kurzem nemůžete ztratit, jen získat:

360° pohled na digitální marketing

Od strategie k jednotlivým akčním krokům. A od brandingu přes výkonnostní kampaně až k právnímu minimu, které musíte jako online markeťák znát. Posbírali jsme a na jednom místě logicky uspořádali všechno důležité o online marketingu pro e-shopy.

Roční přístup k lekcím i aktualizacím

Všechna videa máte neustále k dispozici. Můžete se k nim vracet. Navíc od nás máte přístup i ke všem aktualizacím, rozšířením a novým lekcím, které během roku připravíme. A že jich nebývá zrovna málo.

Praktické nástroje zdarma

Dostanete od nás přístupy k nástrojům Smartlook, Nautie a i k Marketing Mineru. Takže to, o čem naši lektoři ve videích mluví, si rovnou vyzkoušíte v praxi. A kdyby práce s nimi na začátku drhla, mrkněte na bonusové lekce s detailními postupy.

Know-how, co nevyčtete v nápovědě

Náš kurz nešustí papírem. Naopak. Lektoři se v něm dělí o reálné zkušenosti z praxe. Vše vysvětlují a ukazují na konkrétních příkladech. Popisují, jak funguje reálný svět, nikoli ten ideální z marketérských příruček. 

Komplexní online kurz pro e-shopaře samouky i firemní týmy

Marketing e‑shopu

Jste vlastník, případně správce e‑shopu a potřebujete se perfektně naučit základy online marketingu? Skvěle, pak jste tady správně.

Rozšíření know‑how interního týmu

Copywriter si netyká s analytikou a PPC specialista zase nerozumí principům textace? Ukážeme, vysvětlíme, pomůžeme.

Zaučení nováčků a juniorů

Máte v týmu juniory, kteří potřebují vysvětlit, jak e‑commerce funguje? Pořiďte jim licenci a sledujte, jak se jim daří v průběžných testech.

Osnova kurzu

1

1 Úvod: Jak vést úspěšný e-shop na českém trhu

2 h 7 min (video)

V první lekci kurzu vás čeká úvod do světa e-commerce. Podíváme se blíže na termíny, zkratky i poučky. Lektoři Ondřej Klega a Honza Kvasnička vás provedou tím, jak na správná strategická rozhodnutí, prioritizaci, čeho se vyvarovat i jak hledat potenciál. Vítejte na palubě a užijte si jízdu tímto e-commerce expresem!

2

2 Zákaznická zkušenost (CX): úvod, metriky a praktické příklady

1 h Nová lekce

Spokojenost zákazníka je pro dlouhodobý úspěch firmy nepostradatelná. I přesto je to často opomíjená oblast. Chcete se naučit číst v emocích a očekáváních zákazníků jako v otevřené knize? A víte, jak se dá změřit spokojenost? Na tyto i další otázky si odpovíte v druhé lekci kurzu. Ukážete si best practices, které vám pomohou k úspěchu, ale i průšvihy, které vás mohou stát zákazníky. 

3

3 SEO: Od strategie přes obsah až k technickému stavu webu

4 h 20 min (video)

35 až 50 % návštěvníků. Právě tolik jich nejčastěji míří na české e-shopy ze stránek vyhledavačů. Jak na nich být vidět? Respektive, být k nalezení? Jasno vám v tom udělají hned 3 lektoři. Roman Teuschel vás provede strategickým přístupem k SEO, Martin Pichlík přidá základní i pokročilé principy, a to na praktických ukázkách, a Marek Foršt vás provede pokročilými obsahovými i technickými aspekty SEO názorně v Google Search Console.

4

4 Link building: Jak na budování zpětných odkazů a nástroj Ahrefs

2 h 15 min (video)

Relevantní odkazy z autoritativních domén jsou nedílnou součástí každé SEO strategie. V lekci Michala Pecánka se dozvíte o různých taktikách, jak je získat, co v rámci link buildingu (ne)dělat a na jaké nástroje se spolehnout. Také vás pomocí ukázek rozhraní SEO nástroje Ahrefs provede konkrétním řešením běžných SEO problémů včetně analýzy odkazového profilu.

5

5 STDC: Populární framework na příkladech z praxe a přímo od autora

1 h 04 min (video)

See. Think. Do. Care. Vydejte se na cestu virtuálním zákaznickým trychtýřem. Od oslovení širokého publika až po retenci zákazníků. Sám zakladatel tohoto modelu, Avinash Kaushik, vás v legendární přednášce z Marketing Festivalu, provede tím, jaké kanály, jaký typ komunikace a v jaké fázi použít, aby byla vaše online marketingová strategie efektivní. A navrch přidáváme ještě jednu přednášku od tohoto evangelisty digitálního marketingu.

6

6 PPC reklama ve vyhledávání: Od základů po pokročilé techniky

2 h 20 min (video)

PPC reklama ve vyhledávačích Google a Seznam.cz je pro většinu e-shopů základním pilířem výkonnostního marketingu, nebo chcete-li nákupu reklamy obecně. Často tvoří spolu s Shopping kampaněmi hlavní část investic, a proto se na ně v této lekci podíváme více do detailu.

7

7 Google Nákupy: Jak na ziskové a konverzní kampaně včetně nových PMAX

2 h 55 min (video)

Věděli jste, že jejich předchůdce Froogle vznikl už v roce 2002? Dnes jsou Google Nákupy pro e-shopy jedním z nejúčinnějších prodejních kanálů. Pokud tedy víte, jak na ně. Lektor Adam Dvořák vás vezme na velmi detailní exkurz do rozhraní Google Shopping a na příkladech z praxe vysvětlí základní principy, představí XML feed, ukáže, jak na optimalizaci. Navíc se v druhé části lekce dozvíte o nových PMAX kampaních od Jiřího Schaffera.

8

8 Google DSA kampaně: Naplánování, spuštění, optimalizace

55 minut (video)

Dynamické reklamy ve vyhledávání jsou must have pro všechny e-shopy s mnoha produkty a kategoriemi. Naučte se s Tomášem Hurtem, jak na ně. Bez teoretizování, ale naopak na konkrétních ukázkách vám vysvětlí, kde přesně DSA kampaně využít. Ukáže vám, jak připravit produktový a kategorický XML feed, jak je spustit i optimalizovat. Zkrátka se dozvíte vše, abyste se svým e-shopem mohli přeřadit na vyšší rychlost.

9

9 Display kampaně a remarketing: Strategicky a komplexně

1 h 45 min (video)

Věděli jste, že lidé zpracovávají vizuálno rychleji než text? Pojďme toho v online marketingu využít! Lektorka Kristýna Bašusová vás provede tvorbou display a remarketingových kampaní v rozhraních Google Ads, Skliku i Facebooku. Ukáže vám, jak nad nimi strategicky přemýšlet. A v neposlední řadě ukáže, jak je v reklamních systémech rovnou nastavit a následně správně optimalizovat.

10

10 Videoreklama: Obecné principy, brand building i praktické tipy pro YouTube

60+ min

Jeden vizuál řekne více než 1000 slov. A jedno video řekne víc než 1000 vizuálů. Zkrátka, v téhle lekci společně s lektorem Ondřejem Slámou zaostříme na videoreklamu. Od obecných principů a odpovědi na otázku, zda má videoreklama smysl i jako brandbuldingový kanál (spoiler: ano, má), přes tipy, jak video kreativně uchopit, až po opravdu konkrétní doporučení pro platformu YouTube, respektive její službu YouTube Ads.

11

11 Zbožové srovnávače: Jak na feedy, nástroj Mergado i bidding

1 h 22 min (video)

Heureka. Glami. Favi. Biano. Ne, tohle není kouzelnické zaříkadlo, ale některé ze zbožových vyhledávačů, kterých se dotkne tahle lekce. Lektor Vladislav Přichystal s vámi projde všechny důležité informace spojené s nastavením a optimalizací zbožových srovnávačů - pro e-shop zásadní disciplina.

12

12 Facebook Ads: Jak je uchopit a správně nastavit

3 h 10 min (video)

Jaký je organický dosah na Facebooku? Věřte, že příliš nízký na to, abyste neřešili placené kampaně na Facebooku. Honza Bartoš připravil lekci, která i úplné začátečníky seznámí se světem Facebook / Meta reklamy. Vysvětlí, co je v roce 2023 klíčové, jak nad Facebook reklamou přemýšlet a jaké jsou největší chyby. Kromě toho si ukážeme, jak si reklamu prakticky v účtu nastavit.

13

13 Sociální sítě: Jak využít jejich potenciál

5 h 4 min (video)

Jasně, bez placeného proma to dnes na sítích (skoro) nejde. To ale neznamená, že byste měli rezignovat na kvalitní obsah. Naopak. Eliška Vyhnánková nasdílí, jak nad obsahem přemýšlí ona, přidá neprůstřelné důvody, proč ho tvořit, a podělí se o technické know-how i bezpečnostní life hacky. Václav Blahout pak představí Pinterest jako zajímavou příležitost pro e-shopy. Čeká vás méně čísel a zkratek, ale o to víc inspirace a “aha momentů”.

14

14 Instagram: Jak ho využít pro propagaci e-shopu?

53 minut (video)

Po obecnějším úvodu do sociálních sítích zamíříme velmi rychle do praxe. A to konkrétně v jedné z nejdůležitějších sociálních sítí dneška: Instagramu. Jak tuhle síť efektivně využít pro propagaci vašeho e-shopu? Jak tvořit obsah? Jak často? Jak zvyšovat engagement? Jak používat hashtagy? Jaké podpůrné nástroje?

Pusťte si ukázku z lekce zdarma

15

15 TikTok: Účinný marketingový nástroj

30 min

Sociální síť TikTok se svou více než miliardou uživatelů můžeme už jen těžko ignorovat. Ještě nejste se svým e-shopem aktivní na této trendy síti a nevyužíváte jejich výhod? Teď je ideální příležitost. V této lekci vám lektor David Duc vysvětlí základy, popíše všechny možnosti využití a hlavně poradí, jak začít.

16

16 Content marketing: Jak na obsah strategicky i prakticky

3 h 2 min (video)

Co mají společného Guinessova kniha rekordů, IKEA katalog a Michelinský průvodce? Jde o skvostné příklady content marketingu. Pojďte se společně s Lucií Hrdinovou podívat na to, jak vytvářet obsah, který je perfektně uchopený po stránce strategické a zároveň atraktivní pro čtenáře i SEO friendly. Nikoli jen teoreticky, ale na příkladech desítek a desítek textů. Vezmeme to od publikačního plánu až po poslední písmenko anchor textu.

17

17 Influencer marketing: Jak na to u e-shopu?

49 minut (video)

Není pochyb o tom, že influencer marketing je v dnešní době pro e-shopy silné téma. Podle některých lidí dokonce příchod influencer marketingu zamíchal kartami digitálního marketingu. A proto se na možnosti spolupráce i influencery podíváme pořádně detailně.

18

18 E-mailing: Abyste skutečně plnili cíle a nespamovali

1 h 20 min (video)

E-mailing patří dlouhodobě k nejvýnosnějším kanálům digitálního marketingu. Podle některých výzkumů je dokonce na úplně prvním místě. Tomu ale odpovídá i šíře a hloubka oboru e-mailingu. Proto mu věnujeme v kurzu hodinu a čtvrt a provedeme vás od základů až po velmi pokročilé techniky.

19

19 Google Analytics 4: Nastavení analytiky i interpretace dat

1 h 35+ min

Vše, co se dá změřit, se dá i zlepšit. Tak měřte. Nicméně se správně nastavenou webovou analytikou. Po téhle lekci to bude jednodušší. František Rajtmajer představí nové Google Analytics 4, krok za krokem vás provede jejich nasazením a základním nastavením. A po tomto nezbytném úvodu zamíří do e-commerce praxe: Co a jak v rámci e-shopu měřit a především správně interpretovat.

20

20 Google Tag Manager: Lekce pro začátečníky až středně pokročilé

1 h 30 min (video)

Jako digitální marketér se neobejdete bez měřicích kódů. A lektor František Rajtmajer vám na konkrétních příkladech, tedy maximálně názorně, ukáže, jak kódy vkládat na web a přehledně si je spravovat v nástroji Google Tag Manager. Naučíte se, jak na nasazení Facebook pixelu, kódů pro systémy Google Ads a Sklik, nástroj Smartlook nebo meřicí kódy e-mailingových nástrojů.

21

21 User Experience (UX): Jak probíhá v e-commerce? A jakých chyb se vyvarovat?

2 h 32 min (video)

V této lekci se podíváme poměrně detailně pod pokličku oboru User Experience. Ten se zabývá interakcí uživatelů s digitálním světem. V našem případě jde o určitý prožitek uživatele při využívání vašeho e-shopu. Lekce mimo jiné ukazuje na příkladech velké množství chyb českých e-shopů a vysvětlí, co je na nich špatně.

22

22 Vyhodnocování výkonu i brandu: Jaké volit cíle, KPI i techniky vyhodnocení

1 h 45 min (video)

Z předchozích lekcí máte silné základy datové analytiky. Tak na nich pojďme stavět. Michal Barta nasdílí svoje know-how o vyhodnocování výkonnostních kampaní. A vy přestanete tápat při definici cílů i správných KPI a pochopíte základy atribuce (což se bude hodit v další lekci). Lukáš Knap pak přidá specifika vyhodnocování brandových kampaní a vysvětlí, co je brand lift a jak změřit vývoj hledanosti webu.

23

23 Atribuce a atribuční modely: Základ pokročilé analytiky

45+ min (video)

Tohle už je vyšší dívčí. Pokud ale chcete vědět, které kanály nejvíce přispívají k vašim obchodním cílům, a jak tedy smysluplně rozdělit rozpočet, bez znalosti atribuce a základních atribučních modelů se neobejdete. Adam Šilhan ji vysvětluje srozumitelně, jasně a rovnou na konkrétních příkladech z praxe.

24

24 Právo v e-commerce: Nezbytné minimum pro digitální marketéry a e-shopaře

2 h 30 min (video)

Neznalost zákona neomlouvá. A to ani v online světě. Lektorka Petra Dolejšová připravila nutné právní minimum, které byste jako majitel, provozovatel nebo marketér e-shopu měli znát. Od výběru značky, ochranných známek přes použití fotek z fotobank až po strašáka zvaného GDPR. Vše podané lidsky, srozumitelně, poutavě a ve formátu 10 video “jednohubek”, které dost možná zkouknete na jeden zátah.

25

25 Expanze do zahraničí: Kdy? Do jaké země? A jak přesně?

2 h 36 min (video)

38 % českých e-shopů prodává do zahraničí. Je i vám domácí hřiště už příliš malé? Mrkněte se na video Milana Fialy, který expanzi popisuje od základních principů až k v praxi ověřeným vychytávkám. Dozvíte se, jaká jsou specifika jednotlivých zemí a jejich trhů. Načerpáte cenné know-how z případovek firem, které mají (úspěšnou) expanzi už za sebou. A dost možná si touto lekcí rovnou odpovíte na otázku, jestli vůbec a kdy expandovat.

26

26 Marketplaces: Využít nebo nechat být? A jak z nich vytěžit maximum?

1 h

Na závěr kurzu se podíváme na fenomén online marketplaces. Předpokládáme, že jste o nich slyšeli a dost možná přemýšlíte, jestli své zboží zkusit prodávat např. i přes Amazon. V této lekci se podíváme na všechny výhody, nevýhody a potenciální rizika prodeje přes online marketplaces. A pokud se pro ně rozhodnete, naučíte se z nich v této lekci vytěžit maximum.

Bonusové lekce

1

1 Smartlook: Víte, jak lidé používají váš web?

1 h 58 min (video)

Tady už je účast dobrovolná. Ze znalostí Smartlooku a jeho funkcionalit vás zkoušet nebudeme, nejlepší zkoušejícím pak bude praxe. Máme pro vás 3měsíční licenci na Smartlook zdarma. Tak ji využijte. Marek Čech vás následně provede jeho použitím od úplných základů až k pokročilému vyhodnocování. Zjistíte, jak lidé používají váš web a co na něm zlepšit. Žádné dojmy, ale tvrdá data.

2

2 Kvalitativní výzkum: Jak na bližší poznání zákazníka

57 minut (video)

Rozhovor S Honzou Pávem a Matezem Jindrou, instruktážní video a přístup zdarma do nástroje Nautie. To je dobrý základ pro to, abyste si posvítili na kvalitativní výzkumy. Díky hlubšímu poznání zákazníků máte vykročeno k nastavení originální značky a marketingu, který si budou zákazníci opravdu pamatovat. A nebo díky němu “jen” rozšíříte nabídku zboží a služeb.

3

3 Marketing Miner: Praktický parťák (nejen) pro SEO

1 h 31 min (video)

Máme pro vás 3měsíční přístup k placené verzi Marketing Mineru - komplexního nástroje (nejen) pro SEO specialisty. A praktickou lekci k tomu. Krok za krokem vás přímo v rozhraní provedeme vším podstatným, co stojí za to zkusit a co se naučit. A pak už je jen na vás, jak získaná data a informace promítnete do strategie vašeho e-commerce podnikání. Pokud jste poctivě absolvovali celý kurz, jsme si jistí, že správné cesty najdete.

Kurz, který dynamicky reaguje na změny v e‑commerce

Pravidelně aktualizujeme starší lekce a přidáváme nový obsah. Díky roční licenci k němu máte přístup zdarma.

  • 20. 6. 2024

    Přidání lekce Přidáváme novou lekci o zákaznické zkušenosti (CX)

    Čeká na vás zbrusu nová lekce o zákaznické zkušenosti (CX), kterou jsme zařadili pod č. 2. Lukáš Pítra se zaměří na emoce a zákaznická očekávání, představí nejpoužívanější metriky a podělí se o příklady z praxe CX konzultanta!

  • 28. 5. 2024

    Úprava lekce Aktualizace lekce 1 | Úvod: Jak vést úspěšný e-shop na českém trhu

    Aktualizovali jsme úvodní lekci o české e-commerce scéně v roce 2024. V lekci na vás čekají 3 úplně nová videa s Ondřejem Klegou, který má 20 let zkušeností a podílí se na vývoji české e-commerce. Jsme přesvědčení, že je Ondra tím pravým odborníkem pro tuto lekci.

  • 4. 12. 2023

    Úprava lekce Aktualizace lekce 21 | Vyhodnocování výkonu i brandu

    Aktualizovali jsme lekci o vyhodnocování výkonnostních i brandových reklam. V lekci vás teď čekají 2 úplně nová videa od Michala Barty a Lukáše Knapa. 

  • 6. 10. 2023

    Úprava lekce Aktualizace lekce o videoreklamě a Youtube

    Naše lekce s Ondřejem Slámou o videoreklamě v e-commerce a konkrétních tipech pro Youtube je nově aktualizovaná a popisuje všechny možnosti a best practices pro rok 2023.

Hodnocení (413)

4.5/5

Hodnotilo 413 zákazníků

259 ×
123 ×
22 ×
6 ×
3 ×

Chcete přidat vlastní hodnocení?

Přihlásit se a přidat hodnocení
Hana K.

Dobrý den, tímto kurzem jsem začínala od 0. V marketingu jsem nikdy nepracovala, pouze jsem cítila, že mě tento obor táhne. Díky vašemu on-line kurzu jsem následně uspěla na několika pohovorech a v pondělí nastupuji na pozici marketingové asistentky. Moc vám za to děkuji!

Miroslav C.

Naprostá spokojenost, hodně mi dala každá část kurzu. Určitě si pak zaplatím přístup na další rok. Ještě jednou díky

Martin B.

Kurz bol celkovo super. Dostal som veľmi vela nových informácii od specialistov čo daným témam rozumejú. Ak mám vytkúť pár vecí tak to sú určite testy, ktoré veľa krát nemali úplne jasné odpovede. Taktiež by bolo lepšie mať jednotnejšiu štruktúru v tématoch. Každý prezentoval veci po svojom a niektoré veci boli lepšie a niektoré zasa horšie. Niekedy to bolo príliš technické a zasa niekedy tam neboli dostatočné ukážky ako to implementovať.

super kurz

vela nových informácii od specialistov

testy

Lenka J.

Kurz mi nabídl potřebný přehled do všech zákoutí e-commerce, o kterých jsem do té doby měla často mylnou představu. Díky němu se mohu dále více profilovat na oblasti, které mě zajímají nejvíc a kde cítím svůj potenciál. Kvalita jednotlivých lekcí se někdy lišila, pro mě hrála velkou roli funkčnost prezentací a relevantnost informací při jednotlivých testech. Oceňuji vysokou odbornost přednášejících. Kurz mohu určitě doporučit.

vysoká odbornost přednášejících

komplexní kurz

lišící se kvalita jednotlivých lekcí

Klára M.

Velmi rozsáhlý. Dobře vložené peníze do vzdělání.

rozsáhlý kurz

Zobrazit všechna hodnocení

Nejlepší reklamou jsou spokojení účastníci kurzu

Pomáháme se vzděláváním nejen jednotlivců

Vy se (často) ptáte, my odpovídáme

  • Jak kurz zaplatit?

    Nejrychlejší je online platba kreditkou nebo debetní kartou. Kurz je pak dostupný prakticky hned. Zaplatit můžete i převodem: na e-mail vám pošleme zálohovou fakturu s platebními údaji a vy ji uhradíte. Jakmile platba dorazí, dáme vám vědět a kurz zpřístupníme. To ale pár dní trvá. A proto doporučujeme platbu kartou.

  • Chci koupit víc licencí, máte pro mě výhodnější nabídku?

    Ano, máme. Firmám, které chtějí proškolit např. nováčky, marketingové specialisty v týmu nebo talentované brand manažery, nabízíme multilicence. Výhodnější cena startuje na třech registracích a stačí si o ni napsat na mail info@digisemestr.cz. Navíc si částku můžete dát do nákladů, a tak odepsat z daní.

  • Jak moc je kurz náročný a jaká je jeho úroveň?

    Kurz určitě zvládnou i úplní začátečníci. Jen je čeká víc samostudia z doporučených zdrojů. Nicméně ze zkušeností víme, že největší přidanou hodnotu má pro juniory s 1 až 2 lety praxe. Výrazně jim rozšíří obzory a často je nadchne i do dalších online disciplín.

  • Jak konkrétně kurzy vypadají?

    Tak na to velmi detailně odpovídá sám Jindra v krátkém videu. Mrkněte v něm na jednotlivé lekce, výuková videa nebo podobu testů.

  • Jak je to s přístupy do kurzu a jejich trváním?

    Přístup k celému kurzu budete mít 1 rok od zaplacení. A to včetně všech aktualizací, které během roku připravíme. Po roce pak můžete licenci opět prodloužit za zvýhodněnou cenu. Mimochodem, prodlužuje ji každý třetí účastník.

  • Chci získat certifikát z e-commerce marketingu. Jak na to?

    Certifikát získají jen ti, kteří dosáhnou celkového průměru 70 % a více - kurz můžete dvakrát restartovat. Vše je podmíněné již zmíněným ročním přístupem do kurzu. Suma sumárum: Máte 1 rok na celkem 3 pokusy.

  • Zajímá mě ještě něco jiného. Komu se ozvat?

    Napište nám na info@digisemestr.cz. Na příjmu jsme i na Facebooku Digisemestru.

Certifikát, který nedáváme jen za účast

Slovy klasika: “Opakování, matka moudrosti” Proto jsme na konec každé lekce zařadili test. Za složení všech testů pak dostanete certifikát. A věřte, že ten se bude moc pěkně vyjímat na vašem Linkedinu. Nicméně, testy musíte zvládnout alespoň na 70 %.

Konec skrolování, vzhůru do studia

Naše kurzy posunuly dál už víc než 5000 marketérů. Přidejte se k nim i vy. Klidně hned.

Naše další kurzy

Poslední lekcí kurzu e‑commerce marketingu nic nekončí. Naopak. Pusťte se do dalších, výrazně pokročilejších a specializovaných kurzů.

Nový kurz

Právo v marketingu a e-commerce s Petrou Dolejšovou

7+

hodin obsahu

12

lekcí

4K

rozlišení

Pokuta 7,7 milionu korun za špatnou rozesílku obchodních sdělení. I tak může vypadat účet za neznalost. Právo v marketingu je komplexní, mnohdy komplikované a ze strany marketérů často opomíjené

Proto je tu kurz Petry Dolejšové. Ve 12 lekcích vám přehledně naservíruje vše, co jako marketér, majitel e-shopu nebo tvůrce webu, potřebujete vědět - abyste se vyhnuli zbytečnému mrzení, právním sporům i pokutám.

Společně s Petrou si uděláte audit svých znalostí a firemních procesů v oblastech, jako jsou autorská práva, GDPR, branding a ochrana značky, pravidla recenzí, slev nebo spoluprací s influencery. 

Složité právní definice a paragrafy? Na ty zapomeňte. Petra vám vše vysvětlí prakticky, lidsky a na konkrétních příkladech

Aktualizováno 6.6.

SEO kurz: Od základů přes strategie až k byznysu

20+

hodin obsahu

13

lekcí

4K

rozlišení

SEO. Komplexní obor často vnímaný jako “black box”. Vždyť se v něm potkává práce na obsahu s technickými aspekty. Data s kreativním přístupem. Obor, který klade vysoké nároky na dlouhodobou strategii, prioritizaci a zároveň vyžaduje schopnost agilně reagovat na trendy. Když ale víte, jak na věc, je SEO nesmírně efektivní.

Připravili jsme SEO školení, která vás naučí SEO nejen “dělat”, ale především nad ním přemýšlet. V kontextu oboru, priorit i byznysu. Provedeme vás základy, vysvětlíme principy, ukážeme strategie. 

Tenhle SEO kurz je ideální pro juniory, co se chtějí SEO systematicky naučit, ale i pro manažery, kteří potřebují uřídit specialistu nebo externí tým a chybí jim přesah. Koncentrované know-how bez zbytečné teorie, ale s potřebnou mírou detailu tam, kde je třeba.

E-mail marketing od A do Z s Pavlem Polou

15+

hodin

17

lekcí

4K

rozlišení

E-mail marketing je nejvýdělečnější on-line kanál, ale spousta firem nedovede jeho potenciál využít. Pavel Pola pomáhá zlepšovat jeho výkon ve velkých firmách, ale radí i samotným výrobcům e-mailových nástrojů.

Pokud máš ambici stát se v e-mail marketingu opravdovým profíkem a chceš se mu věnovat na plný úvazek, je tenhle kurz přesně pro tebe. Přes 440 slajdů prezentace, stovky konkrétních příkladů a čísel a kompletní pokrytí celé problematiky.

Brand Academy: Jak budovat značky s YYY agency

13+

hodin obsahu

11

lekcí

20+

lektorů a hostů

Spustili jsme pro vás Brand Academy, nejnabušenější online kurz o brandbuildingu v Česku. Pomůže vám budovat lepší značky nebo nastartovat kariéru v brand managementu. Nadšené reakce prvních absolventů potvrzují, že pokud se chcete vzdělávat v budování značek, jste na nejlepším místě.

Digitální marketing v souvislostech s Ondřejem Slámou

7+

hodin

9

lekcí

4K

rozlišení

Digitální marketing se neustále mění, vyvíjí se. To, co platilo (a fungovalo) včera, už dnes nemusí. O to důležitější je mít pevné základy a přemýšlet v souvislostech. Máte-li tenhle fundament, dokážete vystavět funkční digitální strategii, reagovat na nové trendy i rozhodovat o prioritách.

Nicméně většina školení a kurzů na českém trhu se „zpátky ke kořenům“ nevrací. Věnuje se jedné specializaci, často velmi detailně, ale bez přesahu do ostatních disciplín a potřebného nadhledu. Proto jsme společně s Ondřejem Slámou připravili tenhle kurz.

Díky němu získáte přehledný, souvislý, nestranný a pevný základ. A to od člověka, který má 15 let zkušeností. Ze strany inzerenta (e-shopu jako Alza.cz), agentury, médií, ale i konzultanta na volné noze.

PPC reklama: Strategické řízení digitálních kampaní

11+

hodin

4

lektoři

4K

rozlišení

Kampaně neplní stanovené cíle, zároveň už ale nevíte, jak jinak je nastavit. Obhájit investice do brandových kampaní je pro vás stejně tak těžké jako je vyhodnotit. A data z Google Analytics vám už dávno nestačí k tomu, abyste si poskládali přesný obrázek o placených kanálech. 

Pokud se alespoň v jednom z předchozích tvrzení poznáváte, tento kurz je přesně pro vás! Zjistíte, kde mají vaše kampaně potenciál a jak ho maximálně vytěžit. A hlavně to, jak kampaně vyhodnocovat a obhájit si alokaci rozpočtů.

Více než 10 let zkušeností jsme shrnuli do 8 lekcí nabitých praktickými příklady a konkrétními tipy, které můžete okamžitě použít.

Best of Marketing Festival: Učte se od největších jmen světového marketingu

11+

hodin obsahu

14

lekcí

4K

rozlišení

10 let Marketing Festivalu a 14 nejvlivnějších osobností světového digitálního marketingu. S originálními, někdy provokativními myšlenkami, které definovaly a měnily marketingový svět.

Více licencí za lepší cenu

Díky kurzům od Digisemestru snadno zaškolíte nováčky nebo posunete celý marketingový tým. A následně si ověříte, jestli rady našich expertů padly na úrodnou půdu. Vždyť součástí kurzů jsou průběžné testy a diplom rozhodně nedáváme zadarmo.

Pro firmy máme výhodné multilicence - více přístupů za lepší cenu.

Vzděláváme velké i malé firmy

Chcete vědět o všech novinkách z Digisemestru jako první?

Marketing Festival s.r.o., Renneská třída 393/12, Štýřice, 639 00 Brno, IČ 01646486, Obchodní podmínky, +420 739 018 712, info@digisemestr.cz

Tvorba webu

logo-hexa

Hexa Design

gopay logo comgate logo