E‑commerce kurz od těch nejlepších v oboru

Od obecného k detailům, od strategie ke konkrétním praktickým radám od těch, kteří ve svém oboru mají skutečný respekt.

Naučíš se pohybovat ve světě e-commerce a porozumíš výkonnostnímu marketingu i brandingu. SEO už nebude taková alchymie a nástroj Google Analytics bude tvůj nejlepší kamarád. Osvojíš si základní právní otázky a budeš umět nastavit e-mailing lépe než drtivá většina e-shopů v Česku. Dynamický remarketing už nebude španělská vesnice, ale naopak jedním z pilířů ziskového e-shopu.

49+

hodin

38

specialistů

30

lekcí
3 990 Kč (bez DPH)

Na co se můžeš těšit?

Naučíš se vše podstatné o marketingu e-shopu

Náš kurz je postavený s jediným cílem. Naučit tebe nebo tvé kolegy maximum o e-commerce marketingu. Postará se o to více než třicítka špičkových lektorů, kteří tě provedou vším, co je v e-commerce zásadní pro úspěch.

Nakopneš své podnikání online

Tohle není žádný hodinu a půl dlouhý webinář, který se ti bude snažit prodat další služby.
Nabízíme ti více jak 45 hodin vzdělávacího videa, které procházíš svým tempem. Díky novým znalostem reklamních systémů, e-mailingu i celkové strategie posuneš své podnikání na další úroveň.

Pravidelné aktualizace v ceně

Chceme, abys s dynamickým odvětvím marketingu držel krok. Všechny lekce pravidelně aktualizujeme a reagujeme na zpětnou vazbu našich zákazníků. K materiálům se můžeš průběžně vracet a jeden rok od zakoupení budeš dostávat veškeré aktualizace či rozšíření lekcí zdarma.

Propoj se s lektory a dalšími studenty

S naším kurzem získáš přístup do soukromé Facebook skupiny. Konzultovat své problém můžeš jak s našimi lektory, tak s dalšími studenty. Tolik nových tváří z řad současných i vycházejících hvězd mezi marketéry jinde zkrátka jen tak nenajdeš.

Náš online kurz pomůže jednotlivcům i firmám

Jedinec
  • Hledáš profesionální know‑how v oblasti e‑commerce?
  • Potřebuje tvůj e‑shop pomoct k lepším výsledkům?
Tým
  • Kopeš za marketingový tým, který potřebuje posunout dál?
  • Chceš pomoct se zaškolením zaměstnanců?

Osnova kurzu

1

Úvod do světa e-commerce na příkladech z praxe

Jaký je recept na úspěch? V této úvodní lekci ti ukážeme, jak se pustit do úspěšného podnikání. Nebude to vždycky jen procházka rajskou zahradou – občas se budeš muset ve své e-commerce kuchyni pěkně otáčet. Představíme si základní kameny, správný mind set a business plán. Tak vítej v kurzu, studente/kuchtíku.

2

Aktuální situace e-commerce trhu v Čechách a na Slovensku

Bez dobrých základů neuvaříš halušky ani svíčkovou. Chceš být pánem v e-commerce kuchyni? Tak musíš vědět, na čem stavět, a orientovat se. V této lekci získáš přehled o dění na českém a slovenském trhu a zjistíš, jaké jsou výhledy do budoucna.

3

SEO — optimalizace webu, jeho obsahu a technického stavu

K úspěšnému podnikání budeš také potřebovat základní kuchařku – náš on-page SEO balíček. V této lekci se seznámíš se svou novou povinnou technickou výbavou a poznáš nástroje, které ti ulehčí marketérský život. Dozvíš se, co je to analýza indexace nebo jak využít klíčová slova a vytvořit kvalitní obsah.

4

Link building a nástroj Ahrefs srozumitelně

SEO je také o tom, co se děje mimo tvůj web. Jak přistupovat ke zpětným odkazům? Jak odhadnout sílu doménu? Ať už se specializuješ na SEO, content nebo PPC, s nástrojem Ahrefs budeš mnohem efektivnější.

5

Využívání a vytěžování dat v SEO

Je čas to trochu okořenit a něco z toho vytěžit. Naučíme tě, jak co nejefektivněji ze SEO nástrojů získat ta nejužitečnější data. Ukážeme si snadno dostupné datové zdroje a řeknem si, co má smysl spojovat a vizualizovat. Vše ti navíc vysvětlíme na ukázkách z praxe. Z našich screenshotů to pochopíš rychle a snadno.

6

Rozděl a komunikuj s modelem STDC

Co ti lidé vlastně chtějí? SEE – THINK – DO – CARE, takzvaný STDC framework je základem pro tvé budoucí úspěšné kuchtění v e-commerce. A kdo by tě o něm měl učit než ten, kdo to celé vymyslel? Sám autor STDC tě naučí rozdělovat zákazníky podle jejich rozhodovacího procesu a správně komunikovat s jednotlivými skupinami.

7

PPC reklama ve vyhledávání komplexně

PPC je často skloňovaná vertikála v online marketingu. Tato lekce je něco jako ultimátní návod pro její zásadní podmnožinu - reklamu ve vyhledávací síti. Nejprve z pohledu businessu a managementu, ale také vše názorně přímo z reklamního rozhraní včetně technických detailů.

8

PPC reklama v Google nákupech od základů po optimalizaci

Reklama v Google Shopping je pro e-shopy rovnítkem pro ziskové a konverzní kampaně. Ve více jak dvouhodinové lekci to bereme od podlahy – od základů, přes dobrý XML feed či tzv. doplňkový zdroj, až po optimalizaci a přechod na automatizované Smart Shopping. Adam vše názorně ukáže tak, aby tuto problematiku už zvládl opravdu každý.

9

Display kampaně a remarketing

V této lekci ti ukážeme, jak něco hezkého upéct. Lidé vnímají vizuálno více než text, takže to musí dobře vypadat. Naučíme tě, jak vytvářet display a remarketinhové kampaně v Google Ads nebo Skliku.

10

Videoreklama. Má v e-commerce přínos a je vůbec zisková?

Obraz vydá za tisíc slov…. a co teprve video. Jak se liší recept na tu nejlepší videoreklamu na Youtube a na Facebooku? Tato lekce vychází ze studií opravdových legend Les Bineta a Petera Fielda. Ukážeme ti, jaká kouzla se dají s videem vyrobit – nejenom výkonnostní kampaně, ale spíše vybudování vlastního silného brandu.

11

Zbožové srovnávače - jejich feedy a biding

V této lekci se podíváme na zoubek zbožovým srovnávačům. V úspěšné e-commerce kuchyni se totiž neobejdeš bez receptu na takzvané ‚‚zbožáky” – ty totiž velmi často rozhodují o tom, kde zákazník nakonec nakoupí. Prozkoumáme tedy produktové feedy i audity a zaměříme se na to, v čem tkví úspěch samotného bidingu.

12

Facebook Ads - začátky, vyhodnocení a dynamická reklama

Další fundamentální část digitálního marketingu vašeho e-shopu, a to rovnou od špičkového lektora. Začneme základy, názorným nastavením kampaní a dostane se i na pokročilejší partie.

13

Využíváme potenciál sociálních sítí

Jak na dlouhodobé budování prestiže na sociálních sítích Facebooku či Instagramu? Není vhodné se poohlédnout i po menších sociálních sítí, které sice přináší obecně menší potenciál, na druhou stranu ale také vynikají nižší konkurencí? A jak může být pro e-shop zajímavý Pinterest?

14

Tipy a triky na content marketing

Jak přistupovat k výrobě obsahu pro web a sociální sítě? Jak to všechno co nejlépe ukuchtit a jaké nástroje ti pomohou naplánovat obsahový jídelníček? To vše tě naučíme v téhle lekci.

15

Copywriting, který prodává

Správnými slovy se můžeš zalíbit mlsným jazýčkům zákazníků i samotným vyhledávačům. Snadno jimi ale také odradíš a spálíš si kaši. Naučíme tě s textem pracovat a ukážeme ti, jaké chyby se v copywritingu nejčastěji vyskytují.

16

Pořád je tu všemocný e-mail

E-mail mají všichni, ty i tvoje babička. Proto ho pro svou komunikaci potřebuješ jako sůl. Co ale ovlivňuje doručitelnost a co musíš zvážit při výběru e-mailingového nástroje? Jaké jsou nejčastější chyby a na co si dát pozor? Máš v pořádku SPF, DMARC a DKIM? (a víš, co to je?) To vše se dozvíš v této lekci.

17

Google Analytics a interpretace

V e-commerce kuchyni musíš mít pořádek a všechno správně měřit. Odkud chodí návštěvníci na tvůj web? Kolik toho prodáš a za kolik? Tohle vše a mnohé další najdeš v Google Analytics. V této lekci tě naučíme, jak nad tímto nástrojem přemýšlet, a ukážeme ti praktické tipy z vlastních zkušeností nasazení Enhanced Ecommerce (EEC).

18

Správa a měření v Google Tag Manager

Umíš vyhodnotit úspěšnost vlastních stránek? Občas každý potřebuje ukázat, jak se na lopatu sedá, a tato lekce bude plná názorných ukázek! Vysvětlíme ti pojmy a zasvětíme tě do nastavování pravidel a proměnných v nástroji Google Tag Manager. Tuto lekci povede ten nejpovolanější z povolaných.

19

Optimalizujeme e-shop pro zahraniční trhy

Plánuješ s e-shopem překročit hranice domácí kuchyně a získat důvěru také v zahraniční? Jak se liší chování zákazníků a jaké jsou legislativní rozdíly? V této lekci se dozvíš, co vše potřebuješ, než se vrhneš na trhy v cizině. Zasvětíme tě i do takzvaných „UX perliček”, na které si musíš dát pozor. Vše si ukážeme na případových studiích Vaše-čočky.cz a Pelikán.sk.

20

A/B testování na plný výkon!

Jak vám chutná? I v naší e-commerce kuchyni je potřeba výtvory čas od času otestovat. V čem jsou A/B testy přínosné a na co by sis při jejich vytváření a vyhodnocování měl dát pozor? To vše probereme v naší lekci, a to dost podrobně – třeba jen v Google Optimize spolu strávíme 30 minut!

21

Jak díky nástroji Smartlook zvýšit výkonnost webu?

Bonusová lekce, jejíž součástí je speciální tříměsíční licence nástroje Smartlook zdarma pro naše studenty. Jedná se o český nástroj, který však používají desítky tisíc uživatelů (a zejména e-commerce hráčů) po celém světě. Jak jej efektivně používat od prvotního nastavení až po pokročilé vyhodnocování?

22

Vyhodnocení výkonnostních a brandových kampaní

Hladový po výsledcích? Hlad je nejlepší kuchař v každém odvětví. Kampaně musíš umět dobře nejen zadávat, ale i posuzovat a automatizovat – a měřit tak výsledky svého snažení. Jak správně vyhodnocovat výkonnostní i brandové kampaně, se dozvíš v této lekci.

23

Pokročilá analytika – Atribuce a atribuční modelování

Každý správný marketingový kuchař musí rozumět i pokročilejším souvislostem, aby nevyhazoval peníze oknem. Tato lekce o atribučním modelování tě naučí vyhodnotit investice do jednotlivých marketingových kanálů a zhodnotit jejich návratnost.

24

Pricing na základě dat

Kolik by měl stát tvůj e-rohlík, abys vydělal a neodradil? Drž se našeho analytického receptu – cenotvorby na základě dat. V této lekci tě naučíme, jak dělat správná rozhodnutí, generovat co největší zisk a efektivně přeceňovat.

25

Jak vyzrát na business-to-business kampaně?

Z kuchyně do kuchyně. Z businessu do businessu. B2B marketing ti dává příležitost experimentovat s cílením a testováním. Tato lekce tě naučí řešit zdánlivě nemožné případy a kampaně. Seznámíme tě s různými studiemi a dozvíš se, na co si dát pozor a jak vyzrát na limity takové komunikace.

26

Právo pro e-shopy a startupy

Že právu rozumíš asi jako koza petrželi? Čas s tím něco udělat. V této lekci tě uvedeme do základních právních otázek e-commerce. Zaměříme se zejména na tvorbu obchodních podmínek a používání autorských děl. Seznámíme tě i s obávaným GDPR pro e-shopy a startupy (dozvíš se, jak s tím pracovat a nedělat z toho zbytečnou vědu).

27

Ochrana vašeho brandu a právo v marketingu

Jak chránit svou značku a své recepty? Co si hlídat na sociálních sítích a jak na marketingové soutěže a influencerské spolupráce? To vše se dozvíš v této právní lekci zaměřené na marketing a brand. Zjistíš také, jak situací a právními ingrediencemi zamíchal nový zákon o ochranných známkách.

28

Dává expanze smysl? A na jaký trh?

Hledáš recept na úspěšnou expanzi do zahraničí? Prozradíme ti, jak vybrat ten správný trh. Neopijem tě ale rohlíkem. Vstup na nový trh přináší spoustu nástrah, které je potřeba zvážit. V této lekci se dozvíš, jak vystavit vlastní analýzu a na co se zaměřit před finálním rozhodnutím.

29

Na jaké kanály nezapomenout při expanzi?

To, že komunikace klape v domácí kuchyni, ještě neznamená, že bude stejně úspěšná i v zahraničí. Při expanzi nelze jen slepě zkopírovat fungující PPC, je potřeba pracovat i s dalšími marketingovými kanály. V této lekci se zaměříme na Facebook, mezinárodní SEO a cenové srovnávače.

30

Co když to v zahraničí neklape?

Nebudeme ti mazat med kolem pusy a rovnou ti řekneme, že ne vždycky se zahraniční dílo podaří tak jako v domácí kuchyni. Někdy se to spálí, cena za konverzi vyletí do vzduchu a podíl na obratu je vysoký... Jaké jsou příčiny a co v takovém případě dělat, ti poradíme v této lekci.

Nejsme statický produkt, pořád se zlepšujeme a reagujeme na zpětnou vazbu

  • 2. 9. 2020

    Přidání lekce Nástroj Smartlook prakticky + licence zdarma

    Dvouhodinová, pečlivě sestříhaná videolekce o nástroji Smartlook. Dozvíte se, jak pomocí něho pochopit chování uživatelů na vašem webu a odstranit tak zásadní problémy, případně najít nové příležitosti. Součástí lekce je speciální tříměsíční licence nástroje Smartlook zdarma pro naše studenty.

  • 11. 8. 2020

    Přidání lekce Reklamy v Google nákupech (Adam Dvořák)

    Přidali jsme hutnou, pečlivě připravenou a velmi praktickou lekci o Google Nákupech, které jsou pro mnoho e-shopů jedním z pilířů výkonnostního marketingu. Lekce má skoro dvě a půl hodiny a jde od úplných základů k opravdu pokročilým metodám.

  • 17. 6. 2020

    Úprava systému Aktualizace doporučených zdrojů

    Na základě anlýzy vaší zpětné vazby jsme se ještě více zaměřili na to, co vás v praxi trápí. Vznikl z toho námět na jednu zbrusu novou lekci, nicméně také doplnění látky v rámci textu u videí a dalších doporučených/rozšiřujících zdrojů.

  • 27. 5. 2020

    Přidání lekce Pokročilá analytika – Atribuce a atribuční modelování (Adam Šilhan)

    Ihned po uvolňování restrikcí jsme s Adamem natočili zbrusu novou lekci o atribucích. Je pro vás atribuční modelování, channel grouping a vyhodnocování investic do jednotlivých marketingových kanálů španělská vesnice? Tato lekce jde pěkně do hloubky.

A co na kurzy říkají účastníci?

Pomáháme se vzděláváním nejen jednotlivců

Na co se často ptáte?

  • Jak mohu za online kurzy zaplatit?

    Zaplatit můžeš kartou online nebo zálohovou fakturou / převodem – fakturu ti po objednávce pošleme na e‑mail se všemi potřebnými informacemi k platbě. Kreditní či debetní kartou je to však rychlejší. Účetní doklad máš obratem a nemusíš čekat pár dnů, než platbu obdržíme a kurz zpřístupníme, jako tomu je při platbě na fakturu.

  • Dostanu lepší cenu při zakoupení více licencí?

    Kurzem můžeš projít sám, nebo s jeho pomocí zaškolit i nové zaměstnance a juniory – jejich schopnosti si pak ověříš průběžnými testy a získaným diplomem. Pokud zvažuješ multilicenci pro agenturu, vícečlenný tým nebo svou firmu, napiš nám a upravíme ti cenu. Cena se pak odvíjí od počtu zakoupených licencí, nejnižší počet jsou 3 registrace. Vše si lze samozřejmě odepsat z daní a dát do nákladů.

  • Na koho se můžu obrátit s jinými dotazy?

    Napiš na info@digisemestr.cz nebo do Messengeru/zprávy na Facebooku Digisemestru. V případě urgentních záležitostí zavolej klidně Romanovi, který celý projekt vede – 739 018 712.

  • Jaká je úroveň výuky napříč lekcemi?

    Pokud s marketingem začínáš od úplných začátků, určitě ti dáme prostor to zvládnout, jen to bude také dost o samostudiu na základě doporučených odkazů či doplňkových videí. Nicméně ty úplné začátky bere náš e-commerce kurz poměrně z rychlíku a cílí primárně na ty, kteří mají alespoň základní povědomí o marketingu či online reklamě. V různých oblastech, jako třeba PPC, e-mailing, analytika, jdeme s látkou poměrně hluboko a do detailů.

  • Je přístup ke kurzu nějak časově omezený?

    Od zakoupení kurzu máš 3 měsíce na celkem 3 pokusy (celý kurz jde tedy celkem 2× restartovat) - v tomto termínu je tedy nutné projít všemi úkoly, pokud usiluješ o certifikát. Do kurzu jako takového získáváš však přístup na 1 rok a k videím se můžeš průběžně vracet. Kurzy navíc neustále vylepšujeme a rozšiřujeme, případně nabízíme další akce pro naše zákazníky. Pokud ti aktualizované know-how v našem kurzu a další výhody po celý rok budou vyhovovat, je možné si přístup prodloužit o další rok, a to za zvýhodněnou cenu.

Diplom, který nedostaneš zadarmo

Na konci každé lekce tě čeká test, kde zúročíš všechny staré i nové vědomosti. Pokud se ti podaří naše zkoušky složit, získáš Diplom o úspěšném absolvování e‑commerce kurzu. Jako každý certifikát vydaný pod hlavičkou Digisemestru je i tento podmíněný poctivou přípravou – a dobře to ví i zaměstnavatelé.

Už neskroluj a začni studovat!

Naším kurzem prošlo už 1000 studentů. Ať jsi začínajícící či pokročilejší talent, s námi se můžeš ještě zlepšit.

Naše další kurzy

Prodávej na Facebooku s Honzou Bartošem

10+

hodin

8

lekcí

4K

rozlišení

Honza Bartoš utratil ve Facebook reklamách stovky milionů korun a my jsme se rozhodli jeho postupy natočit a nabídnout i tobě.

Chceš vědět maximum o výkonnostní reklamě na Facebooku? Kurz půjde od úplných začátků po ty nejpokročilejší techniky. Honza ti vysvětlí všechny pojmy, dostaneš konkrétní ukázky jeho práce, případové studie a spoustu zákulisních informací.

Máš zájem o více licencí?
Získej lepší cenu

Kopeš za marketingový tým, který potřebuje posunout dál? Chceš pomoct se zaškolením zaměstnanců? Naše kurzy jsou pro tebe jako stvořené.

Kurzem můžeš projít sám, nebo s jeho pomocí zaškolit i nové zaměstnance a juniory – jejich schopnosti si pak ověříš průběžnými testy a získaným diplomem. Pokud zvažuješ multilicenci pro agenturu, vícečlenný tým nebo svou firmu, napiš nám. Upravíme ti cenu.

Vzděláváme velké i malé firmy

Marketing Festival s.r.o., Renneská třída 393/12, Štýřice, 639 00 Brno, IČ 01646486, Obchodní podmínky, +420 739 018 712, info@digisemestr.cz

Tvorba webu

logo-hexa

Hexa Design

gopay logo