Vše důležité, co potřebujete vědět o digitálním marketingu pro e-shopy, na jednom místě. Strukturovaně. Srozumitelně. Zkrátka, tenhle kurz od Digisemestru je investice do vzdělání, která se vám mnohonásobně vrátí.
Oslovili jsme nejlepší lektory. A ti připravili lekce, které pokrývají e-commerce marketing v celé jeho šíři: Od SEO, obsahu, UX, analytiky přes PPC systémy a sociální sítě až po základy práva, cenotvorby nebo tipy pro zahraniční expanzi. Žádný jiný e-commerce kurz v Česku není tak komplexní a orientovaný na praxi.
Navíc jsme nezávislí. Neprodáváme konkrétní aplikace, služby, nástroje, ale vzděláváme. Nikoho neprotežujeme, nic nezamlčujeme. Představujeme e-commerce v celé jeho šíři.
Od strategie k jednotlivým akčním krokům. A od brandingu přes výkonnostní kampaně až k právnímu minimu, které musíte jako online markeťák znát. Posbírali jsme a na jednom místě logicky uspořádali všechno důležité o online marketingu pro e-shopy.
Všechna videa máte neustále k dispozici. Můžete se k nim vracet. Navíc od nás máte přístup i ke všem aktualizacím, rozšířením a novým lekcím, které během roku připravíme. A že jich nebývá zrovna málo.
Dostanete od nás přístupy k nástrojům Smartlook, Nautie a i k Marketing Mineru. Takže to, o čem naši lektoři ve videích mluví, si rovnou vyzkoušíte v praxi. A kdyby práce s nimi na začátku drhla, mrkněte na bonusové lekce s detailními postupy.
Náš kurz nešustí papírem. Naopak. Lektoři se v něm dělí o reálné zkušenosti z praxe. Vše vysvětlují a ukazují na konkrétních příkladech. Popisují, jak funguje reálný svět, nikoli ten ideální z marketérských příruček.
Marketing e‑shopu
Jste vlastník, případně správce e‑shopu a potřebujete se perfektně naučit základy online marketingu? Skvěle, pak jste tady správně.
Rozšíření know‑how interního týmu
Copywriter si netyká s analytikou a PPC specialista zase nerozumí principům textace? Ukážeme, vysvětlíme, pomůžeme.
Zaučení nováčků a juniorů
Máte v týmu juniory, kteří potřebují vysvětlit, jak e‑commerce funguje? Pořiďte jim licenci a sledujte, jak se jim daří v průběžných testech.
2 h 7 min (video)
V první lekci kurzu vás čeká úvod do světa e-commerce. Podíváme se blíže na termíny, zkratky i poučky. Lektoři Ondřej Klega a Honza Kvasnička vás provedou tím, jak na správná strategická rozhodnutí, prioritizaci, čeho se vyvarovat i jak hledat potenciál. Vítejte na palubě a užijte si jízdu tímto e-commerce expresem!
1 h Nová lekce
Spokojenost zákazníka je pro dlouhodobý úspěch firmy nepostradatelná. I přesto je to často opomíjená oblast. Chcete se naučit číst v emocích a očekáváních zákazníků jako v otevřené knize? A víte, jak se dá změřit spokojenost? Na tyto i další otázky si odpovíte v druhé lekci kurzu. Ukážete si best practices, které vám pomohou k úspěchu, ale i průšvihy, které vás mohou stát zákazníky.
4 h 20 min (video)
35 až 50 % návštěvníků. Právě tolik jich nejčastěji míří na české e-shopy ze stránek vyhledavačů. Jak na nich být vidět? Respektive, být k nalezení? Jasno vám v tom udělají hned 3 lektoři. Roman Teuschel vás provede strategickým přístupem k SEO, Martin Pichlík přidá základní i pokročilé principy, a to na praktických ukázkách, a Marek Foršt vás provede pokročilými obsahovými i technickými aspekty SEO názorně v Google Search Console.
2 h 15 min (video)
Relevantní odkazy z autoritativních domén jsou nedílnou součástí každé SEO strategie. V lekci Michala Pecánka se dozvíte o různých taktikách, jak je získat, co v rámci link buildingu (ne)dělat a na jaké nástroje se spolehnout. Také vás pomocí ukázek rozhraní SEO nástroje Ahrefs provede konkrétním řešením běžných SEO problémů včetně analýzy odkazového profilu.
1 h 04 min (video)
See. Think. Do. Care. Vydejte se na cestu virtuálním zákaznickým trychtýřem. Od oslovení širokého publika až po retenci zákazníků. Sám zakladatel tohoto modelu, Avinash Kaushik, vás v legendární přednášce z Marketing Festivalu, provede tím, jaké kanály, jaký typ komunikace a v jaké fázi použít, aby byla vaše online marketingová strategie efektivní. A navrch přidáváme ještě jednu přednášku od tohoto evangelisty digitálního marketingu.
2 h 20 min (video)
PPC reklama ve vyhledávačích Google a Seznam.cz je pro většinu e-shopů základním pilířem výkonnostního marketingu, nebo chcete-li nákupu reklamy obecně. Často tvoří spolu s Shopping kampaněmi hlavní část investic, a proto se na ně v této lekci podíváme více do detailu.
2 h 55 min (video)
Věděli jste, že jejich předchůdce Froogle vznikl už v roce 2002? Dnes jsou Google Nákupy pro e-shopy jedním z nejúčinnějších prodejních kanálů. Pokud tedy víte, jak na ně. Lektor Adam Dvořák vás vezme na velmi detailní exkurz do rozhraní Google Shopping a na příkladech z praxe vysvětlí základní principy, představí XML feed, ukáže, jak na optimalizaci. Navíc se v druhé části lekce dozvíte o nových PMAX kampaních od Jiřího Schaffera.
55 minut (video)
Dynamické reklamy ve vyhledávání jsou must have pro všechny e-shopy s mnoha produkty a kategoriemi. Naučte se s Tomášem Hurtem, jak na ně. Bez teoretizování, ale naopak na konkrétních ukázkách vám vysvětlí, kde přesně DSA kampaně využít. Ukáže vám, jak připravit produktový a kategorický XML feed, jak je spustit i optimalizovat. Zkrátka se dozvíte vše, abyste se svým e-shopem mohli přeřadit na vyšší rychlost.
1 h 45 min (video)
Věděli jste, že lidé zpracovávají vizuálno rychleji než text? Pojďme toho v online marketingu využít! Lektorka Kristýna Bašusová vás provede tvorbou display a remarketingových kampaní v rozhraních Google Ads, Skliku i Facebooku. Ukáže vám, jak nad nimi strategicky přemýšlet. A v neposlední řadě ukáže, jak je v reklamních systémech rovnou nastavit a následně správně optimalizovat.
60+ min
Jeden vizuál řekne více než 1000 slov. A jedno video řekne víc než 1000 vizuálů. Zkrátka, v téhle lekci společně s lektorem Ondřejem Slámou zaostříme na videoreklamu. Od obecných principů a odpovědi na otázku, zda má videoreklama smysl i jako brandbuldingový kanál (spoiler: ano, má), přes tipy, jak video kreativně uchopit, až po opravdu konkrétní doporučení pro platformu YouTube, respektive její službu YouTube Ads.
1 h 22 min (video)
Heureka. Glami. Favi. Biano. Ne, tohle není kouzelnické zaříkadlo, ale některé ze zbožových vyhledávačů, kterých se dotkne tahle lekce. Lektor Vladislav Přichystal s vámi projde všechny důležité informace spojené s nastavením a optimalizací zbožových srovnávačů - pro e-shop zásadní disciplina.
3 h 10 min (video)
Jaký je organický dosah na Facebooku? Věřte, že příliš nízký na to, abyste neřešili placené kampaně na Facebooku. Honza Bartoš připravil lekci, která i úplné začátečníky seznámí se světem Facebook / Meta reklamy. Vysvětlí, co je v roce 2023 klíčové, jak nad Facebook reklamou přemýšlet a jaké jsou největší chyby. Kromě toho si ukážeme, jak si reklamu prakticky v účtu nastavit.
5 h 4 min (video)
Jasně, bez placeného proma to dnes na sítích (skoro) nejde. To ale neznamená, že byste měli rezignovat na kvalitní obsah. Naopak. Eliška Vyhnánková nasdílí, jak nad obsahem přemýšlí ona, přidá neprůstřelné důvody, proč ho tvořit, a podělí se o technické know-how i bezpečnostní life hacky. Václav Blahout pak představí Pinterest jako zajímavou příležitost pro e-shopy. Čeká vás méně čísel a zkratek, ale o to víc inspirace a “aha momentů”.
53 minut (video)
Po obecnějším úvodu do sociálních sítích zamíříme velmi rychle do praxe. A to konkrétně v jedné z nejdůležitějších sociálních sítí dneška: Instagramu. Jak tuhle síť efektivně využít pro propagaci vašeho e-shopu? Jak tvořit obsah? Jak často? Jak zvyšovat engagement? Jak používat hashtagy? Jaké podpůrné nástroje?
Pusťte si ukázku z lekce zdarma
30 min
Sociální síť TikTok se svou více než miliardou uživatelů můžeme už jen těžko ignorovat. Ještě nejste se svým e-shopem aktivní na této trendy síti a nevyužíváte jejich výhod? Teď je ideální příležitost. V této lekci vám lektor David Duc vysvětlí základy, popíše všechny možnosti využití a hlavně poradí, jak začít.
3 h 2 min (video)
Co mají společného Guinessova kniha rekordů, IKEA katalog a Michelinský průvodce? Jde o skvostné příklady content marketingu. Pojďte se společně s Lucií Hrdinovou podívat na to, jak vytvářet obsah, který je perfektně uchopený po stránce strategické a zároveň atraktivní pro čtenáře i SEO friendly. Nikoli jen teoreticky, ale na příkladech desítek a desítek textů. Vezmeme to od publikačního plánu až po poslední písmenko anchor textu.
49 minut (video)
Není pochyb o tom, že influencer marketing je v dnešní době pro e-shopy silné téma. Podle některých lidí dokonce příchod influencer marketingu zamíchal kartami digitálního marketingu. A proto se na možnosti spolupráce i influencery podíváme pořádně detailně.
1 h 20 min (video)
E-mailing patří dlouhodobě k nejvýnosnějším kanálům digitálního marketingu. Podle některých výzkumů je dokonce na úplně prvním místě. Tomu ale odpovídá i šíře a hloubka oboru e-mailingu. Proto mu věnujeme v kurzu hodinu a čtvrt a provedeme vás od základů až po velmi pokročilé techniky.
1 h 35+ min
Vše, co se dá změřit, se dá i zlepšit. Tak měřte. Nicméně se správně nastavenou webovou analytikou. Po téhle lekci to bude jednodušší. František Rajtmajer představí nové Google Analytics 4, krok za krokem vás provede jejich nasazením a základním nastavením. A po tomto nezbytném úvodu zamíří do e-commerce praxe: Co a jak v rámci e-shopu měřit a především správně interpretovat.
1 h 30 min (video)
Jako digitální marketér se neobejdete bez měřicích kódů. A lektor František Rajtmajer vám na konkrétních příkladech, tedy maximálně názorně, ukáže, jak kódy vkládat na web a přehledně si je spravovat v nástroji Google Tag Manager. Naučíte se, jak na nasazení Facebook pixelu, kódů pro systémy Google Ads a Sklik, nástroj Smartlook nebo meřicí kódy e-mailingových nástrojů.
2 h 32 min (video)
V této lekci se podíváme poměrně detailně pod pokličku oboru User Experience. Ten se zabývá interakcí uživatelů s digitálním světem. V našem případě jde o určitý prožitek uživatele při využívání vašeho e-shopu. Lekce mimo jiné ukazuje na příkladech velké množství chyb českých e-shopů a vysvětlí, co je na nich špatně.
1 h 45 min (video)
Z předchozích lekcí máte silné základy datové analytiky. Tak na nich pojďme stavět. Michal Barta nasdílí svoje know-how o vyhodnocování výkonnostních kampaní. A vy přestanete tápat při definici cílů i správných KPI a pochopíte základy atribuce (což se bude hodit v další lekci). Lukáš Knap pak přidá specifika vyhodnocování brandových kampaní a vysvětlí, co je brand lift a jak změřit vývoj hledanosti webu.
45+ min (video)
Tohle už je vyšší dívčí. Pokud ale chcete vědět, které kanály nejvíce přispívají k vašim obchodním cílům, a jak tedy smysluplně rozdělit rozpočet, bez znalosti atribuce a základních atribučních modelů se neobejdete. Adam Šilhan ji vysvětluje srozumitelně, jasně a rovnou na konkrétních příkladech z praxe.
2 h 30 min (video)
Neznalost zákona neomlouvá. A to ani v online světě. Lektorka Petra Dolejšová připravila nutné právní minimum, které byste jako majitel, provozovatel nebo marketér e-shopu měli znát. Od výběru značky, ochranných známek přes použití fotek z fotobank až po strašáka zvaného GDPR. Vše podané lidsky, srozumitelně, poutavě a ve formátu 10 video “jednohubek”, které dost možná zkouknete na jeden zátah.
2 h 36 min (video)
38 % českých e-shopů prodává do zahraničí. Je i vám domácí hřiště už příliš malé? Mrkněte se na video Milana Fialy, který expanzi popisuje od základních principů až k v praxi ověřeným vychytávkám. Dozvíte se, jaká jsou specifika jednotlivých zemí a jejich trhů. Načerpáte cenné know-how z případovek firem, které mají (úspěšnou) expanzi už za sebou. A dost možná si touto lekcí rovnou odpovíte na otázku, jestli vůbec a kdy expandovat.
1 h
Na závěr kurzu se podíváme na fenomén online marketplaces. Předpokládáme, že jste o nich slyšeli a dost možná přemýšlíte, jestli své zboží zkusit prodávat např. i přes Amazon. V této lekci se podíváme na všechny výhody, nevýhody a potenciální rizika prodeje přes online marketplaces. A pokud se pro ně rozhodnete, naučíte se z nich v této lekci vytěžit maximum.
1 h 58 min (video)
Tady už je účast dobrovolná. Ze znalostí Smartlooku a jeho funkcionalit vás zkoušet nebudeme, nejlepší zkoušejícím pak bude praxe. Máme pro vás 3měsíční licenci na Smartlook zdarma. Tak ji využijte. Marek Čech vás následně provede jeho použitím od úplných základů až k pokročilému vyhodnocování. Zjistíte, jak lidé používají váš web a co na něm zlepšit. Žádné dojmy, ale tvrdá data.
57 minut (video)
Rozhovor S Honzou Pávem a Matezem Jindrou, instruktážní video a přístup zdarma do nástroje Nautie. To je dobrý základ pro to, abyste si posvítili na kvalitativní výzkumy. Díky hlubšímu poznání zákazníků máte vykročeno k nastavení originální značky a marketingu, který si budou zákazníci opravdu pamatovat. A nebo díky němu “jen” rozšíříte nabídku zboží a služeb.
1 h 31 min (video)
Máme pro vás 3měsíční přístup k placené verzi Marketing Mineru - komplexního nástroje (nejen) pro SEO specialisty. A praktickou lekci k tomu. Krok za krokem vás přímo v rozhraní provedeme vším podstatným, co stojí za to zkusit a co se naučit. A pak už je jen na vás, jak získaná data a informace promítnete do strategie vašeho e-commerce podnikání. Pokud jste poctivě absolvovali celý kurz, jsme si jistí, že správné cesty najdete.
Pravidelně aktualizujeme starší lekce a přidáváme nový obsah. Díky roční licenci k němu máte přístup zdarma.
Čeká na vás zbrusu nová lekce o zákaznické zkušenosti (CX), kterou jsme zařadili pod č. 2. Lukáš Pítra se zaměří na emoce a zákaznická očekávání, představí nejpoužívanější metriky a podělí se o příklady z praxe CX konzultanta!
Aktualizovali jsme úvodní lekci o české e-commerce scéně v roce 2024. V lekci na vás čekají 3 úplně nová videa s Ondřejem Klegou, který má 20 let zkušeností a podílí se na vývoji české e-commerce. Jsme přesvědčení, že je Ondra tím pravým odborníkem pro tuto lekci.
Aktualizovali jsme lekci o vyhodnocování výkonnostních i brandových reklam. V lekci vás teď čekají 2 úplně nová videa od Michala Barty a Lukáše Knapa.
Naše lekce s Ondřejem Slámou o videoreklamě v e-commerce a konkrétních tipech pro Youtube je nově aktualizovaná a popisuje všechny možnosti a best practices pro rok 2023.
Hodnotilo 413 zákazníků
Chcete přidat vlastní hodnocení?
Přihlásit se a přidat hodnoceníDobrý den, tímto kurzem jsem začínala od 0. V marketingu jsem nikdy nepracovala, pouze jsem cítila, že mě tento obor táhne. Díky vašemu on-line kurzu jsem následně uspěla na několika pohovorech a v pondělí nastupuji na pozici marketingové asistentky. Moc vám za to děkuji!
Naprostá spokojenost, hodně mi dala každá část kurzu. Určitě si pak zaplatím přístup na další rok. Ještě jednou díky
Kurz bol celkovo super. Dostal som veľmi vela nových informácii od specialistov čo daným témam rozumejú. Ak mám vytkúť pár vecí tak to sú určite testy, ktoré veľa krát nemali úplne jasné odpovede. Taktiež by bolo lepšie mať jednotnejšiu štruktúru v tématoch. Každý prezentoval veci po svojom a niektoré veci boli lepšie a niektoré zasa horšie. Niekedy to bolo príliš technické a zasa niekedy tam neboli dostatočné ukážky ako to implementovať.
super kurz
vela nových informácii od specialistov
testy
Kurz mi nabídl potřebný přehled do všech zákoutí e-commerce, o kterých jsem do té doby měla často mylnou představu. Díky němu se mohu dále více profilovat na oblasti, které mě zajímají nejvíc a kde cítím svůj potenciál. Kvalita jednotlivých lekcí se někdy lišila, pro mě hrála velkou roli funkčnost prezentací a relevantnost informací při jednotlivých testech. Oceňuji vysokou odbornost přednášejících. Kurz mohu určitě doporučit.
vysoká odbornost přednášejících
komplexní kurz
lišící se kvalita jednotlivých lekcí
Velmi rozsáhlý. Dobře vložené peníze do vzdělání.
rozsáhlý kurz
Největší přidanou hodnotou tohoto online kurzu je hlavně to, že získáte soubor ucelených a užitečných informací na jednom místě. Nemusíte je dlouhé hodiny hledat na internetu po všech čertech v deseti jazycích. Navíc v dnešním světě se každý prohlašuje za „marketingového specialistu” už v momentě, kdy se mu podaří napsat pár blogových článků. V tomhle kurzu ale narazíte na opravdové profíky, kteří mají zkušenosti.
Kurz mi přinesl hlubší porozumění problematice e-commerce. Poznatky z jednotlivých lekcí jsem si vzala za své a otestovala je v praxi na projektu, který koordinuji. Kurz mi také pomohl lépe specifikovat zadání na agenturu, se kterou spolupracujeme. Jako nováček v online marketingu jsem se jednoduše dostala k relevantním informacím, které mi pomohly uceleně uchopit témata, která mě v našem projektu pálila. Oceňuji, že lektory jsou lidé z praxe, kteří s námi sdílí své know-how.
E-commerce kurz je naprosto super! Dostala jsem ucelený přehled o tom, jak si poradit se spuštěním on-line byznysu. Kéž by něco takového existovalo před 9 lety, kdy jsem v oboru začínala. Přednášky jsou nabité informacemi a praktickými ukázkami, jak teorii napasovat na reálný byznys, vedou je ti nejlepší z českého onlinu a přidávají spoustu super tipů k rozšíření marketingových znalostí. Vše jsem si hned otestovala v praxi a náš projekt díky tomu úspěšně roste.
Online kurz mi dal potřebný vhled do problematiky a pomohl utříbit informace z offline Digisemestru, který jsem absolvoval před tím. V lekcích od špiček v oboru jsem se dozvěděl jejich pohled na věc včetně tipů, které v žádné nápovědě nikde jinde nevyčtete. Naučilo mě to o věcech přemýšlet z různých úhlů a uvažovat o smysluplnosti některých zajetých řešení. A díky ověření získaných znalostí jsem si teď v oboru mnohem jistější.
Jsem tak trochu maniak do online vzdělávání, kromě Digisemestr Online jsem absolvoval například Mini MBA in Marketing od Marka Ritsona. Zatímco Mini MBA je obecnější a podle mého názoru vhodnější pro firemní svět, Digisemestr Online nabízí perfektní "value for money", kde se člověk naučí konkrétní věci o digi marketingu od A do Z: od e-commerce přes analytiku až po expanzi do zahraničí. Mně momentálně slouží jako dokonalý zdroj a knihovna postupů, když potřebuji řešit konkrétní témata při rozjezdu marketingového startupu.
Nejrychlejší je online platba kreditkou nebo debetní kartou. Kurz je pak dostupný prakticky hned. Zaplatit můžete i převodem: na e-mail vám pošleme zálohovou fakturu s platebními údaji a vy ji uhradíte. Jakmile platba dorazí, dáme vám vědět a kurz zpřístupníme. To ale pár dní trvá. A proto doporučujeme platbu kartou.
Ano, máme. Firmám, které chtějí proškolit např. nováčky, marketingové specialisty v týmu nebo talentované brand manažery, nabízíme multilicence. Výhodnější cena startuje na třech registracích a stačí si o ni napsat na mail info@digisemestr.cz. Navíc si částku můžete dát do nákladů, a tak odepsat z daní.
Kurz určitě zvládnou i úplní začátečníci. Jen je čeká víc samostudia z doporučených zdrojů. Nicméně ze zkušeností víme, že největší přidanou hodnotu má pro juniory s 1 až 2 lety praxe. Výrazně jim rozšíří obzory a často je nadchne i do dalších online disciplín.
Tak na to velmi detailně odpovídá sám Jindra v krátkém videu. Mrkněte v něm na jednotlivé lekce, výuková videa nebo podobu testů.
Přístup k celému kurzu budete mít 1 rok od zaplacení. A to včetně všech aktualizací, které během roku připravíme. Po roce pak můžete licenci opět prodloužit za zvýhodněnou cenu. Mimochodem, prodlužuje ji každý třetí účastník.
Certifikát získají jen ti, kteří dosáhnou celkového průměru 70 % a více - kurz můžete dvakrát restartovat. Vše je podmíněné již zmíněným ročním přístupem do kurzu. Suma sumárum: Máte 1 rok na celkem 3 pokusy.
Napište nám na info@digisemestr.cz. Na příjmu jsme i na Facebooku Digisemestru.
Slovy klasika: “Opakování, matka moudrosti” Proto jsme na konec každé lekce zařadili test. Za složení všech testů pak dostanete certifikát. A věřte, že ten se bude moc pěkně vyjímat na vašem Linkedinu. Nicméně, testy musíte zvládnout alespoň na 70 %.
Naše kurzy posunuly dál už víc než 5000 marketérů. Přidejte se k nim i vy. Klidně hned.
Poslední lekcí kurzu e‑commerce marketingu nic nekončí. Naopak. Pusťte se do dalších, výrazně pokročilejších a specializovaných kurzů.
Pokuta 7,7 milionu korun za špatnou rozesílku obchodních sdělení. I tak může vypadat účet za neznalost. Právo v marketingu je komplexní, mnohdy komplikované a ze strany marketérů často opomíjené.
Proto je tu kurz Petry Dolejšové. Ve 12 lekcích vám přehledně naservíruje vše, co jako marketér, majitel e-shopu nebo tvůrce webu, potřebujete vědět - abyste se vyhnuli zbytečnému mrzení, právním sporům i pokutám.
Společně s Petrou si uděláte audit svých znalostí a firemních procesů v oblastech, jako jsou autorská práva, GDPR, branding a ochrana značky, pravidla recenzí, slev nebo spoluprací s influencery.
Složité právní definice a paragrafy? Na ty zapomeňte. Petra vám vše vysvětlí prakticky, lidsky a na konkrétních příkladech.
SEO. Komplexní obor často vnímaný jako “black box”. Vždyť se v něm potkává práce na obsahu s technickými aspekty. Data s kreativním přístupem. Obor, který klade vysoké nároky na dlouhodobou strategii, prioritizaci a zároveň vyžaduje schopnost agilně reagovat na trendy. Když ale víte, jak na věc, je SEO nesmírně efektivní.
Připravili jsme SEO školení, která vás naučí SEO nejen “dělat”, ale především nad ním přemýšlet. V kontextu oboru, priorit i byznysu. Provedeme vás základy, vysvětlíme principy, ukážeme strategie.
Tenhle SEO kurz je ideální pro juniory, co se chtějí SEO systematicky naučit, ale i pro manažery, kteří potřebují uřídit specialistu nebo externí tým a chybí jim přesah. Koncentrované know-how bez zbytečné teorie, ale s potřebnou mírou detailu tam, kde je třeba.
E-mail marketing je nejvýdělečnější on-line kanál, ale spousta firem nedovede jeho potenciál využít. Pavel Pola pomáhá zlepšovat jeho výkon ve velkých firmách, ale radí i samotným výrobcům e-mailových nástrojů.
Pokud máš ambici stát se v e-mail marketingu opravdovým profíkem a chceš se mu věnovat na plný úvazek, je tenhle kurz přesně pro tebe. Přes 440 slajdů prezentace, stovky konkrétních příkladů a čísel a kompletní pokrytí celé problematiky.
Spustili jsme pro vás Brand Academy, nejnabušenější online kurz o brandbuildingu v Česku. Pomůže vám budovat lepší značky nebo nastartovat kariéru v brand managementu. Nadšené reakce prvních absolventů potvrzují, že pokud se chcete vzdělávat v budování značek, jste na nejlepším místě.
Digitální marketing se neustále mění, vyvíjí se. To, co platilo (a fungovalo) včera, už dnes nemusí. O to důležitější je mít pevné základy a přemýšlet v souvislostech. Máte-li tenhle fundament, dokážete vystavět funkční digitální strategii, reagovat na nové trendy i rozhodovat o prioritách.
Nicméně většina školení a kurzů na českém trhu se „zpátky ke kořenům“ nevrací. Věnuje se jedné specializaci, často velmi detailně, ale bez přesahu do ostatních disciplín a potřebného nadhledu. Proto jsme společně s Ondřejem Slámou připravili tenhle kurz.
Díky němu získáte přehledný, souvislý, nestranný a pevný základ. A to od člověka, který má 15 let zkušeností. Ze strany inzerenta (e-shopu jako Alza.cz), agentury, médií, ale i konzultanta na volné noze.
Kampaně neplní stanovené cíle, zároveň už ale nevíte, jak jinak je nastavit. Obhájit investice do brandových kampaní je pro vás stejně tak těžké jako je vyhodnotit. A data z Google Analytics vám už dávno nestačí k tomu, abyste si poskládali přesný obrázek o placených kanálech.
Pokud se alespoň v jednom z předchozích tvrzení poznáváte, tento kurz je přesně pro vás! Zjistíte, kde mají vaše kampaně potenciál a jak ho maximálně vytěžit. A hlavně to, jak kampaně vyhodnocovat a obhájit si alokaci rozpočtů.
Více než 10 let zkušeností jsme shrnuli do 8 lekcí nabitých praktickými příklady a konkrétními tipy, které můžete okamžitě použít.
10 let Marketing Festivalu a 14 nejvlivnějších osobností světového digitálního marketingu. S originálními, někdy provokativními myšlenkami, které definovaly a měnily marketingový svět.
Díky kurzům od Digisemestru snadno zaškolíte nováčky nebo posunete celý marketingový tým. A následně si ověříte, jestli rady našich expertů padly na úrodnou půdu. Vždyť součástí kurzů jsou průběžné testy a diplom rozhodně nedáváme zadarmo.
Pro firmy máme výhodné multilicence - více přístupů za lepší cenu.
Marketing Festival s.r.o., Renneská třída 393/12, Štýřice, 639 00 Brno, IČ 01646486, Obchodní podmínky, +420 739 018 712, info@digisemestr.cz