E‑commerce kurz od těch nejlepších v oboru

Aktualizováno 6. 4.

Od obecného k detailům, od strategie ke konkrétním praktickým radám od těch, kteří ve svém oboru mají skutečný respekt.

Naučíš se pohybovat ve světě e-commerce a porozumíš výkonnostnímu marketingu i brandingu. SEO už nebude taková alchymie a nástroj Google Analytics bude tvůj nejlepší kamarád. Osvojíš si základní právní otázky a budeš umět nastavit e-mailing lépe než drtivá většina e-shopů v Česku. Dynamický remarketing už nebude španělská vesnice, ale naopak jedním z pilířů ziskového e-shopu.

55+

hodin

28

lekcí

35

specialistů
4 890 Kč (bez DPH)

Na co se můžeš těšit?

Naučíš se vše podstatné o marketingu e-shopu

Náš kurz je postavený s jediným cílem. Naučit tebe nebo tvé kolegy maximum o e-commerce marketingu. Postará se o to více než třicítka špičkových lektorů, kteří tě provedou vším, co je v e-commerce zásadní pro úspěch.

Nakopneš své podnikání online

Tohle není žádný hodinu a půl dlouhý webinář, který se ti bude snažit prodat další služby. Nabízíme ti více jak 53 hodin vzdělávacího videa, které procházíš svým tempem. Díky novým znalostem reklamních systémů, e-mailingu i celkové strategie posuneš své podnikání na další úroveň.

Pravidelné aktualizace v ceně

Chceme, abys s dynamickým odvětvím marketingu držel krok. Všechny lekce pravidelně aktualizujeme a reagujeme na zpětnou vazbu našich zákazníků. K materiálům se můžeš průběžně vracet a jeden rok od zakoupení budeš dostávat veškeré aktualizace či rozšíření lekcí zdarma.

Získáš přístup k nástrojům zdarma

V rámci našeho kurzu dostaneš zdarma přístup k marketingovým nástrojům Smartlook a Nautie. Díky bonusovým lekcím také detailního návodu, jak pomocí nich posunout tvůj business. A tím nekončíme. Další nástroje se v kurzu objeví v průběhu roku 2021.

Náš online kurz pomůže jednotlivcům i firmám

Jedinec
  • Hledáš profesionální know‑how v oblasti e‑commerce?
  • Potřebuje tvůj e‑shop pomoct k lepším výsledkům?
Tým
  • Kopeš za marketingový tým, který potřebuje posunout dál?
  • Chceš pomoct se zaškolením zaměstnanců?

Osnova kurzu

1

1 Úvod do světa e-commerce v roce 2021

2 h 42 min (video) Nedávno aktualizováno

Než se pustíte do hloubky všech lekcí našeho kurzu, je dobré osvojit si základy. Vymezit si hřiště, tedy český e-commerce trh. Podívat se, co vlastně obnáší podnikání v e-commerce v naší zemi. Naučit se základní marketingové poučky a ty nejdůležitější ukazatele. Zjistit, jak se vyhnout základním chybám. A přesně to je náplní vstupní lekce kurzu.

2

2 SEO — optimalizace webu, jeho obsahu a technického stavu

4 h 27 min (video) Nedávno aktualizováno

Marketingová agentura eVisions vás provede optimalizací e-shopu pro vyhledávače. Od manažerského kontextu tohoto kanálu a strategie, přes seznámení se s nutnou terminologií, až po velmi technické pasáže jako indexovatelná filtrace nebo nasazení strukturovaných dat. V praxi si také ukážeme, jak přistupovat k obsahu, nebo jak nasadit a používat nástroj Google Search Console.

3

3 Link building a nástroj Ahrefs srozumitelně

3 h (video)

SEO je také o tom, co se děje mimo tvůj web. Jak přistupovat ke zpětným odkazům? Jak odhadnout sílu doménu? Ať už se specializuješ na SEO, content nebo PPC, s nástrojem Ahrefs budeš mnohem efektivnější.

4

4 Rozděl a komunikuj s modelem STDC

1 h 04 min (video)

Co ti lidé vlastně chtějí? SEE – THINK – DO – CARE, takzvaný STDC framework je základem pro tvé budoucí úspěšné kuchtění v e-commerce. A kdo by tě o něm měl učit než ten, kdo to celé vymyslel? Sám autor STDC tě naučí rozdělovat zákazníky podle jejich rozhodovacího procesu a správně komunikovat s jednotlivými skupinami.

5

5 PPC reklama ve vyhledávání komplexně

8 h 10 min (video)

PPC je často skloňovaná vertikála v online marketingu. Tato lekce je něco jako ultimátní návod pro její zásadní podmnožinu - reklamu ve vyhledávací síti. Nejprve z pohledu businessu a managementu, ale také vše názorně přímo z reklamního rozhraní včetně technických detailů.

6

6 PPC reklama v Google nákupech od základů po optimalizaci

2 h 22 min (video)

Reklama v Google Shopping je pro e-shopy rovnítkem pro ziskové a konverzní kampaně. Ve více jak dvouhodinové lekci to bereme od podlahy – od základů, přes dobrý XML feed či tzv. doplňkový zdroj, až po optimalizaci a přechod na automatizované Smart Shopping. Adam vše názorně ukáže tak, aby tuto problematiku už zvládl opravdu každý.

7

7 DSA kampaně – feedy, nasazení, optimalizace

55 minut (video) Nová lekce

Po klasických PPCčkách ve vyhledávání a Shoping kampaních je ještě potřeba zaostřit na DSA kampaně, které by v reklamních účtech většiny e-shopů určitě neměly chybět. Naše lekce vás naučí je naplánovat, připravit si XML feedy, správně nasadit a následně i optimalizovat.

8

8 Display kampaně a remarketing

1 h 11 min (video)

V této lekci ti ukážeme, jak něco hezkého upéct. Lidé vnímají vizuálno více než text, takže to musí dobře vypadat. Naučíme tě, jak vytvářet display a remarketinhové kampaně v Google Ads nebo Skliku.

9

9 Videoreklama. Má v e-commerce přínos a je vůbec zisková?

2 h 11 min (video)

Obraz vydá za tisíc slov…. a co teprve video. Jak se liší recept na tu nejlepší videoreklamu na Youtube a na Facebooku? Tato lekce vychází ze studií opravdových legend Les Bineta a Petera Fielda. Ukážeme ti, jaká kouzla se dají s videem vyrobit – nejenom výkonnostní kampaně, ale spíše vybudování vlastního silného brandu.

10

10 Zbožové srovnávače - jejich feedy a biding

49 min (video)

V této lekci se podíváme na zoubek zbožovým srovnávačům. V úspěšné e-commerce kuchyni se totiž neobejdeš bez receptu na takzvané ‚‚zbožáky” – ty totiž velmi často rozhodují o tom, kde zákazník nakonec nakoupí. Prozkoumáme tedy produktové feedy i audity a zaměříme se na to, v čem tkví úspěch samotného bidingu.

11

11 Facebook Ads - začátky, vyhodnocení a dynamická reklama

3 h 36 min (video)

Další fundamentální část digitálního marketingu vašeho e-shopu, a to rovnou od špičkového lektora. Začneme základy, názorným nastavením kampaní a dostane se i na pokročilejší partie.

12

12 Využíváme potenciál sociálních sítí

5 h 4 min (video)

Jak na dlouhodobé budování prestiže na sociálních sítích Facebooku či Instagramu? Není vhodné se poohlédnout i po menších sociálních sítí, které sice přináší obecně menší potenciál, na druhou stranu ale také vynikají nižší konkurencí? A jak může být pro e-shop zajímavý Pinterest?

13

13 Tipy a triky na content marketing

58 min (video)

Jak přistupovat k výrobě obsahu pro web a sociální sítě? Jak to všechno co nejlépe ukuchtit a jaké nástroje ti pomohou naplánovat obsahový jídelníček? To vše tě naučíme v téhle lekci.

14

14 Copywriting, který prodává

47 min (video)

Správnými slovy se můžeš zalíbit mlsným jazýčkům zákazníků i samotným vyhledávačům. Snadno jimi ale také odradíš a spálíš si kaši. Naučíme tě s textem pracovat a ukážeme ti, jaké chyby se v copywritingu nejčastěji vyskytují.

15

15 Pořád je tu všemocný e-mail

2 h 14 min (video)

E-mail mají všichni, ty i tvoje babička. Proto ho pro svou komunikaci potřebuješ jako sůl. Co ale ovlivňuje doručitelnost a co musíš zvážit při výběru e-mailingového nástroje? Jaké jsou nejčastější chyby a na co si dát pozor? Máš v pořádku SPF, DMARC a DKIM? (a víš, co to je?) To vše se dozvíš v této lekci.

16

16 Google Analytics a interpretace

3 h (video + článek)

Odkud chodí návštěvníci na tvůj web? Kolik toho prodáš a za kolik? Tohle vše a mnohé další najdeš v Google Analytics. Těšte se také na seznámení s metrikami, ukázku nasazení měřícího kódu na e-shop a názorné ukázky přímo z rozhraní. Ti pokročilejší se mohou těšit strategičtější pohledy do analytiky z praxe, detailnější nastavení Google Analytics nebo reporting. A taky představení Google Analytics 4!

17

17 Správa a měření v Google Tag Manager

1 h 12 min (video)

Umíš vyhodnotit úspěšnost vlastních stránek? Občas každý potřebuje ukázat, jak se na lopatu sedá, a tato lekce bude plná názorných ukázek! Vysvětlíme ti pojmy a zasvětíme tě do nastavování pravidel a proměnných v nástroji Google Tag Manager. Tuto lekci povede ten nejpovolanější z povolaných.

18

18 Optimalizujeme e-shop pro zahraniční trhy

37 min (video)

Plánuješ s e-shopem překročit hranice domácí kuchyně a získat důvěru také v zahraniční? Jak se liší chování zákazníků a jaké jsou legislativní rozdíly? V této lekci se dozvíš, co vše potřebuješ, než se vrhneš na trhy v cizině. Zasvětíme tě i do takzvaných „UX perliček”, na které si musíš dát pozor. Vše si ukážeme na případových studiích Vaše-čočky.cz a Pelikán.sk.

19

19 A/B testování na plný výkon!

1 h 16 min (video)

Jak vám chutná? I v naší e-commerce kuchyni je potřeba výtvory čas od času otestovat. V čem jsou A/B testy přínosné a na co by sis při jejich vytváření a vyhodnocování měl dát pozor? To vše probereme v naší lekci, a to dost podrobně – třeba jen v Google Optimize spolu strávíme 30 minut!

20

20 Vyhodnocení výkonnostních a brandových kampaní

1 h 39 min (video) Nedávno aktualizováno

Správně nastavit reklamy už umíte. Důraz byste měli klást i na jejich vyhodnocování. Jak na to? Lektoři Michal Vrtiška a Pepa Plechatý naučí postupně přístupy a pravidla pro vyhodnocování výkonnostních i brandových kampaní.

21

21 Pokročilá analytika – Atribuce a atribuční modelování

1 h 19 min (video)

Každý správný marketingový kuchař musí rozumět i pokročilejším souvislostem, aby nevyhazoval peníze oknem. Tato lekce o atribučním modelování tě naučí vyhodnotit investice do jednotlivých marketingových kanálů a zhodnotit jejich návratnost.

22

22 Pricing na základě dat

52 min (video)

Kolik by měl stát tvůj e-rohlík, abys vydělal a neodradil? Drž se našeho analytického receptu – cenotvorby na základě dat. V této lekci tě naučíme, jak dělat správná rozhodnutí, generovat co největší zisk a efektivně přeceňovat.

23

23 Jak vyzrát na business-to-business kampaně?

15 min (článek)

Z kuchyně do kuchyně. Z businessu do businessu. B2B marketing ti dává příležitost experimentovat s cílením a testováním. Tato lekce tě naučí řešit zdánlivě nemožné případy a kampaně. Seznámíme tě s různými studiemi a dozvíš se, na co si dát pozor a jak vyzrát na limity takové komunikace.

24

24 Právo v marketingu a e-commerce

1 h 46 min (video) Nedávno aktualizováno

10 krátkých a názorných videí, které naučí všechny podstatné právní aspekty pro provozovatele e-shopu. Naučíš se, jak vybrat název e-shopu a jak si značku dlouhodobě chránit. Dozvíš se vše podstatné o GDPR, ochraně dat, právnímu ošetření spolupráce s influencerem i jak správně pořádat soutěže.

25

25 Dává expanze smysl? A na jaký trh?

43 min (video)

Hledáš recept na úspěšnou expanzi do zahraničí? Prozradíme ti, jak vybrat ten správný trh. Neopijem tě ale rohlíkem. Vstup na nový trh přináší spoustu nástrah, které je potřeba zvážit. V této lekci se dozvíš, jak vystavit vlastní analýzu a na co se zaměřit před finálním rozhodnutím.

26

26 Na jaké kanály nezapomenout při expanzi?

1 h 53 min (video)

To, že komunikace klape v domácí kuchyni, ještě neznamená, že bude stejně úspěšná i v zahraničí. Při expanzi nelze jen slepě zkopírovat fungující PPC, je potřeba pracovat i s dalšími marketingovými kanály. V této lekci se zaměříme na Facebook, mezinárodní SEO a cenové srovnávače.

27

27 Co když to v zahraničí neklape?

57 min (video)

Nebudeme ti mazat med kolem pusy a rovnou ti řekneme, že ne vždycky se zahraniční dílo podaří tak jako v domácí kuchyni. Někdy se to spálí, cena za konverzi vyletí do vzduchu a podíl na obratu je vysoký... Jaké jsou příčiny a co v takovém případě dělat, ti poradíme v této lekci.

Bonusové lekce

1

1 Jak díky nástroji Smartlook zvýšit výkonnost webu?

1 h 58 min (video)

Bonusová lekce, jejíž součástí je speciální tříměsíční licence nástroje Smartlook zdarma pro naše studenty. Jedná se o český nástroj, který však používají desítky tisíc uživatelů (a zejména e-commerce hráčů) po celém světě. Jak jej efektivně používat od prvotního nastavení až po pokročilé vyhodnocování?

2

2 Jak využít kvalitativní výzkum pro hlubší poznání zákazníka

57 minut (video)

V této bonusové lekci na vás čeká rozhovor, instruktážní video a přístup do nástroje Nautie zdarma. Vše se týká kvalitativních výzkumů. Dozvíte se, jak díky hlubšímu poznání vašich zákazníků dokážete nastavit značku i marketing e-shopu originálním způsobem, rozšířit nabídku zboží a služeb nebo jinak inovovat.

Nejsme statický produkt, pořád se zlepšujeme a reagujeme na zpětnou vazbu

  • 6. 4. 2021

    Přidání lekce Jak na Google DSA kampaně

    Do kurzu jsme přidali kompletně novou lekci o DSA kampaních. Hodinové video ve špičkové kvalitě naučí dynamické reklamy ve vyhledávání naplánovat, připravit si XML feedy, následně je spustit a optimalizovat. Video odkazuje praktické ukázky i odkazy na doplňující zdroje.

  • 23. 3. 2021

    Úprava lekce Vyhodnocování výkonnostních kampaní

    Odebrali jsme staré 40 minutové video o vyhodnocování výkonnostních kampaní a nahradili ho zbrusu novým o délce jedné hodiny. Má teď aktuální a pečlivě připravený obsah, 4K rozlišení a zatím nejlepší kvalitu zvuku, co máme v kurzu.

  • 24. 2. 2021

    Úprava lekce Právo v marketingu a e-commerce

    Velká aktualizace práva v marketingu a e-commerce s advokátkou Petrou Dolejšovou. Celkem 10 videí jsme podstatně vylepšili na základě vaší zpětné vazby a nahráli ve 4K kvalitě. Právní aspekty jsou teď velmi názorně vysvětleny a jsou aktuální pro rok 2021. 

  • 27. 1. 2021

    Přidání lekce Optimalizace pro vyhledávače (SEO) s eVisions

    SEO je zásadním tématem pro české e-shopy. A se stejnou prioritou přistupujeme i k naší lekci věnované SEO pro e-shopy. Tu jsme kompletně předělali a přepracovali na základě zpětné vazby. Nyní vás čekají 4+ hodiny nového videa. Od teorie, strategie, přes praktické ukázky až po vychytávky pro pokročilé. Nově se těšte také na výuku v nástroji Google Search Console.

A co na kurzy říkají účastníci?

Pomáháme se vzděláváním nejen jednotlivců

Na co se často ptáte?

  • Jak mohu za online kurzy zaplatit?

    Zaplatit můžeš kartou online nebo zálohovou fakturou / převodem – fakturu ti po objednávce pošleme na e‑mail se všemi potřebnými informacemi k platbě. Kreditní či debetní kartou je to však rychlejší. Účetní doklad máš obratem a nemusíš čekat pár dnů, než platbu obdržíme a kurz zpřístupníme, jako tomu je při platbě na fakturu.

  • Dostanu lepší cenu při zakoupení více licencí?

    Kurzem můžeš projít sám, nebo s jeho pomocí zaškolit i nové zaměstnance a juniory – jejich schopnosti si pak ověříš průběžnými testy a získaným diplomem. Pokud zvažuješ multilicenci pro agenturu, vícečlenný tým nebo svou firmu, napiš nám a upravíme ti cenu. Cena se pak odvíjí od počtu zakoupených licencí, nejnižší počet jsou 3 registrace. Vše si lze samozřejmě odepsat z daní a dát do nákladů.

  • Na koho se můžu obrátit s jinými dotazy?

    Napiš na info@digisemestr.cz nebo do Messengeru/zprávy na Facebooku Digisemestru. V případě urgentních záležitostí zavolej klidně Romanovi, který celý projekt vede – 739 018 712.

  • Jaká je úroveň výuky napříč lekcemi?

    Pokud s marketingem začínáš od úplných začátků, určitě ti dáme prostor to zvládnout, jen to bude také dost o samostudiu na základě doporučených odkazů či doplňkových videí. Nicméně ty úplné začátky bere náš e-commerce kurz poměrně z rychlíku a cílí primárně na ty, kteří mají alespoň základní povědomí o marketingu či online reklamě. V různých oblastech, jako třeba PPC, e-mailing, analytika, jdeme s látkou poměrně hluboko a do detailů.

  • Je přístup ke kurzu nějak časově omezený?

    Od zakoupení kurzu máš 3 měsíce na celkem 3 pokusy (celý kurz jde tedy celkem 2× restartovat) - v tomto termínu je nutné projít všemi úkoly, pokud usiluješ o certifikát. Do kurzu jako takového získáváš však přístup na 1 rok a k videím se můžeš průběžně vracet. Kurzy navíc neustále vylepšujeme a rozšiřujeme, případně nabízíme další akce pro naše zákazníky. Pokud ti aktualizované know-how v našem kurzu a další výhody po celý rok budou vyhovovat, je možné si přístup prodloužit o další rok, a to za zvýhodněnou cenu.

  • Jak konkrétně vypadá kurz na Digisemestr Online?

    Přesně pro tento účel jsme připravili krátké video, které ukazuje jak vypadá online kurz po přihlášení, jednotlivé lekce, výukové video nebo třeba náš test.

Diplom, který nedostaneš zadarmo

Na konci každé lekce tě čeká test, kde zúročíš všechny staré i nové vědomosti. Pokud se ti podaří naše zkoušky složit, získáš Diplom o úspěšném absolvování e‑commerce kurzu. Jako každý certifikát vydaný pod hlavičkou Digisemestru je i tento podmíněný poctivou přípravou – a dobře to ví i zaměstnavatelé.

Už neskroluj a začni studovat!

Naším kurzem prošlo už 1000 studentů. Ať jsi začínající či pokročilejší talent, s námi se můžeš ještě zlepšit.

Naše další kurzy

Aktualizováno 27. 4.

Prodávej na Facebooku s Honzou Bartošem

11+

hodin

10

lekcí

4K

rozlišení

Honza Bartoš utratil ve Facebook reklamách stovky milionů korun a my jsme se rozhodli jeho postupy natočit a nabídnout i tobě.

Chceš vědět maximum o výkonnostní reklamě na Facebooku? Kurz půjde od úplných začátků po ty nejpokročilejší techniky. Honza ti vysvětlí všechny pojmy, dostaneš konkrétní ukázky jeho práce, případové studie a spoustu zákulisních informací.

Nový kurz

E-mail marketing od A do Z s Pavlem Polou

8+

hodin

11

lekcí

4K

rozlišení

E-mail marketing je nejvýdělečnější on-line kanál, ale spousta firem nedovede jeho potenciál využít. Pavel Pola pomáhá zlepšovat jeho výkon ve velkých firmách, ale radí i samotným výrobcům e-mailových nástrojů.

Pokud máš ambici stát se v e-mail marketingu opravdovým profíkem a chceš se mu věnovat na plný úvazek, je tenhle kurz přesně pro tebe. Přes 440 slajdů prezentace, stovky konkrétních příkladů a čísel a kompletní pokrytí celé problematiky.

Nový kurz

PPC reklama strategicky

8+

hodin

4

lektoři

4K

rozlišení

Obor PPC reklamy se v posledních letech radikálně mění a pouze technické znalosti už nestačí. Na kampaně je potřeba pohlížet v kontextu marketingových cílů. PPC specialista musí nakrmit plně automatizované kampaně strategickými informacemi. 

V 8 lekcích vás provedeme od správného stanovení cíle, identifikování nejproblematičtějšího místa až po naplánování konkrétních aktivit. Bude pro vás snazší určovat priority v účtu, budete schopni klientovi (vašemu nadřízenému) lépe vysvětlit co a proč děláte a především bude pravděpodobnější, že dosáhnete stanovených cílů.

Máš zájem o více licencí?
Získej lepší cenu

Kopeš za marketingový tým, který potřebuje posunout dál? Chceš pomoct se zaškolením zaměstnanců? Naše kurzy jsou pro tebe jako stvořené.

Kurzem můžeš projít sám, nebo s jeho pomocí zaškolit i nové zaměstnance a juniory – jejich schopnosti si pak ověříš průběžnými testy a získaným diplomem. Pokud zvažuješ multilicenci pro agenturu, vícečlenný tým nebo svou firmu, napiš nám. Upravíme ti cenu.

Vzděláváme velké i malé firmy

Marketing Festival s.r.o., Renneská třída 393/12, Štýřice, 639 00 Brno, IČ 01646486, Obchodní podmínky, +420 739 018 712, info@digisemestr.cz

Tvorba webu

logo-hexa

Hexa Design

gopay logo