Prodávej na Facebooku s Honzou Bartošem

Aktualizováno 27. 4.

Honza Bartoš utratil ve Facebook reklamách stovky milionů korun a my jsme se rozhodli jeho postupy natočit a nabídnout i tobě.

Chceš vědět maximum o výkonnostní reklamě na Facebooku? Kurz půjde od úplných začátků po ty nejpokročilejší techniky. Honza ti vysvětlí všechny pojmy, dostaneš konkrétní ukázky jeho práce, případové studie a spoustu zákulisních informací.

11+

hodin

10

lekcí

4K

rozlišení
4 590 Kč (bez DPH)

Na co se můžeš těšit?

Začínáme od úplných základů

Kurz začíná založením a nastavením Business Manageru a pokračuje vytvořením úplně první reklamy. Pokud začínáš nebo se teprve chystáš s Facebook reklamou začít, žádný problém. Jdeme od nejlehčího k opravdu pokročilým věcem.

Vše o Facebook pixelu

Správně nastavený Facebook pixel je naprostý základ. Proto mu v kurzu věnujeme extra pozornost. Po absolvování lekce o pixelu budeš mít jistotu, že je vše nastaveno správně a využíváš jeho potenciál na 100 %. Navíc získáš bonusový materiál v podobě dokumentů pro programátora na nastavení pixelu s událostmi a XML feedu.

Výkonnostní marketing od A do Z

Hlavní orientací kurzu je výkonnostní marketing. Facebook reklama musí podle Honzy Bartoše vydělávat, a tomu je podřízená celá osnova kurzu. Pokud např. provozuješ e-shop a chceš, aby tvoje reklama byla zisková, u nás dostaneš ty správné rady. Dokonce jsme z videa vytáhli do dokumentu návod, jak Honza postupuje u nastavení účtů krok za krokem.

Pokročilé strategie

Má ti kurz co nabídnout, i pokud se ve světě Facebook reklamy nějaký ten pátek pohybuješ? Jasně. Poslední třetina kurzu je věnovaná hodně pokročilým technikám a strategiím, na které přijdeš jen při opravdu velkých útratách. Dozvíš se, jak reklamy škálovat, správně testovat, jak prodávat produkty s dlouhým nákupním cyklem a mnoho dalšího.

Náš online kurz pomůže jednotlivcům i firmám

Jedinec
  • Začínáš s Facebook reklamou? Získej správné základy
  • Potřebuje tvůj e‑shop pomoct k lepším výsledkům?
Tým
  • Spravuješ reklamu na Facebooku a chceš to dělat ještě líp?
  • Hledáš cestu, jak proškolit svůj marketingový tým?

Osnova kurzu

1

1 Vítejte v kurzu a hned začneme s Facebookem

14 minut (video)

Úvodní lekce kurzu Prodávej na Facebooku. Začneme zlehka - mimo samotný úvod do Facebooku i rozhovorem o práci agentur a freelancerů či bonusovým videem organický vs. placený dosah.

2

2 Business Manager – založení, nastavení, bezpečnost

1 h 1 min (video) Nedávno aktualizováno

Abyste mohli vydělávat na Facebooku, je nutné se vyznat v Business Manageru. V této části si vysvětlíme vše krok po kroku - od základního nastavení, přes ověření domény, po správu uživatelů či rizika.

3

3 Nastavujeme Facebook reklamu

1 h 37 min (video)

Obrázky, texty a klikání. To je denní chleba Facebook markeťáka. A toho je tato část plná. Jakmile ji projdete, budete schopni naklikat základní Facebook reklamu ve správném formátu a s poutavou kreativou.

4

4 Facebook pixel jako základ výkonnostního marketingu

34 minut (video)

Jen hezké obrázky a texty vám peníze na Facebooku nevydělají. K tomu jsou potřeba data. A ta vám dodá Facebook pixel. V této lekci se o něm naučíte vše potřebné.

5

5 Vše o okruzích uživatelů a XML feedech

58 minut (video)

Dostáváme se k čím dál zajímavějším tématům. V této části se podíváme na Okruhy uživatelů a Katalog produktů. Obojí je extrémně důležité pro co nejlepší výsledky výkonnostní reklamy na Facebooku.

6

6 Remarketing a dynamické reklamy od A do Z

1 h 11 minut (video)

Na tuto lekci jste se od začátku kurzu připravovali. Vydělávání peněz na Facebooku je dnes totiž hodně o dynamice a automatizaci. Ať už při cílení na nové potenciální zákazníky nebo v remarketingu. Tak se připravte a jdeme na to!

7

7 Facebook reklama prakticky – pro opravdu pokročilé

1 h 5 min (video)

Lekce pro markeťáky, co utrácí vyšší desítky nebo spíš stovky tisíc korun měsíčně. Jen informace z tohoto videa mají hodnotu doslova desítek milionů korun v tržbách. Pro rozhled si ale vše doporučujeme projít i začátečníkům.

8

8 Strojové učení a automatizace

36 minut (video)

To nejlepší, co můžete momentálně udělat ve Facebook reklamě pro dobré výsledky a ušetření času. Vzali jsme skvělou přednášku z USA, upravili ji pro české podmínky a naservírovali vám, abyste výhod mohli využít, stejně jako my.

9

9 Nudná strategie aneb Jak prodávat tuctové produkty

46 minut (video)

Abyste byli úspěšní na Facebooku, nepotřebujete dokonalý produkt s příběhem. Honza popisuje strategii, založenou na strojovém učení a automatizaci, pomocí které prodává "tuctové" produkty jako po másle.

Bonusové lekce

1

1 Honza zodpovídá vaše dotazy

36 minut (video)

Vzali jsme vaše dotazy a na každý z nich odpověděli. Co trápí ostatní, pravděpodobně vrtá hlavou i vám. Honza v této kapitole rozšiřuje výklad a ukazuje, jak použít nabité know-how ve specifických případech a odvětvích. Jednoduše si vyberte odpověď na tu z 11 otázek, která je pro vás zrovna zajímavá. Nebo položte váš vlastní dotaz.

2

2 iOS 14 aktualizace - shrnutí a doporučení

26 minut (video) Nová lekce

Největším tématem Facebook markeťáků je poslední měsíce iOS 14. Zjistili jsme maximum informací od Facebooku i z dalších zdrojů a bez omáčky vám je předáme.

Kurzem vás provede

Honza Bartoš

Honza je jeden z předních specialistů na výkonnostní reklamu na Facebooku v ČR. Na Facebooku utratil stovky milionů korun. Nastavil tisíce kampaní a spolupracoval s desítkami klientů.

Nečekej od něj uhlazený projev v košili. Mluví ještě rychleji, než kliká reklamu a nejraději nosí tričko s lebkou. A takový je i tenhle kurz. Naučí tě Facebook reklamu bez zbytečných řečí okolo. Strategie a postupy pro rok 2020.

Nejsme statický produkt, pořád se zlepšujeme a reagujeme na zpětnou vazbu

  • 27. 4. 2021

    Úprava lekce Business Manager v novém rozhraní

    Lekci o Business Manageru jsme kompletně přetočili, tak aby byla aktuální. Facebook totiž několikrát změnil vzhled rozhraní, což studenty mátlo. Zároveň jsme lekci prodloužili a některé aspekty lépe vysvětlili nebo šli více do hloubky.

  • 20. 4. 2021

    Bonusové video iOS 14 aktualizace - shrnutí a doporučení

    iOS 14 vs Facebook je mezi marketéry velmi diskutované téma. Proto jsme na něj vytvořili samostatné video, kde Honza ukazuje přehledně všechny změny a kroky, které musíme podniknout. Díky nám máte opět náskok.

  • 22. 10. 2020

    Přidání lekce Strojové učení a automatizace

    36 minut videa v nové lekci o automatizaci a možnostech, které vám dovedou usnadnit práci a ušetřit nějaký ten čas. Ten pak můžete věnovat strategické práci s účtem. 

  • 22. 10. 2020

    Přidání lekce Nudná strategie aneb Jak prodávat tuctové produkty

    Nově nejpokročilejší část kurzu. Dost často vídáme nablýskané případovky, ve kterých se ale prodávají krásné, fotogenické, trendy produkty. Ale co dělat, když máte na Facebooku prodávat úplně normální produkt bez příběhu? Dozvíte se v této lekci.

A co na kurzy říkají účastníci?

Pomáháme se vzděláváním nejen jednotlivců

Na co se často ptáte?

  • Jaká je úroveň výuky kurzu o Facebook reklamě?

    Tento kurz jde od úplných základů po velmi pokročilé aspekty. Je vhodný i tehdy, pokud jsi ještě nikdy nespustil(a) žádnou reklamu. A rozhodně má co nabídnout i lidem, kteří utrácí řekněme stovky tisíc korun měsíčně. 

  • Jak dlouhý je tento Facebook Ads kurz?

    Celkem jsme strávili 7 celých dní v nahrávacím studiu. Snažili jsme se vystříhat všechny pomlky a prostoje a jít rovnou k jádru věcí. Díky tomu je celková délka videí v kurzu zhruba 11 hodin. Ty jsou rozdělené do mnoha bloků a logických částí, kde se navíc můžete orientovat pomocí záložek v každém videu. Celková studijní doba kurzu je v průměru 14–16 hodin čistého času. Kurz obsahuje také dva bonusové materiály, které vám pomohou se správou reklamy. V neposlední řadě je v plánu kurz doplnit a případně aktualizovat dle vaší zpětné vazby.

  • Je kurz o Facebook reklamě stále aktuální?

    Natáčeli jsme ho v létě 2020 a od té doby přidali další zhruba 3 hodiny obsahu. Velká výhoda našeho kurzu je, že ho dlouhodobě vylepšujeme. Díváme se na zpětnou vazbu, sledujeme co zastarává a podle toho chystáme nová videa nebo aktualizujeme stávající. Vzhled Facebooku se mění rychleji než počasí, ale snažíme se držet tempo. Velkou aktualizaci kurzu do nového vzhledu reklamního správce chystáme na první kvartál roku 2021 a k tomu přihodíme ještě další nový obsah. A co víc, všechny aktualizace máte v ceně kurzu.

  • Naučím se díky kurzu pracovat i v reklamním systému?

    Samozřejmě! Teorie je nutná, ale je spíše základním předpokladem. Většina lekcí ukazuje kromě teorie, případových studií, způsobů použití i praktickou ukázku s myší, kde přesně vidíte, jak kterou věc v reklamním systému Facebooku správně nastavit. Když se v teoretické části malinko ztratíte, nezoufejte, v té praktické si vše ukážeme klik za klikem.

  • Co musím udělat pro získání certifikátu?

    Po každé lekci následuje automaticky vyhodnocovaný test. Hranice úspěšnosti pro získání certifikátu je 80 % v průměru ze všech lekcí. Pro finální hodnocení mají všechny lekce stejnou váhu.

  • Můžu si opravit výsledky testů pokud nejsem spokojen/á?

    Samozřejmě. Pokud si budete chtít výsledné hodnocení opravit na vyšší hodnocení, je možné si celý kurz po jeho dokončení restartovat a absolvovat znovu. Tuto možnost máte dvakrát. Po restartu kurzu se smažou veškeré předchozí aktivity, nepůjde se na ně tedy odvolávat a finální hodnocení se bere vždy z vašeho nejlepšího pokusu.

  • Dostanu lepší cenu při zakoupení více licencí?

    Kurzem můžeš projít sám, nebo s jeho pomocí zaškolit i nové zaměstnance a juniory – jejich schopnosti si pak ověříš průběžnými testy a získaným diplomem. Pokud zvažuješ multilicenci pro agenturu, vícečlenný tým nebo svou firmu, napiš nám a upravíme ti cenu. Cena se pak odvíjí od počtu zakoupených licencí, nejnižší počet jsou 3 registrace. Vše si lze samozřejmě odepsat z daní a dát do nákladů.

  • Jak mohu za online kurzy zaplatit?

    Zaplatit můžeš kartou online nebo zálohovou fakturou / převodem – fakturu ti po objednávce pošleme na e‑mail se všemi potřebnými informacemi k platbě. Kreditní či debetní kartou je to však rychlejší. Účetní doklad máš obratem a nemusíš čekat pár dnů, než platbu obdržíme a kurz zpřístupníme, jako tomu je při platbě na fakturu.

  • Je přístup ke kurzu nějak časově omezený?

    Od zakoupení kurzu máš 3 měsíce na celkem 3 pokusy (celý kurz jde tedy celkem 2× restartovat) - v tomto termínu je nutné projít všemi úkoly, pokud usiluješ o certifikát. Do kurzu jako takového získáváš však přístup na 1 rok a k videím se můžeš průběžně vracet. Kurzy navíc neustále vylepšujeme a rozšiřujeme, případně nabízíme další akce pro naše zákazníky. Pokud ti aktualizované know-how v našem kurzu a další výhody po celý rok budou vyhovovat, je možné si přístup prodloužit o další rok, a to za zvýhodněnou cenu.

  • Na koho se můžu obrátit s jinými dotazy?

    Napiš na info@digisemestr.cz nebo do Messengeru/zprávy na Facebooku Digisemestru. V případě urgentních záležitostí zavolej klidně Romanovi, který celý projekt vede – 739 018 712.

  • Lze komunikovat s Honzou (lektorem)?

    Otázky můžete pokládat přímo v kurzu. Zhruba jednou za 3 měsíce je vezmeme a natočíme hromadné Q&A. Když je to neodkladný dotaz, napište na info@digisemestr a ja@honzabartos.cz v kopii. Dotazy rádi zodpovíme.

Diplom, který nedostaneš zadarmo

Na konci každé lekce tě čeká test, kde zúročíš všechny staré i nové vědomosti. Pokud se ti podaří naše zkoušky složit, získáš Diplom o úspěšném absolvování kurzu Facebook reklamy. Jako každý certifikát vydaný pod hlavičkou Digisemestru je i tento podmíněný poctivou přípravou – a dobře to ví i zaměstnavatelé.

Už neskroluj a začni studovat!

Naším kurzem prošlo už 1000 studentů. Ať jsi začínající či pokročilejší talent, s námi se můžeš ještě zlepšit.

Naše další kurzy

Aktualizováno 6. 4.

E‑commerce kurz od těch nejlepších v oboru

55+

hodin

28

lekcí

35

specialistů

Nauč se vše podstatné o marketingu. Nabízíme ti více jak 53 hodin vzdělávacího videa, které je rozdělené do logických celků a procházíš je svým tempem.

Osvoj si hutné a pravidelně aktualizované know-how od těch nejlepších marketérů u nás. Ve všech lekcích jdeme patřičně do hloubky tak, aby tvé online podnikání bylo ještě ziskovější. Čeká tě vše důležité o PPC, SEO, atribuci, remarketingu, expanzi a mnoho dalšího. Prakticky. Názorně.

Nový kurz

E-mail marketing od A do Z s Pavlem Polou

8+

hodin

11

lekcí

4K

rozlišení

E-mail marketing je nejvýdělečnější on-line kanál, ale spousta firem nedovede jeho potenciál využít. Pavel Pola pomáhá zlepšovat jeho výkon ve velkých firmách, ale radí i samotným výrobcům e-mailových nástrojů.

Pokud máš ambici stát se v e-mail marketingu opravdovým profíkem a chceš se mu věnovat na plný úvazek, je tenhle kurz přesně pro tebe. Přes 440 slajdů prezentace, stovky konkrétních příkladů a čísel a kompletní pokrytí celé problematiky.

Nový kurz

PPC reklama strategicky

8+

hodin

4

lektoři

4K

rozlišení

Obor PPC reklamy se v posledních letech radikálně mění a pouze technické znalosti už nestačí. Na kampaně je potřeba pohlížet v kontextu marketingových cílů. PPC specialista musí nakrmit plně automatizované kampaně strategickými informacemi. 

V 8 lekcích vás provedeme od správného stanovení cíle, identifikování nejproblematičtějšího místa až po naplánování konkrétních aktivit. Bude pro vás snazší určovat priority v účtu, budete schopni klientovi (vašemu nadřízenému) lépe vysvětlit co a proč děláte a především bude pravděpodobnější, že dosáhnete stanovených cílů.

Máš zájem o více licencí?
Získej lepší cenu

Kopeš za marketingový tým, který potřebuje posunout dál? Chceš pomoct se zaškolením zaměstnanců? Naše kurzy jsou pro tebe jako stvořené.

Kurzem můžeš projít sám, nebo s jeho pomocí zaškolit i nové zaměstnance a juniory – jejich schopnosti si pak ověříš průběžnými testy a získaným diplomem. Pokud zvažuješ multilicenci pro agenturu, vícečlenný tým nebo svou firmu, napiš nám. Upravíme ti cenu.

Vzděláváme velké i malé firmy

Marketing Festival s.r.o., Renneská třída 393/12, Štýřice, 639 00 Brno, IČ 01646486, Obchodní podmínky, +420 739 018 712, info@digisemestr.cz

Tvorba webu

logo-hexa

Hexa Design

gopay logo