Honza Bartoš utratil ve Facebook reklamách stovky milionů korun a my jsme se rozhodli jeho postupy natočit a nabídnout i tobě.
Chceš vědět maximum o výkonnostní reklamě na Facebooku? Kurz půjde od úplných začátků po ty nejpokročilejší techniky. Honza ti vysvětlí všechny pojmy, dostaneš konkrétní ukázky jeho práce, případové studie a spoustu zákulisních informací.
Speciální cena do 18. 5.
Kurz začíná založením a nastavením Business Manageru a pokračuje vytvořením úplně první reklamy. Pokud začínáš nebo se teprve chystáš s Facebook reklamou začít, žádný problém. Jdeme od nejlehčího k opravdu pokročilým věcem.
Správně nastavený Facebook pixel je naprostý základ. Proto mu v kurzu věnujeme extra pozornost. Po absolvování lekce o pixelu budeš mít jistotu, že je vše nastaveno správně a využíváš jeho potenciál na 100 %. Navíc získáš bonusový materiál v podobě dokumentů pro programátora na nastavení pixelu s událostmi a XML feedu.
Hlavní orientací kurzu je výkonnostní marketing. Facebook reklama musí podle Honzy Bartoše vydělávat, a tomu je podřízená celá osnova kurzu. Pokud např. provozuješ e-shop a chceš, aby tvoje reklama byla zisková, u nás dostaneš ty správné rady. Dokonce jsme z videa vytáhli do dokumentu návod, jak Honza postupuje u nastavení účtů krok za krokem.
Má ti kurz co nabídnout, i pokud se ve světě Facebook reklamy nějaký ten pátek pohybuješ? Jasně. Poslední třetina kurzu je věnovaná hodně pokročilým technikám a strategiím, na které přijdeš jen při opravdu velkých útratách. Dozvíš se, jak reklamy škálovat, správně testovat, jak prodávat produkty s dlouhým nákupním cyklem a mnoho dalšího.
Úvodní lekce kurzu Prodávej na Facebooku. Začneme zlehka - mimo samotný úvod do Facebooku i rozhovorem o práci agentur a freelancerů či bonusovým videem organický vs. placený dosah.
Abyste mohli vydělávat na Facebooku, je nutné se vyznat v Business Manageru. V této části si vysvětlíme vše krok po kroku - od základního nastavení, přes ověření domény, po správu uživatelů či rizika.
Obrázky, texty a klikání. To je denní chleba Facebook markeťáka. A toho je tato část plná. Jakmile ji projdete, budete schopni naklikat základní Facebook reklamu ve správném formátu a s poutavou kreativou.
Jen hezké obrázky a texty vám peníze na Facebooku nevydělají. K tomu jsou potřeba data. A ta vám dodá Facebook pixel. V této lekci se o něm naučíte vše potřebné.
Dostáváme se k čím dál zajímavějším tématům. V této části se podíváme na Okruhy uživatelů a Katalog produktů. Obojí je extrémně důležité pro co nejlepší výsledky výkonnostní reklamy na Facebooku.
Na tuto lekci jste se od začátku kurzu připravovali. Vydělávání peněz na Facebooku je dnes totiž hodně o dynamice a automatizaci. Ať už při cílení na nové potenciální zákazníky nebo v remarketingu. Tak se připravte a jdeme na to!
Lekce pro markeťáky, co utrácí vyšší desítky nebo spíš stovky tisíc korun měsíčně. Jen informace z tohoto videa mají hodnotu doslova desítek milionů korun v tržbách. Pro rozhled si ale vše doporučujeme projít i začátečníkům.
To nejlepší, co můžete momentálně udělat ve Facebook reklamě pro dobré výsledky a ušetření času. Vzali jsme skvělou přednášku z USA, upravili ji pro české podmínky a naservírovali vám, abyste výhod mohli využít, stejně jako my.
Abyste byli úspěšní na Facebooku, nepotřebujete dokonalý produkt s příběhem. Honza popisuje strategii, založenou na strojovém učení a automatizaci, pomocí které prodává "tuctové" produkty jako po másle.
Vzali jsme vaše dotazy a na každý z nich odpověděli. Co trápí ostatní, pravděpodobně vrtá hlavou i vám. Honza v této kapitole rozšiřuje výklad a ukazuje, jak použít nabité know-how ve specifických případech a odvětvích. Jednoduše si vyberte odpověď na tu z 11 otázek, která je pro vás zrovna zajímavá. Nebo položte váš vlastní dotaz.
Honza je jeden z předních specialistů na výkonnostní reklamu na Facebooku v ČR. Na Facebooku utratil stovky milionů korun. Nastavil tisíce kampaní a spolupracoval s desítkami klientů.
Nečekej od něj uhlazený projev v košili. Mluví ještě rychleji, než kliká reklamu a nejraději nosí tričko s lebkou. A takový je i tenhle kurz. Naučí tě Facebook reklamu bez zbytečných řečí okolo. Strategie a postupy pro rok 2020.
36 minut videa v nové lekci o automatizaci a možnostech, které vám dovedou usnadnit práci a ušetřit nějaký ten čas. Ten pak můžete věnovat strategické práci s účtem.
Nově nejpokročilejší část kurzu. Dost často vídáme nablýskané případovky, ve kterých se ale prodávají krásné, fotogenické, trendy produkty. Ale co dělat, když máte na Facebooku prodávat úplně normální produkt bez příběhu? Dozvíte se v této lekci.
V tomto novém videu na úplném závěru kurzu Honza odpovídá vašich 11 konkrétních dotazů. V lekci si můžete jednoduše najít jen tu pasáž videa, kde se řeší dotaz relevantní pro vás. Už teď se těšíme na další várku dotazů.
Aktuální držíme v kurzu i bonusové materiály. V tento den jsme nasadili drobné změny v checklistu pro kontrolu Business Manageru a zadání pro nasazení Facebook Pixelu.
Honza je sice svéráz, ale tenhle kurz mohou klidně sledovat i děti před 22. hodinou :-) Dostal jsem co jsem čekal - příklady z praxe, názorné ukázky, žádné zbytečné kecy okolo. V kvalitě, kterou umí zase Jindra. A vlastně jsem ani nenašel nic, co by mi tam chybělo.
Honza Bartoš a jeho rady vám ušetří čas, nervy a vážně vydělají peníze. Kurz je postaven srozumitelně, bez bullshitů a zbytečných řečí a nechybí praktické ukázky, časté chyby i mnoho cenných rad zkušeného sociála. Pokud to myslíte s FB reklamou a výkonnostním marketingem vážně, rozhodně by tento kurz neměl chybět ve vaší firmě, domácnosti.
Na školení Facebooku od Honzy Bartoše si nejvíc cením, že jde přímo k věci a bez zbytečné omáčky okolo. Praktické rady a zkušenosti, co se dají aplikovat téměř okamžitě.
Honza je opravdový specialista na Facebook marketing, který je hodně orientován na výkon. Měl jsem možnost s ním několikrát spolupracovat a vždy to bylo perfektní. Je to buldog a když se do něčeho zakousne, je to znát.
Dlouho jsem hledal opravdu praktický kurz Facebook reklamy, ze kterého si odnese něco i člověk, který se jí již pár let věnuje. Většina kurzů je pro začátečníky a naučí Vás pouze reklamu naklikat, ale už se v nich nedozvíte, jak nad ní strategicky přemýšlet – jaký nastavit rozpočet, kdy používat CBO, jak dlouhá nastavit okna pro remarketing a spoustu dalších věcí. Skvělé jsou také checklisty a zadání pro nastavení Pixelu a XML feed.
S FB jsem se jako PPC-čkář dost pral. Kurz mi pomohl odpoutat se od strategií, které fungují v jiných systémech, ale na Facebooku selhávaly. Po absolvování kurzu jsem se dal do čistky kampaní. Celou strukturu účtu jsem zjednodušil, upravil strategie dle doporučení a nastavil automatizovaná pravidla. A výsledek? Investice do kurzu se vrátila do 24 hodin. Už za pár dní mi jela kampaň s minimálním úsilím, denní útratou přes 1000Kč a PNO 15%. Díky :-)
Kurz Honzy Bartoše mi dal ucelený přehled na problematiku a fungování reklamy na Facebooku. Celý kurz je je přehledný, zaměřený na praktické ukázky a doporučuji ho všem, kteří to myslí s reklamou na Facebooku vážně.
Tento kurz jde od úplných základů po velmi pokročilé aspekty. Je vhodný i tehdy, pokud jsi ještě nikdy nespustil(a) žádnou reklamu. A rozhodně má co nabídnout i lidem, kteří utrácí řekněme stovky tisíc korun měsíčně.
Celkem jsme strávili 7 celých dní v nahrávacím studiu. Snažili jsme se vystříhat všechny pomlky a prostoje a jít rovnou k jádru věcí. Díky tomu je celková délka videí v kurzu zhruba 11 hodin. Ty jsou rozdělené do mnoha bloků a logických částí, kde se navíc můžete orientovat pomocí záložek v každém videu. Celková studijní doba kurzu je v průměru 14–16 hodin čistého času. Kurz obsahuje také dva bonusové materiály, které vám pomohou se správou reklamy. V neposlední řadě je v plánu kurz doplnit a případně aktualizovat dle vaší zpětné vazby.
Natáčeli jsme ho v létě 2020 a od té doby přidali další zhruba 3 hodiny obsahu. Velká výhoda našeho kurzu je, že ho dlouhodobě vylepšujeme. Díváme se na zpětnou vazbu, sledujeme co zastarává a podle toho chystáme nová videa nebo aktualizujeme stávající. Vzhled Facebooku se mění rychleji než počasí, ale snažíme se držet tempo. Velkou aktualizaci kurzu do nového vzhledu reklamního správce chystáme na první kvartál roku 2021 a k tomu přihodíme ještě další nový obsah. A co víc, všechny aktualizace máte v ceně kurzu.
Samozřejmě! Teorie je nutná, ale je spíše základním předpokladem. Většina lekcí ukazuje kromě teorie, případových studií, způsobů použití i praktickou ukázku s myší, kde přesně vidíte, jak kterou věc v reklamním systému Facebooku správně nastavit. Když se v teoretické části malinko ztratíte, nezoufejte, v té praktické si vše ukážeme klik za klikem.
Po každé lekci následuje automaticky vyhodnocovaný test. Hranice úspěšnosti pro získání certifikátu je 80 % v průměru ze všech lekcí. Pro finální hodnocení mají všechny lekce stejnou váhu.
Samozřejmě. Pokud si budete chtít výsledné hodnocení opravit na vyšší hodnocení, je možné si celý kurz po jeho dokončení restartovat a absolvovat znovu. Tuto možnost máte dvakrát. Po restartu kurzu se smažou veškeré předchozí aktivity, nepůjde se na ně tedy odvolávat a finální hodnocení se bere vždy z vašeho nejlepšího pokusu.
Kurzem můžeš projít sám, nebo s jeho pomocí zaškolit i nové zaměstnance a juniory – jejich schopnosti si pak ověříš průběžnými testy a získaným diplomem. Pokud zvažuješ multilicenci pro agenturu, vícečlenný tým nebo svou firmu, napiš nám a upravíme ti cenu. Cena se pak odvíjí od počtu zakoupených licencí, nejnižší počet jsou 3 registrace. Vše si lze samozřejmě odepsat z daní a dát do nákladů.
Zaplatit můžeš kartou online nebo zálohovou fakturou / převodem – fakturu ti po objednávce pošleme na e‑mail se všemi potřebnými informacemi k platbě. Kreditní či debetní kartou je to však rychlejší. Účetní doklad máš obratem a nemusíš čekat pár dnů, než platbu obdržíme a kurz zpřístupníme, jako tomu je při platbě na fakturu.
Napiš na info@digisemestr.cz nebo do Messengeru/zprávy na Facebooku Digisemestru. V případě urgentních záležitostí zavolej klidně Romanovi, který celý projekt vede – 739 018 712.
Otázky můžete pokládat přímo v kurzu. Zhruba jednou za 3 měsíce je vezmeme a natočíme hromadné Q&A. Když je to neodkladný dotaz, napište na info@digisemestr a ja@honzabartos.cz v kopii. Dotazy rádi zodpovíme.
Na konci každé lekce tě čeká test, kde zúročíš všechny staré i nové vědomosti. Pokud se ti podaří naše zkoušky složit, získáš Diplom o úspěšném absolvování kurzu Facebook reklamy. Jako každý certifikát vydaný pod hlavičkou Digisemestru je i tento podmíněný poctivou přípravou – a dobře to ví i zaměstnavatelé.
Naším kurzem prošlo už 1000 studentů. Ať jsi začínající či pokročilejší talent, s námi se můžeš ještě zlepšit.
Nauč se vše podstatné o marketingu. Nabízíme ti více jak 53 hodin vzdělávacího videa, které je rozdělené do logických celků a procházíš je svým tempem.
Osvoj si hutné a pravidelně aktualizované know-how od těch nejlepších marketérů u nás. Ve všech lekcích jdeme patřičně do hloubky tak, aby tvé online podnikání bylo ještě ziskovější. Čeká tě vše důležité o PPC, SEO, atribuci, remarketingu, expanzi a mnoho dalšího. Prakticky. Názorně.
E-mail marketing je nejvýdělečnější on-line kanál, ale spousta firem nedovede jeho potenciál využít. Pavel Pola pomáhá zlepšovat jeho výkon ve velkých firmách, ale radí i samotným výrobcům e-mailových nástrojů.
Pokud máš ambici stát se v e-mail marketingu opravdovým profíkem a chceš se mu věnovat na plný úvazek, je tenhle kurz přesně pro tebe. Přes 440 slajdů prezentace, stovky konkrétních příkladů a čísel a kompletní pokrytí celé problematiky.
Kopeš za marketingový tým, který potřebuje posunout dál? Chceš pomoct se zaškolením zaměstnanců? Naše kurzy jsou pro tebe jako stvořené.
Kurzem můžeš projít sám, nebo s jeho pomocí zaškolit i nové zaměstnance a juniory – jejich schopnosti si pak ověříš průběžnými testy a získaným diplomem. Pokud zvažuješ multilicenci pro agenturu, vícečlenný tým nebo svou firmu, napiš nám. Upravíme ti cenu.
Marketing Festival s.r.o., Renneská třída 393/12, Štýřice, 639 00 Brno, IČ 01646486, Obchodní podmínky, +420 739 018 712, info@digisemestr.cz