☝️ 14. 7. jsme aktualizovali náš e-commerce kurzu: čeká na vás kompletně nová lekce o Google Tag Manageru

Prodávej na Facebooku s Honzou Bartošem

Aktualizováno 27. 4.

Honza Bartoš utratil ve Facebook reklamách stovky milionů korun a my jsme se rozhodli jeho postupy natočit a nabídnout i tobě.

Chceš vědět maximum o výkonnostní reklamě na Facebooku? Kurz půjde od úplných začátků po ty nejpokročilejší techniky. Honza ti vysvětlí všechny pojmy, dostaneš konkrétní ukázky jeho práce, případové studie a spoustu zákulisních informací.

11+

hodin

10

lekcí

4K

rozlišení
4 590 Kč (bez DPH)

S naším kurzem nemůžete ztratit, jen získat:

Začínáme od úplných základů

Kurz začíná založením a nastavením Business Manageru a pokračuje vytvořením úplně první reklamy. Pokud začínáš nebo se teprve chystáš s Facebook reklamou začít, žádný problém. Jdeme od nejlehčího k opravdu pokročilým věcem.

Vše o Facebook pixelu

Správně nastavený Facebook pixel je naprostý základ. Proto mu v kurzu věnujeme extra pozornost. Po absolvování lekce o pixelu budeš mít jistotu, že je vše nastaveno správně a využíváš jeho potenciál na 100 %. Navíc získáš bonusový materiál v podobě dokumentů pro programátora na nastavení pixelu s událostmi a XML feedu.

Výkonnostní marketing od A do Z

Hlavní orientací kurzu je výkonnostní marketing. Facebook reklama musí podle Honzy Bartoše vydělávat, a tomu je podřízená celá osnova kurzu. Pokud např. provozuješ e-shop a chceš, aby tvoje reklama byla zisková, u nás dostaneš ty správné rady. Dokonce jsme z videa vytáhli do dokumentu návod, jak Honza postupuje u nastavení účtů krok za krokem.

Pokročilé strategie

Má ti kurz co nabídnout, i pokud se ve světě Facebook reklamy nějaký ten pátek pohybuješ? Jasně. Poslední třetina kurzu je věnovaná hodně pokročilým technikám a strategiím, na které přijdeš jen při opravdu velkých útratách. Dozvíš se, jak reklamy škálovat, správně testovat, jak prodávat produkty s dlouhým nákupním cyklem a mnoho dalšího.

Náš online kurz pomůže jednotlivcům i firmám

Jedinec
  • Začínáš s Facebook reklamou? Získej správné základy
  • Potřebuje tvůj e‑shop pomoct k lepším výsledkům?
Tým
  • Spravuješ reklamu na Facebooku a chceš to dělat ještě líp?
  • Hledáš cestu, jak proškolit svůj marketingový tým?

Osnova kurzu

1

1 Vítejte v kurzu a hned začneme s Facebookem

14 minut (video)

Úvodní lekce kurzu Prodávej na Facebooku. Začneme zlehka - mimo samotný úvod do Facebooku i rozhovorem o práci agentur a freelancerů či bonusovým videem organický vs. placený dosah.

2

2 Business Manager – založení, nastavení, bezpečnost

1 h 1 min (video) Nedávno aktualizováno

Abyste mohli vydělávat na Facebooku, je nutné se vyznat v Business Manageru. V této části si vysvětlíme vše krok po kroku - od základního nastavení, přes ověření domény, po správu uživatelů či rizika.

3

3 Nastavujeme Facebook reklamu

1 h 37 min (video)

Obrázky, texty a klikání. To je denní chleba Facebook markeťáka. A toho je tato část plná. Jakmile ji projdete, budete schopni naklikat základní Facebook reklamu ve správném formátu a s poutavou kreativou.

4

4 Facebook pixel jako základ výkonnostního marketingu

34 minut (video)

Jen hezké obrázky a texty vám peníze na Facebooku nevydělají. K tomu jsou potřeba data. A ta vám dodá Facebook pixel. V této lekci se o něm naučíte vše potřebné.

5

5 Vše o okruzích uživatelů a XML feedech

58 minut (video)

Dostáváme se k čím dál zajímavějším tématům. V této části se podíváme na Okruhy uživatelů a Katalog produktů. Obojí je extrémně důležité pro co nejlepší výsledky výkonnostní reklamy na Facebooku.

6

6 Remarketing a dynamické reklamy od A do Z

1 h 11 minut (video)

Na tuto lekci jste se od začátku kurzu připravovali. Vydělávání peněz na Facebooku je dnes totiž hodně o dynamice a automatizaci. Ať už při cílení na nové potenciální zákazníky nebo v remarketingu. Tak se připravte a jdeme na to!

7

7 Facebook reklama prakticky – pro opravdu pokročilé

1 h 5 min (video)

Lekce pro markeťáky, co utrácí vyšší desítky nebo spíš stovky tisíc korun měsíčně. Jen informace z tohoto videa mají hodnotu doslova desítek milionů korun v tržbách. Pro rozhled si ale vše doporučujeme projít i začátečníkům.

8

8 Strojové učení a automatizace

36 minut (video)

To nejlepší, co můžete momentálně udělat ve Facebook reklamě pro dobré výsledky a ušetření času. Vzali jsme skvělou přednášku z USA, upravili ji pro české podmínky a naservírovali vám, abyste výhod mohli využít, stejně jako my.

9

9 Nudná strategie aneb Jak prodávat tuctové produkty

46 minut (video)

Abyste byli úspěšní na Facebooku, nepotřebujete dokonalý produkt s příběhem. Honza popisuje strategii, založenou na strojovém učení a automatizaci, pomocí které prodává "tuctové" produkty jako po másle.

Bonusové lekce

1

1 Honza zodpovídá vaše dotazy

36 minut (video)

Vzali jsme vaše dotazy a na každý z nich odpověděli. Co trápí ostatní, pravděpodobně vrtá hlavou i vám. Honza v této kapitole rozšiřuje výklad a ukazuje, jak použít nabité know-how ve specifických případech a odvětvích. Jednoduše si vyberte odpověď na tu z 11 otázek, která je pro vás zrovna zajímavá. Nebo položte váš vlastní dotaz.

2

2 iOS 14 aktualizace - shrnutí a doporučení

26 minut (video) Nová lekce

Největším tématem Facebook markeťáků je poslední měsíce iOS 14. Zjistili jsme maximum informací od Facebooku i z dalších zdrojů a bez omáčky vám je předáme.

Kurzem vás provede

Honza Bartoš

Honza je jeden z předních specialistů na výkonnostní reklamu na Facebooku v ČR. Na Facebooku utratil stovky milionů korun. Nastavil tisíce kampaní a spolupracoval s desítkami klientů.

Nečekej od něj uhlazený projev v košili. Mluví ještě rychleji, než kliká reklamu a nejraději nosí tričko s lebkou. A takový je i tenhle kurz. Naučí tě Facebook reklamu bez zbytečných řečí okolo. Strategie a postupy pro rok 2020.

Kurz, který dynamicky reaguje na změny v e‑commerce

Pravidelně aktualizujeme starší lekce a přidáváme nový obsah. Díky roční licenci k němu máte přístup zdarma.

  • 27. 4. 2021

    Úprava lekce Business Manager v novém rozhraní

    Lekci o Business Manageru jsme kompletně přetočili, tak aby byla aktuální. Facebook totiž několikrát změnil vzhled rozhraní, což studenty mátlo. Zároveň jsme lekci prodloužili a některé aspekty lépe vysvětlili nebo šli více do hloubky.

  • 20. 4. 2021

    Bonusové video iOS 14 aktualizace - shrnutí a doporučení

    iOS 14 vs Facebook je mezi marketéry velmi diskutované téma. Proto jsme na něj vytvořili samostatné video, kde Honza ukazuje přehledně všechny změny a kroky, které musíme podniknout. Díky nám máte opět náskok.

  • 22. 10. 2020

    Přidání lekce Strojové učení a automatizace

    36 minut videa v nové lekci o automatizaci a možnostech, které vám dovedou usnadnit práci a ušetřit nějaký ten čas. Ten pak můžete věnovat strategické práci s účtem. 

  • 22. 10. 2020

    Přidání lekce Nudná strategie aneb Jak prodávat tuctové produkty

    Nově nejpokročilejší část kurzu. Dost často vídáme nablýskané případovky, ve kterých se ale prodávají krásné, fotogenické, trendy produkty. Ale co dělat, když máte na Facebooku prodávat úplně normální produkt bez příběhu? Dozvíte se v této lekci.

Nejlepší reklamou jsou spokojení účastníci kurzu

Pomáháme se vzděláváním nejen jednotlivců

Vy se (často) ptáte, my odpovídáme

  • Jaká je úroveň výuky kurzu o Facebook reklamě?

    Tento kurz jde od úplných základů po velmi pokročilé aspekty. Je vhodný i tehdy, pokud jsi ještě nikdy nespustil(a) žádnou reklamu. A rozhodně má co nabídnout i lidem, kteří utrácí řekněme stovky tisíc korun měsíčně. 

  • Jak dlouhý je tento Facebook Ads kurz?

    Celkem jsme strávili 7 celých dní v nahrávacím studiu. Snažili jsme se vystříhat všechny pomlky a prostoje a jít rovnou k jádru věcí. Díky tomu je celková délka videí v kurzu zhruba 11 hodin. Ty jsou rozdělené do mnoha bloků a logických částí, kde se navíc můžete orientovat pomocí záložek v každém videu. Celková studijní doba kurzu je v průměru 14–16 hodin čistého času. Kurz obsahuje také dva bonusové materiály, které vám pomohou se správou reklamy. V neposlední řadě je v plánu kurz doplnit a případně aktualizovat dle vaší zpětné vazby.

  • Je kurz o Facebook reklamě stále aktuální?

    Natáčeli jsme ho v létě 2020 a od té doby přidali další zhruba 3 hodiny obsahu. Velká výhoda našeho kurzu je, že ho dlouhodobě vylepšujeme. Díváme se na zpětnou vazbu, sledujeme co zastarává a podle toho chystáme nová videa nebo aktualizujeme stávající. Vzhled Facebooku se mění rychleji než počasí, ale snažíme se držet tempo. Velkou aktualizaci kurzu do nového vzhledu reklamního správce chystáme na první kvartál roku 2021 a k tomu přihodíme ještě další nový obsah. A co víc, všechny aktualizace máte v ceně kurzu.

  • Naučím se díky kurzu pracovat i v reklamním systému?

    Samozřejmě! Teorie je nutná, ale je spíše základním předpokladem. Většina lekcí ukazuje kromě teorie, případových studií, způsobů použití i praktickou ukázku s myší, kde přesně vidíte, jak kterou věc v reklamním systému Facebooku správně nastavit. Když se v teoretické části malinko ztratíte, nezoufejte, v té praktické si vše ukážeme klik za klikem.

  • Co musím udělat pro získání certifikátu?

    Po každé lekci následuje automaticky vyhodnocovaný test. Hranice úspěšnosti pro získání certifikátu je 80 % v průměru ze všech lekcí. Pro finální hodnocení mají všechny lekce stejnou váhu.

  • Můžu si opravit výsledky testů pokud nejsem spokojen/á?

    Samozřejmě. Pokud si budete chtít výsledné hodnocení opravit na vyšší hodnocení, je možné si celý kurz po jeho dokončení restartovat a absolvovat znovu. Tuto možnost máte dvakrát. Po restartu kurzu se smažou veškeré předchozí aktivity, nepůjde se na ně tedy odvolávat a finální hodnocení se bere vždy z vašeho nejlepšího pokusu.

  • Chci koupit víc licencí, máte pro mě výhodnější nabídku?

    Ano, máme. Firmám, které chtějí proškolit nováčky nebo juniory v týmu, nabízíme multilicence. Výhodnější cena startuje na 3 registracích a stačí si o ni napsat na mail info@digisemetr.cz. Navíc si částku můžete dát do nákladů, a tak odepsat z daní.

  • Jak kurz zaplatit?

    Nejrychlejší je online platba kreditkou nebo debetní kartou. Kurz je pak dostupný prakticky hned. Zaplatit můžete i převodem: Na účet vám pošleme zálohovou fakturu s platebními údaji a vy ji uhradíte. Jakmile platba dorazí, dáme vám vědět a kurz zpřístupníme. To ale pár dní trvá. A proto doporučujeme platbu kartou.

  • Jak je to s přístupy ke kurzu a jejich trváním?

    Přístup k celému kurzu budete mít 1 rok od zaplacení. A to včetně všech aktualizací, které během roku připravíme. Po roce pak můžete licenci opět prodloužit za zvýhodněnou cenu. Mimochodem, prodlužuje ji každý třetí účastník.

  • Zajímá mě ještě něco jiného. Komu se ozvat?

    Napište nám na info@digisemestr.cz. Na příjmu jsme i na Facebooku Digisemestru. A pokud něco hoří víc než srdce digitálních marketérů pro SEO, pak volejte Romanovi, který má projekt na povel - 739 018 712.

  • Lze komunikovat s Honzou (lektorem)?

    Otázky můžete pokládat přímo v kurzu. Zhruba jednou za 3 měsíce je vezmeme a natočíme hromadné Q&A. Když je to neodkladný dotaz, napište na info@digisemestr a ja@honzabartos.cz v kopii. Dotazy rádi zodpovíme.

Diplom, který nedostaneš zadarmo

Na konci každé lekce tě čeká test, kde zúročíš všechny staré i nové vědomosti. Pokud se ti podaří naše zkoušky složit, získáš Diplom o úspěšném absolvování kurzu Facebook reklamy. Jako každý certifikát vydaný pod hlavičkou Digisemestru je i tento podmíněný poctivou přípravou – a dobře to ví i zaměstnavatelé.

Konec skrolování, vzhůru do studia

Naše kurzy posunuly dál už víc než 2500 marketérů. Přidejte se k nim i vy. Klidně hned.

Naše další kurzy

Aktualizováno 14. 7.

E-commerce marketing: Prakticky a od těch nejlepších

55+

hodin

28

lekcí

35

specialistů

Vše důležité, co potřebujete vědět o digitálním marketingu pro e-shopy, na jednom místě. Strukturovaně. Srozumitelně. Zkrátka, tenhle kurz od Digisemestru je investice do vzdělání, která se vám mnohonásobně vrátí.

Oslovili jsme nejlepší lektory. A ti připravili lekce, které pokrývají e-commerce marketing v celé jeho šíři: Od SEO, obsahu, UX, analytiky přes PPC systémy a sociální sítě až po základy práva, cenotvorby nebo tipy pro zahraniční expanzi. Žádný jiný e-commerce kurz v Česku není tak komplexní a orientovaný na praxi.

Navíc jsme nezávislí. Neprodáváme konkrétní aplikace, služby, nástroje, ale vzděláváme. Nikoho neprotežujeme, nic nezamlčujeme. Představujeme e-commerce v celé jeho šíři.

Nový kurz

E-mail marketing od A do Z s Pavlem Polou

8+

hodin

11

lekcí

4K

rozlišení

E-mail marketing je nejvýdělečnější on-line kanál, ale spousta firem nedovede jeho potenciál využít. Pavel Pola pomáhá zlepšovat jeho výkon ve velkých firmách, ale radí i samotným výrobcům e-mailových nástrojů.

Pokud máš ambici stát se v e-mail marketingu opravdovým profíkem a chceš se mu věnovat na plný úvazek, je tenhle kurz přesně pro tebe. Přes 440 slajdů prezentace, stovky konkrétních příkladů a čísel a kompletní pokrytí celé problematiky.

Nový kurz

PPC reklama strategicky

8+

hodin

4

lektoři

4K

rozlišení

Obor PPC reklamy se v posledních letech radikálně mění a pouze technické znalosti už nestačí. Na kampaně je potřeba pohlížet v kontextu marketingových cílů. PPC specialista musí nakrmit plně automatizované kampaně strategickými informacemi. 

V 8 lekcích vás provedeme od správného stanovení cíle, identifikování nejproblematičtějšího místa až po naplánování konkrétních aktivit. Bude pro vás snazší určovat priority v účtu, budete schopni klientovi (vašemu nadřízenému) lépe vysvětlit co a proč děláte a především bude pravděpodobnější, že dosáhnete stanovených cílů.

Více licencí za lepší cenu

Díky kurzům od Digisemestru snadno zaškolíte nováčky nebo posunete celý marketingový tým. Součástí kurzů jsou i průběžné testy, takže snadno ověříte, jestli rady našich expertů padly na úrodnou půdu.

Pro firmy máme výhodné multilicence - více přístupů za lepší cenu.

Vzděláváme velké i malé firmy

Marketing Festival s.r.o., Renneská třída 393/12, Štýřice, 639 00 Brno, IČ 01646486, Obchodní podmínky, +420 739 018 712, info@digisemestr.cz

Tvorba webu

logo-hexa

Hexa Design

gopay logo