Prodávej na Facebooku s Honzou Bartošem

Honza Bartoš utratil ve Facebook reklamách stovky milionů korun a my jsme se rozhodli jeho postupy natočit a nabídnout i tobě.

Chceš vědět maximum o výkonnostní reklamě na Facebooku? Kurz půjde od úplných začátků po ty nejpokročilejší techniky. Honza ti vysvětlí všechny pojmy, dostaneš konkrétní ukázky jeho práce, případové studie a spoustu zákulisních informací.

11+

hodin

10

lekcí

4K

rozlišení
3 890 Kč (bez DPH)

Na co se můžeš těšit?

Začínáme od úplných základů

Kurz začíná založením a nastavením Business Manageru a pokračuje vytvořením úplně první reklamy. Pokud začínáš nebo se teprve chystáš s Facebook reklamou začít, žádný problém. Jdeme od nejlehčího k opravdu pokročilým věcem.

Vše o Facebook pixelu

Správně nastavený Facebook pixel je naprostý základ. Proto mu v kurzu věnujeme extra pozornost. Po absolvování lekce o pixelu budeš mít jistotu, že je vše nastaveno správně a využíváš jeho potenciál na 100 %. Navíc získáš bonusový materiál v podobě dokumentů pro programátora na nastavení pixelu s událostmi a XML feedu.

Výkonnostní marketing od A do Z

Hlavní orientací kurzu je výkonnostní marketing. Facebook reklama musí podle Honzy Bartoše vydělávat, a tomu je podřízená celá osnova kurzu. Pokud např. provozuješ e-shop a chceš, aby tvoje reklama byla zisková, u nás dostaneš ty správné rady. Dokonce jsme z videa vytáhli do dokumentu návod, jak Honza postupuje u nastavení účtů krok za krokem.

Pokročilé strategie

Má ti kurz co nabídnout, i pokud se ve světě Facebook reklamy nějaký ten pátek pohybuješ? Jasně. Poslední třetina kurzu je věnovaná hodně pokročilým technikám a strategiím, na které přijdeš jen při opravdu velkých útratách. Dozvíš se, jak reklamy škálovat, správně testovat, jak prodávat produkty s dlouhým nákupním cyklem a mnoho dalšího.

Náš online kurz pomůže jednotlivcům i firmám

Jedinec
  • Hledáš profesionální know‑how v oblasti e‑commerce?
  • Potřebuje tvůj e‑shop pomoct k lepším výsledkům?
Tým
  • Kopeš za marketingový tým, který potřebuje posunout dál?
  • Chceš pomoct se zaškolením zaměstnanců?

Osnova kurzu

1

Vítejte v kurzu a hned začneme s Facebookem

Úvodní lekce kurzu Prodávej na Facebooku. Začneme zlehka - mimo samotný úvod do Facebooku i rozhovorem o práci agentur a freelancerů či bonusovým videem organický vs. placený dosah.

2

Business Manager – založení, nastavení, bezpečnost

Abyste mohli vydělávat na Facebooku, je nutné se vyznat v Business Manageru. V této části si vysvětlíme vše krok po kroku - od základního nastavení, přes ověření domény, po správu uživatelů či rizika.

3

Nastavujeme Facebook reklamu

Obrázky, texty a klikání. To je denní chleba Facebook markeťáka. A toho je tato část plná. Jakmile ji projdete, budete schopni naklikat základní Facebook reklamu ve správném formátu a s poutavou kreativou.

4

Facebook pixel jako základ výkonnostního marketingu

Jen hezké obrázky a texty vám peníze na Facebooku nevydělají. K tomu jsou potřeba data. A ta vám dodá Facebook pixel. V této lekci se o něm naučíte vše potřebné.

5

Vše o okruzích uživatelů a XML feedech

Dostáváme se k čím dál zajímavějším tématům. V této části se podíváme na Okruhy uživatelů a Katalog produktů. Obojí je extrémně důležité pro co nejlepší výsledky výkonnostní reklamy na Facebooku.

6

Remarketing a dynamické reklamy od A do Z

Na tuto lekci jste se od začátku kurzu připravovali. Vydělávání peněz na Facebooku je dnes totiž hodně o dynamice a automatizaci. Ať už při cílení na nové potenciální zákazníky nebo v remarketingu. Tak se připravte a jdeme na to!

7

Facebook reklama prakticky – pro opravdu pokročilé

Lekce pro markeťáky, co utrácí vyšší desítky nebo spíš stovky tisíc korun měsíčně. Jen informace z tohoto videa mají hodnotu doslova desítek milionů korun v tržbách. Pro rozhled si ale vše doporučujeme projít i začátečníkům.

8

Strojové učení a automatizace

To nejlepší, co můžete momentálně udělat ve Facebook reklamě pro dobré výsledky a ušetření času. Vzali jsme skvělou přednášku z USA, upravili ji pro české podmínky a naservírovali vám, abyste výhod mohli využít, stejně jako my.

9

Nudná strategie aneb Jak prodávat tuctové produkty

Abyste byli úspěšní na Facebooku, nepotřebujete dokonalý produkt s příběhem. Honza popisuje strategii, založenou na strojovém učení a automatizaci, pomocí které prodává "tuctové" produkty jako po másle.

Bonusové lekce

1

Honza zodpovídá vaše dotazy

Vzali jsme vaše dotazy a na každý z nich odpověděli. Co trápí ostatní, pravděpodobně vrtá hlavou i vám. Honza v této kapitole rozšiřuje výklad a ukazuje, jak použít nabité know-how ve specifických případech a odvětvích. Jednoduše si vyberte odpověď na tu z 11 otázek, která je pro vás zrovna zajímavá. Nebo položte váš vlastní dotaz.

Kurzem vás provede

Bartoš Honza

Honza je jeden z předních specialistů na výkonnostní reklamu na Facebooku v ČR. Na Facebooku utratil stovky milionů korun. Nastavil tisíce kampaní a spolupracoval s desítkami klientů.

Nečekej od něj uhlazený projev v košili. Mluví ještě rychleji, než kliká reklamu a nejraději nosí tričko s lebkou. A takový je i tenhle kurz. Naučí tě Facebook reklamu bez zbytečných řečí okolo. Strategie a postupy pro rok 2020.

Nejsme statický produkt, pořád se zlepšujeme a reagujeme na zpětnou vazbu

  • 22. 10. 2020

    Přidání lekce Strojové učení a automatizace

    36 minut videa v nové lekci o automatizaci a možnostech, které vám dovedou usnadnit práci a ušetřit nějaký ten čas. Ten pak můžete věnovat strategické práci s účtem. 

  • 22. 10. 2020

    Přidání lekce Nudná strategie aneb Jak prodávat tuctové produkty

    Nově nejpokročilejší část kurzu. Dost často vídáme nablýskané případovky, ve kterých se ale prodávají krásné, fotogenické, trendy produkty. Ale co dělat, když máte na Facebooku prodávat úplně normální produkt bez příběhu? Dozvíte se v této lekci.

  • 5. 10. 2020

    Bonusové video Honza zodpovídá vaše dotazy

    V tomto novém videu na úplném závěru kurzu Honza odpovídá vašich 11 konkrétních dotazů. V lekci si můžete jednoduše najít jen tu pasáž videa, kde se řeší dotaz relevantní pro vás. Už teď se těšíme na další várku dotazů. 

  • 28. 9. 2020

    Úprava lekce Aktualizace checklistu kontrola Business Manageru a Pixelu

    Aktuální držíme v kurzu i bonusové materiály. V tento den jsme nasadili drobné změny v checklistu pro kontrolu Business Manageru a zadání pro nasazení Facebook Pixelu.

A co na kurzy říkají účastníci?

Pomáháme se vzděláváním nejen jednotlivců

Na co se často ptáte?

  • Jaká je úroveň výuky?

    Tento kurz jde od úplných základů po velmi pokročilé aspekty. Je vhodný i tehdy, pokud jsi ještě nikdy nespustil(a) žádnou reklamu. A rozhodně má co nabídnout i lidem, kteří utrácí řekněme stovky tisíc korun měsíčně. 

  • Naučím se díky kurzu pracovat i v reklamním systému?

    Samozřejmě! Teorie je nutná, ale je spíše základním předpokladem. Většina lekcí ukazuje kromě teorie, případových studií, způsobů použití i praktickou ukázku s myší, kde přesně vidíte, jak kterou věc v reklamním systému Facebooku správně nastavit. Když se v teoretické části malinko ztratíte, nezoufejte, v té praktické si vše ukážeme klik za klikem.

  • Jak dlouhý je tento online kurz?

    Celkem jsme strávili 5 celých dní v nahrávacím studiu. Snažili jsme se vystříhat všechny pomlky a prostoje a jít rovnou k jádru věcí. Díky tomu je celková délka videí v kurzu zhruba 7.5 hodiny. Ty jsou rozdělené do mnoha bloků a logických částí, kde se navíc můžete orientovat pomocí záložek v každém videu. Celková studijní doba kurzu je v průměru 10–12 hodin. Kurz obsahuje také dva bonusové materiály a v plánu jsou ještě 1 – 2 živá vysílání, kde lektor zodpoví vaše konkrétní dotazy. V neposlední řadě je v plánu kurz doplnit a případně aktualizovat dle vaší zpětné vazby.

  • Co musím udělat pro získání certifikátu?

    Po každé lekci následuje automaticky vyhodnocovaný test nebo praktický úkol (opravovaný lektorem). Hranice úspěšnosti pro získání certifikátu je 80 % v průměru ze všech lekcí. Pro finální hodnocení mají všechny lekce stejnou váhu.

  • Můžu si opravit výsledky testů pokud nejsem spokojen/á?

    Samozřejmě. Pokud si budete chtít výsledné hodnocení opravit na vyšší hodnocení, je možné si celý kurz po jeho dokončení restartovat a absolvovat znovu. Tuto možnost máte dvakrát. Po restartu kurzu se smažou veškeré předchozí aktivity, nepůjde se na ně tedy odvolávat a finální hodnocení se bere vždy z vašeho nejlepšího pokusu.

  • Dostanu lepší cenu při zakoupení více licencí?

    Kurzem můžeš projít sám, nebo s jeho pomocí zaškolit i nové zaměstnance a juniory – jejich schopnosti si pak ověříš průběžnými testy a získaným diplomem. Pokud zvažuješ multilicenci pro agenturu, vícečlenný tým nebo svou firmu, napiš nám a upravíme ti cenu. Cena se pak odvíjí od počtu zakoupených licencí, nejnižší počet jsou 3 registrace. Vše si lze samozřejmě odepsat z daní a dát do nákladů.

  • Jak mohu za online kurzy zaplatit?

    Zaplatit můžeš kartou online nebo zálohovou fakturou / převodem – fakturu ti po objednávce pošleme na e‑mail se všemi potřebnými informacemi k platbě. Kreditní či debetní kartou je to však rychlejší. Účetní doklad máš obratem a nemusíš čekat pár dnů, než platbu obdržíme a kurz zpřístupníme, jako tomu je při platbě na fakturu.

  • Na koho se můžu obrátit s jinými dotazy?

    Napiš na info@digisemestr.cz nebo do Messengeru/zprávy na Facebooku Digisemestru. V případě urgentních záležitostí zavolej klidně Romanovi, který celý projekt vede – 739 018 712.

Diplom, který nedostaneš zadarmo

Na konci každé lekce tě čeká test, kde zúročíš všechny staré i nové vědomosti. Pokud se ti podaří naše zkoušky složit, získáš Diplom o úspěšném absolvování kurzu Facebook reklamy. Jako každý certifikát vydaný pod hlavičkou Digisemestru je i tento podmíněný poctivou přípravou – a dobře to ví i zaměstnavatelé.

Už neskroluj a začni studovat!

Naším kurzem prošlo už 1000 studentů. Ať jsi začínajícící či pokročilejší talent, s námi se můžeš ještě zlepšit.

Naše další kurzy

E‑commerce kurz od těch nejlepších v oboru

50+

hodin

38

specialistů

30

lekcí

Nauč se vše podstatné o marketingu. Nabízíme ti více jak 45 hodin vzdělávacího videa, které je rozdělené do logických celků a procházíš je svým tempem.

Osvoj si hutné a pravidelně aktualizované know-how od těch nejlepších marketérů u nás. Ve všech lekcích jdeme patřičně do hloubky tak, aby tvé online podnikání bylo ještě ziskovější. Čeká tě vše důležité o PPC, SEO, atribuci, remarketingu, expanzi a mnoho dalšího. Prakticky. Názorně.

Máš zájem o více licencí?
Získej lepší cenu

Kopeš za marketingový tým, který potřebuje posunout dál? Chceš pomoct se zaškolením zaměstnanců? Naše kurzy jsou pro tebe jako stvořené.

Kurzem můžeš projít sám, nebo s jeho pomocí zaškolit i nové zaměstnance a juniory – jejich schopnosti si pak ověříš průběžnými testy a získaným diplomem. Pokud zvažuješ multilicenci pro agenturu, vícečlenný tým nebo svou firmu, napiš nám. Upravíme ti cenu.

Vzděláváme velké i malé firmy

Marketing Festival s.r.o., Renneská třída 393/12, Štýřice, 639 00 Brno, IČ 01646486, Obchodní podmínky, +420 739 018 712, info@digisemestr.cz

Tvorba webu

logo-hexa

Hexa Design

gopay logo