☝️ 10. 1. došlo k velkému rozšíření SEO kurzu 💣. Praktické know-how pro TECH SEO audit, analýzu klíčových slov či nástroj Screaming Frog.

Prodávej na Facebooku s Honzou Bartošem

Aktualizováno 29. 3.

Honza Bartoš se věnuje Facebook reklamě přes 10 let. Jen za poslední rok se svým týmem proinvestoval kolem 100 milionů korun. My jsme se rozhodli jeho postupy natočit a nabídnout i tobě.

Chceš se naučit prodávat na Facebooku? Honza ti ukáže celý proces od vytvoření první kampaně až po pokročilejší techniky. Vysvětlí ti všechny pojmy a dostaneš ukázky jeho práce a případové studie.

Zajímají tě pokročilé strategie? Máš se na co těšit. Naučíš se, jak ziskově prodávat tuctové produkty, jak škálovat účet a jak ti může automatizace a strojové učení usnadnit práci. V bonusech Honza zjistíš, co vše má vliv na výkon reklamy, jak pracovat s novými účty a jak nastavit cíle s klientem. Každý si přijde na své!

14+

hodin

15

lekcí

4K

rozlišení
4 590 Kč (bez DPH)

S naším kurzem nemůžete ztratit, jen získat:

Začínáme od úplných základů

Kurz začíná založením a nastavením Business Manageru a pokračuje vytvořením úplně první reklamy. Pokud začínáš nebo se teprve chystáš s Facebook reklamou začít, žádný problém. Jdeme od nejlehčího k opravdu pokročilým věcem.

Vše o Facebook pixelu

Správně nastavený Facebook pixel je naprostý základ. Proto mu v kurzu věnujeme extra pozornost. Po absolvování lekce o pixelu budeš mít jistotu, že je vše nastaveno správně a využíváš jeho potenciál na 100 %. Navíc získáš bonusový materiál v podobě dokumentů pro programátora na nastavení pixelu s událostmi a XML feedu.

Výkonnostní marketing od A do Z

Hlavní orientací kurzu je výkonnostní marketing. Facebook reklama musí podle Honzy Bartoše vydělávat, a tomu je podřízená celá osnova kurzu. Pokud např. provozuješ e-shop a chceš, aby tvoje reklama byla zisková, u nás dostaneš ty správné rady. Dokonce jsme z videa vytáhli do dokumentu návod, jak Honza postupuje u nastavení účtů krok za krokem.

Pokročilé strategie

Má ti kurz co nabídnout, i pokud se ve světě Facebook reklamy nějaký ten pátek pohybuješ? Jasně. Poslední třetina kurzu je věnovaná hodně pokročilým technikám a strategiím, na které přijdeš jen při opravdu velkých útratách. Dozvíš se, jak reklamy škálovat, správně testovat, jak prodávat produkty s dlouhým nákupním cyklem a mnoho dalšího.

Náš online kurz pomůže jednotlivcům i firmám

Juniorní i seniorní Facebook markeťák

Ať už začínáš nebo nastavuješ kampaně jako na běžícím páse, svoje si najdeš. Přístup a pohled Honzy je unikátní a otevře nové obzory začínajícím i zkušeným markeťákům.

Majitel e-shopu

Chcete efektivně řídit a kontrolovat agenturu nebo si reklamy spravovat sám? Po absolvování kurzu budete vědět "kam kliknout" a "na co si dát pozor".

Zaučení nováčků a juniorů

Zefektivněte přivádění nových správců reklam do firmy. Místo sáhodlouhého vysvětlování od zkušenějších kolegů, stačí pořídit online kurz a nechat nováčka zapisovat otázky s časem.

Osnova kurzu

1

1 Vítejte v kurzu a hned začneme s Facebookem

17 minut (video)

Úvodní lekce kurzu Prodávej na Facebooku. Začneme zlehka - mimo samotný úvod do Facebooku i rozhovorem o práci agentur a freelancerů či bonusovým videem organický vs. placený dosah.

2

2 Business Manager – založení, nastavení, bezpečnost

1 h 1 min (video)

Abyste mohli vydělávat na Facebooku, je nutné se vyznat v Business Manageru. V této části si vysvětlíme vše krok po kroku - od základního nastavení, přes ověření domény, po správu uživatelů či rizika.

3

3 Nastavujeme Facebook reklamu

1 h 19 min (video)

Obrázky, texty a klikání. To je denní chleba Facebook markeťáka. A toho je tato část plná. Jakmile ji projdete, budete schopni naklikat základní Facebook reklamu ve správném formátu a s poutavou kreativou.

4

4 Facebook pixel jako základ výkonnostního marketingu

49 minut (video)

Jen hezké obrázky a texty vám peníze na Facebooku nevydělají. K tomu jsou potřeba data. A ta vám dodá Facebook pixel. V této lekci se o něm naučíte vše potřebné.

5

5 Vše o okruzích uživatelů a XML feedech

57 minut (video)

Dostáváme se k čím dál zajímavějším tématům. V této části se podíváme na Okruhy uživatelů a Katalog produktů. Obojí je extrémně důležité pro co nejlepší výsledky výkonnostní reklamy na Facebooku.

6

6 Remarketing a dynamické reklamy od A do Z

47 minut (video)

Na tuto lekci jste se od začátku kurzu připravovali. Vydělávání peněz na Facebooku je dnes totiž hodně o dynamice a automatizaci. Ať už při cílení na nové potenciální zákazníky nebo v remarketingu. Tak se připravte a jdeme na to!

7

7 Facebook reklama prakticky – pro opravdu pokročilé

1 h 16 min (video)

Lekce pro markeťáky, co utrácí vyšší desítky nebo spíš stovky tisíc korun měsíčně. Jen informace z tohoto videa mají hodnotu doslova desítek milionů korun v tržbách. Pro rozhled si ale vše doporučujeme projít i začátečníkům.

Pusťte si ukázku z lekce zdarma

8

8 Strojové učení a automatizace

36 minut (video)

To nejlepší, co můžete momentálně udělat ve Facebook reklamě pro dobré výsledky a ušetření času. Vzali jsme skvělou přednášku z USA, upravili ji pro české podmínky a naservírovali vám, abyste výhod mohli využít, stejně jako my.

9

9 Nudná strategie aneb Jak prodávat tuctové produkty

46 minut (video)

Abyste byli úspěšní na Facebooku, nepotřebujete dokonalý produkt s příběhem. Honza popisuje strategii, založenou na strojovém učení a automatizaci, pomocí které prodává "tuctové" produkty jako po másle.

Bonusové lekce

1

1 3 fáze úspěšné reklamy

43 minut (video)

Na konci kurzu máme Facebook reklamu projitou od základů až po její úplná zákoutí. Měli byste teď znát vše podstatné a umět vyřešit většinu problémů. Co když ale příčinou nízkého výkonu reklamy není strategie vaší reklamy? Co všechno ovlivňuje výkon kromě samotné reklamy? A jak zjistit potenciální problémy?

2

2 Jak začít s novým účtem od nuly?

56 minut (video)

Co když jste na úplném začátku? Máte čistý účet s historií útraty 0 Kč? Nebo takový účet prostě potřebujete založit z důvodu organizace? Pak se vám budou hodit informace a zkušenosti, jak postupovat, jak získat reputaci Facebooku, do čeho první dny, týdny a měsíce investovat a naopak na co vykašlat.

3

3 Jak správně nastavit cíle s klientem?

36 minut (video)

Jak vlastně správně nastavit cíle s vaším klientem? Možná si říkáte, že je to vlastně úplný základ, který není potřeba řešit. Ovšem z naší zkušenosti se jedná o obrovsky důležitý bod, který má přímý dopad na celkovou spolupráci i samotný růst klienta.

4

4 Jak na sběr leadů přes Facebook reklamu?

1 h 45 min

V této lekci získáte praktický téměř 2 hodinový návod, jak na Facebooku sbírat efektivně kontakty. Naučíte se sběr správně navrhnout, nastavit události a ovládnete tzv. Lead Ads.

5

5 Honza zodpovídá vaše dotazy

36 minut (video)

Vzali jsme vaše dotazy a na každý z nich odpověděli. Co trápí ostatní, pravděpodobně vrtá hlavou i vám. Honza v této kapitole rozšiřuje výklad a ukazuje, jak použít nabité know-how ve specifických případech a odvětvích. Jednoduše si vyberte odpověď na tu z 11 otázek, která je pro vás zrovna zajímavá. Nebo položte váš vlastní dotaz.

6

6 iOS 14 aktualizace - shrnutí a doporučení

26 minut (video)

V této lekci najdete naše shrnutí a doporučení pro aktualizaci iOS14.

Kurzem vás provede

Honza Bartoš

Honza je jeden z předních specialistů na výkonnostní reklamu na Facebooku v ČR. Na Facebooku proinvestoval stovky milionů korun. Nastavil tisíce kampaní a spolupracoval s desítkami klientů.

Nečekej od něj uhlazený projev v košili. Mluví ještě rychleji, než kliká reklamu a nejraději nosí tričko s lebkou. A takový je i tenhle kurz. Naučí tě Facebook reklamu bez zbytečných řečí okolo.

Kurz, který dynamicky reaguje na změny v e‑commerce

Pravidelně aktualizujeme starší lekce a přidáváme nový obsah. Díky roční licenci k němu máte přístup zdarma.

  • 29. 3. 2023

    Přidání lekce Jak na sběr leadů přes Facebook reklamu?

    2 hodinový praktický návod, jak pomocí Facebook Lead Ads sbírat kontakty. Od základů, přes události až po strukturu kampaní, nastavení pro různé rozpočty i metody optimalizace.

  • 26. 4. 2022

    Přidání lekce Jak správně nastavit cíle s klientem?

    Jak vlastně správně nastavit cíle (KPI) s vaším klientem? Ať už jde o menší nebo větší e-shop? Dívat se na PNO, data z Facebooku nebo Google Analytics? Na jaké metriky konkrétně? A jakých hodnot mají dosahovat? Důležitá a velmi praktická lekce.

  • 3. 11. 2021

    Přidání lekce Jak začít s novým účtem od nuly?

    Tentokrát vás naučíme, jak správně postupovat, když na Facebooku zakládáte nový reklamní účet. Můžete být sami na úplném začátku nebo prostě klient požaduje založit čistý účet, třeba pro nový projekt. Jak to celé nastavit, a jak ho dostat rychle do zisku?

  • 26. 10. 2021

    Přidání lekce 3 fáze úspěšné reklamy

    Do kurzu jsme přidali celou novou lekci. Jmenuje se 3 fáze úspěšné reklamy a pohlíží na Facebookovou reklamu z trochu jiného, dá se říci širšího pohledu. Co když máte vše naprosto správně nastaveno a výsledky se stále nedostavují? Tak to se určitě pusťte do této lekce. 

Hodnocení (267)

4.7/5

Hodnotilo 267 zákazníků

203 ×
46 ×
10 ×
5 ×
3 ×

Chcete přidat vlastní hodnocení?

Přihlásit se a přidat hodnocení
Martin M.

Díky za Vaši tvorbu a možnost studovat právě tento kurz. V některých videích jsem nerozuměl mluvenému slovu a musel jsem si danou pasáž přehrát vícekrát, než by bylo optimální. Každopádně díky za možnosti, které tvoříte nejen pro marketingové experty, ale také pro začínající marketéry apod.. Spoustu témat jsem si skvěle užil a dozvěděl se něco, co ještě neznám. Teď už tedy ano :)

Základy vysvětlené polopaticky

Pravidelné aktualizace + bonusová videa

Kvalitní obraz

Příklady přímo z praxe a aplikace na opravdová publika

Některé UI/UX z roku 2020/2021 ve videích (je třeba počítat s tím, že se to mění během let a musíte se adaptovat na něco, co třeba není ve videu)

V některých lekcích jsou přeházená videa a nadpisy (může to mást)

Tereza S.

názornost

podrobné vysvětlení

tipy z praxe

při aktualizaci stránky se přehazovaly videa, to mě mátlo

Lukáš B.

Výborný kurz, za mne bezkonkurenční na českém internetu. 10/10 pro Honzu i Digisemestr. Díky tomuto kurzu jsem se propojil s Honzou a již rok a půl spolu fungujeme ve formě konzultací. Jeho nápady jsou skvělé a jeho přesah je také velké plus (pomohl nám i s UX věcmi) - dohodil nám rovnou i člověka na Google Ads a umí doporučit člověka prakticky pro jakoukoliv sféru e-commerce.

Přehled od A do Z (vhodné pro úplné začátečníky i pokročilé)

Skvělý projev lektora, za kterým jsou vidět roky zkušeností a spousta kampaní

Mraky praktických příkladů

Kateřina M.

informace přehledně podané

praktické ukázky

líbí se mi struktura od základního po pokročilé

jsme malý eshop (FB budget je cca 10 000 Kč/měsíc), kurz je spíš o větších ropočtech

někdy na mě moc rychlý Honzův projev

Vlasta S.

Moc díky za kurz. Byl komplexní, nabitý hodnotnými informacemi, přehledně zpracovaný a logicky rozdělený do kratších lehce vstřebatelných úsecích.

komplexní kurz

logicky rozdělený do kratších úseků

Zobrazit všechna hodnocení

Nejlepší reklamou jsou spokojení účastníci kurzu

Pomáháme se vzděláváním nejen jednotlivců

Vy se (často) ptáte, my odpovídáme

  • Jaká je úroveň výuky kurzu o Facebook reklamě?

    Začínáme od úplných základů, tedy jak založit Business manager nebo naklikat první reklamu, a dostáváme se k velmi pokročilým technikám jako je automatizace, manuální bid nebo Bully Method. Kurz obsahuje také slovníček pojmů, abyste se neztratili v Honzově "slangu". Vhodný je jak pro úplné začátečníky, tak i pro zkušené markeťáky, kteří utrácí stovky nebo miliony korun měsíčně.

  • Jak dlouhý je tento Facebook Ads kurz?

    Příprava, natáčení a střih zabraly daleko přes 100 hodin. Kurz už jsme 1x celý aktualizovali a doplnili hodiny dalších materiálů. Videa mají dohromady cca 11 hodin, studijní čas se pohybuje mezi 14-16 hodinami. Pod každým videem jsou přidané odkazy na zdroje, které vám mohou zabrat další hodiny a také 4 návody a checklisty - návod na zadání pixelu a XML feedu pro programátory, návod na kontrolu Business manageru a proces, který Honza prochází s novým klientem.

  • Je kurz o Facebook reklamě stále aktuální?

    Celý kurz jsme aktualizovali v roce 2021, je tedy stále aktuální. První verze vznikla v roce 2020. Velká výhoda kurzu je, že ho stále vylepšujeme. V průběhu jsme dotočili hodiny dalšího obsahu, přidali návody a zdroje, abyste měli o všech tématech přehled. Bereme v potaz i vaši zpětnou vazbu. Bohužel se vzhled Facebooku mění rychleji než počasí, proto není snadné udržet s ním tempo. Děláme ale vše, co je v našich silách.

  • Naučím se díky kurzu pracovat i v reklamním systému?

    Samozřejmě! Honza Bartoš v kurzu přímo ukazuje, jak co v reklamním účtu "naklikat". V těchto videích vidíte přímo jeho myš a můžete tak postupovat podle něj. Jakmile se naučíte klikat, dostanete se k pokročilejším videím, které jsou více o strategiích. Nemusíte se bát, že se ztratíte, protože si videa můžete stopovat a neomezeně opakovaně přehrávat.

  • Co musím udělat pro získání certifikátu?

    Po každé lekci následuje automaticky vyhodnocovaný test. Hranice úspěšnosti pro získání certifikátu je 80 % v průměru ze všech lekcí. Pro finální hodnocení mají všechny lekce stejnou váhu.

  • Můžu si opravit výsledky testů pokud nejsem spokojen/á?

    Samozřejmě. Pokud si budete chtít výsledné hodnocení opravit na vyšší hodnocení, je možné si celý kurz po jeho dokončení restartovat a absolvovat znovu. Tuto možnost máte dvakrát. Po restartu kurzu se smažou veškeré předchozí aktivity, nepůjde se na ně tedy odvolávat a finální hodnocení se bere vždy z vašeho nejlepšího pokusu.

  • Jak je to s přístupy do kurzu a jejich trváním?

    Přístup k celému kurzu budete mít 1 rok od zaplacení. A to včetně všech aktualizací, které během roku připravíme. Po roce pak můžete licenci opět prodloužit za zvýhodněnou cenu. Mimochodem, prodlužuje ji každý třetí účastník.

  • Chci koupit víc licencí, máte pro mě výhodnější nabídku?

    Ano, máme. Firmám, které chtějí proškolit např. nováčky, marketingové specialisty v týmu nebo talentované brand manažery, nabízíme multilicence. Výhodnější cena startuje na třech registracích a stačí si o ni napsat na mail info@digisemestr.cz. Navíc si částku můžete dát do nákladů, a tak odepsat z daní.

  • Jak kurz zaplatit?

    Nejrychlejší je online platba kreditkou nebo debetní kartou. Kurz je pak dostupný prakticky hned. Zaplatit můžete i převodem: na e-mail vám pošleme zálohovou fakturu s platebními údaji a vy ji uhradíte. Jakmile platba dorazí, dáme vám vědět a kurz zpřístupníme. To ale pár dní trvá. A proto doporučujeme platbu kartou.

  • Zajímá mě ještě něco jiného. Komu se ozvat?

    Napište nám na info@digisemestr.cz. Na příjmu jsme i na Facebooku Digisemestru.

  • Lze komunikovat s Honzou (lektorem)?

    Otázky můžete pokládat přímo v kurzu. Zhruba jednou za 3 měsíce je vezmeme a natočíme hromadné Q&A. Když je to neodkladný dotaz, napište na info@digisemestr a ja@honzabartos.cz v kopii. Dotazy rádi zodpovíme.

Diplom, který nedostaneš zadarmo

Na konci každé lekce tě čeká test, kde zúročíš všechny staré i nové vědomosti. Pokud se ti podaří naše zkoušky složit, získáš Diplom o úspěšném absolvování kurzu Facebook reklamy. Jako každý certifikát vydaný pod hlavičkou Digisemestru je i tento podmíněný poctivou přípravou – a dobře to ví i zaměstnavatelé.

Konec skrolování, vzhůru do studia

Naše kurzy posunuly dál už víc než 5000 marketérů. Přidejte se k nim i vy. Klidně hned.

Naše další kurzy

Nový kurz

SEO kurz: Od základů přes strategie až k byznysu

19+

hodin obsahu

13

lekcí

4K

rozlišení

SEO. Komplexní obor často vnímaný jako “black box”. Vždyť se v něm potkává práce na obsahu s technickými aspekty. Data s kreativním přístupem. Obor, který klade vysoké nároky na dlouhodobou strategii, prioritizaci a zároveň vyžaduje schopnost agilně reagovat na trendy. Když ale víte, jak na věc, je SEO nesmírně efektivní.

Připravili jsme SEO školení, která vás naučí SEO nejen “dělat”, ale především nad ním přemýšlet. V kontextu oboru, priorit i byznysu. Provedeme vás základy, vysvětlíme principy, ukážeme strategie. 

Tenhle SEO kurz je ideální pro juniory, co se chtějí SEO systematicky naučit, ale i pro manažery, kteří potřebují uřídit specialistu nebo externí tým a chybí jim přesah. Koncentrované know-how bez zbytečné teorie, ale s potřebnou mírou detailu tam, kde je třeba.

Aktualizováno 4. 12.

E-commerce marketing: Prakticky a od těch nejlepších

50+

hodin

28

lekcí

35

specialistů

Vše důležité, co potřebujete vědět o digitálním marketingu pro e-shopy, na jednom místě. Strukturovaně. Srozumitelně. Zkrátka, tenhle kurz od Digisemestru je investice do vzdělání, která se vám mnohonásobně vrátí.

Oslovili jsme nejlepší lektory. A ti připravili lekce, které pokrývají e-commerce marketing v celé jeho šíři: Od SEO, obsahu, UX, analytiky přes PPC systémy a sociální sítě až po základy práva, cenotvorby nebo tipy pro zahraniční expanzi. Žádný jiný e-commerce kurz v Česku není tak komplexní a orientovaný na praxi.

Navíc jsme nezávislí. Neprodáváme konkrétní aplikace, služby, nástroje, ale vzděláváme. Nikoho neprotežujeme, nic nezamlčujeme. Představujeme e-commerce v celé jeho šíři.

Aktualizováno 6. 10.

Brand Academy: Jak budovat značky s YYY agency

13+

hodin obsahu

11

lekcí

20+

lektorů a hostů

Spustili jsme pro vás Brand Academy, nejnabušenější online kurz o brandbuildingu v Česku. Pomůže vám budovat lepší značky nebo nastartovat kariéru v brand managementu. Nadšené reakce prvních absolventů potvrzují, že pokud se chcete vzdělávat v budování značek, jste na nejlepším místě.

Digitální marketing v souvislostech s Ondřejem Slámou

7+

hodin

9

lekcí

4K

rozlišení

Digitální marketing se neustále mění, vyvíjí se. To, co platilo (a fungovalo) včera, už dnes nemusí. O to důležitější je mít pevné základy a přemýšlet v souvislostech. Máte-li tenhle fundament, dokážete vystavět funkční digitální strategii, reagovat na nové trendy i rozhodovat o prioritách.

Nicméně většina školení a kurzů na českém trhu se „zpátky ke kořenům“ nevrací. Věnuje se jedné specializaci, často velmi detailně, ale bez přesahu do ostatních disciplín a potřebného nadhledu. Proto jsme společně s Ondřejem Slámou připravili tenhle kurz.

Díky němu získáte přehledný, souvislý, nestranný a pevný základ. A to od člověka, který má 15 let zkušeností. Ze strany inzerenta (e-shopu jako Alza.cz), agentury, médií, ale i konzultanta na volné noze.

Best of Marketing Festival: Učte se od největších jmen světového marketingu

11+

hodin obsahu

14

lekcí

4K

rozlišení

10 let Marketing Festivalu a 14 nejvlivnějších osobností světového digitálního marketingu. S originálními, někdy provokativními myšlenkami, které definovaly a měnily marketingový svět.

E-mail marketing od A do Z s Pavlem Polou

15+

hodin

17

lekcí

4K

rozlišení

E-mail marketing je nejvýdělečnější on-line kanál, ale spousta firem nedovede jeho potenciál využít. Pavel Pola pomáhá zlepšovat jeho výkon ve velkých firmách, ale radí i samotným výrobcům e-mailových nástrojů.

Pokud máš ambici stát se v e-mail marketingu opravdovým profíkem a chceš se mu věnovat na plný úvazek, je tenhle kurz přesně pro tebe. Přes 440 slajdů prezentace, stovky konkrétních příkladů a čísel a kompletní pokrytí celé problematiky.

PPC reklama: Strategické řízení digitálních kampaní

11+

hodin

4

lektoři

4K

rozlišení

Kampaně neplní stanovené cíle, zároveň už ale nevíte, jak jinak je nastavit. Obhájit investice do brandových kampaní je pro vás stejně tak těžké jako je vyhodnotit. A data z Google Analytics vám už dávno nestačí k tomu, abyste si poskládali přesný obrázek o placených kanálech. 

Pokud se alespoň v jednom z předchozích tvrzení poznáváte, tento kurz je přesně pro vás! Zjistíte, kde mají vaše kampaně potenciál a jak ho maximálně vytěžit. A hlavně to, jak kampaně vyhodnocovat a obhájit si alokaci rozpočtů.

Více než 10 let zkušeností jsme shrnuli do 8 lekcí nabitých praktickými příklady a konkrétními tipy, které můžete okamžitě použít.

Právo v marketingu a e-commerce s Petrou Dolejšovou

7+

hodin obsahu

10

lekcí

4K

rozlišení

Bez definic a bez paragrafů. Prakticky, lidsky a na příkladech. Co víc, na příkladech, které vás pobaví, dojmou a možná i zvednou ze židle. Taková jsou školení práva v marketingu od Petry Dolejšové. A takový je i tenhle online kurz.

Petra vás v něm provede situacemi, se kterými se můžete jako marketéři běžně setkat, a naučí vás, jak si při nich chránit záda. Jako klient, ale i jako dodavatel. Vezme to jednoduše, zábavně a komplexně. Od autorských práv až k zablokovaným účtům na sociálních sítích.

Být marketingový profesionál totiž neznamená jen bravurně ovládat reklamní systémy nebo vymýšlet kreativní kampaně. Ale i vědět, kudy vede hranice zákona, a překračovat ji buď vědomě, nebo vůbec
 

Více licencí za lepší cenu

Díky kurzům od Digisemestru snadno zaškolíte nováčky nebo posunete celý marketingový tým. A následně si ověříte, jestli rady našich expertů padly na úrodnou půdu. Vždyť součástí kurzů jsou průběžné testy a diplom rozhodně nedáváme zadarmo.

Pro firmy máme výhodné multilicence - více přístupů za lepší cenu.

Vzděláváme velké i malé firmy

Chcete vědět o všech novinkách z Digisemestru jako první?

Marketing Festival s.r.o., Renneská třída 393/12, Štýřice, 639 00 Brno, IČ 01646486, Obchodní podmínky, +420 739 018 712, info@digisemestr.cz

Tvorba webu

logo-hexa

Hexa Design

gopay logo comgate logo