☝️ Právě jsme spustili Brand Academy: Nejnabušenejší kurz budování značek v ČR.

Brand Academy: Jak budovat značky s YYY agency

Konečně je to tady! Připravili a spustili jsme pro vás Brand Academy, nejnabušenější online kurz o brandbuildingu v Česku. Pomůže vám budovat lepší značky nebo nastartovat kariéru v brand managementu.

Kurz vás v 11 epizodách provede všemi disciplínami a nadčasovými principy budování značek – od výzkumu přes strategii až po exekuci a měření. Rozdělili jsme ho do 2 semestrů, letního (6 epizod) a zimního (5 epizod), abyste vše mohli pohodlně vstřebat. Obsah 2 bonusů si navíc můžete zvolit sami!

Kurz jsme vytvořili společně s YYY agency, která buduje značky přes 8 let a pomohla třeba brandům, jako je Direct pojišťovna, CZC.CZ, KetoDiet, Vivantis nebo online terapie Hedepy. Nebude to tedy jen teorie, čekají vás praktické ukázky a rozhovory s klienty, kreativními řediteli, výzkumníky i designery.

11

lekcí

2

semestry

4

bonusy
6 990 Kč (bez DPH)

Nejnabušenější kurz o budování značek

Naučíte se budovat a řídit značky

V letním semestru (6 epizod) se podíváme na význam značek, roli výzkumu, tvorbu strategie, budování symbolů, názvy a identity a nakonec na implementaci strategie. V zimním semestru (3+2 epizody) se podíváme na plánování komunikace, první brandovou kampaň a měření značek.

Maximálně se zaměříme na praxi

Samozřejmě se podíváme na teoretické základy budování značek i jejich komunikaci. Nebude to ale jen teorie. Čekají vás desítky praktických ukázek a cvičení. V každé epizodě si pozveme na rozhovor CMOs, kreativní ředitele, výzkumníky nebo třeba designery.

Užijete si bonusový obsah zdarma

Nad rámec 9 videí získáte ještě 2 bonusové epizody. Jejich obsah budete moct sami ovlivnit prostřednictvím dotazníku. Navíc vás čeká Q&A s tvůrci kurzu, kde se můžete na cokoliv zeptat nebo získat feedback ke své strategii. Ke stažení dostanete tahák v podobě frameworku Brand Canvas.

Uslyšíte řečníky se zkušenostmi

Po zhlédnutí epizod a splnění testů získáte certifikát o absolvování kurzu. To je super. Co je ale ještě lepší? Nasajete know-how lidí, kteří dekádu pomáhali budovat značky, jako je jako Direct pojišťovna, CZC.CZ, KetoDiet, Vivantis, Modrá pyramida, Astrid nebo online terapie Hedepy. A kteří předávají zkušenosti dál i na univerzitách.

Kurz je vhodný pro nováčky, specialisty, marketéry i podnikatele

Zorientujte se v brandbuildingu

Vytvořili jsme první ucelený a dostupný kurz. Tak, aby jakémukoliv studentovi nebo podnikateli pomohl se budování značky začít.

Naučte se budovat lepší značky

Kurz pomůže také marketérům, kteří se cítí silní ve výkonnostním marketingu, ale chtějí se dovzdělat v budování značek. Systematicky, efektivně.

Posuňte se v kariéře dál

Kurz je skvělý také pro marketingové specialisty, kteří se chtějí naučit jednotlivé disciplíny brandbuildingu a posunout se do role brand manažera či CMO.

Osnova kurzu

1

1 Co je to značka, proč a jak ji budovat

35+ minut

Roman Zámečník, spoluzakladatel YYY agency a startupu Hedepy, vás provede tím, co je to značka, proč by vás měla zajímat, jak začít a jak proces budování úspěšné značky probíhá. Jako hosta si pozval Nelu Maťašeje, podporovatelku marketingového týmu v Direct pojišťovně.

2

2 Role výzkumu a insightu v budování značek

45+ minut

Kristýna Ochvatová, senior stratég YYY agency, vám ukáže, kdy se vám může výzkum v brandbuildingu hodit, jaké jsou nejužitečnější druhy výzkumu, jak postupovat a čeho se nebát. Osvětlí také bájný insight. Těšit se můžete na hosta Vojtěcha Prokeše z výzkumné agentury Behavio.

3

3 Jak vytvořit odlišnou strategii značky

65+ minut

Martin Zdražil, šéf strategie YYY agency, vám připomene, jak důležitá je v byznysu odlišnost, a vysvětlí, co je to strategie značky a co dělá dobrou strategii dobrou. Pomocí příkladů a cvičení vám pomůže napsat vaši vlastní strategii. Pozvání do epizody přijal Milan Duda, marketingový ředitel značky CZC.CZ, se kterým se budeme bavit o strategii a práci s ní v roli manažera.

4

4 Jak budovat symboly značky

45+ minut

Tato epizoda vás vezme na vizuální pouť do světa symbolů. Tedy nástrojů, které nám pomáhají přetavit strategie v pochopitelné informace. Projdeme si, jak se symboly pracovat, jak je tvořit a jak je používat. Epizodu pro vás připravil Tomáš Hrábek, senior stratég YYY agency. O symbolech si bude povídat s hostem, kterým bude Michaela Knappeová, marketingová manažerka KetoDiet.

5

5 Jak vytvořit skvělý název a identitu

Online od 6. 6. 2022 45+ minut

Stratégové a kreativci z YYY agency vás v této epizodě provedou principy a postupy tvorby názvů a vizuálních identit. Naučíte se skilly související s kreativním psaním i designem značek. Do této epizody si pozveme několik designerů, abychom s nimi probrali jejich pohled na vizuální identitu.

6

6 Jak strategii implementovat dovnitř a ven

Online od 6. 6. 2022 45+ minut

V této epizodě vás stratégové a projektoví manažeři naučí, jak strategii značky přetavit v akční kroky. Jak ji implementovat do produktu, komunikace, zákaznické zkušenosti a firemní kultury. Budování značky je totiž nejen záležitost strategie, ale i leadershipu.

7

7 Jak plánovat dlouhodobou komunikaci

Online od 6. 9. 2022 45+ minut

Druhý semestr vykopneme kurzem o plánování komunikace. Podíváme se, jak přemýšlet nad komunikací v dlouhodobém horizontu a jak si nastavovat komunikační cíle, jak formovat dlouhodobé sdělení kampaní, jak vybírat kanály, jak jednotlivá média fungují a která jsou lepší na brand. Čekat opět můžete také hosta.

8

8 Jak vytvořit první brandovou kampaň

Online od 6. 9. 2022 45+ minut

Tahle epizoda pomůže všem, kdo chtějí udělat svoji první brandovou kampaň správně a se skvělými výsledky. Podíváme se na to, jak si pro brand kampaň nastavit cíle, jak napsat klientské a kreativní zadání, jak tvořit a hodnotit koncepty, jak kampaň produkovat a jak ji optimalizovat. Těšit se opět můžete na hosta.

9

9 Jak měřit a vyhodnocovat značku

Online od 6. 9. 2022 45+ minut

V poslední epizodě se podíváme na to, jak měřit a vyhodnocovat finanční a brandové ukazatele, aby značka úspěšně a efektivně rostla. Prozkoumáme jednoduché i pokročilé metody, třeba brand tracking nebo share of search/share of market analýzu. Samozřejmě si pozveme i hosta.

Bonusové lekce

1

1 Bonus 1: Stáhněte si framework Brand Canvas

35+ minut

Na této stránce si budete moct stáhnout náš tahák, framework Brand Canvas. Ten vám pomůže k napsání vaší vlastní strategie značky. Hodit se vám bude ve 3., 4. a 6. epizodě tohoto kurzu. Třeba ale i později, když budete stavět další značky.

2

2 Bonus 2: Q&A s tvůrci kurzu - Zeptejte se na co chcete

Online od 1. 10. 2022 60+ minut

V říjnu se na vás těšíme osobně v Praze, offline. Všichni předplatitelé kurzu budou mít možnost se nás zeptat na cokoliv ohledně budování značek. Rádi odpovíme! Přinést si můžete také vaši strategii značky a získat na ni zpětnou vazbu. Využijte toho. Moderátorem bude Jindra Fáborský z Digisemestru, hosty Tomáš Hrábek a Martin Zdražil z YYY agency.

3

3 Bonus 3: Bonusová epizoda #1, zvolíte si ji sami

Online od 22. 11. 2022 45+ minut

Tuhle epizodu si vyberete sami! V prvním semestru pro vás připravíme dotazník, kde si budete moct vybrat epizody, které byste chtěli slyšet. Dvě nejpopulárnější v této soutěži krásy vybereme, připravíme, natočíme a uploadneme. Samozřejmě vás neochudíme ani o hosta.

4

4 Bonus 4: Bonusová epizoda #2, zvolíte si ji sami

Online od 22. 11. 2022 45+ minut

Tuhle epizodu si taky vyberete sami! V prvním semestru pro vás připravíme dotazník, kde si budete moct vybrat epizody, které byste chtěli slyšet. Dvě nejpopulárnější vybereme, připravíme, natočíme a uploadneme. I v této epizodě se můžete těšit na hosta.

Kurzem vás provedou

Stratégové a kreativci z YYY agency

Tímto kurzem vás provedou zkušení stratégové, kreativci a accounti, kteří dekádu pomáhali budovat značky, jako je Direct pojišťovna, CZC.CZ, KetoDiet, Vivantis, Modrá pyramida, Astrid, Hedepy, McDonald's, Air Bank, Big Shock, Margot nebo Radegast. V první až čtvrté epizodě se potkáte s Kristýnou, Romanem, Martinem a Tomášem. Dalšími vás provedou jejich kolegové. Pozveme si ale také zkušené hosty v podobě českých marketérů, kreativních ředitelů, výzkumníků nebo designerů.

Pomáháme se vzděláváním nejen jednotlivců

Vy se (často) ptáte, my odpovídáme

  • Jak kurz zaplatit?

    Nejrychlejší je online platba kreditkou nebo debetní kartou. Kurz je pak dostupný prakticky hned. Zaplatit můžete i převodem: na e-mail vám pošleme zálohovou fakturu s platebními údaji a vy ji uhradíte. Jakmile platba dorazí, dáme vám vědět a kurz zpřístupníme. To ale pár dní trvá. A proto doporučujeme platbu kartou.

  • Jak je to s přístupy ke kurzu Brand Academy a jejich trváním?

    Koupí tohoto kurzu získáte časově neomezený přístup ke všem videím vč. případných budoucích aktualizací a vylepšení. Těšit se můžete na 6 epizod v prvním semestru (květen, červen 2022), 3 epizody v druhém semestru (září 2022) a také dvě bonusové epizody, jejichž téma můžete sami ovlivnit.

  • Sedmička za online kurz o značkách, není to trochu moc?

    Když jsme dělali rešerši, našli jsme pár výrazně levnějších rychlokurzů a poté pouze kurzy, které stojí 2×, 3× nebo i několikrát více, případně se specializují na sociální sítě či reklamu. Nic z toho nám nepřišlo super pro lidi, kteří se chtějí naučit budovat značky. Chtěli jsme v budování značek nabídnout kompletní a dostupný trénink. Naučit vás co nejvíce, ale za co nejnižší možnou cenu.

  • Je váš kurz o budování značek vhodný i pro úplné začátečníky?

    Určitě! Stavěli jsme ho tak, aby pomohl studentům a juniorům, ale také specialistům, online marketérům i podnikatelům. Jde od úplných základů až po pokročilejší principy. Je srozumitelný a praktický.

  • Naopak – hodí se mi kurz i jako pokročilému?

    Kurz si pořizují i lidé na seniorních pozicích. Přínos ale udává spíš praxe v brandingu než seniorita. Máte-li zkušenosti třeba s workshopy a kampaněmi, ale chcete to dělat lépe nebo pro vlastní značku, hledáte nadčasové principy a inspiraci, kurz vám pomůže. Pokud jste senior v jiné oblasti (produkt, design, výzkum, retail, reklama, PR, online, social) a chcete se zdokonalit v brandingu, je to pro vás skvělá volba také. Obecně, pokud nad kurzem uvažujete, je to dobrá investice.

  • Proč jste kurz o budování značek vytvořili?

    Budování značek je atraktivní téma, neexistuje v něm ale mnoho systematických forem tréninku. Lidé si téma nejvíce přáli také v dotazníku, který dělal Digisemestr mezi studenty. Brandbuilding u nás zároveň, upřímně, umí jen desítky značek a desítky lidí. To je málo. Jako YYY agency a Digisemestr (který se vzdělávání marketérů dlouhodobě věnuje) to chceme společně změnit.

  • Chci koupit víc licencí, máte pro mě výhodnější nabídku?

    Ano, máme. Firmám, které chtějí proškolit např. nováčky, marketingové specialisty v týmu nebo talentované brand manažery, nabízíme multilicence. Výhodnější cena startuje na třech registracích a stačí si o ni napsat na mail info@digisemestr.cz. Navíc si částku můžete dát do nákladů, a tak odepsat z daní.

  • Zajímá mě ještě něco jiného. Komu se ozvat?

    Napište nám na info@digisemestr.cz. Na příjmu jsme i na facebooku Digisemestru. A pokud něco hoří víc, pak volejte Romanovi, který má projekt na povel: 739 018 712.

Diplom, který nedostaneš zadarmo

Na konci každé lekce tě čeká test, kde zúročíš všechny staré i nové vědomosti. Pokud se ti podaří naše zkoušky složit, získáš Diplom o úspěšném absolvování kurzu Brand Academy. Jako každý certifikát vydaný pod hlavičkou Digisemestru je i tento podmíněný poctivou přípravou – a dobře to ví i zaměstnavatelé.

Konec skrolování, vzhůru do studia

Naše kurzy posunuly dál už víc než 2500 marketérů. Přidejte se k nim i vy. Klidně hned.

Naše další kurzy

Nový kurz

Digitální marketing v souvislostech s Ondřejem Slámou

7+

hodin

9

lekcí

4K

rozlišení

Digitální marketing se neustále mění, vyvíjí se. To, co platilo (a fungovalo) včera, už dnes nemusí. O to důležitější je mít pevné základy a přemýšlet v souvislostech. Máte-li tenhle fundament, dokážete vystavět funkční digitální strategii, reagovat na nové trendy i rozhodovat o prioritách.

Nicméně většina školení a kurzů na českém trhu se „zpátky ke kořenům“ nevrací. Věnuje se jedné specializaci, často velmi detailně, ale bez přesahu do ostatních disciplín a potřebného nadhledu. Proto jsme společně s Ondřejem Slámou připravili tenhle kurz.

Díky němu získáte přehledný, souvislý, nestranný a pevný základ. A to od člověka, který má 15 let zkušeností. Ze strany inzerenta (e-shopu jako Alza.cz), agentury, médií, ale i konzultanta na volné noze.

Aktualizováno 12. 3.

E-commerce marketing: Prakticky a od těch nejlepších

50+

hodin

29

lekcí

34

specialistů

Vše důležité, co potřebujete vědět o digitálním marketingu pro e-shopy, na jednom místě. Strukturovaně. Srozumitelně. Zkrátka, tenhle kurz od Digisemestru je investice do vzdělání, která se vám mnohonásobně vrátí.

Oslovili jsme nejlepší lektory. A ti připravili lekce, které pokrývají e-commerce marketing v celé jeho šíři: Od SEO, obsahu, UX, analytiky přes PPC systémy a sociální sítě až po základy práva, cenotvorby nebo tipy pro zahraniční expanzi. Žádný jiný e-commerce kurz v Česku není tak komplexní a orientovaný na praxi.

Navíc jsme nezávislí. Neprodáváme konkrétní aplikace, služby, nástroje, ale vzděláváme. Nikoho neprotežujeme, nic nezamlčujeme. Představujeme e-commerce v celé jeho šíři.

Nový kurz

PPC reklama: Strategické řízení digitálních kampaní

10+

hodin

4

lektoři

4K

rozlišení

Kampaně neplní stanovené cíle, zároveň už ale nevíte, jak jinak je nastavit. Obhájit investice do brandových kampaní je pro vás stejně tak těžké jako je vyhodnotit. A data z Google Analytics vám už dávno nestačí k tomu, abyste si poskládali přesný obrázek o placených kanálech. 

Pokud se alespoň v jednom z předchozích tvrzení poznáváte, tento kurz je přesně pro vás! Zjistíte, kde mají vaše kampaně potenciál a jak ho maximálně vytěžit. A hlavně to, jak kampaně vyhodnocovat a obhájit si alokaci rozpočtů.

Více než 10 let zkušeností jsme shrnuli do 8 lekcí nabitých praktickými příklady a konkrétními tipy, které můžete okamžitě použít.

Aktualizováno 2. 4.

E-mail marketing od A do Z s Pavlem Polou

10+

hodin

16

lekcí

4K

rozlišení

E-mail marketing je nejvýdělečnější on-line kanál, ale spousta firem nedovede jeho potenciál využít. Pavel Pola pomáhá zlepšovat jeho výkon ve velkých firmách, ale radí i samotným výrobcům e-mailových nástrojů.

Pokud máš ambici stát se v e-mail marketingu opravdovým profíkem a chceš se mu věnovat na plný úvazek, je tenhle kurz přesně pro tebe. Přes 440 slajdů prezentace, stovky konkrétních příkladů a čísel a kompletní pokrytí celé problematiky.

Aktualizováno 26. 4.

Prodávej na Facebooku s Honzou Bartošem

13+

hodin

13

lekcí

4K

rozlišení

Honza Bartoš utratil ve Facebook reklamách stovky milionů korun a my jsme se rozhodli jeho postupy natočit a nabídnout i tobě.

Chceš vědět maximum o výkonnostní reklamě na Facebooku? Kurz půjde od úplných začátků po ty nejpokročilejší techniky. Honza ti vysvětlí všechny pojmy, dostaneš konkrétní ukázky jeho práce, případové studie a spoustu zákulisních informací.

Více licencí za lepší cenu

Díky kurzům od Digisemestru snadno zaškolíte nováčky nebo posunete celý marketingový tým. A následně si ověříte, jestli rady našich expertů padly na úrodnou půdu. Vždyť součástí kurzů jsou průběžné testy a diplom rozhodně nedáváme zadarmo.

Pro firmy máme výhodné multilicence - více přístupů za lepší cenu.

Vzděláváme velké i malé firmy

Chcete vědět o všech novinkách z Digisemestru jako první?

Marketing Festival s.r.o., Renneská třída 393/12, Štýřice, 639 00 Brno, IČ 01646486, Obchodní podmínky, +420 739 018 712, info@digisemestr.cz

Tvorba webu

logo-hexa

Hexa Design

gopay logo