Digitální marketing se neustále mění, vyvíjí se. To, co platilo (a fungovalo) včera, už dnes nemusí. O to důležitější je mít pevné základy a přemýšlet v souvislostech. Máte-li tenhle fundament, dokážete vystavět funkční digitální strategii, reagovat na nové trendy i rozhodovat o prioritách.
Nicméně většina školení a kurzů na českém trhu se „zpátky ke kořenům“ nevrací. Věnuje se jedné specializaci, často velmi detailně, ale bez přesahu do ostatních disciplín a potřebného nadhledu. Proto jsme společně s Ondřejem Slámou připravili tenhle kurz.
Díky němu získáte přehledný, souvislý, nestranný a pevný základ. A to od člověka, který má 15 let zkušeností. Ze strany inzerenta (e-shopu jako Alza.cz), agentury, médií, ale i konzultanta na volné noze.
Hodnotilo 82 zákazníků
Chcete přidat vlastní hodnocení?
Přihlásit se a přidat hodnoceníSpoustu věcí už jsem znala, ale spoustu taky ne, takže skvělý způsob, jak si rozšířit znalosti a zároveň si utřepat jednotlivé „kostičky“ a namísto stromů lépe vnímat celý les.
Moc perfektní a super obsah!
Kurz mi pomohl poznat a zažít si pojmy z oblasti digitální reklamy a lépe chápat její principy. Pro efektivnější učení bych uvítala v každé lekci testy před a po, klidně i obsáhlejší.
Krásně a jasně zpracovaný základní vhled do marketingu v online prostředí!
Ondřej patří mezi naše stálé certifikované školitele Google (GCT) v kategorii online marketing. Tuto pozici obhajuje od roku 2013 v každoročním přísném výběrovém řízení a potvrzuje nám svou odbornost a vášeň pro učení a předávání svých znalostí. Vnímám ho jako odborníka ve svém oboru, který se neustále vyvíjí a má chuť se v tak rychle se měnícím prostředí vzdělávat již více než 15 let. V letech 2018 a 2020 získal titul nejaktivnějšího GCT, a to díky své rozsáhlé vzdělávací činnosti, která měla kromě České republiky přesah i na Slovensko. V uplynulém kalendářním roce patřily mezi jeho hlavní přednášky témata jako Plánování digitální reklamy a Videoreklama na YouTube.
Jeden z nejlepších externích lektorů, se kterými na univerzitě spolupracuji. Ondřej se již několik let zapojuje jako externí lektor na vybraná témata digitálního marketingu, a to jak ve specializovaných volitelných předmětech, tak v povinném předmětu pro stovky studentů. Jako garant těchto předmětů vítám, že dokáže vhodně uzpůsobit rozsah a hloubku tématu cílovému publiku, studenti pravidelně oceňují vysokou praktičnost přednášek a poutavou formu, kterou jsou předávány i ty náročnější části obsahu. Osobně si na přednáškách Ondřeje cením jeho schopnosti dobře vysvětlit nejen jak v praxi dané postupy aplikovat, ale také proč. Nezřídka se totiž v přednáškách odkazuje na související odborné studie a výzkumy, což není u praktiků běžné.
Osobně na kurzy, konference a podobné moc nejsem. Mám pocit, že je to jak s muzei - něco se dozvíte, ale poměr cena/výkon většinou rozhodně není spektakulární. U nového kurzu Digitální marketing v souvislostech to podle mě neplatí. Je to krásný wrap up nejen online marketingového světa. Funguje jako doplnění základů, které často chybí lidem i na vysokých pozicích. Navíc formou, kdy váš řečník nezačne štvát (a to se cení!). Vážně mega doporučuju všem, kteří se motají kolem strategičtějších rolí v marketingu. Protože co si budeme povídat, nikdo není "bez mezer", a proto neuškodí tyhle mezery přemostit.
Naše kurzy posunuly dál už víc než 5000 marketérů. Přidejte se k nim i vy. Klidně hned.
Pokuta 7,7 milionu korun za špatnou rozesílku obchodních sdělení. I tak může vypadat účet za neznalost. Právo v marketingu je komplexní, mnohdy komplikované a ze strany marketérů často opomíjené.
Proto je tu kurz Petry Dolejšové. Ve 12 lekcích vám přehledně naservíruje vše, co jako marketér, majitel e-shopu nebo tvůrce webu, potřebujete vědět - abyste se vyhnuli zbytečnému mrzení, právním sporům i pokutám.
Společně s Petrou si uděláte audit svých znalostí a firemních procesů v oblastech, jako jsou autorská práva, GDPR, branding a ochrana značky, pravidla recenzí, slev nebo spoluprací s influencery.
Složité právní definice a paragrafy? Na ty zapomeňte. Petra vám vše vysvětlí prakticky, lidsky a na konkrétních příkladech.
SEO. Komplexní obor často vnímaný jako “black box”. Vždyť se v něm potkává práce na obsahu s technickými aspekty. Data s kreativním přístupem. Obor, který klade vysoké nároky na dlouhodobou strategii, prioritizaci a zároveň vyžaduje schopnost agilně reagovat na trendy. Když ale víte, jak na věc, je SEO nesmírně efektivní.
Připravili jsme SEO školení, která vás naučí SEO nejen “dělat”, ale především nad ním přemýšlet. V kontextu oboru, priorit i byznysu. Provedeme vás základy, vysvětlíme principy, ukážeme strategie.
Tenhle SEO kurz je ideální pro juniory, co se chtějí SEO systematicky naučit, ale i pro manažery, kteří potřebují uřídit specialistu nebo externí tým a chybí jim přesah. Koncentrované know-how bez zbytečné teorie, ale s potřebnou mírou detailu tam, kde je třeba.
Vše důležité, co potřebujete vědět o digitálním marketingu pro e-shopy, na jednom místě. Strukturovaně. Srozumitelně. Zkrátka, tenhle kurz od Digisemestru je investice do vzdělání, která se vám mnohonásobně vrátí.
Oslovili jsme nejlepší lektory. A ti připravili lekce, které pokrývají e-commerce marketing v celé jeho šíři: Od SEO, obsahu, UX, analytiky přes PPC systémy a sociální sítě až po základy práva, cenotvorby nebo tipy pro zahraniční expanzi. Žádný jiný e-commerce kurz v Česku není tak komplexní a orientovaný na praxi.
Navíc jsme nezávislí. Neprodáváme konkrétní aplikace, služby, nástroje, ale vzděláváme. Nikoho neprotežujeme, nic nezamlčujeme. Představujeme e-commerce v celé jeho šíři.
E-mail marketing je nejvýdělečnější on-line kanál, ale spousta firem nedovede jeho potenciál využít. Pavel Pola pomáhá zlepšovat jeho výkon ve velkých firmách, ale radí i samotným výrobcům e-mailových nástrojů.
Pokud máš ambici stát se v e-mail marketingu opravdovým profíkem a chceš se mu věnovat na plný úvazek, je tenhle kurz přesně pro tebe. Přes 440 slajdů prezentace, stovky konkrétních příkladů a čísel a kompletní pokrytí celé problematiky.
Spustili jsme pro vás Brand Academy, nejnabušenější online kurz o brandbuildingu v Česku. Pomůže vám budovat lepší značky nebo nastartovat kariéru v brand managementu. Nadšené reakce prvních absolventů potvrzují, že pokud se chcete vzdělávat v budování značek, jste na nejlepším místě.
Kampaně neplní stanovené cíle, zároveň už ale nevíte, jak jinak je nastavit. Obhájit investice do brandových kampaní je pro vás stejně tak těžké jako je vyhodnotit. A data z Google Analytics vám už dávno nestačí k tomu, abyste si poskládali přesný obrázek o placených kanálech.
Pokud se alespoň v jednom z předchozích tvrzení poznáváte, tento kurz je přesně pro vás! Zjistíte, kde mají vaše kampaně potenciál a jak ho maximálně vytěžit. A hlavně to, jak kampaně vyhodnocovat a obhájit si alokaci rozpočtů.
Více než 10 let zkušeností jsme shrnuli do 8 lekcí nabitých praktickými příklady a konkrétními tipy, které můžete okamžitě použít.
10 let Marketing Festivalu a 14 nejvlivnějších osobností světového digitálního marketingu. S originálními, někdy provokativními myšlenkami, které definovaly a měnily marketingový svět.
Díky kurzům od Digisemestru snadno zaškolíte nováčky nebo posunete celý marketingový tým. A následně si ověříte, jestli rady našich expertů padly na úrodnou půdu. Vždyť součástí kurzů jsou průběžné testy a diplom rozhodně nedáváme zadarmo.
Pro firmy máme výhodné multilicence - více přístupů za lepší cenu.
Marketing Festival s.r.o., Renneská třída 393/12, Štýřice, 639 00 Brno, IČ 01646486, Obchodní podmínky, +420 739 018 712, info@digisemestr.cz