E-mail marketing je nejvýdělečnější on-line kanál, ale spousta firem nedovede jeho potenciál využít. Pavel Pola pomáhá zlepšovat jeho výkon ve velkých firmách, ale radí i samotným výrobcům e-mailových nástrojů.
Pokud máš ambici stát se v e-mail marketingu opravdovým profíkem a chceš se mu věnovat na plný úvazek, je tenhle kurz přesně pro tebe. Přes 440 slajdů prezentace, stovky konkrétních příkladů a čísel a kompletní pokrytí celé problematiky.
Hodnotilo 92 zákazníků
Chcete přidat vlastní hodnocení?
Přihlásit se a přidat hodnoceníSuper kurz plný užitečných informací. Nemám co vytknout. Jediné, co mi v kurzu chybělo je podrobnější video k nástroji Mailchimp.
chybí podrobná lekce pro Mailchimp
Skvělý kurz. Určitě stál za to. Inspiroval, učil, bavil. Děkuji.
Ahoj! Kurz je naprosto skvělý a opravdu vysvětluje e-mail marketing od A do Z. Kurz má skvělou strukturu, obsah je nabušen a Pavel vše velmi zajímavě a poutavě vysvětluje. Oceňuji i další bonusová videa. Za mě prostě pecka! :)
Teorie i praxe, odkazy na nástroje, komplexní pohled. Díky!
poměr teorie a praxe
doporučení nástrojů pro kontroly apod.
komplexní pokrytí
Pavle, moc díky za super kurz, ačkoliv v e-mail marketingu nějaké ty roky dělám, chtěl jsem si to projet, inspirovat se a trochu si připomenout některé technické detaily hlavně v tématu doručitelnost. Hodně oceňuji praktičnost a opravdu systematické pokrytí celého tématu. Myslím, že to je jeden z nejlepších online kurzů ,který jsem kdy absolvoval a doporučím ho každému, kdo bude mít o e-mail marketing skutečný zájem. Pobavily mě fuckupy na konci :) TIP: Myslím, že by diváci ještě ocenili jednu bonusovou minilekci - co dělat, když už se stane fuck up, doručitelnost je pošramocena, OR minimální. Kdy začít znovu na zelené louce, kdy má smysl ještě bojovat a jaké konkrétní taktiky v boji využít(viz třeba v kurzu zmíněná taktika - odpověď na e-maily jako velice kladný signál). Jak pracovat na co nejrychlejším zlepšení reputace u Seznamu, Centrum a Gmailu. Ještě jednou díky.
praktičnost
systematické pokrytí celého tématu
Když jsme rozjížděli v Seznam.cz automatizovaný e-mailing, dostali jsme se do fáze, kdy jsme se potřebovali posunout dál, a bez impulzu zvenčí to nešlo. Navázali jsme spolupráci s panem Polou, který pro nás připravil cca šestihodinové školení. Školení bylo velmi přínosné – nikdy není na škodu získat obecnější vhled do situace, než začneme řešit svoje detaily. Protože bez toho by nám ty naše detaily nezapadly do celku. Ze získaných vědomostí čerpáme dodnes, a pokud jsme dřív jásali nad OR 20 %, tak teď bereme jen od 30 % výš :-)
Pavel je opravdový specialista v oboru. Školení, které u nás vedl, mi dalo ucelený přehled fungování e-mailingové komunikace a její využití pro budování vztahu se zákazníkem. Školení provede všemi fázemi prodejního procesu jednoduše a srozumitelně a ukazuje reálné příklady. Způsob a obsah prezentace mě tak zaujaly, že jsem se celou dobu nemohla odtrhnout od obrazovky. Tento kurz je přizpůsobený široké cílové skupině, a nesmí tak chybět ve vaší společnosti.
Školení "E-mailing od A do Z" je skvěle pojaté a strukturované na paralele lidských vztahů. Pavel perfektně a jasně vše vysvětlil, přidal konkrétní příklady z praxe, úspěchy i neúspěchy. Srozumitelně dokázal představit i technickou stránku. Dozvěděli jsme se o komplexnosti e-mailového marketingu, nabrali inspiraci a vědomosti pro vylepšení přístupu v naší společnosti. Pro každého, kdo se chce e-mailingu naplno věnovat, je užitečné, dokonce bych řekla, že nutné :-) školení absolvovat.
Pavel Pola je pro mě synonymum "efektivního e-mailingu bez spamu." Spolupracujeme spolu už řadu let, využíváme jeho know-how při doškolování nových členů našeho týmu, konzultujeme s ním vybrané klientské případy, patří mezi nejoblíbenější řečníky na našich konferencích. Rádi s ním rozebíráme připravované funkce před nasazením. Pavel je profesionál, který vystupuje lidsky a díky svému smyslu pro humor dokáže předat srozumitelně i složitější technická témata. Pokud hledáte kurz e-mailingu, ten za kterým stojí Pavel Pola, bude vždy správná volba.
Skvělé komplexní školení k e-mailingu. Přestože některé části byly více technického směru, tak je Pavel vysvětloval srozumitelně, aby to pochopili i ti, kteří technickou stránku tolik neřeší. Pro mě osobně to bylo velmi přínosné a odnesla jsem si spoustu tipů. Líbily se mi konkrétní ukázky a to, že se Pavel podělil i o fuck-upy ze života. :-)
V ČR a na Slovensku je opravdových odborníků na e-mail marketing jak šafránu a Pavel je jedním z těch, kteří vynikají. Jeho specializace na e-mailing a technické znalosti problematiky ho drží několik kroků před ostatními. Pavel je nejen zdatný odborník, ale své znalosti dokáže i zábavným a pro méně zkušené pochopitelným způsobem prezentovat. Pavlovo know-how a zkušenosti ho staví na přední příčky nejen v ČR, ale i v Evropě.
Naše kurzy posunuly dál už víc než 2500 marketérů. Přidejte se k nim i vy. Klidně hned.
Spustili jsme pro vás Brand Academy, nejnabušenější online kurz o brandbuildingu v Česku. Pomůže vám budovat lepší značky nebo nastartovat kariéru v brand managementu. Nadšené reakce prvních absolventů potvrzují, že pokud se chcete vzdělávat v budování značek, jste na nejlepším místě.
Vše důležité, co potřebujete vědět o digitálním marketingu pro e-shopy, na jednom místě. Strukturovaně. Srozumitelně. Zkrátka, tenhle kurz od Digisemestru je investice do vzdělání, která se vám mnohonásobně vrátí.
Oslovili jsme nejlepší lektory. A ti připravili lekce, které pokrývají e-commerce marketing v celé jeho šíři: Od SEO, obsahu, UX, analytiky přes PPC systémy a sociální sítě až po základy práva, cenotvorby nebo tipy pro zahraniční expanzi. Žádný jiný e-commerce kurz v Česku není tak komplexní a orientovaný na praxi.
Navíc jsme nezávislí. Neprodáváme konkrétní aplikace, služby, nástroje, ale vzděláváme. Nikoho neprotežujeme, nic nezamlčujeme. Představujeme e-commerce v celé jeho šíři.
Kampaně neplní stanovené cíle, zároveň už ale nevíte, jak jinak je nastavit. Obhájit investice do brandových kampaní je pro vás stejně tak těžké jako je vyhodnotit. A data z Google Analytics vám už dávno nestačí k tomu, abyste si poskládali přesný obrázek o placených kanálech.
Pokud se alespoň v jednom z předchozích tvrzení poznáváte, tento kurz je přesně pro vás! Zjistíte, kde mají vaše kampaně potenciál a jak ho maximálně vytěžit. A hlavně to, jak kampaně vyhodnocovat a obhájit si alokaci rozpočtů.
Více než 10 let zkušeností jsme shrnuli do 8 lekcí nabitých praktickými příklady a konkrétními tipy, které můžete okamžitě použít.
Digitální marketing se neustále mění, vyvíjí se. To, co platilo (a fungovalo) včera, už dnes nemusí. O to důležitější je mít pevné základy a přemýšlet v souvislostech. Máte-li tenhle fundament, dokážete vystavět funkční digitální strategii, reagovat na nové trendy i rozhodovat o prioritách.
Nicméně většina školení a kurzů na českém trhu se „zpátky ke kořenům“ nevrací. Věnuje se jedné specializaci, často velmi detailně, ale bez přesahu do ostatních disciplín a potřebného nadhledu. Proto jsme společně s Ondřejem Slámou připravili tenhle kurz.
Díky němu získáte přehledný, souvislý, nestranný a pevný základ. A to od člověka, který má 15 let zkušeností. Ze strany inzerenta (e-shopu jako Alza.cz), agentury, médií, ale i konzultanta na volné noze.
Honza Bartoš se věnuje Facebook reklamě přes 10 let. Jen za poslední rok se svým týmem proinvestoval kolem 100 milionů korun. My jsme se rozhodli jeho postupy natočit a nabídnout i tobě.
Chceš se naučit prodávat na Facebooku? Honza ti ukáže celý proces od vytvoření první kampaně až po pokročilejší techniky. Vysvětlí ti všechny pojmy a dostaneš ukázky jeho práce a případové studie.
Zajímají tě pokročilé strategie? Máš se na co těšit. Naučíš se, jak ziskově prodávat tuctové produkty, jak škálovat účet a jak ti může automatizace a strojové učení usnadnit práci. V bonusech Honza zjistíš, co vše má vliv na výkon reklamy, jak pracovat s novými účty a jak nastavit cíle s klientem. Každý si přijde na své!
10 let Marketing Festivalu a 14 nejvlivnějších osobností světového digitálního marketingu. S originálními, někdy provokativními myšlenkami, které definovaly a měnily marketingový svět.
Díky kurzům od Digisemestru snadno zaškolíte nováčky nebo posunete celý marketingový tým. A následně si ověříte, jestli rady našich expertů padly na úrodnou půdu. Vždyť součástí kurzů jsou průběžné testy a diplom rozhodně nedáváme zadarmo.
Pro firmy máme výhodné multilicence - více přístupů za lepší cenu.
Marketing Festival s.r.o., Renneská třída 393/12, Štýřice, 639 00 Brno, IČ 01646486, Obchodní podmínky, +420 739 018 712, info@digisemestr.cz