E-mail marketing je nejvýdělečnější on-line kanál, ale spousta firem nedovede jeho potenciál využít. Pavel Pola pomáhá zlepšovat jeho výkon ve velkých firmách, ale radí i samotným výrobcům e-mailových nástrojů.
Pokud máš ambici stát se v e-mail marketingu opravdovým profíkem a chceš se mu věnovat na plný úvazek, je tenhle kurz přesně pro tebe. Přes 440 slajdů prezentace, stovky konkrétních příkladů a čísel a kompletní pokrytí celé problematiky.
Hodnotilo 102 zákazníků
Chcete přidat vlastní hodnocení?
Přihlásit se a přidat hodnoceníE-mail marketing od A do Z s Pavlem Polou je pravděpodobně nejucelenější studnicí rad pro začínající ale i pokročilé e-mail marketéry, která je dostupná v českém jazyce. V logicky navazujících blocích uvede absolventa kurzu do problematiky a popíše všechna možná úskalí, ale i výzvy a příležitosti, které mailing přináší. Závěrečný test je pak postaven tak, aby rozhodně nedal nic zadarmo a jeho úspěšné absolvování znamená nutnost kurz opravdu vnímat. Osobně kurz považuji za „Slabikář“ v jehož kapitolách by se měl orientovat každý, kdo s e-mailingem na pravidelné bázi pracuje.
Komplexnost celého kurzu
Praktické, ihned použitelné rady a návody.
Celkové technické zpracování kurzu
Ďakujem pekne za spracovanie témy E-mailu. Všetky informácie o e-mailu na jednom mieste. Certifikát sa nedá získať ľahko a ak sa mi stalo, že som chvíľu nesledovala video, tak ma to na teste dobehlo. Každá jedna minúta vo videu je plná informácií, ktoré stoja za to ak sa chcete venovať e-mailingu.
výživné
nadupané
všetko o emailu
Kurz jsme ve firmě absolvovali celkem 3 lidi a všichni se shodli na tom, že byl extrémně přínosný. Z pohledu majitele firmy se mi líbí, že kurz je veden nezaujatě (např. jsou dobře vysvětleny negativa hurá akcí na sběr kontaktů výměnou za slevu, které doporučuje 9 z 10 emailových specialistů, aby ukázali své krátkodobé výsledky). Díky kurzu jsem mnohem lépe schopen vyhodnotit výsledky i směřování tohoto kanálu.
Realistický pohled na mailing bez marketingového pozlátka
Kvalitně zpracované všechny oblasti mailingu
Velice dobře vysvětleno i pro úplného laika
Vhodné i pro majitele firem - dokážete vyhodnotit práci specialistů
Praktické příklady z praxe
Sdílení fuckupů ze kterých se člověk může poučit
Vtipně pojmenované a logicky řazené lekce
Kvalita zvuku i videa
Oceňuju komplexnost kurzu a množství praktických příkladů
Když jsme rozjížděli v Seznam.cz automatizovaný e-mailing, dostali jsme se do fáze, kdy jsme se potřebovali posunout dál, a bez impulzu zvenčí to nešlo. Navázali jsme spolupráci s panem Polou, který pro nás připravil cca šestihodinové školení. Školení bylo velmi přínosné – nikdy není na škodu získat obecnější vhled do situace, než začneme řešit svoje detaily. Protože bez toho by nám ty naše detaily nezapadly do celku. Ze získaných vědomostí čerpáme dodnes, a pokud jsme dřív jásali nad OR 20 %, tak teď bereme jen od 30 % výš :-)
Pavel je opravdový specialista v oboru. Školení, které u nás vedl, mi dalo ucelený přehled fungování e-mailingové komunikace a její využití pro budování vztahu se zákazníkem. Školení provede všemi fázemi prodejního procesu jednoduše a srozumitelně a ukazuje reálné příklady. Způsob a obsah prezentace mě tak zaujaly, že jsem se celou dobu nemohla odtrhnout od obrazovky. Tento kurz je přizpůsobený široké cílové skupině, a nesmí tak chybět ve vaší společnosti.
Školení "E-mailing od A do Z" je skvěle pojaté a strukturované na paralele lidských vztahů. Pavel perfektně a jasně vše vysvětlil, přidal konkrétní příklady z praxe, úspěchy i neúspěchy. Srozumitelně dokázal představit i technickou stránku. Dozvěděli jsme se o komplexnosti e-mailového marketingu, nabrali inspiraci a vědomosti pro vylepšení přístupu v naší společnosti. Pro každého, kdo se chce e-mailingu naplno věnovat, je užitečné, dokonce bych řekla, že nutné :-) školení absolvovat.
Pavel Pola je pro mě synonymum "efektivního e-mailingu bez spamu." Spolupracujeme spolu už řadu let, využíváme jeho know-how při doškolování nových členů našeho týmu, konzultujeme s ním vybrané klientské případy, patří mezi nejoblíbenější řečníky na našich konferencích. Rádi s ním rozebíráme připravované funkce před nasazením. Pavel je profesionál, který vystupuje lidsky a díky svému smyslu pro humor dokáže předat srozumitelně i složitější technická témata. Pokud hledáte kurz e-mailingu, ten za kterým stojí Pavel Pola, bude vždy správná volba.
Skvělé komplexní školení k e-mailingu. Přestože některé části byly více technického směru, tak je Pavel vysvětloval srozumitelně, aby to pochopili i ti, kteří technickou stránku tolik neřeší. Pro mě osobně to bylo velmi přínosné a odnesla jsem si spoustu tipů. Líbily se mi konkrétní ukázky a to, že se Pavel podělil i o fuck-upy ze života. :-)
V ČR a na Slovensku je opravdových odborníků na e-mail marketing jak šafránu a Pavel je jedním z těch, kteří vynikají. Jeho specializace na e-mailing a technické znalosti problematiky ho drží několik kroků před ostatními. Pavel je nejen zdatný odborník, ale své znalosti dokáže i zábavným a pro méně zkušené pochopitelným způsobem prezentovat. Pavlovo know-how a zkušenosti ho staví na přední příčky nejen v ČR, ale i v Evropě.
Naše kurzy posunuly dál už víc než 5000 marketérů. Přidejte se k nim i vy. Klidně hned.
Pokuta 7,7 milionu korun za špatnou rozesílku obchodních sdělení. I tak může vypadat účet za neznalost. Právo v marketingu je komplexní, mnohdy komplikované a ze strany marketérů často opomíjené.
Proto je tu kurz Petry Dolejšové. Ve 12 lekcích vám přehledně naservíruje vše, co jako marketér, majitel e-shopu nebo tvůrce webu, potřebujete vědět - abyste se vyhnuli zbytečnému mrzení, právním sporům i pokutám.
Společně s Petrou si uděláte audit svých znalostí a firemních procesů v oblastech, jako jsou autorská práva, GDPR, branding a ochrana značky, pravidla recenzí, slev nebo spoluprací s influencery.
Složité právní definice a paragrafy? Na ty zapomeňte. Petra vám vše vysvětlí prakticky, lidsky a na konkrétních příkladech.
SEO. Komplexní obor často vnímaný jako “black box”. Vždyť se v něm potkává práce na obsahu s technickými aspekty. Data s kreativním přístupem. Obor, který klade vysoké nároky na dlouhodobou strategii, prioritizaci a zároveň vyžaduje schopnost agilně reagovat na trendy. Když ale víte, jak na věc, je SEO nesmírně efektivní.
Připravili jsme SEO školení, která vás naučí SEO nejen “dělat”, ale především nad ním přemýšlet. V kontextu oboru, priorit i byznysu. Provedeme vás základy, vysvětlíme principy, ukážeme strategie.
Tenhle SEO kurz je ideální pro juniory, co se chtějí SEO systematicky naučit, ale i pro manažery, kteří potřebují uřídit specialistu nebo externí tým a chybí jim přesah. Koncentrované know-how bez zbytečné teorie, ale s potřebnou mírou detailu tam, kde je třeba.
Vše důležité, co potřebujete vědět o digitálním marketingu pro e-shopy, na jednom místě. Strukturovaně. Srozumitelně. Zkrátka, tenhle kurz od Digisemestru je investice do vzdělání, která se vám mnohonásobně vrátí.
Oslovili jsme nejlepší lektory. A ti připravili lekce, které pokrývají e-commerce marketing v celé jeho šíři: Od SEO, obsahu, UX, analytiky přes PPC systémy a sociální sítě až po základy práva, cenotvorby nebo tipy pro zahraniční expanzi. Žádný jiný e-commerce kurz v Česku není tak komplexní a orientovaný na praxi.
Navíc jsme nezávislí. Neprodáváme konkrétní aplikace, služby, nástroje, ale vzděláváme. Nikoho neprotežujeme, nic nezamlčujeme. Představujeme e-commerce v celé jeho šíři.
Spustili jsme pro vás Brand Academy, nejnabušenější online kurz o brandbuildingu v Česku. Pomůže vám budovat lepší značky nebo nastartovat kariéru v brand managementu. Nadšené reakce prvních absolventů potvrzují, že pokud se chcete vzdělávat v budování značek, jste na nejlepším místě.
Digitální marketing se neustále mění, vyvíjí se. To, co platilo (a fungovalo) včera, už dnes nemusí. O to důležitější je mít pevné základy a přemýšlet v souvislostech. Máte-li tenhle fundament, dokážete vystavět funkční digitální strategii, reagovat na nové trendy i rozhodovat o prioritách.
Nicméně většina školení a kurzů na českém trhu se „zpátky ke kořenům“ nevrací. Věnuje se jedné specializaci, často velmi detailně, ale bez přesahu do ostatních disciplín a potřebného nadhledu. Proto jsme společně s Ondřejem Slámou připravili tenhle kurz.
Díky němu získáte přehledný, souvislý, nestranný a pevný základ. A to od člověka, který má 15 let zkušeností. Ze strany inzerenta (e-shopu jako Alza.cz), agentury, médií, ale i konzultanta na volné noze.
Kampaně neplní stanovené cíle, zároveň už ale nevíte, jak jinak je nastavit. Obhájit investice do brandových kampaní je pro vás stejně tak těžké jako je vyhodnotit. A data z Google Analytics vám už dávno nestačí k tomu, abyste si poskládali přesný obrázek o placených kanálech.
Pokud se alespoň v jednom z předchozích tvrzení poznáváte, tento kurz je přesně pro vás! Zjistíte, kde mají vaše kampaně potenciál a jak ho maximálně vytěžit. A hlavně to, jak kampaně vyhodnocovat a obhájit si alokaci rozpočtů.
Více než 10 let zkušeností jsme shrnuli do 8 lekcí nabitých praktickými příklady a konkrétními tipy, které můžete okamžitě použít.
10 let Marketing Festivalu a 14 nejvlivnějších osobností světového digitálního marketingu. S originálními, někdy provokativními myšlenkami, které definovaly a měnily marketingový svět.
Díky kurzům od Digisemestru snadno zaškolíte nováčky nebo posunete celý marketingový tým. A následně si ověříte, jestli rady našich expertů padly na úrodnou půdu. Vždyť součástí kurzů jsou průběžné testy a diplom rozhodně nedáváme zadarmo.
Pro firmy máme výhodné multilicence - více přístupů za lepší cenu.
Marketing Festival s.r.o., Renneská třída 393/12, Štýřice, 639 00 Brno, IČ 01646486, Obchodní podmínky, +420 739 018 712, info@digisemestr.cz