Kampaně neplní stanovené cíle, zároveň už ale nevíte, jak jinak je nastavit. Obhájit investice do brandových kampaní je pro vás stejně tak těžké jako je vyhodnotit. A data z Google Analytics vám už dávno nestačí k tomu, abyste si poskládali přesný obrázek o placených kanálech.
Pokud se alespoň v jednom z předchozích tvrzení poznáváte, tento kurz je přesně pro vás! Zjistíte, kde mají vaše kampaně potenciál a jak ho maximálně vytěžit. A hlavně to, jak kampaně vyhodnocovat a obhájit si alokaci rozpočtů.
Více než 10 let zkušeností jsme shrnuli do 8 lekcí nabitých praktickými příklady a konkrétními tipy, které můžete okamžitě použít.
Hodnotilo 123 zákazníků
Chcete přidat vlastní hodnocení?
Přihlásit se a přidat hodnoceníHezký den, kurz byl výborný, moc za něj děkuji! Střídaly se u mě pravidelně pocity, že to vlastně nedělám až tak špatně, s pocity, že je teda ještě hodně co dohánět :D Těším se na implementaci pro své klienty.
Jde to hezky od (byznys) strategie až po konkrétní tipy
Chtělo by to aktualizovat. Za dobu, od vzniku kurzu se některé věci (technicko-legilativního charakteru) změnily
Celkově kurz fajn, spousta zajímavých postřehů. Lekce od Martina Zdražila těžce stravitelná, kvůli vycpávkovým slovům :(
chyběla mi část o bidovacích strategiích, pokud jsem poslouchal pozorně :-)
Viac takýchto skvelých kurzov! :)
Právě procházím skutečně parádní a výživný online kurz pro digimarketéry o PPC výkonnostních reklamách. Mohu doporučit nejen specialistům, ale i manažerům, kteří o PPC už trochu něco vědí. Kurz není až tak o technickém nastavení, jako spíš o strategickém pohledu - volbě vhodného cíle, naplánování, vyhodnocování a návaznosti na další obory marketingu a komunikace. Něco, co tu ještě nebylo.
Moc online kurzů jsem nekoupil. Tady jsem, ale nemohl odolat. Proč? #1 Myslím, že strategická rovina PPC nebo performance kampaní je dneska důležitější než správné technické nastavení. #2 S přístupem uLabu v hodně věcech souhlasím, často však také ne - to je důvod koupě, rád si poslechnu druhou stranu a nechám se vytáhnout z mého myšlení a náhledu na věc. #3 Věřím Jindrovi Fáborskému, že to bude pecka.
Dnes jsem dokončila kurz perfektní dvojce - Markéta Kabátová a Petr Bureš. Je to opět skvělý počin. Jsem moc ráda, že u nás vznikají takto kvalitní výukové materiály. Vřele doporučuji všem, co žijí onlinem :)
Markéta s Peťou mi v kurzu ukázali nový pohled na PPC kampaně, díky kterému jsem u svých klientů pochopil, jak bojovat se zvyšující se cenou za proklik a zvyšující se konkurencí. Je to jedna z těch investic, která se vám okamžitě vrátí i kdyby kurz stál 3x tolik, protože změní vaše myšlení. V kurzu se dozvíte, kde děláte nejčastější chyby, proč nemáte výsledky a předá vám spoustu tipů, jak odhalit nečekané problémy v účtu. Kurz je pro všechny ppcčkaře, kteří chtějí jít do hloubky, chápat souvislosti a být zas o něco chytřejší než ostatní.
Kurz Markéty a Petra z uLabu jsem si pořídil proto, že už delší dobu poskytuji klientům komplexnější služby než prosté "klikání" PPCček. Potvrzuji, že mi kurz sedl jak prdel na hrnec. Tým Digisemestru kolem Jindry Fáborského odvedl super práci. Rád bych však vypíchl také jednu z lekcí kurzu, a to o budování značky s Martinem Zdražilem. Ta mě moc bavila.
Váháte-li s koupí kurzu PPC reklama strategicky od Markéty Kabátové a Petra Bureše, běžte do toho! Obsah opravdu stojí za to. Budu se k němu ještě určitě vracet, protože napoprvé člověk nedokáže vše vstřebat, ale opravdu je přínosem každá kapitola. Díky!
Naše kurzy posunuly dál už víc než 5000 marketérů. Přidejte se k nim i vy. Klidně hned.
Pokuta 7,7 milionu korun za špatnou rozesílku obchodních sdělení. I tak může vypadat účet za neznalost. Právo v marketingu je komplexní, mnohdy komplikované a ze strany marketérů často opomíjené.
Proto je tu kurz Petry Dolejšové. Ve 12 lekcích vám přehledně naservíruje vše, co jako marketér, majitel e-shopu nebo tvůrce webu, potřebujete vědět - abyste se vyhnuli zbytečnému mrzení, právním sporům i pokutám.
Společně s Petrou si uděláte audit svých znalostí a firemních procesů v oblastech, jako jsou autorská práva, GDPR, branding a ochrana značky, pravidla recenzí, slev nebo spoluprací s influencery.
Složité právní definice a paragrafy? Na ty zapomeňte. Petra vám vše vysvětlí prakticky, lidsky a na konkrétních příkladech.
SEO. Komplexní obor často vnímaný jako “black box”. Vždyť se v něm potkává práce na obsahu s technickými aspekty. Data s kreativním přístupem. Obor, který klade vysoké nároky na dlouhodobou strategii, prioritizaci a zároveň vyžaduje schopnost agilně reagovat na trendy. Když ale víte, jak na věc, je SEO nesmírně efektivní.
Připravili jsme SEO školení, která vás naučí SEO nejen “dělat”, ale především nad ním přemýšlet. V kontextu oboru, priorit i byznysu. Provedeme vás základy, vysvětlíme principy, ukážeme strategie.
Tenhle SEO kurz je ideální pro juniory, co se chtějí SEO systematicky naučit, ale i pro manažery, kteří potřebují uřídit specialistu nebo externí tým a chybí jim přesah. Koncentrované know-how bez zbytečné teorie, ale s potřebnou mírou detailu tam, kde je třeba.
Vše důležité, co potřebujete vědět o digitálním marketingu pro e-shopy, na jednom místě. Strukturovaně. Srozumitelně. Zkrátka, tenhle kurz od Digisemestru je investice do vzdělání, která se vám mnohonásobně vrátí.
Oslovili jsme nejlepší lektory. A ti připravili lekce, které pokrývají e-commerce marketing v celé jeho šíři: Od SEO, obsahu, UX, analytiky přes PPC systémy a sociální sítě až po základy práva, cenotvorby nebo tipy pro zahraniční expanzi. Žádný jiný e-commerce kurz v Česku není tak komplexní a orientovaný na praxi.
Navíc jsme nezávislí. Neprodáváme konkrétní aplikace, služby, nástroje, ale vzděláváme. Nikoho neprotežujeme, nic nezamlčujeme. Představujeme e-commerce v celé jeho šíři.
E-mail marketing je nejvýdělečnější on-line kanál, ale spousta firem nedovede jeho potenciál využít. Pavel Pola pomáhá zlepšovat jeho výkon ve velkých firmách, ale radí i samotným výrobcům e-mailových nástrojů.
Pokud máš ambici stát se v e-mail marketingu opravdovým profíkem a chceš se mu věnovat na plný úvazek, je tenhle kurz přesně pro tebe. Přes 440 slajdů prezentace, stovky konkrétních příkladů a čísel a kompletní pokrytí celé problematiky.
Spustili jsme pro vás Brand Academy, nejnabušenější online kurz o brandbuildingu v Česku. Pomůže vám budovat lepší značky nebo nastartovat kariéru v brand managementu. Nadšené reakce prvních absolventů potvrzují, že pokud se chcete vzdělávat v budování značek, jste na nejlepším místě.
Digitální marketing se neustále mění, vyvíjí se. To, co platilo (a fungovalo) včera, už dnes nemusí. O to důležitější je mít pevné základy a přemýšlet v souvislostech. Máte-li tenhle fundament, dokážete vystavět funkční digitální strategii, reagovat na nové trendy i rozhodovat o prioritách.
Nicméně většina školení a kurzů na českém trhu se „zpátky ke kořenům“ nevrací. Věnuje se jedné specializaci, často velmi detailně, ale bez přesahu do ostatních disciplín a potřebného nadhledu. Proto jsme společně s Ondřejem Slámou připravili tenhle kurz.
Díky němu získáte přehledný, souvislý, nestranný a pevný základ. A to od člověka, který má 15 let zkušeností. Ze strany inzerenta (e-shopu jako Alza.cz), agentury, médií, ale i konzultanta na volné noze.
10 let Marketing Festivalu a 14 nejvlivnějších osobností světového digitálního marketingu. S originálními, někdy provokativními myšlenkami, které definovaly a měnily marketingový svět.
Díky kurzům od Digisemestru snadno zaškolíte nováčky nebo posunete celý marketingový tým. A následně si ověříte, jestli rady našich expertů padly na úrodnou půdu. Vždyť součástí kurzů jsou průběžné testy a diplom rozhodně nedáváme zadarmo.
Pro firmy máme výhodné multilicence - více přístupů za lepší cenu.
Marketing Festival s.r.o., Renneská třída 393/12, Štýřice, 639 00 Brno, IČ 01646486, Obchodní podmínky, +420 739 018 712, info@digisemestr.cz