Honza Bartoš se věnuje Facebook reklamě přes 10 let. Jen za poslední rok se svým týmem proinvestoval kolem 100 milionů korun. My jsme se rozhodli jeho postupy natočit a nabídnout i tobě.
Chceš se naučit prodávat na Facebooku? Honza ti ukáže celý proces od vytvoření první kampaně až po pokročilejší techniky. Vysvětlí ti všechny pojmy a dostaneš ukázky jeho práce a případové studie.
Zajímají tě pokročilé strategie? Máš se na co těšit. Naučíš se, jak ziskově prodávat tuctové produkty, jak škálovat účet a jak ti může automatizace a strojové učení usnadnit práci. V bonusech Honza zjistíš, co vše má vliv na výkon reklamy, jak pracovat s novými účty a jak nastavit cíle s klientem. Každý si přijde na své!
Hodnotilo 267 zákazníků
Chcete přidat vlastní hodnocení?
Přihlásit se a přidat hodnoceníDíky za Vaši tvorbu a možnost studovat právě tento kurz. V některých videích jsem nerozuměl mluvenému slovu a musel jsem si danou pasáž přehrát vícekrát, než by bylo optimální. Každopádně díky za možnosti, které tvoříte nejen pro marketingové experty, ale také pro začínající marketéry apod.. Spoustu témat jsem si skvěle užil a dozvěděl se něco, co ještě neznám. Teď už tedy ano :)
Základy vysvětlené polopaticky
Pravidelné aktualizace + bonusová videa
Kvalitní obraz
Příklady přímo z praxe a aplikace na opravdová publika
Některé UI/UX z roku 2020/2021 ve videích (je třeba počítat s tím, že se to mění během let a musíte se adaptovat na něco, co třeba není ve videu)
V některých lekcích jsou přeházená videa a nadpisy (může to mást)
názornost
podrobné vysvětlení
tipy z praxe
při aktualizaci stránky se přehazovaly videa, to mě mátlo
Výborný kurz, za mne bezkonkurenční na českém internetu. 10/10 pro Honzu i Digisemestr. Díky tomuto kurzu jsem se propojil s Honzou a již rok a půl spolu fungujeme ve formě konzultací. Jeho nápady jsou skvělé a jeho přesah je také velké plus (pomohl nám i s UX věcmi) - dohodil nám rovnou i člověka na Google Ads a umí doporučit člověka prakticky pro jakoukoliv sféru e-commerce.
Přehled od A do Z (vhodné pro úplné začátečníky i pokročilé)
Skvělý projev lektora, za kterým jsou vidět roky zkušeností a spousta kampaní
Mraky praktických příkladů
informace přehledně podané
praktické ukázky
líbí se mi struktura od základního po pokročilé
jsme malý eshop (FB budget je cca 10 000 Kč/měsíc), kurz je spíš o větších ropočtech
někdy na mě moc rychlý Honzův projev
Moc díky za kurz. Byl komplexní, nabitý hodnotnými informacemi, přehledně zpracovaný a logicky rozdělený do kratších lehce vstřebatelných úsecích.
komplexní kurz
logicky rozdělený do kratších úseků
Honza je sice svéráz, ale tenhle kurz mohou klidně sledovat i děti před 22. hodinou :-) Dostal jsem, co jsem čekal - příklady z praxe, názorné ukázky, žádné zbytečné kecy okolo. V kvalitě, kterou umí zase Jindra. A vlastně jsem ani nenašel nic, co by mi tam chybělo.
Honza Bartoš a jeho rady vám ušetří čas, nervy a vážně vydělají peníze. Kurz je postaven srozumitelně, bez bullshitů a zbytečných řečí a nechybí praktické ukázky, časté chyby i mnoho cenných rad zkušeného sociála. Pokud to myslíte s FB reklamou a výkonnostním marketingem vážně, rozhodně by tento kurz neměl chybět ve vaší firmě, domácnosti.
Na školení Facebooku od Honzy Bartoše si nejvíc cením, že jde přímo k věci a bez zbytečné omáčky okolo. Praktické rady a zkušenosti, co se dají aplikovat téměř okamžitě.
Honza je opravdový specialista na Facebook marketing, který je hodně orientován na výkon. Měl jsem možnost s ním několikrát spolupracovat a vždy to bylo perfektní. Je to buldok a když se do něčeho zakousne, je to znát.
Dlouho jsem hledal opravdu praktický kurz Facebook reklamy, ze kterého si odnese něco i člověk, který se jí již pár let věnuje. Většina kurzů je pro začátečníky a naučí Vás pouze reklamu naklikat, ale už se v nich nedozvíte, jak nad ní strategicky přemýšlet – jaký nastavit rozpočet, kdy používat CBO, jak dlouhá nastavit okna pro remarketing a spoustu dalších věcí. Skvělé jsou také checklisty a zadání pro nastavení Pixelu a XML feed.
S FB jsem se jako PPC-čkář dost pral. Kurz mi pomohl odpoutat se od strategií, které fungují v jiných systémech, ale na Facebooku selhávaly. Po absolvování kurzu jsem se dal do čistky kampaní. Celou strukturu účtu jsem zjednodušil, upravil strategie dle doporučení a nastavil automatizovaná pravidla. A výsledek? Investice do kurzu se vrátila do 24 hodin. Už za pár dní mi jela kampaň s minimálním úsilím, denní útratou přes 1000 Kč a PNO 15 %. Díky :-)
Kurz Honzy Bartoše mi dal ucelený přehled na problematiku a fungování reklamy na Facebooku. Celý kurz je je přehledný, zaměřený na praktické ukázky a doporučuji ho všem, kteří to myslí s reklamou na Facebooku vážně.
Naše kurzy posunuly dál už víc než 5000 marketérů. Přidejte se k nim i vy. Klidně hned.
Pokuta 7,7 milionu korun za špatnou rozesílku obchodních sdělení. I tak může vypadat účet za neznalost. Právo v marketingu je komplexní, mnohdy komplikované a ze strany marketérů často opomíjené.
Proto je tu kurz Petry Dolejšové. Ve 12 lekcích vám přehledně naservíruje vše, co jako marketér, majitel e-shopu nebo tvůrce webu, potřebujete vědět - abyste se vyhnuli zbytečnému mrzení, právním sporům i pokutám.
Společně s Petrou si uděláte audit svých znalostí a firemních procesů v oblastech, jako jsou autorská práva, GDPR, branding a ochrana značky, pravidla recenzí, slev nebo spoluprací s influencery.
Složité právní definice a paragrafy? Na ty zapomeňte. Petra vám vše vysvětlí prakticky, lidsky a na konkrétních příkladech.
SEO. Komplexní obor často vnímaný jako “black box”. Vždyť se v něm potkává práce na obsahu s technickými aspekty. Data s kreativním přístupem. Obor, který klade vysoké nároky na dlouhodobou strategii, prioritizaci a zároveň vyžaduje schopnost agilně reagovat na trendy. Když ale víte, jak na věc, je SEO nesmírně efektivní.
Připravili jsme SEO školení, která vás naučí SEO nejen “dělat”, ale především nad ním přemýšlet. V kontextu oboru, priorit i byznysu. Provedeme vás základy, vysvětlíme principy, ukážeme strategie.
Tenhle SEO kurz je ideální pro juniory, co se chtějí SEO systematicky naučit, ale i pro manažery, kteří potřebují uřídit specialistu nebo externí tým a chybí jim přesah. Koncentrované know-how bez zbytečné teorie, ale s potřebnou mírou detailu tam, kde je třeba.
Vše důležité, co potřebujete vědět o digitálním marketingu pro e-shopy, na jednom místě. Strukturovaně. Srozumitelně. Zkrátka, tenhle kurz od Digisemestru je investice do vzdělání, která se vám mnohonásobně vrátí.
Oslovili jsme nejlepší lektory. A ti připravili lekce, které pokrývají e-commerce marketing v celé jeho šíři: Od SEO, obsahu, UX, analytiky přes PPC systémy a sociální sítě až po základy práva, cenotvorby nebo tipy pro zahraniční expanzi. Žádný jiný e-commerce kurz v Česku není tak komplexní a orientovaný na praxi.
Navíc jsme nezávislí. Neprodáváme konkrétní aplikace, služby, nástroje, ale vzděláváme. Nikoho neprotežujeme, nic nezamlčujeme. Představujeme e-commerce v celé jeho šíři.
E-mail marketing je nejvýdělečnější on-line kanál, ale spousta firem nedovede jeho potenciál využít. Pavel Pola pomáhá zlepšovat jeho výkon ve velkých firmách, ale radí i samotným výrobcům e-mailových nástrojů.
Pokud máš ambici stát se v e-mail marketingu opravdovým profíkem a chceš se mu věnovat na plný úvazek, je tenhle kurz přesně pro tebe. Přes 440 slajdů prezentace, stovky konkrétních příkladů a čísel a kompletní pokrytí celé problematiky.
Spustili jsme pro vás Brand Academy, nejnabušenější online kurz o brandbuildingu v Česku. Pomůže vám budovat lepší značky nebo nastartovat kariéru v brand managementu. Nadšené reakce prvních absolventů potvrzují, že pokud se chcete vzdělávat v budování značek, jste na nejlepším místě.
Digitální marketing se neustále mění, vyvíjí se. To, co platilo (a fungovalo) včera, už dnes nemusí. O to důležitější je mít pevné základy a přemýšlet v souvislostech. Máte-li tenhle fundament, dokážete vystavět funkční digitální strategii, reagovat na nové trendy i rozhodovat o prioritách.
Nicméně většina školení a kurzů na českém trhu se „zpátky ke kořenům“ nevrací. Věnuje se jedné specializaci, často velmi detailně, ale bez přesahu do ostatních disciplín a potřebného nadhledu. Proto jsme společně s Ondřejem Slámou připravili tenhle kurz.
Díky němu získáte přehledný, souvislý, nestranný a pevný základ. A to od člověka, který má 15 let zkušeností. Ze strany inzerenta (e-shopu jako Alza.cz), agentury, médií, ale i konzultanta na volné noze.
Kampaně neplní stanovené cíle, zároveň už ale nevíte, jak jinak je nastavit. Obhájit investice do brandových kampaní je pro vás stejně tak těžké jako je vyhodnotit. A data z Google Analytics vám už dávno nestačí k tomu, abyste si poskládali přesný obrázek o placených kanálech.
Pokud se alespoň v jednom z předchozích tvrzení poznáváte, tento kurz je přesně pro vás! Zjistíte, kde mají vaše kampaně potenciál a jak ho maximálně vytěžit. A hlavně to, jak kampaně vyhodnocovat a obhájit si alokaci rozpočtů.
Více než 10 let zkušeností jsme shrnuli do 8 lekcí nabitých praktickými příklady a konkrétními tipy, které můžete okamžitě použít.
10 let Marketing Festivalu a 14 nejvlivnějších osobností světového digitálního marketingu. S originálními, někdy provokativními myšlenkami, které definovaly a měnily marketingový svět.
Díky kurzům od Digisemestru snadno zaškolíte nováčky nebo posunete celý marketingový tým. A následně si ověříte, jestli rady našich expertů padly na úrodnou půdu. Vždyť součástí kurzů jsou průběžné testy a diplom rozhodně nedáváme zadarmo.
Pro firmy máme výhodné multilicence - více přístupů za lepší cenu.
Marketing Festival s.r.o., Renneská třída 393/12, Štýřice, 639 00 Brno, IČ 01646486, Obchodní podmínky, +420 739 018 712, info@digisemestr.cz