SEO. Komplexní obor často vnímaný jako “black box”. Vždyť se v něm potkává práce na obsahu s technickými aspekty. Data s kreativním přístupem. Obor, který klade vysoké nároky na dlouhodobou strategii, prioritizaci a zároveň vyžaduje schopnost agilně reagovat na trendy. Když ale víte, jak na věc, je SEO nesmírně efektivní.
Připravili jsme SEO školení, která vás naučí SEO nejen “dělat”, ale především nad ním přemýšlet. V kontextu oboru, priorit i byznysu. Provedeme vás základy, vysvětlíme principy, ukážeme strategie.
Tenhle SEO kurz je ideální pro juniory, co se chtějí SEO systematicky naučit, ale i pro manažery, kteří potřebují uřídit specialistu nebo externí tým a chybí jim přesah. Koncentrované know-how bez zbytečné teorie, ale s potřebnou mírou detailu tam, kde je třeba.
Po zadání kódu DIGIFRIDAY získáte 30% slevu
6 490 Kč (bez DPH)S Romanem se na SEO podíváte optikou manažera a optimalizaci si usadíte do marketingového mixu. Získané know-how o technickém SEO, obsahu, link buildingu i reportingu a vyhodnocování využijete při práci na většině typů webovek, e-commerce, B2C i B2B projektů, bez ohledu na obor.
Alza.cz, Generali Česká pojišťovna, Aukro.cz, mBank, Srovnejto.cz. To je jen stručný výčet značek, kterým Roman pomáhal zlepšit organický výkon webu. A tak jako byl efektivní při práci na nich, je efektivní i v předávání know-how a praktických tipů. Ať je můžete co nejdříve vyzkoušet v praxi.
Jak nabriefovat copywritera, automatizovat některé procesy díky AI nebo na maximum využít synergii s PPC? I o tom budou speciální lekce a praktické příspěvky od hostů z dalších oborů. Tak jako je komplexní obor SEO je komplexní i tenhle kurz.
Videa ve 4K kvalitě máte k dispozici 1 rok od zakoupení. A to včetně nových lekcí, aktualizací a rozšíření. Ty budou reagovat nejen na nové směry a trendy, ale i na zpětnou vazbu od vás, zákazníků, a podněty z trhu.
Se SEO začínáte, chcete se ho naučit maximálně efektivně a co nejrychleji začít s praxí? Naučíme vás vše podstatné. Na konkrétních příkladech. Systematicky, efektivně.
Základy SEO zvládáte, ale přešlapujete na místě a hledáte nové směry a cesty? Nakoukněte pod ruce expertům na SEO a inspirujte se jejich tipy, radami a poznatky z praxe.
Vlastníte e-shop, staráte se o celkový marketing značky, máte “pod sebou” SEO specialistu nebo agenturu? V kurzu se naučíte, jak SEO aktivity řídit, prioritizovat, ale i kontrolovat, aby dávaly smysl a přinášely výsledky.
1 h 14 min
Už bezmála 20 let kolují zvěsti, že SEO je "mrtvé" a není třeba se jím zabývat. V první lekci se přesvědčíte o opaku. I v roce 2024 je SEO důležitou součástí nejen digitálního marketingu, ale i online byznysu. Obor je to dynamický a v čase se mění nejen přemýšlení a priority, ale i samotné rozhodování SEO manažerů.
1 h 8 min
Bez práce na obsahu to nejde. Kvalitní, přínosný a užitečný obsah je první (nikoli ale jediný) z pilířů optimalizace. Zjistěte, na jaké typy ho dělit a co musí SEO specialista vědět o klíčových slovech nebo search intentu.
1 h 24 min
URL, HTML, sitemap, noindex, JSON-LD, FID… Zorientujte se v základních pojmech a pronikněte do technického SEO tak, abyste sami věděli, kde začít, nebo mohli efektivně koordinovat agenturní, nebo vlastní lidi. Buďte bez obav: Tuhle lekci zvládnou i ti, co si s technikáliemi příliš netykají.
3 h 38 min
Off-page SEO. Třetí a v SEO komunitě i nejvíc rozporuplný pilíř. Nalijme si v téhle lekci čistého vína, nebo, chcete-li, link juicu: Dozvíte se, jak vypadá ideální stav, jestli ho lze dosáhnout. A naučíte se i konkrétní metody. A to nejen od Romana, ale díky bonusovému videu z prezenčního Digisemestru i od Zdeňka Dvořáka, matadora české linkbuildingové scény.
1 h 2 min
Víte, co lidé na internetu hledají a jak (moc) to hledají? Po téhle lekci už to vědět budete. Naučíte se, kdy a jak se pustit do rešerše klíčových slov, a v jakých případech se neobejdete bez komplexní “klíčovky”. Pěkně na příkladech z praxe.
1 h 30 min
Funguje to? To vám prozradí analytické a monitorovací nástroje. V téhle lekci se dozvíte, co všechno můžete z dostupných nástrojů vyčíst. Jak tato data přetavit do SEO metrik ideálních pro sledování. Jak nad tím vším přemýšlet z pohledu KPI´s. I to, jak by měl vypadat reporting.
1 h 40 min
Kde začít a co si nechat na později? V téhle lekci se dozvíte, jak práce na SEO prioritizovat. S ohledem na to, co jste “přečetli” v klíčovce, ale i na byznysové priority. Seznámíte se s ukázkami konkrétních SEO strategií i s tím, jak SEO zasadit do frameworku STDC.
1 h 20 min
Ne nadarmo mluví Bill Gates o AI jako o největší revoluci za posledních 30 let. Především nástroj ChatGPT proměňuje i SEO. Jak ho efektivně a smysluplně využít? To na konkrétních příkladech z e-shopu Pilulka.cz ukáže Vojta. Michal pak v rozhovoru nastíní, jak vypadá budoucnost SEO, jaká bude role AI, ale třeba i nová podoba SERPu.
3h
Analýza klíčových slov. Základní kámen a odrazový můstek mnoha projektů. A také výraz, který se každý měsíc hledá zhruba 500krát. Naučíte se, jak na ni: Kde začít, na co si dát pozor i to, kde a jak lze práci na “klíčovce” zefektivnit i s pomocí AI nástrojů.
45 min
Výsledky vyhledávání jsou jedny. Ale dělí se o ně více kanálů a typů výsledků. Placených i neplacených. Zjistěte, díky praktickým ukázkám, jak je držet v symbióze, na maximum využívat jejich potenciál a synergii. A těšte se i na automatizovaný skript pro Google Sheets, který s tím pomůže.
1 h 15 min
Někdy SEO strategie stojí a padá s tvorbou obsahu. Jak tedy vypadá obsahová strategie, skvělý brief pro copywritery, dobře zpracovaný obsahový audit nebo samotný proces tvorby? O to (a mnoho dalšího) se podělí Michal.
3 h 15 min
Bez správných nástrojů to nejde. Ani v SEO. Vybrali jsme pro vás 4 “must have” nástroje každého SEO konzultanta. Marketing Miner představí jeho spoluzakladatel Tomáš. A rovnou přidá 3měsíční přístup zdarma. S Ahrefs vás seznámí Michal, který pro něj 4 roky pracoval. A potykáte si i s nástroji Google Search Console nebo Screaming Frog, které vám usnadní a zefektivní práci.
36 min
Jsou SEO audity a pak “SEO audity” v opravdu velkých uvozovkách. Takové, které si spácháte za pár minut online, nebo audity podle unifikované šablony. Jejich kvalita? Obvykle nízká. A přínos? Často nulový. Marek z eVisions vám ale v téhle bonusové lekci ukáže, jak na technický audit v praxi. S použitím nástrojů, jako jsou Google Search Console, Screaming Frog, PageSpeed Insights a další. Vysvětlí vám kontext a poradí, jak zjištěné výstupy prioritizovat.
Roman Teuschel začal s online marketingem v Alza.cz jako copywriter. Během 4 let v dresu největšího českého e-shopu přesedlal od tvorby obsahu k SEO. Následovalo kratší období na volné noze a pak už práce v největší SEO agentuře v Česku, eVisions. Tady se ze seniorního SEO konzultanta, který řídil projekty s největšími rozpočty na SEO v ČR, vypracoval na CEO mezinárodní divize, která se mimo jiné zaměřuje na SEO pro zahraniční klienty a expanzi. Dokáže tak na SEO nahlížet optikou klienta, freelancera i agentury, hledat a nacházet funkční a efektivní řešení, propojovat specialisty a těžit z přesahů.
Pravidelně aktualizujeme starší lekce a přidáváme nový obsah. Díky roční licenci k němu máte přístup zdarma.
Rozšířili jsme dosavadní lekci o klíčovce. David Bureš představí efektivní využití AI při tvorbě klíčovky, ukáže spolehlivé nástroje a poradí, jak pracovat s daty pro dosažení co nejlepších výsledků.
Marek Foršt v novém bonusovém videu ukazuje, jak vypadá technický audit webu v podání největší SEO agentury v Česku a na Slovensku. Tohle know-how využijete pro e-shopy, lead gen weby a další.
Jde o velmi oblíbený nástroj používaný pro crawlování webů, a tedy pro kontrolu jejich technické kondice. Marek Foršt vám ukáže, jak ze Screaming Frogu vytěžit maximum.
Rozšiřujeme dosavadní lekci o klíčovce. Dominik Voženílek jde názorně a do detailu. Od metodiky přes sběr a namnožení dat až po čištění v Excelu, OpenRefinu a interpretaci.
Hodnotilo 119 zákazníků
Chcete přidat vlastní hodnocení?
Přihlásit se a přidat hodnoceníRozhodně! Náš SEO kurz jde od základů. Nezbytnou a nutnou teorii ale doplňují praktické ukázky. Díky videoformátu se navíc můžete k obsahu vracet, klidně i opakovaně. Takže budete perfektně připraveni i na druhou polovinu kurzu, která už je o pokročilejších metodách a best practice
Jestli jste v digitálním marketingu úplný nováček, doporučujeme začít online kurzem Digitální marketing v souvislostech s Ondřejem Slámou. Nebo si vyhradit dostatek času na samostudium a SEO kurz sledovat opravdu, OPRAVDU pozorně! :)
Určitě. Tenhle kurz SEO je vhodný i pro mírně pokročilé a mediory. Na začátku si zopáknete a “zaktualizujete” základy. A na ně navážeme pokročilejšími technikami, strategiemi pro obsahové i technické SEO. Taky si povíme více o prioritizaci, ukážeme si praktické AI prompty pro ChatGPT, které používá e-shop Pilulka… Zkrátka, i pokročilejší SEO konzultanti dostanou dávku inspirace a postřehů.
Ano. Roman hned do několika lekcí promítl svoje vlastní zkušenosti, ale i postřehy z workshopů právě pro C-level manažery a další lidi ve vedení. Kurz navíc umožňuje přeskočit lekce “pro specialisty” i průběžné testy a zaměřit se jen na “manažerský” obsah.
Bezesporu. Copywriteři si prohloubí know-how v oblasti obsahového SEO a rozšíří si ho o link building a technické SEO. Přínosné pro ně budou lekce o analytice, měření, strategii nebo tutoriál pro nástroje Ahrefs a Marketing Miner. Mimochodem, do něj vám dáme přístup na 3 měsíce zdarma.
PPC a performance marketéři ocení přesahy, které jim pomůžou hledat styčné body právě se SEO týmem. A pro vývojáře a webové designéry je tenhle kurz “must have”, pokud chtějí tvořit “SEO friendly”, tedy vyhledatelné a nalezitelné weby.
Přístup k celému kurzu budete mít 1 rok od zaplacení. A to včetně všech aktualizací, které během roku připravíme. Po roce pak můžete licenci opět prodloužit za zvýhodněnou cenu. Mimochodem, prodlužuje ji každý třetí účastník.
Po každé lekci následuje automaticky vyhodnocovaný test. Hranice úspěšnosti pro získání certifikátu je 80 % v průměru ze všech lekcí. Pro finální hodnocení mají všechny lekce stejnou váhu.
Nejrychlejší je online platba kreditkou nebo debetní kartou. Kurz je pak dostupný prakticky hned. Zaplatit můžete i převodem: na e-mail vám pošleme zálohovou fakturu s platebními údaji a vy ji uhradíte. Jakmile platba dorazí, dáme vám vědět a kurz zpřístupníme. To ale pár dní trvá. A proto doporučujeme platbu kartou.
Samozřejmě. Pokud si budete chtít výsledné hodnocení opravit na vyšší hodnocení, je možné si celý kurz po jeho dokončení restartovat a absolvovat znovu. Tuto možnost máte dvakrát. Po restartu kurzu se smažou veškeré předchozí aktivity, nepůjde se na ně tedy odvolávat a finální hodnocení se bere vždy z vašeho nejlepšího pokusu.
Ano, máme. Firmám, které chtějí proškolit např. nováčky, marketingové specialisty v týmu nebo talentované brand manažery, nabízíme multilicence. Výhodnější cena startuje na třech registracích a stačí si o ni napsat na mail info@digisemestr.cz. Navíc si částku můžete dát do nákladů, a tak odepsat z daní.
Napište nám na info@digisemestr.cz. Na příjmu jsme i na Facebooku Digisemestru.
Na konci každé lekce tě čeká test, kde zúročíš všechny staré i nové vědomosti. Pokud se ti podaří naše zkoušky složit, získáš Diplom o úspěšném absolvování SEO kurzu. Jako každý certifikát vydaný pod hlavičkou Digisemestru je i tento podmíněný poctivou přípravou – a dobře to ví i zaměstnavatelé.
Naše kurzy posunuly dál už víc než 5000 marketérů. Přidejte se k nim i vy. Klidně hned.
Pokuta 7,7 milionu korun za špatnou rozesílku obchodních sdělení. I tak může vypadat účet za neznalost. Právo v marketingu je komplexní, mnohdy komplikované a ze strany marketérů často opomíjené.
Proto je tu kurz Petry Dolejšové. Ve 12 lekcích vám přehledně naservíruje vše, co jako marketér, majitel e-shopu nebo tvůrce webu, potřebujete vědět - abyste se vyhnuli zbytečnému mrzení, právním sporům i pokutám.
Společně s Petrou si uděláte audit svých znalostí a firemních procesů v oblastech, jako jsou autorská práva, GDPR, branding a ochrana značky, pravidla recenzí, slev nebo spoluprací s influencery.
Složité právní definice a paragrafy? Na ty zapomeňte. Petra vám vše vysvětlí prakticky, lidsky a na konkrétních příkladech.
Vše důležité, co potřebujete vědět o digitálním marketingu pro e-shopy, na jednom místě. Strukturovaně. Srozumitelně. Zkrátka, tenhle kurz od Digisemestru je investice do vzdělání, která se vám mnohonásobně vrátí.
Oslovili jsme nejlepší lektory. A ti připravili lekce, které pokrývají e-commerce marketing v celé jeho šíři: Od SEO, obsahu, UX, analytiky přes PPC systémy a sociální sítě až po základy práva, cenotvorby nebo tipy pro zahraniční expanzi. Žádný jiný e-commerce kurz v Česku není tak komplexní a orientovaný na praxi.
Navíc jsme nezávislí. Neprodáváme konkrétní aplikace, služby, nástroje, ale vzděláváme. Nikoho neprotežujeme, nic nezamlčujeme. Představujeme e-commerce v celé jeho šíři.
E-mail marketing je nejvýdělečnější on-line kanál, ale spousta firem nedovede jeho potenciál využít. Pavel Pola pomáhá zlepšovat jeho výkon ve velkých firmách, ale radí i samotným výrobcům e-mailových nástrojů.
Pokud máš ambici stát se v e-mail marketingu opravdovým profíkem a chceš se mu věnovat na plný úvazek, je tenhle kurz přesně pro tebe. Přes 440 slajdů prezentace, stovky konkrétních příkladů a čísel a kompletní pokrytí celé problematiky.
Spustili jsme pro vás Brand Academy, nejnabušenější online kurz o brandbuildingu v Česku. Pomůže vám budovat lepší značky nebo nastartovat kariéru v brand managementu. Nadšené reakce prvních absolventů potvrzují, že pokud se chcete vzdělávat v budování značek, jste na nejlepším místě.
Digitální marketing se neustále mění, vyvíjí se. To, co platilo (a fungovalo) včera, už dnes nemusí. O to důležitější je mít pevné základy a přemýšlet v souvislostech. Máte-li tenhle fundament, dokážete vystavět funkční digitální strategii, reagovat na nové trendy i rozhodovat o prioritách.
Nicméně většina školení a kurzů na českém trhu se „zpátky ke kořenům“ nevrací. Věnuje se jedné specializaci, často velmi detailně, ale bez přesahu do ostatních disciplín a potřebného nadhledu. Proto jsme společně s Ondřejem Slámou připravili tenhle kurz.
Díky němu získáte přehledný, souvislý, nestranný a pevný základ. A to od člověka, který má 15 let zkušeností. Ze strany inzerenta (e-shopu jako Alza.cz), agentury, médií, ale i konzultanta na volné noze.
Kampaně neplní stanovené cíle, zároveň už ale nevíte, jak jinak je nastavit. Obhájit investice do brandových kampaní je pro vás stejně tak těžké jako je vyhodnotit. A data z Google Analytics vám už dávno nestačí k tomu, abyste si poskládali přesný obrázek o placených kanálech.
Pokud se alespoň v jednom z předchozích tvrzení poznáváte, tento kurz je přesně pro vás! Zjistíte, kde mají vaše kampaně potenciál a jak ho maximálně vytěžit. A hlavně to, jak kampaně vyhodnocovat a obhájit si alokaci rozpočtů.
Více než 10 let zkušeností jsme shrnuli do 8 lekcí nabitých praktickými příklady a konkrétními tipy, které můžete okamžitě použít.
10 let Marketing Festivalu a 14 nejvlivnějších osobností světového digitálního marketingu. S originálními, někdy provokativními myšlenkami, které definovaly a měnily marketingový svět.
Díky kurzům od Digisemestru snadno zaškolíte nováčky nebo posunete celý marketingový tým. A následně si ověříte, jestli rady našich expertů padly na úrodnou půdu. Vždyť součástí kurzů jsou průběžné testy a diplom rozhodně nedáváme zadarmo.
Pro firmy máme výhodné multilicence - více přístupů za lepší cenu.
Marketing Festival s.r.o., Renneská třída 393/12, Štýřice, 639 00 Brno, IČ 01646486, Obchodní podmínky, +420 739 018 712, info@digisemestr.cz