Kampaně neplní stanovené cíle, zároveň už ale nevíte, jak jinak je nastavit. Obhájit investice do brandových kampaní je pro vás stejně tak těžké jako je vyhodnotit. A data z Google Analytics vám už dávno nestačí k tomu, abyste si poskládali přesný obrázek o placených kanálech.
Pokud se alespoň v jednom z předchozích tvrzení poznáváte, tento kurz je přesně pro vás! Zjistíte, kde mají vaše kampaně potenciál a jak ho maximálně vytěžit. A hlavně to, jak kampaně vyhodnocovat a obhájit si alokaci rozpočtů.
Více než 10 let zkušeností jsme shrnuli do 8 lekcí nabitých praktickými příklady a konkrétními tipy, které můžete okamžitě použít.
Po zadání kódu DIGIFRIDAY získáte 30% slevu
6 490 Kč (bez DPH)Otevíráme a řešíme témata, která firmy aktuálně nejvíc pálí. Dozvíte, jak jednotlivé kanály správně vyhodnotit a jak na zjištěných datech postavit strategii, která povede ke splnění cílů. Zjistíte, kdy se pustit do budování brandu a jak na to. K ruce budete mít opravdu detailní a konkrétní postupy a návody.
Kromě 8 video lekcí, které jsou základním pilířem kurzu, na vás u každé z nich čekají praktické úkoly. Díky nim si vše snáz a rychleji osvojíte. Kromě nich jsme pro vás v každé lekci připravili shrnutí nejdůležitějších bodů a taky tipy na další rozšiřující zdroje a materiály. Mrknout se můžete i na nově dotočené odpovědi na nejčastější otázky, které u jednotlivých lekcí padaly.
V kurzu se seznámíte s konkrétními postupy a řešením problémů u českých i zahraničních projektů z oblasti e-commerce, B2B nebo třeba prostředí SaaS start-upů. Těšit se můžete na názorné ukázky a maximum příkladů na opravdu širokém portfoliu firem, produktů i služeb.
Kurzem vás provedou Markéta Kabátová a Petr Bureš. Dvojice, která dlouhodobě posouvá českou PPC scénu, a to i prostřednictvím nejodbornější české konference zaměřené na PPC reklamu, PPC Camp. Kromě toho konzultují, spravují a řídí PPC kampaně mnoha známým (nejen českým) brandům.
36 minut (video)
Musíme začít od začátku, abyste věděli, proč budete po dostudování tohoto kurzu šťastnější. Mimo jiné se také dozvíte, že díky strategické práci bude vaše práce smysluplnější a zadavatel kampaní spokojenější.
1 h 7 minut (video)
Víte, že velká část PPC specialistů pracuje se špatně zadanými cíli? Možná patříte mezi ně. A co tedy dělat, když zadané cíle nedávají smysl? Podíváme se i na komunikační cíle, protože brandové kampaně opravdu nemusí mít za cíl „jen“ budování značky (fakt!).
1 h 20 min (video)
Tato a následující lekce jsou klíčové nejen pro PPCčkaře, ale i markeťáky. Zjistíte, jak napříč kanály v kampaních určit největší prioritu. Naučíte se rozpoznat, kampaně, které už jsou na limitu a víc z nich nevytěžíte. Zjistíte, jaké jsou benchmarky konverzního poměru a podílu zobrazení a kdy je vaše CTR pekelně nízké.
2 h 30 min (video)
V této lekci se podíváme daleko za hranice Google Analytics. Protože pro zodpovědné rozhodování potřebujete přesně vědět, které kanály jsou pro váš byznys nejdůležitější a kam tedy alokovat rozpočty.
Pusťte si ukázku z lekce zdarma
54 minut (video)
Tohle bude exkurz za tématy jako jsou relevance, problémy mezi proklikem a landing page, kvalita vstupní stránky, zkoumání a vyhodnocení chování zákazníků, kteří na ni přijdou. Do rukou vám dáme i další konkrétní nástroje, které vám správu kampaní usnadní. A samozřejmě i detailní návody k nim.
1 h 8 minut (video)
Šestá lekce bude ve znamení responzivních reklam, práce na textech, které prodávají, a to nejen ve vyhledávání, ale třeba i na Facebooku. Dozvíte se i to, proč svoje další kroky neřídit podle skóre kvality v Skliku.
1 h 19 minut (video)
Tak schválně: Jak moc se při optimalizaci shoppingů řídíte CPC benchmarkem? A tušíte, jak co nejlépe odhadnout nejdůležitější parametry, které si ve feedu zaslouží speciální péči? V této lekci zjistíte, jak na rozšiřování zásahu ve vyhledávání, DSA a shopping kampaních.
2 h 2 min (video)
Lepší výkon vašich kampaní a budování povědomí a značky jdou ruku v ruce. Jste si jistí, jak takové kampaně (správně) plánovat? Najdete tu také pokročilé tipy pro cílení a optimalizaci. Víte třeba, jak volba cíle kampaně ovlivňuje, komu Facebook reklamu ukáže?
Markéta je uznávaná odbornice na PPC reklamu a marketérka, která se dlouhodobě snaží posouvat českou komunitu. Ve Webnode vybudovala 25členný marketingový tým, který díky PPC reklamě více jak zdesetinásobil počet relevantních uživatelů na 20 milionů. Prošla českou pobočkou společnosti Google, kde mj. zorganizovala první český Google akcelerátor pro technologické firmy. S Petrem založila agenturu uLab, kde se zaměřují primárně na expanzi českých firem do zahraničí. A znát ji můžete i díky konferencí PPC Camp, která je bez pochyb nejodbornější českou akcí v oboru.
Petr se věnuje digitálnímu marketingu od roku 2013. Prošel si jak interní týmem, tak agenturou, než společně s Markétou založili v roce 2016 uLab. Dříve se zaměřoval více na technické vychytávky a scripty. Dnes už je ale jeho práce primárně o nastavování cílů, strategií a hledání nejefektivnější cest pro jejich plnění. A to právě ve spojení s technickým a analytickým základem. S Petrem jste se mohli setkat i na jiných našich vzdělávacích akcích. Patří mezi ně Reshoper, workshopy na Marketing Festivalu nebo v rámci dalších lekcí Digisemestru Online. V uLab pracuje na projektech Ovečkárna, Nordblanc, Trenýrkárna, Bella Rose, BENU Lékárna nebo expanzi doplňků stravy GS do zahraničí.
Pravidelně aktualizujeme starší lekce a přidáváme nový obsah. Díky roční licenci k němu máte přístup zdarma.
V listopadu 2022 jsme aktualizovali 3 lekce kurzu a doplnili je celkem o 2,5 hodiny nového videobsahu. Dozvíte se, jak prakticky hledat potenciál zvýšení výkonu kampaní zvlášť u B2B firmy i e-shopu. Velkou pozornost jsme věnovali omezování sběru dat a cookies. V praktickém videu ukazujeme, co přesně udělat, abyste i do budoucna dostali z kampaní maximum.
V každé lekci teď najdete nové video, ve kterém lektoři kurzu odpovídají na vaše dotazy. Jedná se tak o celkem 2 hodiny nového obsahu, který jde ještě více do hloubky konkrétních problémů, konkrétních situací, které vy sami řešíte.
Hodnotilo 123 zákazníků
Chcete přidat vlastní hodnocení?
Přihlásit se a přidat hodnoceníHezký den, kurz byl výborný, moc za něj děkuji! Střídaly se u mě pravidelně pocity, že to vlastně nedělám až tak špatně, s pocity, že je teda ještě hodně co dohánět :D Těším se na implementaci pro své klienty.
Jde to hezky od (byznys) strategie až po konkrétní tipy
Chtělo by to aktualizovat. Za dobu, od vzniku kurzu se některé věci (technicko-legilativního charakteru) změnily
Celkově kurz fajn, spousta zajímavých postřehů. Lekce od Martina Zdražila těžce stravitelná, kvůli vycpávkovým slovům :(
chyběla mi část o bidovacích strategiích, pokud jsem poslouchal pozorně :-)
Viac takýchto skvelých kurzov! :)
Právě procházím skutečně parádní a výživný online kurz pro digimarketéry o PPC výkonnostních reklamách. Mohu doporučit nejen specialistům, ale i manažerům, kteří o PPC už trochu něco vědí. Kurz není až tak o technickém nastavení, jako spíš o strategickém pohledu - volbě vhodného cíle, naplánování, vyhodnocování a návaznosti na další obory marketingu a komunikace. Něco, co tu ještě nebylo.
Moc online kurzů jsem nekoupil. Tady jsem, ale nemohl odolat. Proč? #1 Myslím, že strategická rovina PPC nebo performance kampaní je dneska důležitější než správné technické nastavení. #2 S přístupem uLabu v hodně věcech souhlasím, často však také ne - to je důvod koupě, rád si poslechnu druhou stranu a nechám se vytáhnout z mého myšlení a náhledu na věc. #3 Věřím Jindrovi Fáborskému, že to bude pecka.
Dnes jsem dokončila kurz perfektní dvojce - Markéta Kabátová a Petr Bureš. Je to opět skvělý počin. Jsem moc ráda, že u nás vznikají takto kvalitní výukové materiály. Vřele doporučuji všem, co žijí onlinem :)
Markéta s Peťou mi v kurzu ukázali nový pohled na PPC kampaně, díky kterému jsem u svých klientů pochopil, jak bojovat se zvyšující se cenou za proklik a zvyšující se konkurencí. Je to jedna z těch investic, která se vám okamžitě vrátí i kdyby kurz stál 3x tolik, protože změní vaše myšlení. V kurzu se dozvíte, kde děláte nejčastější chyby, proč nemáte výsledky a předá vám spoustu tipů, jak odhalit nečekané problémy v účtu. Kurz je pro všechny ppcčkaře, kteří chtějí jít do hloubky, chápat souvislosti a být zas o něco chytřejší než ostatní.
Kurz Markéty a Petra z uLabu jsem si pořídil proto, že už delší dobu poskytuji klientům komplexnější služby než prosté "klikání" PPCček. Potvrzuji, že mi kurz sedl jak prdel na hrnec. Tým Digisemestru kolem Jindry Fáborského odvedl super práci. Rád bych však vypíchl také jednu z lekcí kurzu, a to o budování značky s Martinem Zdražilem. Ta mě moc bavila.
Váháte-li s koupí kurzu PPC reklama strategicky od Markéty Kabátové a Petra Bureše, běžte do toho! Obsah opravdu stojí za to. Budu se k němu ještě určitě vracet, protože napoprvé člověk nedokáže vše vstřebat, ale opravdu je přínosem každá kapitola. Díky!
Tento kurz rozhodně není pro začátečníky. Očekáváme, že s kampaněmi máte zkušenosti. Kurz je užitečný pro specialistu, ale i pro marketingového manažera, který si udělá představu, jak nahlížet na jeden z kanálů, za který má zodpovědnost. Najdete tam tipy nejen pro eshopy, ale i mnoho příkladů z B2B a technologických firem.
Ne. Předpokládáme, že naklikat reklamu už umíte. A pokud ne, zaměřují se na to desítky jiných českých kurzů. Naopak v našem kurzu se naučíte propojit vaše aktuální znalosti ze systémů a v hlavě si vytvořit ucelenou mapu, ve které se budete velmi dobře orientovat.
Nejrychlejší je online platba kreditkou nebo debetní kartou. Kurz je pak dostupný prakticky hned. Zaplatit můžete i převodem: na e-mail vám pošleme zálohovou fakturu s platebními údaji a vy ji uhradíte. Jakmile platba dorazí, dáme vám vědět a kurz zpřístupníme. To ale pár dní trvá. A proto doporučujeme platbu kartou.
Uvádíme příklady jak ke správě kampaní pro eshopy, tak pro B2B a technologické firmy.
Napište nám na info@digisemestr.cz. Na příjmu jsme i na Facebooku Digisemestru.
Připravili jsme pro vás zhruba 8 hodin vzdělávacího video obsahu. Celková doba studia je individuální, ale nejčastěji se bude jednat o několik týdnů. Součástí video lekcí je množství doporučených zdrojů k dalšímu studiu a také TODO listy s konkrétními úkoly. Po úspěšném ukončení studia, kurz poslouží jako dlouhodobý zdroj know-how, ke kterému se můžete kdykoliv vracet.
Po každé lekci následuje automaticky vyhodnocovaný test. Hranice úspěšnosti pro získání certifikátu je 80 % v průměru ze všech lekcí. Pro finální hodnocení mají všechny lekce stejnou váhu.
Koupí tohoto kurzu získáte časově neomezený přístup ke všem videím vč. případných budoucích aktualizací a vylepšení.
Samozřejmě. Pokud si budete chtít výsledné hodnocení opravit na vyšší hodnocení, je možné si celý kurz po jeho dokončení restartovat a absolvovat znovu. Tuto možnost máte dvakrát. Po restartu kurzu se smažou veškeré předchozí aktivity, nepůjde se na ně tedy odvolávat a finální hodnocení se bere vždy z vašeho nejlepšího pokusu.
Ano, máme. Firmám, které chtějí proškolit např. nováčky, marketingové specialisty v týmu nebo talentované brand manažery, nabízíme multilicence. Výhodnější cena startuje na třech registracích a stačí si o ni napsat na mail info@digisemestr.cz. Navíc si částku můžete dát do nákladů, a tak odepsat z daní.
Na konci každé lekce tě čeká test, kde zúročíš všechny staré i nové vědomosti. Pokud se ti podaří naše zkoušky složit, získáš Diplom o úspěšném absolvování kurzu PPC reklama strategicky. Jako každý certifikát vydaný pod hlavičkou Digisemestru je i tento podmíněný poctivou přípravou – a dobře to ví i zaměstnavatelé.
Naše kurzy posunuly dál už víc než 5000 marketérů. Přidejte se k nim i vy. Klidně hned.
Pokuta 7,7 milionu korun za špatnou rozesílku obchodních sdělení. I tak může vypadat účet za neznalost. Právo v marketingu je komplexní, mnohdy komplikované a ze strany marketérů často opomíjené.
Proto je tu kurz Petry Dolejšové. Ve 12 lekcích vám přehledně naservíruje vše, co jako marketér, majitel e-shopu nebo tvůrce webu, potřebujete vědět - abyste se vyhnuli zbytečnému mrzení, právním sporům i pokutám.
Společně s Petrou si uděláte audit svých znalostí a firemních procesů v oblastech, jako jsou autorská práva, GDPR, branding a ochrana značky, pravidla recenzí, slev nebo spoluprací s influencery.
Složité právní definice a paragrafy? Na ty zapomeňte. Petra vám vše vysvětlí prakticky, lidsky a na konkrétních příkladech.
SEO. Komplexní obor často vnímaný jako “black box”. Vždyť se v něm potkává práce na obsahu s technickými aspekty. Data s kreativním přístupem. Obor, který klade vysoké nároky na dlouhodobou strategii, prioritizaci a zároveň vyžaduje schopnost agilně reagovat na trendy. Když ale víte, jak na věc, je SEO nesmírně efektivní.
Připravili jsme SEO školení, která vás naučí SEO nejen “dělat”, ale především nad ním přemýšlet. V kontextu oboru, priorit i byznysu. Provedeme vás základy, vysvětlíme principy, ukážeme strategie.
Tenhle SEO kurz je ideální pro juniory, co se chtějí SEO systematicky naučit, ale i pro manažery, kteří potřebují uřídit specialistu nebo externí tým a chybí jim přesah. Koncentrované know-how bez zbytečné teorie, ale s potřebnou mírou detailu tam, kde je třeba.
Vše důležité, co potřebujete vědět o digitálním marketingu pro e-shopy, na jednom místě. Strukturovaně. Srozumitelně. Zkrátka, tenhle kurz od Digisemestru je investice do vzdělání, která se vám mnohonásobně vrátí.
Oslovili jsme nejlepší lektory. A ti připravili lekce, které pokrývají e-commerce marketing v celé jeho šíři: Od SEO, obsahu, UX, analytiky přes PPC systémy a sociální sítě až po základy práva, cenotvorby nebo tipy pro zahraniční expanzi. Žádný jiný e-commerce kurz v Česku není tak komplexní a orientovaný na praxi.
Navíc jsme nezávislí. Neprodáváme konkrétní aplikace, služby, nástroje, ale vzděláváme. Nikoho neprotežujeme, nic nezamlčujeme. Představujeme e-commerce v celé jeho šíři.
E-mail marketing je nejvýdělečnější on-line kanál, ale spousta firem nedovede jeho potenciál využít. Pavel Pola pomáhá zlepšovat jeho výkon ve velkých firmách, ale radí i samotným výrobcům e-mailových nástrojů.
Pokud máš ambici stát se v e-mail marketingu opravdovým profíkem a chceš se mu věnovat na plný úvazek, je tenhle kurz přesně pro tebe. Přes 440 slajdů prezentace, stovky konkrétních příkladů a čísel a kompletní pokrytí celé problematiky.
Spustili jsme pro vás Brand Academy, nejnabušenější online kurz o brandbuildingu v Česku. Pomůže vám budovat lepší značky nebo nastartovat kariéru v brand managementu. Nadšené reakce prvních absolventů potvrzují, že pokud se chcete vzdělávat v budování značek, jste na nejlepším místě.
Digitální marketing se neustále mění, vyvíjí se. To, co platilo (a fungovalo) včera, už dnes nemusí. O to důležitější je mít pevné základy a přemýšlet v souvislostech. Máte-li tenhle fundament, dokážete vystavět funkční digitální strategii, reagovat na nové trendy i rozhodovat o prioritách.
Nicméně většina školení a kurzů na českém trhu se „zpátky ke kořenům“ nevrací. Věnuje se jedné specializaci, často velmi detailně, ale bez přesahu do ostatních disciplín a potřebného nadhledu. Proto jsme společně s Ondřejem Slámou připravili tenhle kurz.
Díky němu získáte přehledný, souvislý, nestranný a pevný základ. A to od člověka, který má 15 let zkušeností. Ze strany inzerenta (e-shopu jako Alza.cz), agentury, médií, ale i konzultanta na volné noze.
10 let Marketing Festivalu a 14 nejvlivnějších osobností světového digitálního marketingu. S originálními, někdy provokativními myšlenkami, které definovaly a měnily marketingový svět.
Díky kurzům od Digisemestru snadno zaškolíte nováčky nebo posunete celý marketingový tým. A následně si ověříte, jestli rady našich expertů padly na úrodnou půdu. Vždyť součástí kurzů jsou průběžné testy a diplom rozhodně nedáváme zadarmo.
Pro firmy máme výhodné multilicence - více přístupů za lepší cenu.
Marketing Festival s.r.o., Renneská třída 393/12, Štýřice, 639 00 Brno, IČ 01646486, Obchodní podmínky, +420 739 018 712, info@digisemestr.cz