Digitální marketing se neustále mění, vyvíjí se. To, co platilo (a fungovalo) včera, už dnes nemusí. O to důležitější je mít pevné základy a přemýšlet v souvislostech. Máte-li tenhle fundament, dokážete vystavět funkční digitální strategii, reagovat na nové trendy i rozhodovat o prioritách.
Nicméně většina školení a kurzů na českém trhu se „zpátky ke kořenům“ nevrací. Věnuje se jedné specializaci, často velmi detailně, ale bez přesahu do ostatních disciplín a potřebného nadhledu. Proto jsme společně s Ondřejem Slámou připravili tenhle kurz.
Díky němu získáte přehledný, souvislý, nestranný a pevný základ. A to od člověka, který má 15 let zkušeností. Ze strany inzerenta (e-shopu jako Alza.cz), agentury, médií, ale i konzultanta na volné noze.
Po zadání kódu DIGIFRIDAY získáte 30% slevu
2 990 Kč (bez DPH)Žádná onlinemarketingová disciplína ani zdroj návštěvnosti neobstojí samy o sobě. Potřebujete nejen taktiku, ale i profesionální marketingovou strategii. A v kurzu se dozvíte, jak obojí připravit. Ať už potřebujete jasný a důvěryhodný plán pro vedení společnosti, nebo pro svůj vlastní projekt.
Víte, kolik času lidé tráví vyhledáváním? Kolik seniorů můžete oslovit skrze online kanály? A proč dnes Seznam.cz neprodává všechen reklamní prostor programaticky? Abyste pochopili, co je v digitálním marketingu vůbec možné a proč, musíte vědět, co s čím (ne)souvisí. A kdo ví, třeba vám to pomůže v odhadu, jak se trh změní příští rok.
Málokdo během kariéry nasbírá zkušenosti na straně prodejce reklamního prostoru, zadavatele reklamy i z agentury (a to dokonce české, zahraniční i vlastní). Ondřej je má. A díky tomu může objektivně zhodnotit a okomentovat silné a slabé stránky nástrojů, které máte v digitálním marketingu k dispozici.
15+ let ve světě digitálního marketingu znamená více než stovku školení a přednášek v Česku i zahraničí, pozici jednoho z nejdéle fungujících Google Certifikovaných trenérů v ČR a desítky příspěvků o reklamě v odborných publikacích i oborových časopisech. Zkrátka, pro kurz, který staví na souvislostech, jsme nemohli najít povolanější osobu.
Ucelený přehled v digitálním marketingu
S kurzem získáte jako „digitální“ nováček pevné základy pro další studium a jako specialista přesahy do dalších disciplín.
Základ pro marketingovou strategii
Potřebujete do marketingové mixu zařadit i digitál? Kurz vás zorientuje v tom, jak na to efektivně a smysluplně.
Placené versus neplacené kanály
V kurzu se dozvíte, kdy má smysl vybírat placené a kdy naopak vsadit na neplacené onlinemarketingové kanály.
27 minut (video)
Zásadní téma, na které ale v každodenním shonu mnohdy nezbývá čas. Zjistíte, proč marketingová strategie není akademický pojem, ale důležitý materiál každého marketéra, a co tvoří kvalitní marketingovou strategii.
48 minut (video)
Jak uvést marketingovou strategii v život? Skrze taktické kroky. Díky takzvaným 4P se dozvíte, jak marketingovou taktiku změnila digitalizace a jakými cestami se v digitálním marketingu vydat.
50 minut (video)
Žádná z předchozích generací marketérů neměla tolik dat, jako ta současná. Víte ale, kam pro ně? Jak s nimi naložit? Jak důležité je znát svoji cílovou skupinu? A je vůbec možné ji znát? Dozvíte se, kolik lidí můžete na internetu oslovit a co tam dělají. A naučíte se, jak připravit zákaznickou segmentaci.
1 h 3 min (video)
Bez měření výsledků jsou všechna rozhodnutí jen neověřitelné názory. Proto si ukážeme, co a jak můžete změřit, abyste získali podklady pro plánování cílů a argumenty pro rozhodování. Seznámíte se se základními metrikami a jejich rolí v digitálním prostředí. Dozvíte se, co je komunikační model, atribuční model, cookies. Uděláte si pořádek v typech analytiky a zjistíte, jak změřit dopad na značku. A dojde i na rizika a zajímavé nástroje, které vám mohou pomoci.
Pusťte si ukázku z lekce zdarma
30 minut (video)
Soustředit se na okamžité prodeje, nebo raději investovat do budování značky? Co, kdy a proč dává (větší) smysl? Kromě odpovědí na tyto otázky se dozvíte, jak přemýšlet nad plánováním digitálních kanálů. S tím souvisí dělení na vlastněná, získaná a koupená média.
42 minut (video)
Na internetu toho můžete zadarmo získat plno. Včetně pozornosti lidí, vašich potenciálních zákazníků. Seznámíte se s největšími a nejčastěji používanými kanály, které patří do kategorie vlastněných a získaných médií. A to včetně jejich silných i slabých stránek.
46 minut (video)
Placená digitální reklama je rozsáhlé téma. Proto mu patří hned tři kapitoly. Každá pak detailně rozebírá jeden ze tří pilířů každé úspěšné kampaně. Tím prvním jsou peníze. V této kapitole se dozvíte, jak digitální reklamu nakoupit a proč to dělat. Jakých výhod můžete využít a na které slabé stránky si dát naopak pozor. I podle toho, na jaké straně barikády vlastně stojíte. Ukážeme si nejčastější chyby, kterých se při nákupu digitální reklamy vyvarovat.
40 minut (video)
Druhým pilířem úspěšné kampaně je cílení. Tak využijte zákaznický výzkum a zákaznickou segmentaci naplno! Zjistíte, jaký je rozdíl mezi cílením na obsah a na uživatele i proč jsou Google a Meta dominantními hráči v cílení reklamy. A dojde i na rizika a chyby, kterých se při cílení digitální reklamy vyvarovat.
33 minut (video)
Třetí pilíř? To je kreativa, tedy jak vaše reklama vypadá. Je vlastně důležitá? Jaký vybrat formát? A mají v kreativě prostor digitální data a experimenty s různými variantami? V téhle lekci se zorientujete v pestré nabídce formátů a jejich parametrů a dostanete i upozornění na časté chyby, kterým byste se v kreativě měli vyhnout.
Online marketingem se baví i živí od roku 2006. Zkušenosti sbíral jak na straně médií, tak jako freelancer, vedoucí SEO týmu v agentuře ve Velké Británii, zakladatel vlastní agentury INBORN, nebo vedoucí Performance oddělení a později Research & Development Director v síťové agentuře Adexpres. V Alza.cz vedl marketingový data tým a aktuálně vede marketingový tým v Prusa Research. Marketing a masovou komunikaci studoval na VOŠP v Praze, UTB ve Zlíně a úspěšně absolvoval kurz Mini MBA in Marketing Marka Ritsona. Již několik let školí jako Google certifikovaný trenér se zaměřením na videoreklamu.
Kromě příspěvků do Marketing Sales Media, Mediáře, nebo MediaGuru jeho rady najdete i v knihách Uspejte online a Online marketing, nebo v Shoptet Univerzitě. Rozhovory s ním můžete například vidět na webu MladýPodnikatel.cz, nebo si přečíst v knize Hrdinové digitální doby.
Hodnotilo 81 zákazníků
Chcete přidat vlastní hodnocení?
Přihlásit se a přidat hodnoceníSpoustu věcí už jsem znala, ale spoustu taky ne, takže skvělý způsob, jak si rozšířit znalosti a zároveň si utřepat jednotlivé „kostičky“ a namísto stromů lépe vnímat celý les.
Moc perfektní a super obsah!
Kurz mi pomohl poznat a zažít si pojmy z oblasti digitální reklamy a lépe chápat její principy. Pro efektivnější učení bych uvítala v každé lekci testy před a po, klidně i obsáhlejší.
Krásně a jasně zpracovaný základní vhled do marketingu v online prostředí!
Ondřej patří mezi naše stálé certifikované školitele Google (GCT) v kategorii online marketing. Tuto pozici obhajuje od roku 2013 v každoročním přísném výběrovém řízení a potvrzuje nám svou odbornost a vášeň pro učení a předávání svých znalostí. Vnímám ho jako odborníka ve svém oboru, který se neustále vyvíjí a má chuť se v tak rychle se měnícím prostředí vzdělávat již více než 15 let. V letech 2018 a 2020 získal titul nejaktivnějšího GCT, a to díky své rozsáhlé vzdělávací činnosti, která měla kromě České republiky přesah i na Slovensko. V uplynulém kalendářním roce patřily mezi jeho hlavní přednášky témata jako Plánování digitální reklamy a Videoreklama na YouTube.
Jeden z nejlepších externích lektorů, se kterými na univerzitě spolupracuji. Ondřej se již několik let zapojuje jako externí lektor na vybraná témata digitálního marketingu, a to jak ve specializovaných volitelných předmětech, tak v povinném předmětu pro stovky studentů. Jako garant těchto předmětů vítám, že dokáže vhodně uzpůsobit rozsah a hloubku tématu cílovému publiku, studenti pravidelně oceňují vysokou praktičnost přednášek a poutavou formu, kterou jsou předávány i ty náročnější části obsahu. Osobně si na přednáškách Ondřeje cením jeho schopnosti dobře vysvětlit nejen jak v praxi dané postupy aplikovat, ale také proč. Nezřídka se totiž v přednáškách odkazuje na související odborné studie a výzkumy, což není u praktiků běžné.
Osobně na kurzy, konference a podobné moc nejsem. Mám pocit, že je to jak s muzei - něco se dozvíte, ale poměr cena/výkon většinou rozhodně není spektakulární. U nového kurzu Digitální marketing v souvislostech to podle mě neplatí. Je to krásný wrap up nejen online marketingového světa. Funguje jako doplnění základů, které často chybí lidem i na vysokých pozicích. Navíc formou, kdy váš řečník nezačne štvát (a to se cení!). Vážně mega doporučuju všem, kteří se motají kolem strategičtějších rolí v marketingu. Protože co si budeme povídat, nikdo není "bez mezer", a proto neuškodí tyhle mezery přemostit.
Nejrychlejší je online platba kreditkou nebo debetní kartou. Kurz je pak dostupný prakticky hned. Zaplatit můžete i převodem: na e-mail vám pošleme zálohovou fakturu s platebními údaji a vy ji uhradíte. Jakmile platba dorazí, dáme vám vědět a kurz zpřístupníme. To ale pár dní trvá. A proto doporučujeme platbu kartou.
Určitě! Dokonce jsme přesvědčeni, že tohle je naprosto ideální vstupenka do oboru. Jde od úplných základů a je srozumitelný. Stavět na kvalitních základech se vyplatí, a tento kurz vám je nabízí.
Koupí tohoto kurzu získáte časově neomezený přístup ke všem videím vč. případných budoucích aktualizací a vylepšení.
Ano. Zvlášť pokud cítíte, že vám chybí přesah. Chcete se posunout, ale možná už ne v rámci vaší specializace. Chcete rozumět digitálu jako celku a chcete umět např. klientovi poradit více než jen s nastavením konkrétního kanálu. S tímhle kurzem získáte sebedůvěru, ať už budete o digitálním marketingu mluvit s kýmkoliv.
Ne. Tento kurz se z podstaty věci nemůže vyhnout tomu, že bude zčásti teoretický. Cílem je nabídnout ucelený, srozumitelný a nezávislý úvod do oboru. Vysvětlit širší souvislosti, udělat pořádek v termínech a zkratkách. Ukázat, co spolu souvisí a co čemu předchází. Prostě postavit vaše kvalitní základy pro další studium. A kvalitní základy nejsou o klikání myší v nějakém konkrétním nástroji. To nám věřte :)
Ano, máme. Firmám, které chtějí proškolit např. nováčky, marketingové specialisty v týmu nebo talentované brand manažery, nabízíme multilicence. Výhodnější cena startuje na třech registracích a stačí si o ni napsat na mail info@digisemestr.cz. Navíc si částku můžete dát do nákladů, a tak odepsat z daní.
Napište nám na info@digisemestr.cz. Na příjmu jsme i na Facebooku Digisemestru.
Ano, v kurzu jsou příklady i know how, které využijete v roce 2024 i v dalších letech. Pokud se něco zásadního změní, dáme vám vědět v aktualizacích, nebo samotné lekce upravíme a doplníme informace.
Na konci každé lekce tě čeká test, kde zúročíš všechny staré i nové vědomosti. Pokud se ti podaří naše zkoušky složit, získáš Diplom o úspěšném absolvování kurzu Digitální marketing v souvislostech. Jako každý certifikát vydaný pod hlavičkou Digisemestru je i tento podmíněný poctivou přípravou – a dobře to ví i zaměstnavatelé.
Naše kurzy posunuly dál už víc než 5000 marketérů. Přidejte se k nim i vy. Klidně hned.
Pokuta 7,7 milionu korun za špatnou rozesílku obchodních sdělení. I tak může vypadat účet za neznalost. Právo v marketingu je komplexní, mnohdy komplikované a ze strany marketérů často opomíjené.
Proto je tu kurz Petry Dolejšové. Ve 12 lekcích vám přehledně naservíruje vše, co jako marketér, majitel e-shopu nebo tvůrce webu, potřebujete vědět - abyste se vyhnuli zbytečnému mrzení, právním sporům i pokutám.
Společně s Petrou si uděláte audit svých znalostí a firemních procesů v oblastech, jako jsou autorská práva, GDPR, branding a ochrana značky, pravidla recenzí, slev nebo spoluprací s influencery.
Složité právní definice a paragrafy? Na ty zapomeňte. Petra vám vše vysvětlí prakticky, lidsky a na konkrétních příkladech.
SEO. Komplexní obor často vnímaný jako “black box”. Vždyť se v něm potkává práce na obsahu s technickými aspekty. Data s kreativním přístupem. Obor, který klade vysoké nároky na dlouhodobou strategii, prioritizaci a zároveň vyžaduje schopnost agilně reagovat na trendy. Když ale víte, jak na věc, je SEO nesmírně efektivní.
Připravili jsme SEO školení, která vás naučí SEO nejen “dělat”, ale především nad ním přemýšlet. V kontextu oboru, priorit i byznysu. Provedeme vás základy, vysvětlíme principy, ukážeme strategie.
Tenhle SEO kurz je ideální pro juniory, co se chtějí SEO systematicky naučit, ale i pro manažery, kteří potřebují uřídit specialistu nebo externí tým a chybí jim přesah. Koncentrované know-how bez zbytečné teorie, ale s potřebnou mírou detailu tam, kde je třeba.
Vše důležité, co potřebujete vědět o digitálním marketingu pro e-shopy, na jednom místě. Strukturovaně. Srozumitelně. Zkrátka, tenhle kurz od Digisemestru je investice do vzdělání, která se vám mnohonásobně vrátí.
Oslovili jsme nejlepší lektory. A ti připravili lekce, které pokrývají e-commerce marketing v celé jeho šíři: Od SEO, obsahu, UX, analytiky přes PPC systémy a sociální sítě až po základy práva, cenotvorby nebo tipy pro zahraniční expanzi. Žádný jiný e-commerce kurz v Česku není tak komplexní a orientovaný na praxi.
Navíc jsme nezávislí. Neprodáváme konkrétní aplikace, služby, nástroje, ale vzděláváme. Nikoho neprotežujeme, nic nezamlčujeme. Představujeme e-commerce v celé jeho šíři.
E-mail marketing je nejvýdělečnější on-line kanál, ale spousta firem nedovede jeho potenciál využít. Pavel Pola pomáhá zlepšovat jeho výkon ve velkých firmách, ale radí i samotným výrobcům e-mailových nástrojů.
Pokud máš ambici stát se v e-mail marketingu opravdovým profíkem a chceš se mu věnovat na plný úvazek, je tenhle kurz přesně pro tebe. Přes 440 slajdů prezentace, stovky konkrétních příkladů a čísel a kompletní pokrytí celé problematiky.
Spustili jsme pro vás Brand Academy, nejnabušenější online kurz o brandbuildingu v Česku. Pomůže vám budovat lepší značky nebo nastartovat kariéru v brand managementu. Nadšené reakce prvních absolventů potvrzují, že pokud se chcete vzdělávat v budování značek, jste na nejlepším místě.
Kampaně neplní stanovené cíle, zároveň už ale nevíte, jak jinak je nastavit. Obhájit investice do brandových kampaní je pro vás stejně tak těžké jako je vyhodnotit. A data z Google Analytics vám už dávno nestačí k tomu, abyste si poskládali přesný obrázek o placených kanálech.
Pokud se alespoň v jednom z předchozích tvrzení poznáváte, tento kurz je přesně pro vás! Zjistíte, kde mají vaše kampaně potenciál a jak ho maximálně vytěžit. A hlavně to, jak kampaně vyhodnocovat a obhájit si alokaci rozpočtů.
Více než 10 let zkušeností jsme shrnuli do 8 lekcí nabitých praktickými příklady a konkrétními tipy, které můžete okamžitě použít.
10 let Marketing Festivalu a 14 nejvlivnějších osobností světového digitálního marketingu. S originálními, někdy provokativními myšlenkami, které definovaly a měnily marketingový svět.
Díky kurzům od Digisemestru snadno zaškolíte nováčky nebo posunete celý marketingový tým. A následně si ověříte, jestli rady našich expertů padly na úrodnou půdu. Vždyť součástí kurzů jsou průběžné testy a diplom rozhodně nedáváme zadarmo.
Pro firmy máme výhodné multilicence - více přístupů za lepší cenu.
Marketing Festival s.r.o., Renneská třída 393/12, Štýřice, 639 00 Brno, IČ 01646486, Obchodní podmínky, +420 739 018 712, info@digisemestr.cz