☝️BLACK FRIDAY☝️ 30% sleva na naše kurzy! Využijte pouze do neděle 24. 11. slevový kód DIGIFRIDAY ✅

-

Dnů

-

Hodin

-

Minut

-

Sekund

Brand Academy: Jak budovat značky s YYY agency

Společně s YYY agency jsme pro vás připravili Brand Academy, nejnabušenější online kurz o brandbuildingu v Česku. Pomůže vám budovat lepší značky nebo nastartovat kariéru v brand managementu. Nadšené reakce prvních absolventů potvrzují, že pokud se chcete vzdělávat v budování značek, jste na nejlepším místě.

Kurz vás v 11 epizodách provede všemi nadčasovými principy budování značek – od výzkumu přes strategii až po exekuci a měření. Navíc jsme připravili i dvě speciální bonusové epizody, kterých obsah si zvolili sami absolventi kurzu.

YYY agency buduje značky skoro 10 let a pomohla brandům jako je Direct pojišťovna, CZC.CZ, KetoDiet, Vivantis nebo online terapie Hedepy. A pozor – nebudeme jen teoretizovat, čekají vás praktické ukázky a rozhovory s klienty, kreativními řediteli, výzkumníky i designery.

13+

hodin obsahu

11

lekcí

20+

lektorů a hostů

Po zadání kódu DIGIFRIDAY získáte 30% slevu

7 490 Kč (bez DPH)

Nejnabušenější kurz o budování značek

Naučíte se budovat a řídit značky

Vezmeme to pěkně od podlahy a dostaneme se až k pokročilým nástrojům budování značek. Podíváme se na význam značek, roli výzkumu, tvorbu strategie, budování symbolů, názvy a vizuální identity a na implementaci strategie, aby celá vaše snaha nezůstala “v šuplíku”. Aby značka opravdu žila a prosperovala, projdeme si plánování komunikace, první brandovou kampaň a měření značek.

Maximálně se zaměříme na praxi

Samozřejmě se podíváme na teoretické základy budování značek i jejich komunikaci. Nebude to ale jen teorie. Čekají vás desítky praktických ukázek a cvičení. V každé epizodě si pozveme na rozhovor CMOs, kreativní ředitele, výzkumníky nebo třeba designery.

Užijete si bonusový obsah zdarma

Nad rámec 9 videí získáte ještě 2 bonusové epizody. Jejich obsah ovlivnili první účastníci kurzu prostřednictvím dotazníku, pokrýváme v nich tedy to, o co je mezi lidmi, jako jste vy, největší zájem. Ke stažení dostanete také tahák v podobě frameworku Brand Canvas.

Uslyšíte řečníky se zkušenostmi

Po zhlédnutí epizod a splnění testů získáte certifikát o absolvování kurzu. To je super. Co je ale ještě lepší? Nasajete know-how lidí, kteří dekádu pomáhali budovat značky, jako je jako Direct pojišťovna, CZC.CZ, KetoDiet, Vivantis, Modrá pyramida, Astrid nebo online terapie Hedepy. A kteří předávají zkušenosti dál i na univerzitách.

Kurz je vhodný pro nováčky, specialisty, marketéry i podnikatele

Zorientujte se v brandbuildingu

Vytvořili jsme první ucelený a dostupný kurz. Tak, aby jakémukoliv studentovi nebo podnikateli pomohl se budování značky začít.

Naučte se budovat lepší značky

Kurz pomůže také marketérům, kteří se cítí silní ve výkonnostním marketingu, ale chtějí se dovzdělat v budování značek. Systematicky, efektivně.

Posuňte se v kariéře dál

Kurz je skvělý také pro marketingové specialisty, kteří se chtějí naučit jednotlivé disciplíny brandbuildingu a posunout se do role brand manažera či CMO.

Osnova kurzu

1

1 Co je to značka, proč a jak ji budovat

35+ minut

Roman Zámečník, spoluzakladatel YYY agency a startupu Hedepy, vás provede tím, co je to značka, proč by vás měla zajímat, jak začít a jak proces budování úspěšné značky probíhá. Jako hosta si pozval Nelu Maťašeje, podporovatelku marketingového týmu v Direct pojišťovně.

2

2 Role výzkumu a insightu v budování značek

45+ minut

Kristýna Ochvatová, senior stratég YYY agency, vám ukáže, kdy se vám může výzkum v brandbuildingu hodit, jaké jsou nejužitečnější druhy výzkumu, jak postupovat a čeho se nebát. Osvětlí také bájný insight. Těšit se můžete na hosta Vojtěcha Prokeše z výzkumné agentury Behavio.

3

3 Jak vytvořit odlišnou strategii značky

65+ minut

Martin Zdražil, šéf strategie YYY agency, vám připomene, jak důležitá je v byznysu odlišnost, a vysvětlí, co je to strategie značky a co dělá dobrou strategii dobrou. Pomocí příkladů a cvičení vám pomůže napsat vaši vlastní strategii. Pozvání do epizody přijal Milan Duda, marketingový ředitel značky CZC.CZ, se kterým se budeme bavit o strategii a práci s ní v roli manažera.

Pusťte si ukázku z lekce zdarma

4

4 Jak budovat symboly značky

45+ minut

Tato epizoda vás vezme na vizuální pouť do světa symbolů. Tedy nástrojů, které nám pomáhají přetavit strategie v pochopitelné informace. Projdeme si, jak se symboly pracovat, jak je tvořit a jak je používat. Epizodu pro vás připravil Tomáš Hrábek, senior stratég YYY agency. O symbolech si bude povídat s hostem, kterým bude Michaela Knappeová, marketingová manažerka KetoDiet.

5

5 Jak vytvořit skvělý název a identitu

2 h 30 min

Stratégové a kreativci z YYY agency vás v této epizodě provedou principy a postupy tvorby názvů a vizuálních identit. Naučíte se skilly související s kreativním psaním i designem značek. Do této epizody si pozveme několik designerů, abychom s nimi probrali jejich pohled na vizuální identitu.

6

6 Jak strategii implementovat dovnitř a ven

40 minut

V této epizodě vás stratégové a projektoví manažeři naučí, jak strategii značky přetavit v akční kroky. Jak ji implementovat do produktu, komunikace, zákaznické zkušenosti a firemní kultury. Budování značky je totiž nejen záležitost strategie, ale i leadershipu.

7

7 Jak plánovat dlouhodobou komunikaci

2 h 20 min

Abyste věděli, jak značku uvést do života, věnujeme celou tuto lekci plánování komunikace. Podíváme se, jak přemýšlet nad komunikací v dlouhodobém horizontu a jak si nastavovat komunikační cíle, jak formovat dlouhodobé sdělení kampaní, jak vybírat kanály, jak jednotlivá média fungují a která jsou lepší na brand. Čekat opět můžete také hosta.

8

8 Jak tvořit brandové kampaně

1 h 45 min

Tahle epizoda pomůže všem, kdo chtějí udělat svoji první brandovou kampaň zajímavě, efektivně a tak, aby fungovala. Povíme si, jak nad brand kampaněmi přemýšlet, jak napsat brief pro kreativní tým či agenturu, jak tvořit a hodnotit koncepty, jak kampaň produkovat a jak ji optimalizovat. Těšit se můžete rovnou na tři hosty.

9

9 Jak měřit a vyhodnocovat značku

1 h 50 min

V poslední epizodě se podíváme na to, jak měřit a vyhodnocovat vše, co souvisí s budováním značek. Aby úspěšně a efektivně rostly. Prozkoumáme jednoduché i pokročilé metody, třeba brand funnel nebo share of search/share of market analýzu. Pozveme si také dva hosty: výzkumníka a marketéra.

Bonusové lekce

1

1 Bonus 1: Stáhněte si framework Brand Canvas

35+ minut

Na této stránce si budete moct stáhnout náš tahák, framework Brand Canvas. Ten vám pomůže k napsání vaší vlastní strategie značky. Hodit se vám bude ve 3., 4. a 6. epizodě tohoto kurzu. Třeba ale i později, když budete stavět další značky.

2

2 Bonus 2: Budování značky zaměstnavatele

15 minut

V bonusové epizodě si řekneme, co je značka zaměstnavatele a proč má smysl ji budovat. Přiblížíme si, jak značku směrem k stávajícím i potenciálním zaměstnancům budovat a jak přitom můžete vycházet ze znalostí, kterých jste nabyli při budování značky směrem ke koncovým zákazníkům. Také si řekneme několik tipů z praxe, ať značku zaměstnavatele slíbíte i doručíte.

3

3 Bonus 3: Budování značky pro více trhů

35 minut

V poslední bonusové epizodě se zaměříme na téma expanze na další trhy. Řekneme si, kdy je vhodná a jak vybrat správný trh, na který vstoupit. Detailněji si popíšeme jednotlivé kroky, které jsou pro správný výběr potřeba, a také ty, které se musí učinit v rámci naší značky – například zda zůstane její identita na jiném trhu stejná, či se bude něco měnit. O tom všem promluvíme z vlastní zkušenosti s Hedepy.

4

4 Bonus 4: Jak právně chránit vaši značku?

42 min

V této bonusové epizodě si vysvětlíme, že značka sama o sobě má svou hodnotu, a proto má smysl ji právně chránit. Jak ale na to? Kde všude a co přesně se dá ochránit? Jaký je rozdíl mezi obchodním jménem, ochrannou známkou a patentem? O tom všem si promluvíme s expertkou na právo v marketingu Petrou Dolejšovou.

Kurzem vás provedou

Stratégové a kreativci z YYY agency

Tímto kurzem vás provedou zkušení stratégové, kreativci a accounti, kteří dekádu pomáhali budovat značky, jako je Direct pojišťovna, CZC.CZ, KetoDiet, Vivantis, Modrá pyramida, Astrid, Hedepy, McDonald's, Air Bank, Big Shock, Margot nebo Radegast. V první až čtvrté epizodě se potkáte s Kristýnou, Romanem, Martinem a Tomášem. Dalšími vás provedou jejich kolegové. Pozveme si ale také zkušené hosty v podobě českých marketérů, kreativních ředitelů, výzkumníků nebo designerů.

Hodnocení (63)

4.9/5

Hodnotilo 63 zákazníků

55 ×
7 ×
1 ×
0 ×
0 ×

Chcete přidat vlastní hodnocení?

Přihlásit se a přidat hodnocení
Karolína P.

dobře strukturované

case studies

rozhovory z praxe

teorie skvělá, jen někdy příliš dlouhá videa

v dlouhých videích k teorii bych vypíchla ještě více konkrétních bodů

Eva M.

Kurz bol za mňa prínosný a inšpiratívný. Našla som v ňom mnoho praktických informácií, rád a postrehov, ktoré dokážem využíť aj vo svojich projektoch. Štruktúra a témy kurzu sú za mňa skvelé a ich podanie zrozumiteľné aj pre juniora. Rozhodne splnil moje očakávania. A navyše, okrem znalosti som získala i prepojenie s komunitou okolo oboru a cenné kontakty, čo je na nezaplatenie!

odbornosť

zrozumiteľnosť podania

skvelý obsah

množstvo praktických rád


Skvělý kurz, který nemá v ČR obdoby. Stejně jako ostatní kurzy a akce z dílny Jindřicha Fáborského má kurz světovou úroveň. Našlapaný, aktuální, praktický kurz světové úrovně. Doporučuji

Komplexní kurz pokrývající budování značky

Množství praktických zkušeností

Skvělá prezentace

Světová úroveň

Dobrá cena

Juraj K.

Kvalitný kurz vhodný pre brand manažérov so zásadnými teoratickýcmi informáciami obohatenými o množstvo praktických príkladov či už priamo v lekciách alebo rozhovoroch. Veľké plus sú aj doporučené zdroje a testy, ktoré preveria nazbierané vedomosti.

množstvo praktických príkladov

doporučené zdroje

Daniel N.

Hodně obsáhlý a kvalitní kurz na budování značek. Vhodný jak pro lidi z agentury, tak i pro lidi z firem zodpovědných za značku (dle zkušenosti z obou břehů). Může hodně pomoci pro argumentaci při obhajobě budgetu i objasňování, co to vůbec značka je a proč je její rozvoj důležitý. Že to není jen logo. Oceňuji zaměření a důraz na výzkum a strategii. Z pohledu lektorů bych nejvíce ocenil Romana Zámečníka, Marka Linharta a Tomáše Hrábka. Rozhovor s Josefem Havelkou je kapitola sama o sobě. :-) Naopak mi příliš nesedl projev Martina Zdražila (možná z důvodu vysvětlování metod, metrik, velký výčet teorie). Každopádně velký díky za kurz!

obsáhlý a kvalitní kurz

vhodný pro in-house i agentury

důraz na výzkum a strategii

projev M. Zdražila mi příliš neseděl

Zobrazit všechna hodnocení

Nejlepší reklamou jsou spokojení účastníci kurzu

Pomáháme se vzděláváním nejen jednotlivců

Vy se (často) ptáte, my odpovídáme

  • Jak kurz zaplatit?

    Nejrychlejší je online platba kreditkou nebo debetní kartou. Kurz je pak dostupný prakticky hned. Zaplatit můžete i převodem: na e-mail vám pošleme zálohovou fakturu s platebními údaji a vy ji uhradíte. Jakmile platba dorazí, dáme vám vědět a kurz zpřístupníme. To ale pár dní trvá. A proto doporučujeme platbu kartou.

  • Jak je to s přístupy ke kurzu Brand Academy a jejich trváním?

    Koupí tohoto kurzu získáte časově neomezený přístup ke všem videím vč. případných budoucích aktualizací a vylepšení. Jde celkem o 9 základních lekcí, 2 bonusové epizody, kterých obsah ovlivnili první účastníci kurzu, a také tahák Brand Canvas ke stažení.

  • Sedmička za online kurz o značkách, není to trochu moc?

    Když jsme dělali rešerši, našli jsme pár výrazně levnějších rychlokurzů a poté pouze kurzy, které stojí 2×, 3× nebo i několikrát více, případně se specializují na sociální sítě či reklamu. Nic z toho nám nepřišlo super pro lidi, kteří se chtějí naučit budovat značky. Chtěli jsme v budování značek nabídnout kompletní a dostupný trénink. Naučit vás co nejvíce, ale za co nejnižší možnou cenu.

  • Je váš kurz o budování značek vhodný i pro úplné začátečníky?

    Určitě! Stavěli jsme ho tak, aby pomohl studentům a juniorům, ale také specialistům, online marketérům i podnikatelům. Jde od úplných základů až po pokročilejší principy. Je srozumitelný a praktický.

  • Naopak – hodí se mi kurz i jako pokročilému?

    Kurz si pořizují i lidé na seniorních pozicích. Přínos ale udává spíš praxe v brandingu než seniorita. Máte-li zkušenosti třeba s workshopy a kampaněmi, ale chcete to dělat lépe nebo pro vlastní značku, hledáte nadčasové principy a inspiraci, kurz vám pomůže. Pokud jste senior v jiné oblasti (produkt, design, výzkum, retail, reklama, PR, online, social) a chcete se zdokonalit v brandingu, je to pro vás skvělá volba také. Obecně, pokud nad kurzem uvažujete, je to dobrá investice.

  • Proč jste kurz o budování značek vytvořili?

    Budování značek je atraktivní téma, neexistuje v něm ale mnoho systematických forem tréninku. Lidé si téma nejvíce přáli také v dotazníku, který dělal Digisemestr mezi studenty. Brandbuilding u nás zároveň, upřímně, umí jen desítky značek a desítky lidí. To je málo. Jako YYY agency a Digisemestr (který se vzdělávání marketérů dlouhodobě věnuje) to chceme společně změnit.

  • Chci koupit víc licencí, máte pro mě výhodnější nabídku?

    Ano, máme. Firmám, které chtějí proškolit např. nováčky, marketingové specialisty v týmu nebo talentované brand manažery, nabízíme multilicence. Výhodnější cena startuje na třech registracích a stačí si o ni napsat na mail info@digisemestr.cz. Navíc si částku můžete dát do nákladů, a tak odepsat z daní.

  • Zajímá mě ještě něco jiného. Komu se ozvat?

    Napište nám na info@digisemestr.cz. Na příjmu jsme i na Facebooku Digisemestru.

Diplom, který nedostaneš zadarmo

Na konci každé lekce tě čeká test, kde zúročíš všechny staré i nové vědomosti. Pokud se ti podaří naše zkoušky složit, získáš Diplom o úspěšném absolvování kurzu Brand Academy. Jako každý certifikát vydaný pod hlavičkou Digisemestru je i tento podmíněný poctivou přípravou – a dobře to ví i zaměstnavatelé.

Konec skrolování, vzhůru do studia

Naše kurzy posunuly dál už víc než 5000 marketérů. Přidejte se k nim i vy. Klidně hned.

Naše další kurzy

Nový kurz

Právo v marketingu a e-commerce s Petrou Dolejšovou

7+

hodin obsahu

12

lekcí

4K

rozlišení

Pokuta 7,7 milionu korun za špatnou rozesílku obchodních sdělení. I tak může vypadat účet za neznalost. Právo v marketingu je komplexní, mnohdy komplikované a ze strany marketérů často opomíjené

Proto je tu kurz Petry Dolejšové. Ve 12 lekcích vám přehledně naservíruje vše, co jako marketér, majitel e-shopu nebo tvůrce webu, potřebujete vědět - abyste se vyhnuli zbytečnému mrzení, právním sporům i pokutám.

Společně s Petrou si uděláte audit svých znalostí a firemních procesů v oblastech, jako jsou autorská práva, GDPR, branding a ochrana značky, pravidla recenzí, slev nebo spoluprací s influencery. 

Složité právní definice a paragrafy? Na ty zapomeňte. Petra vám vše vysvětlí prakticky, lidsky a na konkrétních příkladech

SEO kurz: Od základů přes strategie až k byznysu

20+

hodin obsahu

13

lekcí

4K

rozlišení

SEO. Komplexní obor často vnímaný jako “black box”. Vždyť se v něm potkává práce na obsahu s technickými aspekty. Data s kreativním přístupem. Obor, který klade vysoké nároky na dlouhodobou strategii, prioritizaci a zároveň vyžaduje schopnost agilně reagovat na trendy. Když ale víte, jak na věc, je SEO nesmírně efektivní.

Připravili jsme SEO školení, která vás naučí SEO nejen “dělat”, ale především nad ním přemýšlet. V kontextu oboru, priorit i byznysu. Provedeme vás základy, vysvětlíme principy, ukážeme strategie. 

Tenhle SEO kurz je ideální pro juniory, co se chtějí SEO systematicky naučit, ale i pro manažery, kteří potřebují uřídit specialistu nebo externí tým a chybí jim přesah. Koncentrované know-how bez zbytečné teorie, ale s potřebnou mírou detailu tam, kde je třeba.

Aktualizováno 11. 11.

E-commerce marketing: Prakticky a od těch nejlepších

50+

hodin

30

lekcí

37

specialistů

Vše důležité, co potřebujete vědět o digitálním marketingu pro e-shopy, na jednom místě. Strukturovaně. Srozumitelně. Zkrátka, tenhle kurz od Digisemestru je investice do vzdělání, která se vám mnohonásobně vrátí.

Oslovili jsme nejlepší lektory. A ti připravili lekce, které pokrývají e-commerce marketing v celé jeho šíři: Od SEO, obsahu, UX, analytiky přes PPC systémy a sociální sítě až po základy práva, cenotvorby nebo tipy pro zahraniční expanzi. Žádný jiný e-commerce kurz v Česku není tak komplexní a orientovaný na praxi.

Navíc jsme nezávislí. Neprodáváme konkrétní aplikace, služby, nástroje, ale vzděláváme. Nikoho neprotežujeme, nic nezamlčujeme. Představujeme e-commerce v celé jeho šíři.

Aktualizováno 17. 10.

E-mail marketing od A do Z s Pavlem Polou

17+

hodin

16

lekcí

4K

rozlišení

E-mail marketing je nejvýdělečnější on-line kanál, ale spousta firem nedovede jeho potenciál využít. Pavel Pola pomáhá zlepšovat jeho výkon ve velkých firmách, ale radí i samotným výrobcům e-mailových nástrojů.

Pokud máš ambici stát se v e-mail marketingu opravdovým profíkem a chceš se mu věnovat na plný úvazek, je tenhle kurz přesně pro tebe. Přes 440 slajdů prezentace, stovky konkrétních příkladů a čísel a kompletní pokrytí celé problematiky.

Digitální marketing v souvislostech s Ondřejem Slámou

7+

hodin

9

lekcí

4K

rozlišení

Digitální marketing se neustále mění, vyvíjí se. To, co platilo (a fungovalo) včera, už dnes nemusí. O to důležitější je mít pevné základy a přemýšlet v souvislostech. Máte-li tenhle fundament, dokážete vystavět funkční digitální strategii, reagovat na nové trendy i rozhodovat o prioritách.

Nicméně většina školení a kurzů na českém trhu se „zpátky ke kořenům“ nevrací. Věnuje se jedné specializaci, často velmi detailně, ale bez přesahu do ostatních disciplín a potřebného nadhledu. Proto jsme společně s Ondřejem Slámou připravili tenhle kurz.

Díky němu získáte přehledný, souvislý, nestranný a pevný základ. A to od člověka, který má 15 let zkušeností. Ze strany inzerenta (e-shopu jako Alza.cz), agentury, médií, ale i konzultanta na volné noze.

PPC reklama: Strategické řízení digitálních kampaní

11+

hodin

4

lektoři

4K

rozlišení

Kampaně neplní stanovené cíle, zároveň už ale nevíte, jak jinak je nastavit. Obhájit investice do brandových kampaní je pro vás stejně tak těžké jako je vyhodnotit. A data z Google Analytics vám už dávno nestačí k tomu, abyste si poskládali přesný obrázek o placených kanálech. 

Pokud se alespoň v jednom z předchozích tvrzení poznáváte, tento kurz je přesně pro vás! Zjistíte, kde mají vaše kampaně potenciál a jak ho maximálně vytěžit. A hlavně to, jak kampaně vyhodnocovat a obhájit si alokaci rozpočtů.

Více než 10 let zkušeností jsme shrnuli do 8 lekcí nabitých praktickými příklady a konkrétními tipy, které můžete okamžitě použít.

Best of Marketing Festival: Učte se od největších jmen světového marketingu

11+

hodin obsahu

14

lekcí

4K

rozlišení

10 let Marketing Festivalu a 14 nejvlivnějších osobností světového digitálního marketingu. S originálními, někdy provokativními myšlenkami, které definovaly a měnily marketingový svět.

Více licencí za lepší cenu

Díky kurzům od Digisemestru snadno zaškolíte nováčky nebo posunete celý marketingový tým. A následně si ověříte, jestli rady našich expertů padly na úrodnou půdu. Vždyť součástí kurzů jsou průběžné testy a diplom rozhodně nedáváme zadarmo.

Pro firmy máme výhodné multilicence - více přístupů za lepší cenu.

Vzděláváme velké i malé firmy

Chcete vědět o všech novinkách z Digisemestru jako první?

Marketing Festival s.r.o., Renneská třída 393/12, Štýřice, 639 00 Brno, IČ 01646486, Obchodní podmínky, +420 739 018 712, info@digisemestr.cz

Tvorba webu

logo-hexa

Hexa Design

gopay logo comgate logo