Naši autoři

Barbora Creaven

Digisemestr

Bára Creaven je naše nová produkční posila. Studentka digitálního marketingu a event managementu, vystudovala divadelní a festivalovou produkci na pražské DAMU a na univerzitě v Bristolu. Specializuje se v produkci kulturních akcí a během své kariéry se podílela na organizaci festivalů v Česku, Polsku, Finsku a v Anglii. V současnosti pracuje jako vedoucí produkce a marketingu v ostravském divadle Komorní scéna Aréna a v technické produkci festivalu Dream Factory.

Jindřich Fáborský

Jindřich Fáborský

Marketing Festival s.r.o.

Už léta svými projekty zvedá úroveň marketingového vzdělávání v Česku. Založil Marketing Festival, Digisemestr a v minulosti spoluzaložil veletrh Reshoper, který byl v roce 2021 úspěšně prodán Shoptetu. Mimo jiné se pracovně věnuje tvorbě videí. Stará se o natáčení a zpracování velké většiny přednášek Digisemestru Online.

Kateřina Růžičková

Josef Havelka

Málokdo má v Česku s reklamou, plánováním a vzděláváním marketérů tolik zkušeností jako Josef Havelka. Zakládal agenturu Leo Burnett a 15 let ji vedl. Napřed v Praze a poté v celé Střední a Východní Evropě. Založil poradenskou firmu Zeitgeist, Zoot, vedl vydavatelství Sanoma, marketing České spořitelny nebo regionální planning v Ogilvy. Teď řídí pobočku globální platformy Contagious v Česku.

Tomáš Hrábek

Tomáš Hrábek

YYY Agency

Vzděláním sociolog, teď kreativní stratég v YYY Agency. Buduje značky, plánuje komunikaci, vymýšlí kampaně. Pracoval třeba pro Dodo, Benu, CZC, JRD, Deloitte, Philips, SABMiller, Hartmann-Rico, Twisto a další.

Karolína Rychtecká

Několik let pracovala v marketingu sociálních sítí ve známé pražské PR agentuře Bison & Rose, kde se věnovala klientům jako je Canon, NN Životní pojišťovna a NN Penzijní společnost nebo časopis Marketing & Media. Za Skupinu VINCI Construction CS se například podílela také na spolupráci s Českým Olympijským týmem a komunikaci Olympiády dětí a mládeže 2023. Zároveň je absolventkou kurzu Digisemestr.

Kristián Koudelka

Kristián Koudelka

Je konzultantem ve společnosti eBRÁNA, kde pečuje o portfolio klientů a pomáhá jim rozvíjet jejich marketingové i byznysové aktivity.



Srdcem je skautem a dobrodruhem, což mu dodává jedinečný pohled na věc. Jeho vášeň pro nové technologie ho pohání k objevování inovativních řešení, se kterými se s nadšením dělí se světem. Závěrem může s hrdostí prohlásit, že je absolventem Digisemestru.

Kristýna Ochvatová

Kristýna je brand stratég a spolu s YYY agency a Digisemestrem připravovala kurz Brand Academy. V minulosti se podílela na budování značek jako třeba McDonald’s nebo Air Bank. V současné době se věnuje třeba značkám Bonami a Chromozoom.

Andrea Urbanová

Andrea Urbanová

Po letech v dotacích a veřejných zakázkách se Andrea rozhodla změnit rajón a přesedlala k marketingu. K tomu jí pomohl hlavně Digisemestr, který jí po absolvování dal pevnou půdu pod nohama do začátku. V současné době se na volné noze věnuje projektovému řízení a je hrdou členkou týmu Digisemestru jako Content & Social Media Specialist.

Kategorie našeho magazínu

Marketing Festival s.r.o., Renneská třída 393/12, Štýřice, 639 00 Brno, IČ 01646486, Obchodní podmínky, +420 739 018 712, info@digisemestr.cz

Tvorba webu

logo-hexa

Hexa Design

gopay logo comgate logo