Zájem o studium Digisemestru je letos nejvyšší v historii
30. září odstartuje už 8. ročník Digisemestru. Vzdělávací program jsme opět vylepšili. Nabízí obrovskou diverzitu témat a spoustu nových jmen. Pro studenty chystáme mnoho komunitních akcí a dalších bonusů. A co nám dělá největší radost? Letošní zájem hravě překonává minulé ročníky. Máme 3 měsíce do začátku a už teď jen poslední třetinu volných míst.
Přemýšlíte, že se také přihlásíte ke studiu? V tomto článku představujeme hlavní důvody, proč si letošní ročník Digisemestru nenechat ujít.
Ještě zajímavější program oproti minulým letům
Program na základě zpětné vazby a detailní rešerše vylepšujeme pro každý ročník. Také se mění doba a potřeby trhu. Letos jsme více vyvážili počet lektorů z agentur, na volné noze i konkrétních firem. Rovněž do programu přinášíme více lidí z B2B prostředí nebo menších start-upů.
Celkem se letos představí přes 50 lektorů a lektorek. Nově například špičkový video kreativec Michal Orsava, social media expertka Eliška Vyhnánková nebo třeba bratři Vaněčkovi, kteří povypráví o marketingu jejich e-shopu Švihej.cz.
Studujte odkudkoliv a kdykoliv
Digisemestr probíhá každou sobotu od 30. září v prostorách pražského ČVUT. Nejste z Prahy? Nebo nemůžete na každou sobotu? To vlastně vůbec nevadí. V ceně studia máte přístup k profesionálnímu livestreamu z každé soboty. A k tomu dodatečně také videozáznamy. Přihlásit se tak můžete bez obav, ať už budete na podzim kdekoliv na světě.
Teorie je základ, ale bez praxe to nejde
Výuka strategického uvažování o marketingu je v našem sobotním studiu klíčová. Nezapomínáme ale ani na praktické skills. Ty učíme formou e-learningu, který je v ceně studia.
V 15 videolekcích se naučíte např. pracovat s Google Analytics 4, Google Tag Managerem, spravovat PPC reklamy na Facebooku, Google či Seznamu, nabrousíte si technické dovednosti v oblasti SEO či práce s XML feedy. A ne, nezapomene ani na moderní AI nástroje a praktické využití ChatGPT.
V rámci studia máte také plně k dispozici placené nástroje jako je Marketing Miner, Ahrefs či Smartlook. Na konci tedy odcházíte s tím, že nejen víte, co chtít, ale také jak to prakticky udělat.
Kontakty? Digisemestr je v tom lepší než vysoká škola
Co do kontaktů je Digisemestr za 3 měsíce často efektivnější než vysoká škola za 3 roky. Setkáte se s 50 špičkovými marketéry z CZ/SK trhu. A kolem sebe budete mít 250 studentů, kteří jsou pro obor nadšení podobně jako vy. Většina našich studentů podniká, tvoří vlastní projekty a zkrátka míří vysoko. S takovými lidmi je radost si povídat.
V rámci Digisemestru pořádáme 4 networkingové večery. A stejně to skončí tak, že téměř po každé sobotě se jde neoficiálně na pivo. O nové kontakty, kamarády nebo o business parťáky tady tedy opravdu není nouze.
Po absolvování jste členem komunity. Napořád.
3 měsíce studia, 12 sobot, videozáznamy a livestreaming, 15 e-learningových lekcí, networkingové večery. Ale ani tím Digisemestr nekončí. Po jeho absolvování se stáváte členy naší komunity. Budete s námi moct vyrazit na letní tábor, přijít na výroční konferenci Digisemestru nebo se jen dlouhodobě vzdělávat zdarma. To zní dobře, ne?
Zbývá nám poslední třetina míst
Teď už se stačí jen přihlásit. A tedy dát si záležet na tom, co nám do přihlášky napíšete. Naše studenty si vybíráme a je dost možné, že se spolu potkáme na online přijímacím pohovoru. V době psaní článku máme obsazeno asi 160 z 250 míst. Stále je možné se přihlásit za zlevněnou cenu, a to až do 30.7.
Těším se na viděnou na ČVUT na konci září!
Autor článku
Jindřich Fáborský již více než 13 let zvedá standardy marketingového vzdělávání v České republice prostřednictvím svých projektů. Je zakladatelem Marketing Festivalu, jedné z nejvýznamnějších marketingových konferencí v Evropě. Jeho další projekt Digisemestr každoročně vzdělává 250 marketérů a přispívá k rozvoji nové generace marketingových lídrů. V roce 2016 byl zařazen do prestižního žebříčku Forbes "30 pod 30". O rok později založil a nadále vede Nadační fond Dobrodění. Jindřich se také zabývá video produkci a jeho motocyklový kanál Jednoustopou patří k nejvlivnějším motocyklovým médiím na českém trhu.