Jak vypadá studium Digisemestru? Mrkněte se zdarma na jednu z našich přednášek
Stále přemýšlíte, jestli se přihlásíte na letošní Digisemestr? Nejste si jistí, co vás čeká a chcete se vyhnout koupi zajíce v pytli? Tak to není problém. Rozhodli jsme se vám zdarma nasdílet jednu z 50+ loňských přednášek. Sami se tak můžete přesvědčit, jakým stylem výuka probíhá a do jaké šířky a hloubky obsah probíráme.
Konkrétně vás čeká přednáška Radka Hrachovce – experta na zákaznickou loajalitu a věrnostní programy. Je z druhé poloviny Digisemestru, tedy už jde trochu do větší hloubky a pracuje s pojmy, které se student dozví v předchozích částech výkladu. Patří mezi ty strategičtěji zaměřené. Lektor ukazuje, že věrnost zákazníků v podstatě neexistuje, je chimérou. A to přesto, že se sám živí tvorbou věrnostních programů. Jak je tohle vůbec možné? Mrkněte se.
A co všechno se v přednášce dozvíte?
V prvních minutách přednášky vám Radek bude povídat o tom, proč věrnost zákazníků v podstatě neexistuje a je mrtvá. Zabředne také do oblasti klasické markeťácké literatury a obohatí vás o kritický pohled na publikaci How Brands Grow od Byrona Sharpa. Projde s vámi jeho důležité zákony, do kterých vnese své zkušenosti z více než dvacetileté praxe.
Plynule se Radek přesune k samotným kupujícím. Vysvětlí, kdo jsou malí a velcí zákazníci, kolik z nich jsou pro byznys přínosem a co je to zákon posunu v rozložení tržeb v čase. Ukáže, jak ve Voxwise pracují s Share of Wallet, proč je důležité mít tuto metriku v merku a jak se chová v různých byznysových odvětvích. Na příkladech představí hodnotu zákazníků a jejich životní cyklus. Najdete zde také odpovědi na otázky, kolikátá objednávka kupujícího je pro firmu rozhodující, co je to Customer Loyalty Dynamics a jak funguje.
Vysoce rozhodující pro nákup nebo dokonce opakovaný nákup je podle Radka mentální zapojení člověka a jeho chování. Jakou roli v něm hraje hormon dopamin a jak může biologie pomoci v tvorbě věrnostních programů? Nikde jinde než v této přednášce se také nedozvíte, kdo jsou to Loyalty Drivers a proč je nesmírně důležitá komunikace se zákazníkem.
Radek nabídne i pohled skrze RMF analýzu. Jako marketér se ale dřív nebo později budete chtít dobrat i k výsledkům vaší práce. Nechybí tedy ani návod a tipy, jak se jich velmi účinně dopátrat.
V závěru přednášky s vámi Radek projde oblast akvizice a retence u českých e-shopů. Nabídne cesty, jak zvýšit věrnost zákazníků a jak o své zákazníky dál pečovat, aby se k vám vraceli a byli jste pro ně tím top na trhu.
Na Radka se můžete těšit i v letošním ročníku Digisemestru a u toho chcete být. Stačí jen poslat přihlášku https://www.digisemestr.cz/.
Radek Hrachovec
Radek zasvětil posledních 20 let svého profesního života věrnostním programům. Stal se jedním z nejzkušenějších odborníků v této oblasti ve střední Evropě. Jeho zkušenosti úspěšně využívají společnosti, které chtějí vytvořit věrnostní programy od nuly nebo chtějí vyhodnotit ten stávající. V současné době pracuje jako řídící partner společnosti Voxwise, která se specializuje na zákaznické programy, přímý marketing a cenová řešení. Radek je také tvůrcem dlouhodobě úspěšného věrnostního programu Baťa klub (spuštěn v roce 1999) a koaličního věrnostního programu RENOME.
Autor článku
Jindřich Fáborský již více než 13 let zvedá standardy marketingového vzdělávání v České republice prostřednictvím svých projektů. Je zakladatelem Marketing Festivalu, jedné z nejvýznamnějších marketingových konferencí v Evropě. Jeho další projekt Digisemestr každoročně vzdělává 250 marketérů a přispívá k rozvoji nové generace marketingových lídrů. V roce 2016 byl zařazen do prestižního žebříčku Forbes "30 pod 30". O rok později založil a nadále vede Nadační fond Dobrodění. Jindřich se také zabývá video produkci a jeho motocyklový kanál Jednoustopou patří k nejvlivnějším motocyklovým médiím na českém trhu.