Budoucnost je teď! Aneb co jsem se naučila při práci na kurzu Best of Marketing Festival
Když jsem začala pracovat v produkci pro Marketing Festival, měla jsem trochu pocit, že jsem v týmu docela underdog. Ocitnout se totiž mezi lidmi, kteří se v marketingu pohybují třeba i deset, patnáct let, bylo pro mne ze začátku děsivé a ptala jsem se sama sebe, co by mi pomohlo udělat si ve všem pořádek a cítit se jistější v tom, že jsem na správném místě.
Učení se je moje velká vášeň. A na Digisemestru jsem zjistila, jak moc toho ještě nevím… O digitální marketing se sice zajímám už několik let, ale za tu dobu se mi ještě nepodařilo proniknout až do těch (pro mne) nejzajímavějších disciplín - brand building a brand strategie, strategické plánování, kreativita, současné trendy a nové technologie. Věděla jsem, že jestli chci v marketingu uspět, musím na sobě ještě hodně zapracovat.
Digisemestr mi otevřel oči a dal mi ohromný náskok, jenže co dál?
Kde teď začít? Jaké knížky si ještě přečíst a jak se vůbec vyznat v tak širokém množství informací, teorií a jmen, aby do sebe všechno začalo zapadat? Vsadím se, že hodně z vás, kteří se marketingu aktivně věnujete, jste někdy v průběhu své kariéry přemýšleli nad tím, jak se posunout dál a do jakého kurzu investovat svůj čas a peníze, aby se to opravdu vyplatilo. Vyznat se v moři on-line kurzů totiž může být fakt fuška.
Proto, když mi na začátku naší spolupráce Jindra nabídl, že bych mu mohla pomoci s koncepcí nového kurzu pro Digisemestr Online, byla to pro mne velká čest, ale zároveň i výzva a obrovská odpovědnost. Cílem totiž bylo vystavět kurz, který by obsáhl to nejlepší z historie Marketing Festivalu, a zároveň poskytl studentům ty nejzajímavější světové marketingové teorie na jednom místě, v kontextu českého marketingového prostředí.
Byl to opravdu těžký úkol, který nám dal pořádně zabrat:
- Prozkoumali jsme 10 let historie Marketing Festivalu.
- Udělali jsme kurátorovaný výběr ze 128 přednášek a případových studií.
- Pracovali jsme na tom 2,5 měsíce a strávili jsme 50+ hodin sledováním záznamů a vytvářením rešerší k přednáškám.
- A protože nám nejde jen o kvalitu, ale hlavně o aktuálnost, otestovali jsme, jak si každá z přednášek stojí s ohledem na dnešní trendy a potřeby v oboru.
Mám velkou radost, že jsme se s touto výzvou poprali s vytrvalostí nám vlastní. Možná i právě proto, že všichni, kdo se na utváření kurzu Best of Marketing Festival podíleli, v tom viděli skutečný potenciál a přidanou hodnotu, kterou pro studenty vytváříme. A já osobně musím říct, že to množství zajímavých informací, co jsem se díky tomuto kurzu naučila, mi pomohlo cítit se jistější a taky mě to posunulo zase o obrovský krok dále.
Když se chcete v online kurzu něco naučit, nemusíte řešit, jestli jsou materiály v něm relevantní a aktuální. Právě naopak! Můžete se spolehnout, že jsme za vás ten legwork udělali my a poctivě jsme pro vás vybrali prostě to nejlepší z nejlepších. K tomu nabízím pár svých osobních favoritů:
-
Ana Milicevic je skutečný girl boss ve světě technického marketingu. A i když je to jedna z těch složitějších přednášek, přesto musím říct, že mě ohromila spoustou užitečných vhledů do světa dat, médií a programatické reklamy. Ana takticky přemýšlí o tom, co nás v online inzerci čeká. A že je na co se připravit!
-
Vymazání bariér mezi gamingem, filmem a realitou? Využití kreativního marketingu ve VR a AI? Se Zoe Scaman to není žádný problém. Můj nový idol, skutečná vizionářka, která vám svou expertízou a pohledem na unreal engine nejen zavaří mozkové závity, ale hlavně dokáže, že the future is now!
-
A samozřejmě si na závěr nemůžu odpustit opravdovou srdcovku – Mark Ritson, rock star moderního marketingu. Profík, o kterém každý z nás minimálně někdy slyšel, ale jen málo kdo v Česku ho měl možnost vidět v akci. Tenhle australský fenomén vás přesvědčí o tom, že brand building je komplexní disciplína, ale s tím správným mindsetem to může být zatraceně pozitivní challenge…
Best of Marketing Festival: Učte se od největších jmen světového marketingu
11+
hodin obsahu14
lekcí4K
rozlišení10 let Marketing Festivalu a 14 nejvlivnějších osobností světového digitálního marketingu. S originálními, někdy provokativními myšlenkami, které definovaly a měnily marketingový svět.
2 990 Kč bez DPH
Chci vědět víceAutor článku
Bára Creaven je naše nová produkční posila. Studentka digitálního marketingu a event managementu, vystudovala divadelní a festivalovou produkci na pražské DAMU a na univerzitě v Bristolu. Specializuje se v produkci kulturních akcí a během své kariéry se podílela na organizaci festivalů v Česku, Polsku, Finsku a v Anglii. V současnosti pracuje jako vedoucí produkce a marketingu v ostravském divadle Komorní scéna Aréna a v technické produkci festivalu Dream Factory.