Budoucnost je teď! Aneb co jsem se naučila při práci na kurzu Best of Marketing Festival

Budoucnost je teď! Aneb co jsem se naučila při práci na kurzu Best of Marketing Festival


5 minut čtení
Barbora Creaven Barbora Creaven

Když jsem začala pracovat v produkci pro Marketing Festival, měla jsem trochu pocit, že jsem v týmu docela underdog. Ocitnout se totiž mezi lidmi, kteří se v marketingu pohybují třeba i deset, patnáct let, bylo pro mne ze začátku děsivé a ptala jsem se sama sebe, co by mi pomohlo udělat si ve všem pořádek a cítit se jistější v tom, že jsem na správném místě.

Učení se je moje velká vášeň. A na Digisemestru jsem zjistila, jak moc toho ještě nevím… O digitální marketing se sice zajímám už několik let, ale za tu dobu se mi ještě nepodařilo proniknout až do těch (pro mne) nejzajímavějších disciplín - brand building a brand strategie, strategické plánování, kreativita, současné trendy a nové technologie. Věděla jsem, že jestli chci v marketingu uspět, musím na sobě ještě hodně zapracovat.

Digisemestr mi otevřel oči a dal mi ohromný náskok, jenže co dál?

Kde teď začít? Jaké knížky si ještě přečíst a jak se vůbec vyznat v tak širokém množství informací, teorií a jmen, aby do sebe všechno začalo zapadat? Vsadím se, že hodně z vás, kteří se marketingu aktivně věnujete, jste někdy v průběhu své kariéry přemýšleli nad tím, jak se posunout dál a do jakého kurzu investovat svůj čas a peníze, aby se to opravdu vyplatilo. Vyznat se v moři on-line kurzů totiž může být fakt fuška. 

Proto, když mi na začátku naší spolupráce Jindra nabídl, že bych mu mohla pomoci s koncepcí nového kurzu pro Digisemestr Online, byla to pro mne velká čest, ale zároveň i výzva a obrovská odpovědnost. Cílem totiž bylo vystavět kurz, který by obsáhl to nejlepší z historie Marketing Festivalu, a zároveň poskytl studentům ty nejzajímavější světové marketingové teorie na jednom místě, v kontextu českého marketingového prostředí. 

Byl to opravdu těžký úkol, který nám dal pořádně zabrat:

  • Prozkoumali jsme 10 let historie Marketing Festivalu.
  • Udělali jsme kurátorovaný výběr ze 128 přednášek a případových studií.
  • Pracovali  jsme na tom 2,5 měsíce a strávili jsme 50+ hodin sledováním záznamů a vytvářením rešerší k přednáškám.
  • A protože nám nejde jen o kvalitu, ale hlavně o aktuálnost, otestovali jsme, jak si každá z přednášek stojí s ohledem na dnešní trendy a potřeby v oboru.

Mám velkou radost, že jsme se s touto výzvou poprali s vytrvalostí nám vlastní. Možná i právě proto, že všichni, kdo se na utváření kurzu Best of Marketing Festival podíleli, v tom viděli skutečný potenciál a přidanou hodnotu, kterou pro studenty vytváříme. A já osobně musím říct, že to množství zajímavých informací, co jsem se díky tomuto kurzu naučila, mi pomohlo cítit se jistější a taky mě to posunulo zase o obrovský krok dále.

Když se chcete v online kurzu něco naučit, nemusíte řešit, jestli jsou materiály v něm relevantní a aktuální. Právě naopak! Můžete se spolehnout, že jsme za vás ten legwork udělali my a poctivě jsme pro vás vybrali prostě to nejlepší z nejlepších. K tomu nabízím pár svých osobních favoritů:

  • Ana Milicevic je skutečný girl boss ve světě technického marketingu. A i když je to jedna z těch složitějších přednášek, přesto musím říct, že mě ohromila spoustou užitečných vhledů do světa dat, médií a programatické reklamy. Ana takticky přemýšlí o tom, co nás v online inzerci čeká. A že je na co se připravit!

  • Vymazání bariér mezi gamingem, filmem a realitou? Využití kreativního marketingu ve VR a AI? Se Zoe Scaman to není žádný problém. Můj nový idol, skutečná vizionářka, která vám svou expertízou a pohledem na unreal engine nejen zavaří mozkové závity, ale hlavně dokáže, že the future is now!

  • A samozřejmě si na závěr nemůžu odpustit opravdovou srdcovku – Mark Ritson, rock star moderního marketingu. Profík, o kterém každý z nás minimálně někdy slyšel, ale jen málo kdo v Česku ho měl možnost vidět v akci. Tenhle australský fenomén vás přesvědčí o tom, že brand building je komplexní disciplína, ale s tím správným mindsetem to může být zatraceně pozitivní challenge… 

10 let Marketing Festivalu a 14 nejvlivnějších osobností světového digitálního marketingu. S originálními, někdy provokativními myšlenkami, které definovaly a měnily marketingový svět.

2 990 Kč bez DPH

Chci vědět více

Líbí se vám článek?
Sdílejte jej s přáteli!


Autor článku

Barbora Creaven
Barbora Creaven | |

Bára Creaven je naše nová produkční posila. Studentka digitálního marketingu a event managementu, vystudovala divadelní a festivalovou produkci na pražské DAMU a na univerzitě v Bristolu. Specializuje se v produkci kulturních akcí a během své kariéry se podílela na organizaci festivalů v Česku, Polsku, Finsku a v Anglii. V současnosti pracuje jako vedoucí produkce a marketingu v ostravském divadle Komorní scéna Aréna a v technické produkci festivalu Dream Factory.

Marketing Festival s.r.o., Renneská třída 393/12, Štýřice, 639 00 Brno, IČ 01646486, Obchodní podmínky, +420 739 018 712, info@digisemestr.cz

Tvorba webu

logo-hexa

Hexa Design

gopay logo comgate logo