Poslechněte si podcast se zakladatelem Digisemestru
Je to pár dnů, co vyšel podcastový rozhovor s Jindrou Fáborským. Jindra založil Digisemestr před několika lety. Tehdejší systém vzdělávání marketérů byl podle něj nedostatečný, málo praktický a nereflektoval aktuální potřeby trhu. Chtěl přijít se změnou, a to se mu povedlo v podobě tříměsíčního intenzivního kurzu digitálního marketingu - Digisemestru.
Ale nejen o tom je podcast Z Podpalubí. Otázky kladl profík Karel Dytrych z Freelo, poslechněte si.
-
Kde hledá Jindra motivaci k práci, a jak přichází na nové nápady?Někdy i špičkový markeťák zažívá těžké chvíle ve svém podnikání. Jak se z toho teda nezbláznit a naopak se zvednout, najít inspiraci k tomu udělat věci znovu a lépe?
-
Kde a jak se vzdělávat v digitálním marketingu?Proč je dobré jezdit na konference a workshopy? jaké existují možnosti pro vzdělávání nejen sebe sama, ale i lidí ve vašem týmu? Jindra prozradí i svůj pohled na školství.
-
Co je cílem podnikání? A proč by to neměl být zisk?Věděli jste, že Jindra se v roce 2016 objevil ve výběru Forbesu 30 nejtalentovanějších lidí pod 30 let? A vůbec, jaké podle něj existují atributy úspěšného podnikání? Podle Jindry je primárním smyslem podnikání přinášet na trh přidanou hodnotu.
-
Brand vs. výkonI tuhle zapeklitou otázku stihli kluci rozebrat do detailů. Jak téma „sporu“ o to, jestli spíše budovat značku nebo jet v marketingu na výkon, vidí Jindra a co se mu osvědčilo v jeho podnikání?
-
Kam směřuje současný marketing a jakým čelí výzvám?Co jsou dnes nejpalčivější otázky a výzvy, kterým musí marketéři čelit?
-
Kdy si vybrat agenturu a kdy budovat vlastní in-house tým?Tahle otázka se řeší asi v každé firmě. Kdy je tedy ten ideální čas sáhnout po agentuře a kdy je lepší mít vlastní tým expertů?
-
Jak velkou změnu přináší AI do digitálu a do našeho života obecně?Dají se AI technologie svým nástupem a významem srovnávat s příchodem Internetu před lety? Jaké příležitosti nabízí AI pro byznys?
-
Něco málo ze života Jindry FáborskéhoKde Jindra osobně bere motivaci posouvat Digisemestr a Marketing Festival? Kde a jak se podle něj nejvíc rodí nové nápady? Těšit se můžete i na pár slov o motorkách, projektu Jednoustopu nebo cestování.
Autor článku
Několik let pracovala v marketingu sociálních sítí ve známé pražské PR agentuře Bison & Rose, kde se věnovala klientům jako je Canon, NN Životní pojišťovna a NN Penzijní společnost nebo časopis Marketing & Media. Za Skupinu VINCI Construction CS se například podílela také na spolupráci s Českým Olympijským týmem a komunikaci Olympiády dětí a mládeže 2023. Zároveň je absolventkou kurzu Digisemestr.