☝️BLACK FRIDAY☝️ 30% sleva na naše kurzy! Využijte pouze do neděle 24. 11. slevový kód DIGIFRIDAY ✅

-

Dnů

-

Hodin

-

Minut

-

Sekund
Poslechněte si podcast se zakladatelem Digisemestru

Poslechněte si podcast se zakladatelem Digisemestru


3 minuty čtení
Karolína Rychtecká Karolína Rychtecká

Je to pár dnů, co vyšel podcastový rozhovor s Jindrou Fáborským. Jindra založil Digisemestr před několika lety. Tehdejší systém vzdělávání marketérů byl podle něj nedostatečný, málo praktický a nereflektoval aktuální potřeby trhu. Chtěl přijít se změnou, a to se mu povedlo v podobě tříměsíčního intenzivního kurzu digitálního marketingu - Digisemestru.

Ale nejen o tom je podcast Z Podpalubí. Otázky kladl profík Karel Dytrych z Freelo, poslechněte si.

 
Mrkněte, co všechno kluci probrali během několika minutového rozhovoru.
 
  • Kde hledá Jindra motivaci k práci, a jak přichází na nové nápady?
    Někdy i špičkový markeťák zažívá těžké chvíle ve svém podnikání. Jak se z toho teda nezbláznit a naopak se zvednout, najít inspiraci k tomu udělat věci znovu a lépe?
     
  • Kde a jak se vzdělávat v digitálním marketingu?
    Proč je dobré jezdit na konference a workshopy? jaké existují možnosti pro vzdělávání nejen sebe sama, ale i lidí ve vašem týmu? Jindra prozradí i svůj pohled na školství.
     
  • Co je cílem podnikání? A proč by to neměl být zisk?
    Věděli jste, že Jindra se v roce 2016 objevil ve výběru Forbesu 30 nejtalentovanějších lidí pod 30 let? A vůbec, jaké podle něj existují atributy úspěšného podnikání? Podle Jindry je primárním smyslem podnikání přinášet na trh přidanou hodnotu.
     
  • Brand vs. výkon
    I tuhle zapeklitou otázku stihli kluci rozebrat do detailů. Jak téma „sporu“ o to, jestli spíše budovat značku nebo jet v marketingu na výkon, vidí Jindra a co se mu osvědčilo v jeho podnikání?
     
  • Kam směřuje současný marketing a jakým čelí výzvám?
    Co jsou dnes nejpalčivější otázky a výzvy, kterým musí marketéři čelit?
     
  • Kdy si vybrat agenturu a kdy budovat vlastní in-house tým?
    Tahle otázka se řeší asi v každé firmě. Kdy je tedy ten ideální čas sáhnout po agentuře a kdy je lepší mít vlastní tým expertů?
     
  • Jak velkou změnu přináší AI do digitálu a do našeho života obecně?
    Dají se AI technologie svým nástupem a významem srovnávat s příchodem Internetu před lety? Jaké příležitosti nabízí AI pro byznys?
     
  • Něco málo ze života Jindry Fáborského
    Kde Jindra osobně bere motivaci posouvat Digisemestr a Marketing Festival? Kde a jak se podle něj nejvíc rodí nové nápady? Těšit se můžete i na pár slov o motorkách, projektu Jednoustopu nebo cestování.

Líbí se vám článek?
Sdílejte jej s přáteli!


Autor článku

Karolína Rychtecká
Karolína Rychtecká | |

Několik let pracovala v marketingu sociálních sítí ve známé pražské PR agentuře Bison & Rose, kde se věnovala klientům jako je Canon, NN Životní pojišťovna a NN Penzijní společnost nebo časopis Marketing & Media. Za Skupinu VINCI Construction CS se například podílela také na spolupráci s Českým Olympijským týmem a komunikaci Olympiády dětí a mládeže 2023. Zároveň je absolventkou kurzu Digisemestr.

Marketing Festival s.r.o., Renneská třída 393/12, Štýřice, 639 00 Brno, IČ 01646486, Obchodní podmínky, +420 739 018 712, info@digisemestr.cz

Tvorba webu

logo-hexa

Hexa Design

gopay logo comgate logo