☝️ 10. 1. došlo k velkému rozšíření SEO kurzu 💣. Praktické know-how pro TECH SEO audit, analýzu klíčových slov či nástroj Screaming Frog.
Digisemestr 2022 očima contenťačky

Digisemestr 2022 očima contenťačky


5 minut čtení
Kateřina Růžičková Kateřina Růžičková

Už je to pár měsíců, co jsem poprvé zasedla do lavice na ČVUT. A nebylo to kvůli titulu z jaderné fyziky nebo strojárny. Bylo to kvůli (díky) Digisemestru, který opět rozjel studium naživo.

“Na podzim bude zase Digisemestr. Přihlásíš se?” zeptal se mě přítel. “Jako offline?” zareagovala jsem udiveně. “Jasně. Naživo bude po dvou letech. To je příležitost.” odpověděl. “To máš asi pravdu.” A už jsem v hlavě vymýšlela, co vlastně napíšu do přihlášky. Výsledek byl nejspíše povedený. 1. října jsem totiž seděla v lavici s dalšími 200 studenty.

Jsem Katka. Content specialistka, které chyběly přesahy v rámci digitálního marketingu. Kde je získat a nestrávit hledáním mládí? Digisemestr byl po chvilce přemýšlení jasná volba.

Byl to zážitek. Každá sobota, které jsem se zúčastnila osobně (a že jich byla většina), ale i ty online. Těžko věřit, že se někomu bude chtít připojovat na přednášky z dovolené. Ale ani krásy Maroka a ideální surfové podmínky mě neodradily. Nechtěla jsem si nechat ujít jedinou prezentaci. A tak jsem dvě soboty zvládla přes počítač a opravdu hodně jsem se těšila zpátky do auly.

Možnost využít online stream byla bomba. Jak už jsem ale naznačila výše, na osobní účast nic nemělo. Nešlo jenom o přímý kontakt s vyučujícími a spolužáky. Každou sobotu jsme měli možnost půjčit si běžně jen těžce dostupné knížky nebo si vzít časopis Marketing & Media (díky holky, že jste nás MAM zásobovaly).

Všem, kteří chtěli čerpat informace nejen z hodin, ale také úspěšně zakončit test, byl od začátku silně doporučovaný e-learning. 15 hodin videí, které rozšiřovaly látku z přednášek. Navíc vysvětlovaly, jak pracovat s různými marketingovými nástroji. K dispozici jsme měli rovnou i přístupy zdarma. A to už je dobrá motivace nějaký to videjko zkouknout. :)

Upřímně, najít čas na vzdělávání mimo soboty bylo těžký. Obzvlášť když jsme si každou sobotu zašli se spolužáky a někdy i s lektory po výuce na pivo. Neděle je pak jak malovaná. :D Párkrát nám Jindra se svým týmem obzvláštnil naše sedánky hromadnou akcí. Na všechny ráda vzpomínám. Super prostředí, zábava, zajímavá témata k probírání u piva. Prostě párty, které nechcete, aby někdy skončily.

Většině z nás se povedlo i přes občasnou prokrastinaci semestr zakončit úspěšně. Test byl fičák a příprava byla nutná. Ze všeho nejvíc mi ale pomohla účast na přednáškách, odkud jsem si odnášela spoustu informací.

No a co jsem se teda dozvěděla? 

  • Naše komunikace by měla být konstantní. Za každé situace.
  • Odlišujme se od konkurence, jak jen to jde. A že to jde.
  • Buďme kreativní. Každý to dokáže.
  • Testovat! Testovat! A ještě jednou testovat!
  • Ptejme se: “Jsem opravdu ta nejlepší odpověď pro uživatele?”, pokud chceme být vidět v SERPU.
  • Facebook rozhodně není mrtvá sociální síť.
  • Tvořme hodnotný obsah. Pak získáme hlubokou (= dobrovolnou) pozornost lidí.
  • Starejme se o to, co potřebují zákazníci. Vlastní potřeby přehoďme na druhou kolej.
  • Věrnostní programy z 50 % nefungují. Jak to změnit? Personalizujme. Ukažme zákazníkovi cíl. Vizualizujme odměnu.
  • Nedělejme věci zbytečně složitě. Raději na webech používejme prvky, na které jsou lidé zvyklí.
  • Data jsou důležitá. A ještě důležitější je pochopit jejich skutečný význam.

 

To není samozřejmě všechno. Každá sobota byla nabitá přínosnými informacemi. Kdybych je tady ale měla všechny vypisovat, budeme tu do dalšího Digisemestru. To se na něj radši rovnou přihlašte a načerpejte vlastní zkušenosti. Stojí to za to :) 

Díky všem, kteří dočetli až sem. A kdyby vás přece jen zajímal větší detail o jednotlivých sobotách, mrkněte na můj LinkedIn. Najdete tam příspěvky, ve kterých jsem se snažila shrnout to nejdůležitější z každé výuky.


Líbí se vám článek?
Sdílejte jej s přáteli!


Autor článku

Kateřina Růžičková
Kateřina Růžičková | |

Marketing Festival s.r.o., Renneská třída 393/12, Štýřice, 639 00 Brno, IČ 01646486, Obchodní podmínky, +420 739 018 712, info@digisemestr.cz

Tvorba webu

logo-hexa

Hexa Design

gopay logo comgate logo