Ptáte se

Níže zodpovídáme nejčastější dotazy - pokud svou odpověď nenajdeš ani tady, napiš nám! Rádi zodpovíme jakoukoli vaší otázku.

Chcete studovat?

  • Je přístup ke kurzu nějak časově omezený?

    Od zakoupení kurzu máš 3 měsíce na celkem 3 pokusy (celý kurz jde tedy celkem 2× restartovat) - v tomto termínu je nutné projít všemi úkoly, pokud usiluješ o certifikát. Do kurzu jako takového získáváš však přístup na 1 rok a k videím se můžeš průběžně vracet. Kurzy navíc neustále vylepšujeme a rozšiřujeme, případně nabízíme další akce pro naše zákazníky. Pokud ti aktualizované know-how v našem kurzu a další výhody po celý rok budou vyhovovat, je možné si přístup prodloužit o další rok, a to za zvýhodněnou cenu.

  • Jaká je úroveň výuky?

    Tento kurz jde od úplných základů po velmi pokročilé aspekty. Je vhodný i tehdy, pokud jsi ještě nikdy nespustil(a) žádnou reklamu. A rozhodně má co nabídnout i lidem, kteří utrácí řekněme stovky tisíc korun měsíčně. 

  • Naučím se díky kurzu pracovat i v reklamním systému?

    Samozřejmě! Teorie je nutná, ale je spíše základním předpokladem. Většina lekcí ukazuje kromě teorie, případových studií, způsobů použití i praktickou ukázku s myší, kde přesně vidíte, jak kterou věc v reklamním systému Facebooku správně nastavit. Když se v teoretické části malinko ztratíte, nezoufejte, v té praktické si vše ukážeme klik za klikem.

  • Jak dlouhý je tento online kurz?

    Celkem jsme strávili 7 celých dní v nahrávacím studiu. Snažili jsme se vystříhat všechny pomlky a prostoje a jít rovnou k jádru věcí. Díky tomu je celková délka videí v kurzu zhruba 11 hodin. Ty jsou rozdělené do mnoha bloků a logických částí, kde se navíc můžete orientovat pomocí záložek v každém videu. Celková studijní doba kurzu je v průměru 14–16 hodin čistého času. Kurz obsahuje také dva bonusové materiály, které vám pomohou se správou reklamy. V neposlední řadě je v plánu kurz doplnit a případně aktualizovat dle vaší zpětné vazby.

  • Co musím udělat pro získání certifikátu?

    Po každé lekci následuje automaticky vyhodnocovaný test nebo praktický úkol (opravovaný lektorem). Hranice úspěšnosti pro získání certifikátu je 80 % v průměru ze všech lekcí. Pro finální hodnocení mají všechny lekce stejnou váhu.

  • Můžu si opravit výsledky testů pokud nejsem spokojen/á?

    Samozřejmě. Pokud si budete chtít výsledné hodnocení opravit na vyšší hodnocení, je možné si celý kurz po jeho dokončení restartovat a absolvovat znovu. Tuto možnost máte dvakrát. Po restartu kurzu se smažou veškeré předchozí aktivity, nepůjde se na ně tedy odvolávat a finální hodnocení se bere vždy z vašeho nejlepšího pokusu.

  • Jaká je úroveň výuky napříč lekcemi?

    Pokud s marketingem začínáš od úplných začátků, určitě ti dáme prostor to zvládnout, jen to bude také dost o samostudiu na základě doporučených odkazů či doplňkových videí. Nicméně ty úplné začátky bere náš e-commerce kurz poměrně z rychlíku a cílí primárně na ty, kteří mají alespoň základní povědomí o marketingu či online reklamě. V různých oblastech, jako třeba PPC, e-mailing, analytika, jdeme s látkou poměrně hluboko a do detailů.

  • Dostanu lepší cenu při zakoupení více licencí?

    Kurzem můžeš projít sám, nebo s jeho pomocí zaškolit i nové zaměstnance a juniory – jejich schopnosti si pak ověříš průběžnými testy a získaným diplomem. Pokud zvažuješ multilicenci pro agenturu, vícečlenný tým nebo svou firmu, napiš nám a upravíme ti cenu. Cena se pak odvíjí od počtu zakoupených licencí, nejnižší počet jsou 3 registrace. Vše si lze samozřejmě odepsat z daní a dát do nákladů.

  • Jak mohu za online kurzy zaplatit?

    Zaplatit můžeš kartou online nebo zálohovou fakturou / převodem – fakturu ti po objednávce pošleme na e‑mail se všemi potřebnými informacemi k platbě. Kreditní či debetní kartou je to však rychlejší. Účetní doklad máš obratem a nemusíš čekat pár dnů, než platbu obdržíme a kurz zpřístupníme, jako tomu je při platbě na fakturu.

  • Na koho se můžu obrátit s jinými dotazy?

    Napiš na info@digisemestr.cz nebo do Messengeru/zprávy na Facebooku Digisemestru. V případě urgentních záležitostí zavolej klidně Romanovi, který celý projekt vede – 739 018 712.

  • Je kurz o Facebook reklamě stále aktuální?

    Natáčeli jsme ho v létě 2020 a od té doby přidali další zhruba 3 hodiny obsahu. Velká výhoda našeho kurzu je, že ho dlouhodobě vylepšujeme. Díváme se na zpětnou vazbu, sledujeme co zastarává a podle toho chystáme nová videa nebo aktualizujeme stávající. Vzhled Facebooku se mění rychleji než počasí, ale snažíme se držet tempo. Velkou aktualizaci kurzu do nového vzhledu reklamního správce chystáme na první kvartál roku 2021 a k tomu přihodíme ještě další nový obsah. A co víc, všechny aktualizace máte v ceně kurzu.

  • Lze komunikovat s Honzou (lektorem)?

    Otázky můžete pokládat přímo v kurzu. Zhruba jednou za 3 měsíce je vezmeme a natočíme hromadné Q&A. Když je to neodkladný dotaz, napište na info@digisemestr a ja@honzabartos.cz v kopii. Dotazy rádi zodpovíme.

Už neskroluj a začni studovat!

Naším kurzem prošlo už 1000 studentů. Ať jsi začínající či pokročilejší talent, s námi se můžeš ještě zlepšit.

Marketing Festival s.r.o., Renneská třída 393/12, Štýřice, 639 00 Brno, IČ 01646486, Obchodní podmínky, +420 739 018 712, info@digisemestr.cz

Tvorba webu

logo-hexa

Hexa Design

gopay logo