Akce! Máme nový kurz o Facebook reklamě a máme speciální cenu pro prvních 200 licencí

Ptáte se

Níže zodpovídáme nejčastější dotazy - pokud svou odpověď nenajdeš ani tady, napiš nám! Rádi zodpovíme jakoukoli vaší otázku.

Jste student Digisemestru?

  • Jaká je úroveň výuky?

    Tento kurz jde od úplných základů po velmi pokročilé aspekty. Je vhodný i tehdy, pokud jsi ještě nikdy nespustil(a) žádnou reklamu. A rozhodně má co nabídnout i lidem, kteří utrácí řekněme stovky tisíc korun měsíčně. 

  • Kolik kurzů mohu dělat zároveň?

    Jen jeden. Po dokončení Digisemestru vám bude umožněno si projít i ostatní specializace, avšak to už bez hodnocení - bez přístupu do testů a úkolů.

  • Co když jsem se v průběhu kurzu rozmyslel/a a chci ho vyměnit za jiný?

    Bohužel tuto možnost nelze zprocesovat. Pokud začnete jeden kurz, není možné ho opustit a začít jiný. Výběr kurzu tedy prosím bedlivě uvažte před jeho zapsáním - na základě textace v detailu kurzu a náhledu lekcí, které vás ve specializaci čekají.

  • Kolik správných odpovědí má jedna otázka?

    Pokud odpovědi obsahují radio buttony, jedná se o otázku obsahující právě jednu správnou odpověď. Pokud u odpovědí naleznete checkboxy, otázka má jednu či více správných odpovědí, zaškrtněte tedy prosím všechny správné.

  • Kolik času mám na vyplnění testu či úkolu?

    Test není časově omezený. Úkol je třeba odevzdat do deadlinu kurzu.

  • Kdy se dozvím výsledky testů a úkolů?

    Test je vyhodnocen ihned. Výsledky úkolů vyhodnotí lektor během několika dnů po odeslání.

  • Kolik pokusů mám na test či úkol?

    V průběhu testu můžete odpovědi opravovat jak chcete. Po kliknutí na Vyhodnotit už však nelze opravit nic ani v testu ani v úkolu. 
    Opravit výsledky je však možné, pokud se rozhodnete po ukončení celého kurzu jej restartovat a dělat znovu, na což máte právo dvakrát.
    Pokud kurz děláte znovu, vždy vám budeme do celkohvého hodnocení pro Digisemestr počítat ten nejlepší dosažený výsledek.

  • Můžu si opravit výsledky testů pokud nejsem spokojen/á?

    Samozřejmě. Pokud si budete chtít výsledné hodnocení opravit na vyšší hodnocení, je možné si celý kurz po jeho dokončení restartovat a absolvovat znovu. Tuto možnost máte dvakrát. Po restartu kurzu se smažou veškeré předchozí aktivity, nepůjde se na ně tedy odvolávat a finální hodnocení se bere vždy z vašeho nejlepšího pokusu.

Máte zakoupený kurz?

  • Je přístup ke kurzu nějak časově omezený?

    Po zapsání se do kurzu máš 3 měsíce (přesněji 90 dnů) na jeho dokončení a celkem 1 rok máš přístup ke všem jeho studijním materiálům, a to včetně jejich případných aktualizací. Toto roční období jde za zvýhodněnou cenu prodloužit - znovu o jeden rok, po který budete mít aktualizované materiály včetně nových videí.

  • Můžu si opravit výsledky testů?

    Samozřejmě. Pokud si budeš chtít výsledné hodnocení opravit na vyšší hodnocení, je možné celý kurz po jeho dokončení restartovat a absolvovat znovu. Tuto možnost máš dvakrát, celkem jsou tedy tři pokusy. Finální hodnocení se bere vždy z nejlepšího pokusu.

  • Kolik času mám na vyplnění testu či úkolu?

    Test není časově omezený. Úkol je třeba odevzdat do deadlinu kurzu.

  • Kdy se dozvím výsledky testů a úkolů?

    Test je vyhodnocen ihned. Výsledky úkolů vyhodnotí lektor během několika dnů po odeslání.

  • Co musím udělat pro získání certifikátu?

    Po každé lekci následuje automaticky vyhodnocovaný test nebo praktický úkol (opravovaný lektorem). Hranice úspěšnosti pro získání certifikátu je 80 % v průměru ze v šech lekcí. Pro finální hodnocení mají všechny lekce stejnou váhu.

Chcete studovat?

  • Jaká je úroveň výuky?

    Tento kurz jde od úplných základů po velmi pokročilé aspekty. Je vhodný i tehdy, pokud jsi ještě nikdy nespustil(a) žádnou reklamu. A rozhodně má co nabídnout i lidem, kteří utrácí řekněme stovky tisíc korun měsíčně. 

  • Naučím se díky kurzu pracovat i v reklamním systému?

    Samozřejmě! Teorie je nutná, ale je spíše základním předpokladem. Většina lekcí ukazuje kromě teorie, případových studií, způsobů použití i praktickou ukázku s myší, kde přesně vidíte, jak kterou věc v reklamním systému Facebooku správně nastavit. Když se v teoretické části malinko ztratíte, nezoufejte, v té praktické si vše ukážeme klik za klikem.

  • Jak dlouhý je tento online kurz?

    Celkem jsme strávili 5 celých dní v nahrávacím studiu. Snažili jsme se vystříhat všechny pomlky a prostoje a jít rovnou k jádru věcí. Díky tomu je celková délka videí v kurzu zhruba 7.5 hodiny. Ty jsou rozdělené do mnoha bloků a logických částí, kde se navíc můžete orientovat pomocí záložek v každém videu. Celková studijní doba kurzu je v průměru 10 - 12 hodin. Kurz obsahuje také dva bonusové materiály a v plánu jsou ještě 1 – 2 živá vysílání, kde lektor zodpoví vaše konkrétí dotazy. V neposlední řadě je v plánu kurz doplnit a případně aktualizovat dle vaší zpětné vazby.

  • Co musím udělat pro získání certifikátu?

    Po každé lekci následuje automaticky vyhodnocovaný test nebo praktický úkol (opravovaný lektorem). Hranice úspěšnosti pro získání certifikátu je 80 % v průměru ze v šech lekcí. Pro finální hodnocení mají všechny lekce stejnou váhu.

  • Můžu si opravit výsledky testů pokud nejsem spokojen/á?

    Samozřejmě. Pokud si budete chtít výsledné hodnocení opravit na vyšší hodnocení, je možné si celý kurz po jeho dokončení restartovat a absolvovat znovu. Tuto možnost máte dvakrát. Po restartu kurzu se smažou veškeré předchozí aktivity, nepůjde se na ně tedy odvolávat a finální hodnocení se bere vždy z vašeho nejlepšího pokusu.

  • Jaká je úroveň výuky napříč lekcemi?

    Pokud s marketingem začínáš od úplných začátků, určitě ti dáme prostor to zvládnout, jen to bude také dost o samostudiu na základě doporučených odkazů či doplňkových videí. Nicméně ty úplné začátky bere náš e-commerce kurz poměrně z rychlíku a cílí primárně na ty, kteří mají alespoň základní povědomí o marketingu či online reklamě. V různých oblastech, jako třeba PPC, e-mailing, analytika, jdeme s látkou poměrně hluboko a do detailů.

  • Dostanu lepší cenu při zakoupení více licencí?

    Kurzem můžeš projít sám, nebo s jeho pomocí zaškolit i nové zaměstnance a juniory – jejich schopnosti si pak ověříš průběžnými testy a získaným diplomem. Pokud zvažuješ multilicenci pro agenturu, vícečlenný tým nebo svou firmu, napiš nám a upravíme ti cenu.
    Cena se pak odvíjí od počtu zakoupených licencí, nejnižší počet jsou 3 registrace. Vše si lze samozřejmě odepsat z daní a dát do nákladů.

  • Jak mohu za online kurzy zaplatit?

    Zaplatit můžeš kartou online nebo zálohovou fakturou / převodem – fakturu ti po objednávce pošleme na e‑mail se všemi potřebnými informacemi k platbě. Kreditní či debetní kartou je to však rychlejší. Účetní doklad máš obratem a nemusíš čekat pár dnů, než platbu obdržíme a kurz zpřístupníme, jako tomu je při platbě na fakturu.

  • Na koho se můžu obrátit s jinými dotazy?

    Napiš na info@digisemestr.cz nebo do Messengeru/zprávy na Facebooku Digisemestru. V případě urgentních záležitostí zavolej klidně Romanovi, který celý projekt vede – 739 018 712.

Už neskroluj a začni studovat!

Naším kurzem prošlo už 1000 studentů. Ať jsi začínajícící či pokročilejší talent, s námi se můžeš ještě zlepšit.

Marketing Festival s.r.o., Renneská třída 393/12, Štýřice, 639 00 Brno, IČ 01646486, Obchodní podmínky, +420 739 018 712, info@digisemestr.cz

Tvorba webu

logo-hexa

Hexa Design

gopay logo